kamela Skrevet 22. februar 2008 #2261 Skrevet 22. februar 2008 Har vasket tøy og har tom skittentøyskurv!
Montezuma Skrevet 24. februar 2008 #2262 Skrevet 24. februar 2008 Hei og hopp! Ser dere har vært kjempeflinke og holdt det gående hele uken! Søndag og greier :-) Jeg reiste bort forrige uke etter å ha bakt 84 boller og sendt Prinsessen og Hermine Grang på karneval. jeg trenger jo litt ekstra hvile for å klare hverdagen, så noen dager borte for å lade batteriene før vinterferien, var vel investert! Jeg har vært hjemme med barna hele uken, så for å holde meg oppreist har jeg gitt beng i huset, og bare vært sammen med barna. Vi har malt, laget spill, malt på stearinlys, scrappet og masse mer sammen! Også har jeg og Storemor pakket og gjort alt klart til hun reiser på leirskole imorgen! Å bli enig med en på 12 år (snart 15........ ) om hva som er gangbare antrekk på fjellet, er IKKE gjort på en dag........ Men helsa tatt i betrakting, så syns jeg at jeg har klart meg bra denne uken med barna; har riktignok skippertak-sovet iblant, men mistet barna bare en gang, og mannen er stolt av meg! Sus, så flink du er som har begynt å stryke over! Da er det kanskje på tide at jeg kaster meg uti det oxo.......... Og du; hvordan går det med sjokkisen? Et tips jeg vil gi deg er å skrive ned hver gang du spiser sjokkis! DA ser du på slutten av uka hva du egentlig greier å prestere! og det kan væreskremmende, ja................ Du vet det suverene dagsplan-skjemaet jeg har fortalt om; der har jeg også begynt å skrive sjokkiser, og hver uke som jeg summerer opp og kommer til 2, så er jeg SÅÅÅÅÅ stolt!!! Men sist uke ble jeg mildt sagt sjokkert, for etter flere dager med nærmest konstant føling, var jeg på 18 sjokkiser!!! Heldigvis hadde jeg noe å skylde på, og kan garantere for at minst 10 av dem IKKE var frivillig...! Nå skal jeg nyte noen få timer til i slaraffenferiemodus, men satser på å komme sterkt tilbake imorgen! Håper vi sees :-)
Annie Skrevet 25. februar 2008 #2263 Skrevet 25. februar 2008 Har ikke kommet i gjenge igjen etter ferien.. Kom hjem natt til onsdag og holder på å vaske tøy. Hadde det bare vært ferietøyet så hadde det vært greit, men det fylles på av en eller annen merkelig grunn.. :klø: Hadde besøk av 2 nieser fra torsdag til i dag, så det er sengetøy der som må av og vaskes også... Jaja, nå har jeg noen dager barnefri. Prinsessa er på vinterferie hos pappan sin, men poden til mannen skal være her. Men JEG har i allefall barnefri Fortsetter vaskemaskinballetten i morra!
Montezuma Skrevet 25. februar 2008 #2264 Skrevet 25. februar 2008 Velkommen hjem, Annie! Nå har jeg vært skikkelig flink her! Har ryddet 1. etasje, spist frokost med familien, fulgt Mini på SFO, sendt Storemor på leirskole, luftet hunden, scrappet et bursdagkort, tømt og ryddet inn i oppvaskmaskinen........ Det jeg bør gjøre videre idag er å shine sinken (inkl ta en knøttliten oppvask), rydde 2. etasje, en hotspot.... ikke noe klesvask, for skapene er fortsatt fulle...... En utfordring idag? Forresten så må jeg nok spille litt oxo..... :-)
Montezuma Skrevet 25. februar 2008 #2265 Skrevet 25. februar 2008 Da har jeg tatt oppvasken, shinet sink og benker, ryddet 2. etasje...... Bare en hotspot nå :-)
Montezuma Skrevet 26. februar 2008 #2266 Skrevet 26. februar 2008 God morgen, folkens! Idag våknet jeg av en litn frøken som gikk rundt og sang Julekveldsvisa! En merkelig opplevelse på en regnfull februarmorgen........... Er det noen som er klare for rutiner og utfordring idag? jeg gir i utfordring å ta fatt på strykehaugen! (Strykehaugen vår er så urørt at de fleste klærne der antagelig har blitt for små... Ellers skal jeg vaske over badene idag, og prøve å ta en hel hotspothylle i tillegg til en vanlig en. Også spille litt. Annie, er du med? ;-) En sjokkis i går , sus, og det var en Bocca. Ække det sunt, a????? *håper* Hvordan ligger du an? Sisu, henger du med oss? Elize, du har vel ikke jobbet deg ihjel i heimen???
Montezuma Skrevet 26. februar 2008 #2267 Skrevet 26. februar 2008 Da har jeg gått tur og vasket to bad :-) Også så jeg at tråden om vi "har støv på hjernen" var tatt opp igjen! Hihi! Hva folk gidder å bry seg med!
Montezuma Skrevet 26. februar 2008 #2268 Skrevet 26. februar 2008 Nå har jeg ryddet en hotspot, strøket duker og gardiner, vasket et vindu og hengt opp gardiner der. Og matet småfuglene! :-) Nå er det pause, lunsj og spille litt! Så får jeg se om jeg orker å begynne på den digre rotehotspothyllen etterpå........
kamela Skrevet 26. februar 2008 #2269 Skrevet 26. februar 2008 Skal straks sette i gang dagens 2. vaskemaskin, har vasket på badet og på wc, og skal hente opp tøy.
Gjest Elize Skrevet 26. februar 2008 #2270 Skrevet 26. februar 2008 (endret) God morgen, folkens! Idag våknet jeg av en litn frøken som gikk rundt og sang Julekveldsvisa! En merkelig opplevelse på en regnfull februarmorgen........... Er det noen som er klare for rutiner og utfordring idag? jeg gir i utfordring å ta fatt på strykehaugen! (Strykehaugen vår er så urørt at de fleste klærne der antagelig har blitt for små... Ellers skal jeg vaske over badene idag, og prøve å ta en hel hotspothylle i tillegg til en vanlig en. Også spille litt. Annie, er du med? ;-) En sjokkis i går , sus, og det var en Bocca. Ække det sunt, a????? *håper* Hvordan ligger du an? Sisu, henger du med oss? Elize, du har vel ikke jobbet deg ihjel i heimen??? Hei. Nei, jeg jobber meg ikke i hjel. Har vært bortreist i helga og mandag datt jeg og skadet ryggen. Var på tur å gå inn i buss-skuret da jeg falt og gled inn i veggen. Det var såpeglatt, så nå sitter jeg i en stol å prøver å ta det mest mulig med ro. Men når ryggen er bra er det påan igjen. Men dere er kjempeflinke. Endret 26. februar 2008 av Elize
Annie Skrevet 27. februar 2008 #2271 Skrevet 27. februar 2008 God morgen, folkens! Idag våknet jeg av en litn frøken som gikk rundt og sang Julekveldsvisa! En merkelig opplevelse på en regnfull februarmorgen........... Er det noen som er klare for rutiner og utfordring idag? jeg gir i utfordring å ta fatt på strykehaugen! (Strykehaugen vår er så urørt at de fleste klærne der antagelig har blitt for små... Ellers skal jeg vaske over badene idag, og prøve å ta en hel hotspothylle i tillegg til en vanlig en. Også spille litt. Annie, er du med? ;-) En sjokkis i går , sus, og det var en Bocca. Ække det sunt, a????? *håper* Hvordan ligger du an? Sisu, henger du med oss? Elize, du har vel ikke jobbet deg ihjel i heimen??? JEg er ALLTID med på spill.... Var flinke til morgenen i dag vi. Mannen fikk sms fra en arbeidskollega som spurte om han og kona kunne ta en tur. De regnet med å være her en time etter de sendte meldingen. Gjett om det var 2 som var raske ut av senga!! Kjøkkenet ble ryddet, stua likeså, gangen, gulvene støvsugd oppvaskmaskinen tømt og border og benker tørket av. Badet rakk jeg og vaske også. Var deilig å få en sånn pangstart i grunn. I morra skal jeg ordne her sånn at det holder seg sånn!
Montezuma Skrevet 27. februar 2008 #2272 Skrevet 27. februar 2008 JEg er ALLTID med på spill.... Var flinke til morgenen i dag vi. Mannen fikk sms fra en arbeidskollega som spurte om han og kona kunne ta en tur. De regnet med å være her en time etter de sendte meldingen. Gjett om det var 2 som var raske ut av senga!! Kjøkkenet ble ryddet, stua likeså, gangen, gulvene støvsugd oppvaskmaskinen tømt og border og benker tørket av. Badet rakk jeg og vaske også. Var deilig å få en sånn pangstart i grunn. I morra skal jeg ordne her sånn at det holder seg sånn! Ha, det er jo en grei måte å få huset flott i en fei! Og da har du jo, som du sier, et godt utg.punkt for å holde det sånn! Det har jeg klart de siste dagene også. Dvs at idag har jeg ingen klesvask, ingen hotspot (utenom den kjempehøye rotehyllen som bare blir større og større......), sinker og benker er like shinet fortsatt og badene og tvsuen er like ryddige og rene enda! Idag kan det hende at jeg bare går tur og leser og scrapper. men om jeg får lyst til å gjøre noe, så blir det dette: - Rydde hyllen - Rydde et rotehjørne - Støvsuge Også har jeg vasket alle hyller ol i kjøleskapet, så jeg burde kanskje vaske selve kjøleskapet oxo..... Annie, nå har vi spilt opp prøvetiden på ALLE Hidden objects på spintopgames.com! Må nok kjøpe et av de nå, hvis vi klarer å bestemme oss for hvilket..... Ellers går det mye i edderkoppkabal her; men nå klarer jeg selv den vanskeligste gang på gang, så nå er det litt kjedelig.... Ellers har jeg vært på abcspill de site par dagene, og spilt bloomin garden, og igår rundet jeg Amazon. Noen tips til hva annet jeg bør prøve nå?
Sus Skrevet 27. februar 2008 #2273 Skrevet 27. februar 2008 God morgen!! Så flinke dere er alle sammen her inne! God bedring med ryggen Elize! Monte, du har vært helt suveren flink i det siste!! T.o.m. når det gjelder snop! *klapper for deg!* Annie - håper du har hatt en fin tur. Nå må du ikke finne spill til monte, det er jo mye mer morsomt med husarbeid....det er vi vel alle her skjønt enige om! I dag er jeg såååå trøtt etter å ha ligget våken i 5 timer i natt pga det fryktelige været osv. Derfor blir det nok ikke så mye husarbeid på meg i dag. I går fikk jeg hengt opp gardiner til lille frøken og rammet inn noen morsomme bilder osv. Mine mål i dag eller i morgen blir: - flytte over og sortere klærne til lillefrøken - vaske og rydde hele første etasje (venter besøk...) - vaske klær - vaske finklær for hånd.. - en liten hotspot i stua (har ikke lenger store hotspots ettersom jeg får tatt dem hver mandag!) - rydde kjøleskapet Når det gjelder godterier er jeg for tida veldig flink etter en veldig lite flink vinterferieuke Men på fredag skal jeg på fest og da skal jeg ha en nokså åletrang kjole - så da kan jeg jo ikke gå rundt med en diger sjokolademage! Men først må jeg prøve å sove litt for å ta igjen litt av natta...
Gjest Elize Skrevet 27. februar 2008 #2274 Skrevet 27. februar 2008 Så flinke dere alle er Jeg har klart å sette på en vaskemaskin. Får besøk i helga, så jeg får prøve og gjøre litt husarbeid når jeg klarer. Sus; tusen takk
Montezuma Skrevet 27. februar 2008 #2275 Skrevet 27. februar 2008 Sus, daaaaaa! Du kan ikke både si at jeg er flink OG at jeg ikke får spille! Det er jo når jeg er så flink at jeg FORTJENER å spille!!! Dessuten er jeg jo flink med sjokkisen oxo.... Måtte ta en idag da, pga føling igjen. Det er mye av dem for tiden :-( Det ble tur og støvsuging idag! Det tok faktisk 2 hele timer å støvsuge, men da er det ikke en krok som er glemt, og ikke en ting som ikke er flyttet på! Også har jeg tilogmed slengt støvsugeren i badekaret så jeg kan gjøre den skikkelig ren. Slurver sååå fælt med det! Annie, jeg fikk sms fra en venninne idag som har kommet hjem fra Spania nettopp. Der hadde hun blitt vist et sååååå artig spill, og lurte på om jeg kunne hjelpe henne å få det hjemme også. Gjett EN gang hva spillet heter.....?! ZUMA DE LUXE!!!!!!! jeg bare sa ifra med en gang at hun ALDRI kommer til å bli best på DET spillet..... Ha en fin ettermiddag, folkens! jeg pauser nå.
Annie Skrevet 29. februar 2008 #2276 Skrevet 29. februar 2008 Annie, nå har vi spilt opp prøvetiden på ALLE Hidden objects på spintopgames.com! Må nok kjøpe et av de nå, hvis vi klarer å bestemme oss for hvilket..... Ellers går det mye i edderkoppkabal her; men nå klarer jeg selv den vanskeligste gang på gang, så nå er det litt kjedelig.... Ellers har jeg vært på abcspill de site par dagene, og spilt bloomin garden, og igår rundet jeg Amazon. Noen tips til hva annet jeg bør prøve nå? DETTE OG ALLE ANDRE DER Annie - håper du har hatt en fin tur. Nå må du ikke finne spill til monte, det er jo mye mer morsomt med husarbeid....det er vi vel alle her skjønt enige om! Hadde en kjempefin tur ATTE DET VAR???? Så flinke dere alle er Jeg har klart å sette på en vaskemaskin. Får besøk i helga, så jeg får prøve og gjøre litt husarbeid når jeg klarer. Sus; tusen takk Får KG besøk i helgen jeg også, så jeg må få gjort rent her. Sus, daaaaaa! Du kan ikke både si at jeg er flink OG at jeg ikke får spille! Det er jo når jeg er så flink at jeg FORTJENER å spille!!! Dessuten er jeg jo flink med sjokkisen oxo.... Måtte ta en idag da, pga føling igjen. Det er mye av dem for tiden :-( Det ble tur og støvsuging idag! Det tok faktisk 2 hele timer å støvsuge, men da er det ikke en krok som er glemt, og ikke en ting som ikke er flyttet på! Også har jeg tilogmed slengt støvsugeren i badekaret så jeg kan gjøre den skikkelig ren. Slurver sååå fælt med det! Annie, jeg fikk sms fra en venninne idag som har kommet hjem fra Spania nettopp. Der hadde hun blitt vist et sååååå artig spill, og lurte på om jeg kunne hjelpe henne å få det hjemme også. Gjett EN gang hva spillet heter.....?! ZUMA DE LUXE!!!!!!! jeg bare sa ifra med en gang at hun ALDRI kommer til å bli best på DET spillet..... Ha en fin ettermiddag, folkens! jeg pauser nå.
Annie Skrevet 29. februar 2008 #2277 Skrevet 29. februar 2008 I morra er planen å ommøblere på rommet til Prinsessa. Har sett for meg at vi kan få til en bedre løsning der inne enn det som er nå. Det trengs å gjøres rent skikkelig også, og det får vi gjort da. Ellers må jeg sikkert rydde litt her nede, fortsette på vaskerommet som det er topp på og burde vaske gulver. Tror jeg setter bort det til mannen forresten...
Annie Skrevet 3. mars 2008 #2278 Skrevet 3. mars 2008 Rommet til Prinsessa står som det gjorde før helgen. Hadde besøk hele lørdagen og i går var vi på KG treff med gode venner. I dag må jeg gjøre noe her!! Har satt på vaskemaskinen Oppvaskmaskinen må settes i gang Tøy skal brettes Legges på plass Gulvene støvsuges Må begynne på rommet til Prinsessa Rydde kjøkken Rydde stua Tørke støv Tror jeg skal dele opp dette i flere dager, men skal begynne i dag i hvertfall.
Annie Skrevet 3. mars 2008 #2279 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Har satt på vaskemaskinen Oppvaskmaskinen må settes i gang Klore oppvaskkummen Skylle og brette melkekartonger Tøy skal brettes Legges på plass Gå ut med søpla Gulvene støvsuges Må begynne på rommet til Prinsessa Rydde kjøkken Rydde stua Tørke støv Endret 3. mars 2008 av Annie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå