Annie Skrevet 10. august 2007 #1661 Skrevet 10. august 2007 Har skifta på senga rydda bort tøy rydda på soverommet vårt Tørketrommelen er i gang Når den er ferdig skal jeg sette på en vaskemaskin til.
kamela Skrevet 11. august 2007 #1662 Skrevet 11. august 2007 Himmel så flink du er!! Nytt sengetøy gjorde klesvasken til en lek! Har skifta på senga rydda bort tøy rydda på soverommet vårt Tørketrommelen er i gang Når den er ferdig skal jeg sette på en vaskemaskin til. Står visst på du også. Har vasket en maskin etter av jeg kom hjem i dag, gardinene som skal vaske må vente til i morgen.
Skravla Skrevet 11. august 2007 #1663 Skrevet 11. august 2007 Nytt sengetøy gjorde klesvasken til en lek! Står visst på du også. Har vasket en maskin etter av jeg kom hjem i dag, gardinene som skal vaske må vente til i morgen. Dessuten skal du vel pakke litt også? Eller
kamela Skrevet 11. august 2007 #1664 Skrevet 11. august 2007 (endret) Dessuten skal du vel pakke litt også? Eller Aha, det skal jeg også. Har brettet og lagt vekk det nye sengetøyet - gleder meg til å legge det på! Endret 11. august 2007 av kamela
Annie Skrevet 12. august 2007 #1665 Skrevet 12. august 2007 Prinsessa kom hjem etter en uke hos pappan sin. Bagen er nesten tømt og klærne som skulle vaskes på vaskerommet.
kamela Skrevet 22. august 2007 #1666 Skrevet 22. august 2007 På tide å komme igang igjen. I dag har jeg Klippet plenen Vasket 2 maskiner Vasket på badet
Annie Skrevet 23. august 2007 #1667 Skrevet 23. august 2007 I dag har jeg: Vaska kjøkkengulvet Vaska kjøkkenbenker Rydda kjøkken Bretta tøy Lagt tøy i tørketrommelen Kjørt etter Prinsessa som hadde glemt matpakka hjemme Vasker nå filteret til kjøkkenvifta.
bubbel Skrevet 23. august 2007 #1668 Skrevet 23. august 2007 Idag har jeg gjort : Hengt opp en runde med klær på stativet. Klippet plenen ( det tar 1 time). satt på en vaskemaskin. Ting som skal gjøres i dag : Vaske mer klær. rydde hele huset. støvsuge. vaske gulv. skifte på senga. rydde i kleskapet til barna.
Annie Skrevet 23. august 2007 #1669 Skrevet 23. august 2007 I dag har jeg: Vaska kjøkkengulvet Vaska kjøkkenbenker Rydda kjøkken Bretta tøy Lagt tøy i tørketrommelen Kjørt etter Prinsessa som hadde glemt matpakka hjemme Vasker nå filteret til kjøkkenvifta. Har satt på vaskemaskinen Spadd opp planter og luka bedd. Samt planert det ut. Skal plante igjen nå snart. Det er bare så forferdelig varmt!
kamela Skrevet 23. august 2007 #1670 Skrevet 23. august 2007 Har satt på vaskemaskinen Spadd opp planter og luka bedd. Samt planert det ut. Skal plante igjen nå snart. Det er bare så forferdelig varmt! Vasker du gjestene ut av huset Ikke klage på varmen nå, det er snart over! Men jeg er enig, fryktelig varmt her jeg sitter I dag har jeg Vasket 2 maskiner med klær - poden satte på den første med sengetøy før han gikk i dag Satt i gang oppvaskmaskina
Annie Skrevet 23. august 2007 #1671 Skrevet 23. august 2007 Må tømme oppvaskmaskinen og legge mer tøy i tørketrommelen, samt brette mer tøy og legge på plass. Bedet er snart ferdig!! :juhu: For nå vel og merke. Må kjøpe flere stauder, men tar litt av gangen.
kamela Skrevet 24. august 2007 #1672 Skrevet 24. august 2007 Må tømme oppvaskmaskinen og legge mer tøy i tørketrommelen, samt brette mer tøy og legge på plass. Bedet er snart ferdig!! :juhu: For nå vel og merke. Må kjøpe flere stauder, men tar litt av gangen. Hang opp tøy og tok ut av oppvaskmaskina i går. Jeg må også kjøpe flere stauder
Sus Skrevet 24. august 2007 #1673 Skrevet 24. august 2007 Heisann!! Må si dere har vært flinke i det siste!! Skulle forresten veldig gjerne hatt noen hagetips fra deg Annie!! Send gjerne noen bilder, da hadde jeg blitt glad!! Ferien tok brått slutt, og skolen og det hele har startet med et pang av møter, aktiviteter, selskaper osv. Med det resultat at huset ser ut deretter... Mine mål i dag: - rydde hele huset... - rydde leker osv. i hagen - regninger og div. papirarbeid - brette klær - sortere skittentøy - finne bilder til skole/barnehage Ha en fin dag!
Annie Skrevet 24. august 2007 #1674 Skrevet 24. august 2007 Har ikke så mange hagetips, dessverre Sus. Vi holder på med 3 mål tomt som skal planeres, beplantes og fikses, og her går det etter prøve og feile metoden. I dag må jeg støvsuge, brette tøy, legge bort tøy og ryddde. Sikkert vaske tøy også når jeg tenker etter. Det må jo alltid gjøres!
Montezuma Skrevet 25. august 2007 #1675 Skrevet 25. august 2007 Hei igjen folkens!!! Sååå flinke dere har vært hele sommeren! her har sommeren vært full av alt annet enn pc og husarbeid. men nå har jeg en ambisjon om å joine dere igjen........... På mandag........ ;-) god klem :kaffe:
Annie Skrevet 25. august 2007 #1676 Skrevet 25. august 2007 Har tømt oppvaskmaskinen... Og det blir med det tror jeg.
Gjest Tigerjente Skrevet 26. august 2007 #1677 Skrevet 26. august 2007 I helgen har vi skurt ned badet, så nå er det nesten klart til avlevering til neste boere.. skal bare vaske over når vi flytter. Hvitevarene på kjøkkenet er også skurt. Vi har flyttet to lass med møbler og ting fra huset her og over i det nye. Til uken kommer jeg til å reise ut dit å rydde på plass og ordne.
Annie Skrevet 26. august 2007 #1678 Skrevet 26. august 2007 Så spennende!! Når begynner dere å bo der?
Annie Skrevet 26. august 2007 #1679 Skrevet 26. august 2007 Har rydda litt og støvsugd. Kasta et par husfred som hadde tørka inn har jeg også gjort. Burde vaske over stuegulvet, for det ser ikke ut, men vet ikke om jeg gidder.
kamela Skrevet 26. august 2007 #1680 Skrevet 26. august 2007 Har støvsugd litt, og lurer på om jeg skal vaske kjøkkengulv og sturgulv i dag. Kanskje skift på senga også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå