Annie Skrevet 1. november 2007 #1861 Skrevet 1. november 2007 (endret) Måtte skrive liste over alt som skal gjøres. Vaske vindusposter og støv generellt Vaske vinduet i verandadøra Skifte på senga vår Vanne blomster Rydde bort tøy Vaske mere tøy Støvsuge Tømme oppvaskmaskinen Støvsuge Rydde Vaske do Vaske vasken på do Tømme kattedoen (Prinsessas jobb) Begynne å rydde i gamlestua Vaske veggen bak vegglysestakene Vaske filter til ventilator Bli kvitt en DIGER hotspot Vaske gulv Bake eplekake Tror det blir ukeliste dette.... Det er stadig ting som kan strykes fra lista! :juhu: Det går fremover raskere enn jeg hadde trodd! Er redd det tar tid med resten.... Det er sånn tiltaksjobbing... Liker dårlig at du har blitt så god i Zuma Monte! Endret 1. november 2007 av Annie
kamela Skrevet 1. november 2007 #1862 Skrevet 1. november 2007 Så flink du er i dag Var hjemme i lunchen og satte på en vaskemaskin, sånt blir ikke mest prioitert når vi pusser opp, men høyst nødvendig likevel!
Montezuma Skrevet 1. november 2007 #1863 Skrevet 1. november 2007 Heisann! Nå har jeg pusset ned 4 stoler og et skap! x2.... Synes jeg har vært kjempeflink! Nå skal jeg slappe av litt og spise et par knekkebrød, så får vi se etterpå, om det blir å beise møbler - eller å slå Zumarekken min! Stå på folkens! Synes du har en ambisiøs liste, Annie, men lykke til! Sus, har du gjemt deg inni godteskapet???? jeg har faktisk skapet fullt av godis her nå, men har ikke tatt en enste en idag. Fortjener medalje.......
Annie Skrevet 1. november 2007 #1864 Skrevet 1. november 2007 Nå skal jeg straks kjøre mannen på jobb, og på møte rett etterpå. Så blir det middag og prøve å bli ferdig med lista.. Så flink du har vært Monte!! Bra du ikke bor langt unna jobben Kamela
kamela Skrevet 1. november 2007 #1865 Skrevet 1. november 2007 Nå skal jeg straks kjøre mannen på jobb, og på møte rett etterpå. Så blir det middag og prøve å bli ferdig med lista.. Så flink du har vært Monte!! Bra du ikke bor langt unna jobben Kamela Lykke til på møtet! Det har sine fordeler å jobbe her, det er vel den eneste jeg kommer på i farta. Skal brette og henge opp tøy når jeg kommer hjem!
Annie Skrevet 1. november 2007 #1866 Skrevet 1. november 2007 Har sengetøy i tørketrommelen som må brettes og ryddes bort.. Får se om jeg gjør mer, har migrene...
kamela Skrevet 4. november 2007 #1867 Skrevet 4. november 2007 Har lagt vekk tørt tøy og støvsuget kjøkken og stue, dvs. byggeplassen!
kamela Skrevet 4. november 2007 #1868 Skrevet 4. november 2007 Har vasket nedstøvede kjøkkenting og satt inn i nye skap.
Annie Skrevet 5. november 2007 #1869 Skrevet 5. november 2007 Har gjort: Vaske tøy Sette på oppvaskmaskinen Støvsuge Hotspot Klore kjøkkenvasken Vanne blomster
kamela Skrevet 5. november 2007 #1870 Skrevet 5. november 2007 :gråte: Vil også være hjemme med husarbeid!
Gjest Tigerjente Skrevet 5. november 2007 #1872 Skrevet 5. november 2007 Min liste i dag, får se hvor mye som blir gjort... * Sette på en ny maskin med klær. og henge opp * Tømme oppvaskemaskinen, og sette på ny * Henge opp det siste skapet på badet og rydde i skapene * Brette klær * planlegge middager.
knudz3n Skrevet 5. november 2007 #1873 Skrevet 5. november 2007 Har: Vasket klær, hengt opp og brettet klær Tømt oppvaskmaskin og satt inn benkhaugen Støvsuget stue kjøkken og gang... Å nå skal jeg trene, etter det tviler jeg på at det blir gjort noe mer.. Må lage middag og forberede litt til ny jobb i morgen...
Sus Skrevet 7. november 2007 #1874 Skrevet 7. november 2007 Titt tei!! Nei, monte jeg har aldeles ikke gjemt meg i godteskapet!! Har faktisk vært ganske flink i det siste, men så skal jeg til tannlegen også denne uka da.... Huset flyter og jeg må ta en real innsats i dag. Eneste måten jeg får inspirasjon i dag er med å jobbe i 15 minutters rater... Har allerede tatt en 15 minutter på kjøkken og nå en 15 minutter på dataen... ...klokka går.... Målet er å klare 3 x 15 minutter før det er 15 minutter pause osv. Går fra rom til rom med stoppeklokka i dag, jeg... Hva holder dere på med i dag folkens??
Annie Skrevet 7. november 2007 #1875 Skrevet 7. november 2007 Sitter her... Venter på at jeg skal hente barn på skole. Har støvsugd halve 1 etasje og satt på en tørketrommel. Må tømme den og sette på vaskemaskin, samt tømme oppvaskmaskinen og støvsuge ferdig. Burde tatt MYE mer, men tror ikke jeg orker i dag...
kamela Skrevet 7. november 2007 #1876 Skrevet 7. november 2007 Ta det helt med ro, det er ingen som tar fra deg den jobben uansett Jeg må vaske klær i dag!
Annie Skrevet 7. november 2007 #1877 Skrevet 7. november 2007 Er ferdig med å støvsuge, middagen er laget og straks ferdig, oppvaskmaskinen tømt. Dagens utfordring er: Vaske alle dører i minst en etasje, samt karmer rundt og brytere og stikkontakter. Jeg har gjort det
kamela Skrevet 8. november 2007 #1878 Skrevet 8. november 2007 Vasket to maskiner i går, og har hengt opp tøy før jobb i dag!
Annie Skrevet 8. november 2007 #1879 Skrevet 8. november 2007 Har satt på oppvaskmaskinen. Må vel gjøre noe mer kanskje?
kamela Skrevet 8. november 2007 #1880 Skrevet 8. november 2007 Har satt på oppvaskmaskinen. Må vel gjøre noe mer kanskje? Må du? Hva med den daglige turen med støvsugeren da - frister det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå