Annie Skrevet 30. september 2007 #1761 Skrevet 30. september 2007 Har rydda Vasker tøy Bretta tøy Satt på oppvaskmaskinen
Gjest Elize Skrevet 30. september 2007 #1762 Skrevet 30. september 2007 Jeg har aldri vært den perfekte husmor, men det kommer seg litt etter litt. Det jeg alltid gjør er å rydde skoa i gangen sånn at det ikke ligger sko og flyter overalt. Og så setter jeg aldri oppvaskkummen full av oppvask for da er det så motløst å begynne å vaske. Og så vasker jeg klær ofte nok, så det ikke flyter over av skittentøy - sorterer skittentøy ofte og legger det i poser med like ting. Da er det lett å sette på en vask når man har tid. En annen ting som hjelper er å ikke ha for mye ting og pynt rundt omkring - og særlig ikke ha for mye ting på gulvet. For alt sånt gjør det vanskelig å komme til å vaske. Når jeg rydder er det greit å ha med seg ei lita eske eller lignende å legge småting i, så man kan få det unna og få vaska. Så kan man heller legge alle småtinga på plass senere. Lassie:-) Her var det jo mange flotte tips/forslag Kom gjerne med flere forslag folkens! I går var jeg litt effektiv på kvelden. Stablet i oppvaskmaskinen og vasket to maskiner med klær
Annie Skrevet 30. september 2007 #1763 Skrevet 30. september 2007 Mitt favorittverktøy i hverdagen er klor på en sprayflaske. Det er supert i kjøkkenvasken og do og alle andre steder som trenger en liten klordusj
Gjest Elize Skrevet 30. september 2007 #1764 Skrevet 30. september 2007 Nå har jeg vært skikkelig flink I dag har jeg: Støvsuget stue, kjøkken og gang Ristet alle matter ute Vasket stue, kjøkken, bad og gang Vasket alle speil Tømt søppel i alle rom Nå skal jeg: Rydde og vaske på soverommet Rydde alle rom Tømme oppvaskmaskinen Brette klær (viss jeg orker) SLAPPE AV
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #1765 Skrevet 1. oktober 2007 Mitt favorittverktøy i hverdagen er klor på en sprayflaske. Det er supert i kjøkkenvasken og do og alle andre steder som trenger en liten klordusj Den skal jeg notere meg
Sus Skrevet 1. oktober 2007 #1766 Skrevet 1. oktober 2007 God morgen! Venter et et skikkelig inntog med besøk i helgen, så her gjelder det å ha rutiner i orden for å slippe å slite meg helt ut fredag kveld... Mine mål i dag: - sortere og vaske klær - brette klær - rydde kjøkken - betale regninger - rydde kjøleskapet - overflaterydde alle rom Tror det holder i første omgang jeg... Litt trøtt etter helgen, så jeg starter med en 15-minutters runde ellers er jeg redd det frister for mye med en liten :søvn:
Sus Skrevet 1. oktober 2007 #1767 Skrevet 1. oktober 2007 Forresten Elize; studerte lista di - så flink du har vært!!
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #1768 Skrevet 1. oktober 2007 God morgen! Venter et et skikkelig inntog med besøk i helgen, så her gjelder det å ha rutiner i orden for å slippe å slite meg helt ut fredag kveld... Mine mål i dag: - sortere og vaske klær - brette klær - rydde kjøkken - betale regninger - rydde kjøleskapet - overflaterydde alle rom Tror det holder i første omgang jeg... Litt trøtt etter helgen, så jeg starter med en 15-minutters runde ellers er jeg redd det frister for mye med en liten :søvn: Litt av et prosjekt - husk at vaskemaskinene gjør seg selv innimellom, det hender jeg bare glemmer å sette den på
Gjest Tigerjente Skrevet 1. oktober 2007 #1769 Skrevet 1. oktober 2007 Nå har vi endelig fått nett i nye huset. Det var nesten det siste vi trengte for å komme oss i orden. Men fra og med nå kaster jeg meg på tråden her igjen! Er klar for snart å finne fram klær for i morgen og pakke klar ranselen til prinsen og vesken min. I morgen før jeg skal på jobb rydder jeg litt på kjøkkenet også..
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #1770 Skrevet 1. oktober 2007 Nå har vi endelig fått nett i nye huset. Det var nesten det siste vi trengte for å komme oss i orden. Men fra og med nå kaster jeg meg på tråden her igjen! Er klar for snart å finne fram klær for i morgen og pakke klar ranselen til prinsen og vesken min. I morgen før jeg skal på jobb rydder jeg litt på kjøkkenet også.. Godt å ha deg tilbake Har moppet gulv og ryddet en hotspot i kveld!
Gjest Elize Skrevet 2. oktober 2007 #1771 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Nå skal jeg rydde i huset i 15 min. Etterpå skal jeg sette meg ned å brette klær (har to fulle kurver) og så må jeg vel lage middag til samboeren min Endret 2. oktober 2007 av Elize
Gjest Tigerjente Skrevet 2. oktober 2007 #1772 Skrevet 2. oktober 2007 Godt å ha deg tilbake Takk! Nå har jeg tømt oppvaskemaskinen og satt på en ny. KLærne som var rene i vaskemaskinen er hengt opp, og nye lagt klar. Pga umulige kles-tørke muligheter her setter jeg på den neste maskinen senere i kveld når jeg kommer hjem, evt ber tigermannen om han kan gjøre det. Nå er det jo nesten så fint vær at klærne hadde kunnet henge ute, men plutselig kommer det en byge kjenner jeg dette stedet rett.
Sus Skrevet 3. oktober 2007 #1774 Skrevet 3. oktober 2007 I dag har jeg brettet et tonn med klær, støvsuget stue, gang. I tillegg har jeg sopt fint ute samt ordnet litt med blomstene i krukkene som fortsatt blomstrer ute. Huset er ikke strøkent nå, men jeg er fornøyd likevel.
Gjest Elize Skrevet 4. oktober 2007 #1775 Skrevet 4. oktober 2007 I går støvsuget jeg hele huset, og begynte og brette klær Og i dag må jeg vaske badegulvet. Samboeren min har gått inn med skitne arbeidsstøvler og arbeidsklær Skal også fortsette og brette klær.
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #1777 Skrevet 4. oktober 2007 Har pådratt meg en låsning i nakken, men måtte allikevel gjøre litt her i dag. Sambo har faktisk tømt oppvaskmaskinen 2 ganger i dag!!! Ellers har jeg støvsugd første etasje, og ryddet. Har ikke orket mer, og kommer sterkere tilbake etterhvert. Bakte forresten en eplekake også, og i dag går det som husarbeid
Gjest Elize Skrevet 6. oktober 2007 #1778 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg trenger ikke å gjøre noe i dag For da jeg kom hjem fra jobb hadde min fantastiske samboer ryddet hele huset. Og nå lager han middag :love:
kamela Skrevet 8. oktober 2007 #1779 Skrevet 8. oktober 2007 Har begynt å rydde plastbokser ol. av kjøkkenskapene før vi skal i gang med oppussing.
Gjest Tigerjente Skrevet 8. oktober 2007 #1780 Skrevet 8. oktober 2007 Tenkte kle på meg snart, også sette på en maskin med klær, og en oppvaskemaskin. Etter det tror jeg at jeg må ta noen 15.minutters sjauer her og der. tooo tha shower (så for meg en supermann/kvinne smiley, men det hadde vi vist ikke, og jeg orker ikke lete nå )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå