kamela Skrevet 24. mai 2007 #1541 Skrevet 24. mai 2007 Jeg vant over vaskerommet, men nå kommer det til å vinne over meg noen dager. Har fått tennisalbue, og skal ta det med ro noen dager. God bedring med albuen! I går skiftet jeg på sengene og vaske soverommet. Startet dagen i dag med å sette på en vaskemaskin. Skal brette tøy og henge ut nytt tøy når jeg kommer hjem. Skal også ta over alle gulvene.
Gjest Tessmira Skrevet 24. mai 2007 #1542 Skrevet 24. mai 2007 Tessmira; har du fått ryddet bort mye av det du ikke vil ha stående framme? Kaster du disse tingene eller stabler dem inn overalt sånn som meg...? Hmm, sette dem inni et skap et sted hørtes veldig kjent ut Burde blitt mye flinkere til å faktisk kaste noen ting, ikke mye som går den veien her. Kjekt å ha vettu..hehe. Men har nå hvertfall fått ryddet bort noe nå da. Kjøkken benkene ble kjempe fine å :-D Så flinke vi alle er Håper albuen snart blir bra igjen Annie! Nå skal jeg rydde på rommet hvor pc`n står, er her inne vi lemper alt vi ikke har plass til andre steder, hehe. Nå SKAL noe gå i søpla
kamela Skrevet 25. mai 2007 #1543 Skrevet 25. mai 2007 Dagen oppgaver er å brette tørt tøy og tørke støv og gjøre det koselig til helgen!
kamela Skrevet 25. mai 2007 #1544 Skrevet 25. mai 2007 Dagens plikter utført Hvis jeg får et innfall, kan det hende det blir noe baking på ettermiddagen, men det er bare kos!
kamela Skrevet 26. mai 2007 #1545 Skrevet 26. mai 2007 Baking i går, og baking i dag! Har satt i gang oppvaskmaskina, og husket på å ta med tannglassene også.
Gjest Tigerjente Skrevet 26. mai 2007 #1546 Skrevet 26. mai 2007 Tror jeg kaster meg på dine oppgaver Kamela. Bretter tørt tøy, vasker klær. Tørker støv og kanskje støvsuger. Tannglass skal jeg også ta med opp fra badet til oppvaskemaskinen.
kamela Skrevet 26. mai 2007 #1547 Skrevet 26. mai 2007 Er alle andre ute i sola og koser seg mens vi driver her og jobber? Skal tørke pollen av utemøblene, de er helt gule, og så er det aviser og avslapning!
kamela Skrevet 26. mai 2007 #1548 Skrevet 26. mai 2007 Ferdig! Nå skal jeg kose meg med verdens beste samvittighet resten av dagen :-D
Gjest Tigerjente Skrevet 26. mai 2007 #1549 Skrevet 26. mai 2007 Du har vært kjempeflink Kamela! Tannglassene mine er tatt opp fra badet til oppvaskemaskinen, som venter på å bli fylt opp og startet. Mens jeg var på badet fant jeg ut at jeg kunne rydde litt, og litt leder alltid til litt til, så nå har jeg rydda badet, soverommet til prinsen, gangen, og soverommet mitt. Må brett litt klær og pakke tingene til prinsen nå også.
Annie Skrevet 26. mai 2007 #1550 Skrevet 26. mai 2007 Det går usannsynlig tregt med husarbeidet mitt om dagen. Men i dag har jeg da i hvertfall fått: Støvsugd kjøkken og stue, samt vaska gulvene der. Oppvaskmaskinen er snart ferdig, så da kan jeg tømme den også. Burde ta med meg en bøtte med vann og vaske av utemøblene også. Får se hva jeg orker...
kallamilla Skrevet 26. mai 2007 #1551 Skrevet 26. mai 2007 Hei, folkens! Var aktiv på denne tråden for en stund siden (husker du meg, sus?), men har hatt pause en stund (ikke fra alt husarbeidet da ). Har behov for å få litt struktur på huset igjen, og legger dagens oppgaver inn (...og de er mange): - vaske, rydde foreldresoverom, skifte på senga - sortere og rydde i klesskapet mitt - rydde og tørrmoppe jenta sitt soverom - setter på vaskemaskin og tørketrommel etter hvert som disse har gått seg ferdig innimellom - brette klær og legge på plass - vaske et bad - tørke støv og tørrmoppe stua/kjøkken - handle Rekker jeg alt dette tro? Hiver igang med en gang!
kallamilla Skrevet 26. mai 2007 #1552 Skrevet 26. mai 2007 - vaske, rydde foreldresoverom, skifte på senga - sortere og rydde i klesskapet mitt UTFØRT
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. mai 2007 #1553 Skrevet 26. mai 2007 Jeg skal i dag/morgen gjør følgende: - legge sammen tørt tøy - vaske 2 maskiner med klær - rydde ut av oppvaskmaskinen - sette inn skitne ting i oppvaskmaskinen - flytte ildtoppen i en større potte - rydde stua - kaste papp/papir
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #1554 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Arg, jeg får heve meg på denn tråden jeg og da, også får dere passe på å gi meg et spark bak om jeg ikke gjør ting hehe.. Ettersom jeg og sambo skal bort til helga så skal mamma mate kattene og leiligheten ser bomba, jeg må bli flinkere til og rydde etter meg med en gang.. Så dagens/morgendagens oppgaver blir da: -Rydde/vaske soverom og støvsuge (FERDIG) -Rydde/vaske på badet pluss tørke støv oppå vaskemaskinen og rydde der -Rense kattedoen og vaske lokket på den -Vaskekjøkken benken og gå over kjøleskapet og se hva som kan kastes -Rydde stue/gang og tørke støv -Putte ting jeg aldri bruker på loftet -Få samboer til og gå gjennom hans klær slik at han kan se hva han kommer til å bruke og hva som kan gjemmes/gis bort -Bake eplekake (som jeg har lovt meg selv i over 1 uke nå) -Sette på klesvasken uvisst antall ganger -Også skal jeg prøve og vaske vinduer, dessverre er det to av de som det ikke går ann og vakse utsiden av (pokker ta rare bygninger) Huff for en lang liste. Må si det fortsatt ikke er gøy og gå fra å bo hjemme der mesteparten er ryddig hele tiden til og flytte inn hos sambo hvor to mennesker roter + 2 katter.. Endret 26. mai 2007 av Gjest
kallamilla Skrevet 26. mai 2007 #1555 Skrevet 26. mai 2007 - setter på vaskemaskin og tørketrommel etter hvert som disse har gått seg ferdig innimellom - brette klær og legge på plass - vaske et bad - tørke støv og tørrmoppe stua/kjøkken - handle UTFØRT!!!!
kamela Skrevet 26. mai 2007 #1556 Skrevet 26. mai 2007 Etter dagens besøk har jeg ryddet opp igjen på kjøkkenet og satt i gang oppvaskmaskina.
Gjest Tigerjente Skrevet 27. mai 2007 #1557 Skrevet 27. mai 2007 Kjempebra Kamela! Det er lurt å rydde opp etter seg med en gang, og ikke gjøre sånn som meg å utsette det.. For jeg må nemlig ta det nå..
Gjest Tigerjente Skrevet 27. mai 2007 #1558 Skrevet 27. mai 2007 Tar meg en crisis-cleaning, siden det er det jeg synes funker best for meg for å få gjort mye på kort tid. 15 min kjøkken 15 min stue 15 min bad 15 min sov prinsen Også blir det pause etterpå, og datatid igjen.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. mai 2007 #1559 Skrevet 27. mai 2007 Jeg skal i dag/morgen gjør følgende: - legge sammen tørt tøy - vaske 2 maskiner med klær 1 av 2 gjennomført - rydde ut av oppvaskmaskinen - sette inn skitne ting i oppvaskmaskinen - flytte ildtoppen i en større potte - rydde stua - kaste papp/papir
Gjest Tigerjente Skrevet 27. mai 2007 #1560 Skrevet 27. mai 2007 Tar meg en crisis-cleaning, siden det er det jeg synes funker best for meg for å få gjort mye på kort tid. 15 min kjøkken 15 min stue 15 min bad 15 min sov prinsen Også blir det pause etterpå, og datatid igjen. Har rydda hele huset nå. Har bare igjen mopping. Så kan de eventuelle overakelses-folkene komme. Jeg tror egentlig folk bare lurer meg for å få meg til å rydde:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå