Gå til innhold

Utfordringstråd for husarbeide.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I kveld er min belønning at min kjære steker en pizza til oss:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mamma1_*
Skrevet

Henger meg på. Har vaska 3 maskiner med klær i dag, har hengt opp to, tørka en trommel, men ikke lagt på plass... Alt tørt ligger i en gjesteseng :sjenert:

Så har jeg bakt 8 brød, lest det sanna, spilt litt spill, vaska to oppvaskmaskiner... Uff, må ha ferie snart hehe

Skrevet
Henger meg på. Har vaska 3 maskiner med klær i dag, har hengt opp to, tørka en trommel, men ikke lagt på plass... Alt tørt ligger i en gjesteseng :sjenert:

Så har jeg bakt 8 brød, lest det sanna, spilt litt spill, vaska to oppvaskmaskiner... Uff, må ha ferie snart hehe

Har du skrevet feil? 8 brød?

Skrevet

I dag har jeg

Rensa akvariet, tømt oppvaskmaskinen, vasket klær, bretta 3 maskiner med tørt tøy.

Det gjorde jeg på formiddagen. Etter det har jeg bare rotet, og jeg gruer meg til å rydde i morra... :sukk:

Skrevet

Har hengt opp en maskin og fylt en ny som poden skulle etterfylle og starte!

Skrevet

Vasker tøy til den store gullmedalje! :sukk:

Må støvsuge og tømme oppvaskmaskinen, samt rydde litt til. Men det begynner å bli bra her :)

Skrevet

Flinke dere har vært!! Hvordan går det i dag?

I går bretta jeg et tonn med klær, og fikk rydda i kommodeskuffene på soverommet.

Noen som kan gi meg en utfordring i dag????

I mellomtiden får jeg gå løs på rutinene.

Skrevet

Eh...

Oppvaskmaskinen er tømt og vaskemaskinen er i gang. Må støvsuge, kanskje jeg skal gjøre det NÅ!!!!

Skrevet

JA, da støvsuger vi NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må rydde bittelitt først.... :sjenert:

Skrevet

Ferdig med å støvsuge stue og kjøkken!!

Har også lagt tøy i tørketrommel og hengt opp resten. Pyntet på en stor fredslilje, rydda stua og kjøkkenet.

Tørka over bord og benker.

Nå skal jeg ha en :kaffekopp:

Hvordan ligger du ann Sus?

Forresten, jeg skal gå å vaske vasken på badet, den var ikke pen etter ungenes tannpuss i morges..

Skrevet

Ferdig med vasken på badet. Har også tørka over skapfrontene på kjøkkenet. Det var egentlig bare 2 som var stygge så det gikk fort.

Er ikke sikker på om jeg gidder å gjøre noe mer på en stund nå..

Skrevet

Så flink du har vært!! :klappe:

Jeg er også ferdig å støvsuge og nå har jeg betalt regninger. Har innført en ny rutine om å betale regninger o.l. hver mandag. Det har holdt så langt... :)

Kjøkkenet er ryddig, men badet ser ut som et katastrofeområde.... :tristbla: Så det er neste post. Men jeg har også et mål om å ta en av de få hotspot'ene som er igjen i kjelleren. Gubben skal lage nytt rom til oppbevaring der denne uka, så da kan det være greit å slippe å fylle hyllene opp med bare rot...

Klesvasken henger også litt etter i dag, så jeg har fortsatt nok å gjøre. Rart du sier det med fredslilja - jeg prøvde i dag å få liv i min som ligger totalt paddeflat ut over gulvet. Den står plassert ved siden av peisen og har nok kanskje fått litt lite vann, ja :fnise: Men sånn har den ligget før, og de er gode å få liv i som regel.

Skrevet

Fredsliljer er supre sånn sett ja. Min var fin og rett den, men det var et par blader som hadde knekt og brune, så jeg fjernet dem, og vips den så butikkny ut :)

Skrevet

Hei på dere!

Vil bare si at grunnen til mitt fravær er at internett har streiket hjemme hos oss! Men jeg er veldig flink hjemme alikevel! Gjør litt hver dag i huset, i tillegg til at jeg går tur 4-5 timer i uken, spiser masse sunt, trener nesten hver dag, og SUS; jeg har bare spist 4 sjokkiser den siste uken!!!!!

Keep up the good work, folkens! Jeg dukker innom igjen når nettet er på plass i heimen!!!

Skrevet

Veldig koselig å ha deg tilbake monte, men jeg føler meg litt avslørt her jeg sitter og trøkker innpå med toblerone.... :sjokolade::sukk: Abstinensene oppstår til de grader hos meg hvertfall....

Har fått sortert og kasta en del skrot i en liten skroteskuff på kjøkken (helt utrolig hva vi samler på, må lære oss til å kaste ting vi ikke bruker med en gang!! :regler: ) F.eks. lå det 4 klokker og 3 lommelykter som ikke virker....

Nå må jeg ta badet!!!! ÅÅÅÅÅh, den arbeidslysten min finner jeg ikke uansett hvor mye jeg leter i dag. Kan det være sjokkisen sin skyld.....? :fise:

Skrevet

Gå på med dødsforakt Sus. Sett på timeren på 10 minutter, så kan du ta 1 bit sjokolade. ;)

Skrevet
Gå på med dødsforakt Sus. Sett på timeren på 10 minutter, så kan du ta 1 bit sjokolade. ;)

Åh, takk for inspirasjonen :klemmer: . Det hjelper!! Setter på timeren nu!! Og ettersom jeg har spist både en smil og en toblerone i dag, skal jeg prøve å ta litt frukt istedenfor. Rapport følger :goodbye:

Skrevet

JESSSS!! Da skinner badene gullende rene! Vaskemaskinen surrer og jeg har bare spist en pære!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...