kamela Skrevet 27. mai 2007 #1562 Skrevet 27. mai 2007 Ferdig!! Flink Tigerjente, det! Oppvaskmaskin og vaskemaskin i gang, har ryddet etter middags og kakebesøk.
kamela Skrevet 27. mai 2007 #1563 Skrevet 27. mai 2007 Vaskemaskin nummer to er godt i gang, tøyen fra den første er hengt opp!
kamela Skrevet 27. mai 2007 #1564 Skrevet 27. mai 2007 Vaskemaskin nummer to er godt i gang, tøyen fra den første er hengt opp! Gir Annie gleden av å se denne skrivefeilen igjen Maskin nummer to er også hengt opp. Oppvaskmaskina er ferdig, men den tror jeg skal få stå urørt til søndag formiddag.
kamela Skrevet 28. mai 2007 #1565 Skrevet 28. mai 2007 Oppvaskmaskina fra i går er tømt. Fikk vasket boksene med mel, kaffe og knekkebrød, alltid godt å få gjort! Skal sette på en vaskemaskin så snart poden er ferdig i dusjen!
Susannah Skrevet 28. mai 2007 #1567 Skrevet 28. mai 2007 Fant, den! Da blir jeg med i denne tråden her, etter invitasjon fra Kamela:) I dag skal jeg: - male et strøk til på kommode - male et strøk til i gang (er midt i et oppussingsprosjekt) - vaske opp -støvsuge soverom og bad -vaske bad -henge opp klær
Annie Skrevet 28. mai 2007 #1568 Skrevet 28. mai 2007 Vaskemaskin nummer to er godt i gang, tøyen fra den første er hengt opp! Gir Annie gleden av å se denne skrivefeilen igjen Maskin nummer to er også hengt opp. Oppvaskmaskina er ferdig, men den tror jeg skal få stå urørt til søndag formiddag. Så snill du er Kamela! Har ikke gjort stort i dag gitt.. Skal gå å vekke Sambo nå. Han har jobba i natt og skulle opp kl 4. Tror ikke jeg får han opp men... Kan det kalles husarbeid å vekke en supertrøtt samboer? :klø:
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. mai 2007 #1569 Skrevet 28. mai 2007 Jeg skal i dag/morgen gjør følgende: - legge sammen tørt tøy - vaske 2 maskiner med klær - rydde ut av oppvaskmaskinen - sette inn skitne ting i oppvaskmaskinen - flytte ildtoppen i en større potte - rydde stua - kaste papp/papir + at jeg har vært flink å lese til eksamen
Susannah Skrevet 28. mai 2007 #1570 Skrevet 28. mai 2007 I dag skal jeg: - male et strøk til på kommode- male et strøk til i gang (er midt i et oppussingsprosjekt) - vaske opp -støvsuge soverom og bad -vaske bad -henge opp klær I tillegg har jeg skrevet 2 jobbsøknader, den ene skal være kreativ, har brukt et par timer på den, håper det gir resultater i form av jobb:)
kallamilla Skrevet 28. mai 2007 #1571 Skrevet 28. mai 2007 Lykke til med jobbsøkinga, susannah! I dag har jeg vært noen timer på jobb og vært på tur i skogen med lille jenta, så eneste husarbeid har vært å sette på en maskin med klær, samt å rydde litt overfladisk i stua/kjøkken. I morgen skal jeg: - finne fram telt og sovepose, samt planlegge hva sønnen skal ha med på leir til helgen. - vaske klær som innbefatter tørketromling og bretting/legge på plass så langt jeg rekker. - rydde/vaske to barnerom og skifte på sengene deres. - rydde/vaske to kjøkkenskuffer. Så det så
Sus Skrevet 29. mai 2007 #1572 Skrevet 29. mai 2007 God morgen alle sammen!! Så flinke dere alle har vært i pinsen!! Og så koselig å se nye fjes her inne!! Kallamilla; så bra at du er tilbake!! Vi har savnet deg skikkelig!! Rydding/vasking av TO KJØKKENSKUFFER blir herved dagens utfordring folkens!! Susannah; hva er det du pusser opp? Jeg skulle så gjerne hatt litt inspirasjon til å pusse opp her også... Annie; JIf vindusvaskesettet var helt fantastisk!! (har jeg nevnt det før...??) Uansett, i dag har jeg faktisk lyst til å vaske flere vinduer. Det var litt uvant i starten med litt vannsøl innendørs i karmene, men med en gammel kjøkkenklut klar så var det ingen problem. Fulgte bruksanvisningen helt bokstavlig og for meg er dette en fantastisk oppfinnelse!! Mine mål i dag: - pakke ut etter pinseferien - vaske klær og brette det som er tørt - vaske/rydde to kjøkkenskuffer - vaske vinduer i 2. etasje - en hotspot Tror sommerblomstene får stå en dag til....
Sus Skrevet 29. mai 2007 #1573 Skrevet 29. mai 2007 Ferdig med vindusvask 2. etasje! Må bare nevne at det Jif-settet var utrolig bra til å vaske de blanke dusjveggene med!
kallamilla Skrevet 29. mai 2007 #1574 Skrevet 29. mai 2007 I morgen skal jeg: - finne fram telt og sovepose, samt planlegge hva sønnen skal ha med på leir til helgen. Ikke gjort.... - vaske klær som innbefatter tørketromling og bretting/legge på plass så langt jeg rekker. Delvis gjort.... - rydde/vaske to barnerom og skifte på sengene deres. Ikke gjort... - rydde/vaske to kjøkkenskuffer. Ikke gjort.... MEN!!! Jeg har luket i bedene mine, noe som har "ligget på meg" lenge, så er fornøyd med innsatsen allikevel. Og så ble det overraskende vær i ettermiddag, så jeg har fylt vann i utebassenget så barn og nabobarn har kost seg oppi der mens jeg har kost meg med kaffien! Det er vel anvendt tid, synes jeg! Så gøy at du husket meg, sus!
Gjest Tigerjente Skrevet 31. mai 2007 #1575 Skrevet 31. mai 2007 Nå har jeg nettopp skrevet opp en liste over alt dere har sagt dere sku ha gjort i de siste meldingene i denne tråden. Bare gjort det litt mer tilpasset til mitt hus og mine behov. Også har jeg begynt på topp, og jobbet litt med det. Har; * Satt på en maskin med klær, og hengt opp det som var i maskina. * Ryddet ut av oppvaskemaskina * Renset filtrene i oppvaskemaskina * Ryddet kjøkkenet, og ryddet i oppvaskemaskina igjen, satt på. * Tatt ut boss + papir * Samlet sammen alle klær som skal til vask, og lagt det ned i vaskehaugen. * Ryddet rommet til prinsen litt, mest i kles-skapet hans. Nå har jeg en liten pause, før jeg begynner igjen på listen min.
kamela Skrevet 31. mai 2007 #1576 Skrevet 31. mai 2007 Velkommen hit Susannah! Henger meg på den om vindusvaskesettet til Jif, bare moro å vaske vinduer! Nå går dagens andre vaskemaskin, og det er en til på gang.
kamela Skrevet 31. mai 2007 #1577 Skrevet 31. mai 2007 Hengt opp en maskin, og satt i gang dagens siste. Har også laget dagens middag (salat) så den er klart til mannen kommer hjem utpå kvelden en gang.
Gjest Tessmira Skrevet 1. juni 2007 #1579 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Så flinke der er :-D Har vært litt slapp om dagen jeg nå, så må prøve å få gjort litt her i dag. Første vaskemaskina er snart ferdig Legge sammen klær å henge opp nytt Ta av på senga Sette på vaskemaskin til Tørke støv og rydde på soverommet. Sette på oppvask Støvsuge Skal også gå meg en tur, gjorde det i går å var så godt. Mange gode lukter ute på denne tiden av året Har igjen å rydde litt ellers er jeg ferdig. Endret 1. juni 2007 av Tessmira
kamela Skrevet 3. juni 2007 #1580 Skrevet 3. juni 2007 I dag har jeg vasket utemøbler og støvsuget stue, kjøkken og gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå