Gjest Tigerjente Skrevet 25. april 2007 #1482 Skrevet 25. april 2007 Åh.. Det høres så utrolig deilig ut med kake!! Jeg har ikke gjort så mye i dag. Løp ut døren kl 8, og kom ikkje hjem før halv 5, og sånn kommer vist dagene mine til å gå framover. Etter vi kom hjem, rydda jeg sammen barnehageting og vesken min. Spyla regntøyet og hang det opp. Satt på sentrifugen på den dumme vaskemaskinen. Laga middag Kosa oss med middag Stelle og få ungen i seng. Vaske klær Rydde kjøkkenet, tømme oppvaskmaskinen, fylle i, tømme kjøleskapet for skrot. slappe av 30 min vaske gulvene Nå tenkte jeg at jeg må brette klær. Får ta det til ugly betty. Også må jeg pakke ting til i morgen.
kamela Skrevet 25. april 2007 #1483 Skrevet 25. april 2007 Ny og litt stressende hverdag for deg, skjønner jeg. Trøsten er at det blir rutine, og jo mindre dere er hjemme, jo mindre rot blir det!
kamela Skrevet 25. april 2007 #1484 Skrevet 25. april 2007 Morgendagens planer (nå synes jeg at jeg er veldig flink) Skifte på sengene Vaske sengetøy Vaske håndklær Dra over gulvene med mopp Og kanskje jobbe litt med hagen hvis det er fint vær igjen!
Annie Skrevet 25. april 2007 #1485 Skrevet 25. april 2007 Kake servert, hvor blir du av, Annie ← Jeg kjørte meg bort... Aner jo ikke hvor du bor.
kamela Skrevet 26. april 2007 #1486 Skrevet 26. april 2007 Det var synd Så langt i dag har jeg tatt av sengetøy, satt i gang dagens første vaskemaskin, og lagt på rent sengetøy.
Annie Skrevet 26. april 2007 #1487 Skrevet 26. april 2007 Det som lå i tørketrommelen er bretta, og det er lagt inn nytt tøy der. Må rydde litt her i dag. Det har begynt å hope seg så smått opp, både her og der. Om jeg tar det nå, så blir det ikke så mye.
kamela Skrevet 26. april 2007 #1488 Skrevet 26. april 2007 Hengt opp TØY og satt i gang vaskemaskin nummer 2. Jeg vil ha tørkevær ute, ikke grått og trist og vått
Annie Skrevet 26. april 2007 #1489 Skrevet 26. april 2007 Her er det sol, du kan låne tørkestativet mitt
kamela Skrevet 27. april 2007 #1490 Skrevet 27. april 2007 Får satse på at det tørker her, i dag er solen på plass igjen. I gåre hadde jeg et prosjekt jeg ikke fikk gjort, og det var gulvene, de bare står og venter. Oppvaskmaskina er i gang, og så må jeg sjekke om det er litt småtteri som skal i vaskemaskina også.
kamela Skrevet 27. april 2007 #1492 Skrevet 27. april 2007 Annie; kommer mannen/samboeren din til å være like flink med husarbeid og støvsuger som deg når du er borte, og rapporterer han i så fall inn her
Sus Skrevet 27. april 2007 #1493 Skrevet 27. april 2007 Etter å ha vært her en stund har jeg nå fått forfølgelsesvanvidd - av støvsugeren....Annie; det er din feil!!! Ser for tiden støv på gulvene hele tiden - det gjorde jeg aldri før!! Ok, i dag skal jeg prøve å starte dagen litt rolig uten å stresse meg opp over alt jeg har å gjøre. Har en liten syk så trenger min oppmerksomhet så da kommer selvfølgelig han i første rekke. Skulle jeg likevel ha litt tid innimellom har jeg disse målene i dag: - betale regninger - vaske klær (vaskerommet er overfyllt!! ) - rydde litt generelt - STØVSUGE - rydde litt ute i det fine været. Ha en deilig dag!!
Annie Skrevet 27. april 2007 #1494 Skrevet 27. april 2007 Annie; kommer mannen/samboeren din til å være like flink med husarbeid og støvsuger som deg når du er borte, og rapporterer han i så fall inn her ← Han skal jobbe og sove i helgen, så husarbeid blir det nok ikke på han. Spurte om jeg skulle handle inn noe til han, og han ville ha en Kvikklunch og en pose potetgull. Etter å ha vært her en stund har jeg nå fått forfølgelsesvanvidd - av støvsugeren....Annie; det er din feil!!! Ser for tiden støv på gulvene hele tiden - det gjorde jeg aldri før!! ← Innrømm at det føles godt hver gang du har støvsugd!
Annie Skrevet 27. april 2007 #1495 Skrevet 27. april 2007 Har snart klesvasken under kontroll, støvsuge må jeg jo selvfølgelig Oppvaskmaskinen er tømt, og jeg må pakke og fylle bilen.
kamela Skrevet 27. april 2007 #1496 Skrevet 27. april 2007 Han skal jobbe og sove i helgen, så husarbeid blir det nok ikke på han. Spurte om jeg skulle handle inn noe til han, og han ville ha en Kvikklunch og en pose potetgull. ← Høres ut som han er enkel i drift Her er gulvene tatt, og oppvaskmaskina tømt (og jeg har dusja).
Annie Skrevet 27. april 2007 #1497 Skrevet 27. april 2007 Han er grei å ha med å gjøre ja. :rødme: Må sjekke om vaskemaskinen er ferdig.
Sus Skrevet 27. april 2007 #1498 Skrevet 27. april 2007 Vaskemaskinen surrer, har hengt opp en klesvask, har funnet frem en babydyne til dukkesengen til prinsessen. Da tenker jeg at hun blir glad... :rødme:
kamela Skrevet 28. april 2007 #1499 Skrevet 28. april 2007 Da er skittenstøyskurven nesten tom (inneholder 4 små plagg!), og alt det rene tøyet er brettet og lagt bort. Tror det er dagens innsats når det gjelder husarbeid.
Sus Skrevet 30. april 2007 #1500 Skrevet 30. april 2007 I dag skal jeg ikke sette noen mål, men ta alt som blir gjort som en seier for meg selv! Jeg er såååå lat i dag, men vi får se hva dagen bringer. Klesvask og vindusvask er det som trengs mest så får vi se. Annie; jeg støvsugde i går - og susemannen vaska golvene, så det er ganske bra her i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå