Annie Skrevet 9. mars 2009 #2661 Skrevet 9. mars 2009 Ny uke ja, og mange planer! Så langt i dag er det gjort følgende: Satt på oppvaskmaskinen Tømme oppvaskmaskin Satt på tørketrommel. Sette på vaskemaskin. Rydda kjøkken Rydda litt i stua KG-pause Bretta 3 maskiner med tøy Hengt opp 2 maskiner med tøy. Støvsuge oppe, mannen holder på nå. Støvsuge 1 etasje Har bretta mer tøy Skal: Vaske gulv - mannens jobb Si meg, hvor mange ganger om dagen skifter de tøy hjemme hos deg - synes du vasker flere maskiner hver dag :klø: Prinsessa og jeg skifter tøy hver dag. Mannen og poden er ikke så nøye Men jeg vasker ikke hver dag. Jeg har bare planer om det Hei og hopp! For noen flinke husmødre dere er!! Jeg har vært leeenge borte nå, men har faktisk vært litt flink husmor i det siste likevel. Men nå trenger jeg litt inspirasjon fra dere, og min plan i dag er: - støvsuge - brette, sortere og vaske klær - pusse sparkel... - overflaterydde alle rom som er i bruk... Hei Sus!! Stå på, det er fort gjort når du kommer i gang
kamela Skrevet 9. mars 2009 #2662 Skrevet 9. mars 2009 Ny uke ja, og mange planer! Så langt i dag er det gjort følgende: Satt på oppvaskmaskinen Tømme oppvaskmaskin Satt på tørketrommel. Sette på vaskemaskin. Rydda kjøkken Rydda litt i stua KG-pause Bretta 3 maskiner med tøy Hengt opp 2 maskiner med tøy. Støvsuge oppe, mannen holder på nå. Støvsuge 1 etasje Har bretta mer tøy Skal: Vaske gulv - mannens jobb Prinsessa og jeg skifter tøy hver dag. Mannen og poden er ikke så nøye Men jeg vasker ikke hver dag. Jeg har bare planer om det Hei Sus!! Stå på, det er fort gjort når du kommer i gang Gode forsetter med andre ord
Annie Skrevet 9. mars 2009 #2665 Skrevet 9. mars 2009 FERDIG!!!! Bortsett fra å fortsette med å vaske tøy..
impa Skrevet 9. mars 2009 #2666 Skrevet 9. mars 2009 Haha, denne tråden passet meg perfekt idag. Jeg må: oppvask henge opp, brette og vaske klær støvsuge og støvtørke vaske over gulv rydde handle friske blomster og blomsterjord plante frø for sommerns veranda planter handle ingridienser til bursdagskake og bursdagsmiddag for min samboers bursdags fest på torsdag bytte sparkedressen til tante ungen min hente brillene mine hos specsavers Heldigvis har jeg fri om dagen, for eksamens lesning, så en dag med ordning og styring føles litt deilig. Fint å få dette ut i offentligheten, da MÅ det gjøres. =)
mia83 Skrevet 10. mars 2009 #2667 Skrevet 10. mars 2009 (endret) I dag har jeg: - Handla inn det siste som trengs til USA-turen - Pakka 7 sekker med gammel isolasjon og klartgjort for kasting - Revet opp de 4 siste gulvplatene i kjelleren - Ryddet halve stua - Laget middag - Vasket 2 maskiner med klær - Hengt opp klær Nå gjenstår følgende som må gjøres før senvakt i morgen: - Rydde resten av stua - Rydde kjøkkenet - Henge opp ei maskin med klær - Levere filmer - Legge sammen og rydde bort tørt tøy - Pusse sparkel - Støvsuge - Vaske over gulvene I tillegg har jeg malt et strøk på en vegg i dag Nå er det tid for jobb Endret 11. mars 2009 av mia83
Annie Skrevet 10. mars 2009 #2668 Skrevet 10. mars 2009 I dag har jeg kjørt oppvaskmaskinen 3 ganger og har tømt den 2. Har også rydda på kjøkkenet og litt i stua. Mannen har vaska gulvene.
kamela Skrevet 11. mars 2009 #2669 Skrevet 11. mars 2009 I dag har jeg kjørt oppvaskmaskinen 3 ganger og har tømt den 2. Har også rydda på kjøkkenet og litt i stua. Mannen har vaska gulvene. Unnskyld, men . . . . HVORDAN I ALLE DAGER KLARER DU Å FYLLE DEN 3 GANGER PÅ EN DAG
Sus Skrevet 12. mars 2009 #2670 Skrevet 12. mars 2009 (endret) HVORDAN I ALLE DAGER KLARER DU Å FYLLE DEN 3 GANGER PÅ EN DAG Endret 12. mars 2009 av Sus
Annie Skrevet 12. mars 2009 #2671 Skrevet 12. mars 2009 Unnskyld, men . . . . HVORDAN I ALLE DAGER KLARER DU Å FYLLE DEN 3 GANGER PÅ EN DAG Ved å vaske store ting etter bl.a å ha bakt. I tillegg vasker jeg kjeler og stekepanner i den, samt dekslet og filteret til vifta over komfyren
kamela Skrevet 14. april 2009 #2672 Skrevet 14. april 2009 OK. Vasker gjerne litt for hånd for å bli fort ferdig, jeg. Har vasket en maskin og har tom skittentøykurv!
mia83 Skrevet 14. april 2009 #2673 Skrevet 14. april 2009 I dag har jeg gjort følgende: Vasket 2 maskiner med klær Vasket 2 oppvaskmaskiner, pluss ryddet ut av dem Malt 2 strøk på de 3 siste listene
Annie Skrevet 16. april 2009 #2675 Skrevet 16. april 2009 Har tatt av sengetøy i dag. Klarte du å gjøre det selv? I dag skal huset helgevaskes! LAANG liste, så egentlig er det bare å komme i gang.. Så langt er oppvaskmaskinen tømt..
kamela Skrevet 16. april 2009 #2676 Skrevet 16. april 2009 Klarte det! Men prøver ikke å legge på rent
Annie Skrevet 16. april 2009 #2677 Skrevet 16. april 2009 Fornuftig Har hengt opp tøy og samlet alt som skal brettets.. For en haug!! :dåne:
Annie Skrevet 16. april 2009 #2678 Skrevet 16. april 2009 Har hatt en effektiv time Har gjort følgende: Brettet minst 3 maskiner med tøy og lagt det på plass. Hengt opp mer tøy Ryddet i stua Fikset noen planter Hjulpet mannen med noe snekregreier Polert salong- og hjørnebordet med møbelpolish Tømt oppvaskmaskinen for 2. gang.
Annie Skrevet 16. april 2009 #2679 Skrevet 16. april 2009 Brettet minst 3 maskiner med tøy og lagt det på plass. Hengt opp tøy Ryddet i stua Fikset noen planter Hjulpet mannen med noe snekregreier Polert salong- og hjørnebordet med møbelpolish Tømt oppvaskmaskinen for 2. gang. + støvsugd hele 1 etasje
mia83 Skrevet 16. april 2009 #2680 Skrevet 16. april 2009 I dag har jeg gjort følgende etter å ha kommet hjem fra jobb: - Vasket komfyren - Tømt oppvaskmaskina og satt inn skittent - Vasket noe for hånd - Ryddet kjøkkenet - Shinet benkene og vaskene - Vasket veggene over kjøkkenbenkene - Ryddet stua - Vasket salongbord og kjøkkenbord og byttet duker - Rengjort lysdekorasjon som begynte å bli litt støvete - Gått ut med søppel og klargjort flasker for panting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå