Sus Skrevet 15. juli 2007 #1621 Skrevet 15. juli 2007 Pakket og ryddet helt ferdig i går. Klipte vekk blomster som sto i blomst ute, så slipper jeg at alt er vissent og stygt når vi kommer hjem! Snakk om å ha full kontroll kamela!! Jeg er såvidt hjemom før det braker løs med ny ferierunde. Pakke ut og vaske klær er vel det som må gjøres her i dag tenker jeg. Prøver å holde det noenlunde ryddig, da er det viktig med rutiner... Ha en fortsatt deilig ferie folkens!!
kamela Skrevet 21. juli 2007 #1622 Skrevet 21. juli 2007 Snakk om å ha full kontroll kamela!! Jeg er såvidt hjemom før det braker løs med ny ferierunde. Pakke ut og vaske klær er vel det som må gjøres her i dag tenker jeg. Prøver å holde det noenlunde ryddig, da er det viktig med rutiner... Ha en fortsatt deilig ferie folkens!! Hadde ihvertfall fine uteplanter i kassa når jeg kom hjem! I dag er det sengetøyskift og vask av soverom. Ellers skjer det ikke mye, tar det pent nå, om 2 uker er det ferie igjen! Håper du har en fin ferie, Sus!
kamela Skrevet 29. juli 2007 #1624 Skrevet 29. juli 2007 Du verden så mye skitt det må ligge rundt omkring Begynner å titte litt hos meg selv, og tror jeg skal ta en mopperunde! Har lagt vekk tøy og vasket og hengt ut en maskin i dag.
kamela Skrevet 30. juli 2007 #1625 Skrevet 30. juli 2007 Tok en mopperunde i går kveld, og det ble straks litt bedre rundt meg Mer klesvask på programmet i dag.
Vela Skrevet 30. juli 2007 #1626 Skrevet 30. juli 2007 Når jeg kommer hjem fra jobb idag, skal jeg: Rydde Støvesuge Vaske gulv Sette på ny vask og tørk Sette på oppvaskmarsinen Vanne blomster Tørke støv
kamela Skrevet 31. juli 2007 #1627 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kan jo prøve klesvasken som jeg "glemte" i går
Annie Skrevet 31. juli 2007 #1628 Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor får jeg ikke mailvasling om denne tråden? Alle innstillinger er jo riktige! Jaja, i dag MÅ jeg frem med støvsugeren. Vaskerommet er praktisk talt tomt, og klærne er rydda bort! Litt rydding er sikkert på sin plass også, og jeg VET at TV/stereo trenger en omgang med Swifferen.
Gjest s0l Skrevet 31. juli 2007 #1629 Skrevet 31. juli 2007 Idag ble alle de skitne koppene våre rene <Vi er overforbrukere av kopper og glass>.. To runder klesvask og -tørk er også unnagjort Nå gjenstår litt rydding i bokhylla, støvtørking og middagskokkelering, så er alt klart til min nye samboer kommer hjem fra jobb
kamela Skrevet 31. juli 2007 #1630 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hvorfor får jeg ikke mailvasling om denne tråden? Alle innstillinger er jo riktige! Jaja, i dag MÅ jeg frem med støvsugeren. Vaskerommet er praktisk talt tomt, og klærne er rydda bort! Litt rydding er sikkert på sin plass også, og jeg VET at TV/stereo trenger en omgang med Swifferen. Mailvarsling? Betyr det at du faktisk ikke har støvsuget huset hver dag i sommer, Annie? Endret 31. juli 2007 av kamela
Annie Skrevet 31. juli 2007 #1631 Skrevet 31. juli 2007 Har vært sløv i sommer, men støvsuger annenhver dag...
kamela Skrevet 31. juli 2007 #1632 Skrevet 31. juli 2007 Har vært sløv i sommer, men støvsuger annenhver dag... Høres fornuftig ut!
Gjest Tigerjente Skrevet 31. juli 2007 #1633 Skrevet 31. juli 2007 Nå må jeg snart begynne å komme meg inn i rutiner igjen. Tenkte egentlig vente til vi flyttet men jeg ser at dette ikke går i lengden, også må jeg jo pakke om vi skal flytte om 20 dager!! Så i morgen får jeg ta meg en rydderunde her. Vi får besøk på torsdagskveld også, så huset bør se litt ordentlig ut.
Annie Skrevet 31. juli 2007 #1634 Skrevet 31. juli 2007 Fikk tatt en runde her i dag. Prinsessa med Swifferen, jeg med støvsugeren. I morra er det hotspot som står for tur. Der er det MYE som kan kastes!!
Gjest Tigerjente Skrevet 31. juli 2007 #1635 Skrevet 31. juli 2007 Fikk tatt en runde her i dag. Prinsessa med Swifferen, jeg med støvsugeren. I morra er det hotspot som står for tur. Der er det MYE som kan kastes!! Da tar jeg en liten hostpot runde med deg.
kamela Skrevet 1. august 2007 #1637 Skrevet 1. august 2007 Fikk tatt en runde her i dag. Prinsessa med Swifferen, jeg med støvsugeren. I morra er det hotspot som står for tur. Der er det MYE som kan kastes!! Så flinke dere har vært. Men hva er egentlig hotspot? Jeg klippet plenen og vasket tøy i går.
Vela Skrevet 1. august 2007 #1638 Skrevet 1. august 2007 Idag er det mye som skal gjøres, Velasambo har bursdag i morgen: Støvesuge Vaske gulv Vaske badet Vaske kjøkkenet Lage ostekake Pakke inn gave Muligens også vaske kjøleskapet om jeg får tid.
Annie Skrevet 1. august 2007 #1639 Skrevet 1. august 2007 Så flinke dere har vært. Men hva er egentlig hotspot? Jeg klippet plenen og vasket tøy i går. Hotspot er gjerne en haug med papirer som samler seg. I vårt tilfelle er det på kjøkkenbenken.
Gjest Tigerjente Skrevet 1. august 2007 #1640 Skrevet 1. august 2007 Hotspot er gjerne en haug med papirer som samler seg. I vårt tilfelle er det på kjøkkenbenken. Eller et sted der du ligger noe som du skal ta senere fordi det ligger så mye annet der, også bare hoper det seg opp. Jeg har en hotspot i hvert rom, tilogmed gjesterommet som bare min lillebror bruker når han er her, der ligger jeg alle tingene hans som han strør rundt i huset når han er her Ellers er kommonden i gangen fin til å ligge post++ på når vi kommer inn døren, benken på badet fin som sminkeholder når jeg har dårlig tid og ikke orker å rydde inn i skapet igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå