*AM* Skrevet 20. april 2007 #1461 Skrevet 20. april 2007 I dag har jeg følgende gjøremål: Vaske hvite klær søppel fyllingen Vaske svarte klær male et vindu og en dør handle Hengte opp maskinen med hvite klær før jeg gikk på jobb, kjempe tørkevær i dag Rakk å kaste et lass med søppel på søppel fyllingen før jobb. Satt på en maskin med svarte klær før jeg gikk på jobb. Så får vente med resten til dagen på jobb er ferdig
Sus Skrevet 23. april 2007 #1463 Skrevet 23. april 2007 I dag har jeg som mål å gjøre mest mulig på minst mulig tid, så kommer jeg innom og avgir rapport etterhvert!! Hvordan går det hos dere??
Annie Skrevet 23. april 2007 #1464 Skrevet 23. april 2007 Jeg har tømt oppvaskmaskinen og skal snart farge hår sammen med en venninne. Burde støvsugd her, men hun er her så ofte, så jeg orker ikke alt nå.
Gjest Tigerjente Skrevet 23. april 2007 #1465 Skrevet 23. april 2007 Blitt mye bedre nå:D Skal ut å shoppe om litt. Har vært å levert prinsen i barnehagen, fått trim med det samme. Vært i butikken. Støvsuga gulvene i 1. etage hengt dyne og teppe ut til lufting. Vasket klær. Nå spiser jeg, så skal jeg gjøre meg klar til å gå. Må bare overføre noen penger først...
kamela Skrevet 23. april 2007 #1466 Skrevet 23. april 2007 Har faktisk ikke noe husarbeid å sette i gang med i dag, bortsett fra å lage middag
Annie Skrevet 23. april 2007 #1467 Skrevet 23. april 2007 Jeg må støvsuge i dag. Bombe? Så skal jeg lage middag olegge bort tøy.
kamela Skrevet 23. april 2007 #1468 Skrevet 23. april 2007 Jeg må støvsuge i dag. Bombe? ← Jøss, har du begynt med husarbeid Slenger skittentøysdunkene i dusjen og vasker dem nå, ser ut til å være fint tørkevær ute!
Montezuma Skrevet 24. april 2007 #1470 Skrevet 24. april 2007 Hei folkens! Vil bare sende dere en liten hilsen fra sydFrankrike!!! Ikkeno husarbeid paa meg nei! Her i Marseilles er vaeret nydelig, temperaturen er midt mellom 20 og 30, litt windy, saa jeg renner ikke bort. Er hos bestevenninnen min som har stooor mage, saa vi bare rusler tur paa stranden ol. og spiser masse deilig mat! ser ikke ut til at babyen hennes vil komme denne uken, saa det er bra jeg snart skal tilbake hit:-) Ha en straalende uke alle sammen!!!! gode klemmer fra monte :kaffe:
Annie Skrevet 24. april 2007 #1471 Skrevet 24. april 2007 Kos deg Monte!! Gidder ikke gjøre så mye husarbeid om dagen jeg heller. Slipper du, så gidder ikke jeg heller....
Annie Skrevet 25. april 2007 #1473 Skrevet 25. april 2007 I dag har jeg vært flink. Jeg har redd opp senga Tømt oppvaskmaskinen Bretta det som lå i tørketrommelen Satt på en vaskemaskin Støvsugd Nå drikker jeg :kaffe: med GOD samvittighet
Sus Skrevet 25. april 2007 #1474 Skrevet 25. april 2007 Jeg har også vært flink i dag, vaska badene, støvsugd osv. osv. pga av at jeg skulle få besøk i dag...når jeg nesten er ferdig ringer dem og sier dem ikke kan komme likevel... Men nå har jeg hvertfall et ryddig hus!! Men sitter med en litt tom følelse av at det hadde vært bedre med besøk enn et strøkent hus... Ha en fin dag!!
Annie Skrevet 25. april 2007 #1475 Skrevet 25. april 2007 Så kjedelig at besøket ikke kommer. Men som du sier, nå er huset rent, og du kan jo invitere noen andre.
Seterjenta Skrevet 25. april 2007 #1476 Skrevet 25. april 2007 (endret) Så flinke dere er! Jeg har da begynt idag jeg også, men... Jeg har -satt på fire vaskemaskiner -tømt oppvaskmaskina -sydd dynetrekk til lillemor (hihi, det passer til og med på dyna!!! ) -skifta sengetøy på vår og lillemors seng -støvsugd -lagt sammen de klærne som ble tørka i trommelen, resten er hengt opp på stativene -funnet ut hva jeg skal ha til middag idag -tømt ei stor eske med alt mulig rart i, som ikke har vært rørt soden vi flytta inn for ett år siden! Jeg skal -hente tre unger i bhg og sfo -lage middag -kjøre to unger på fotballtrening og ei på Ungdommens Hus -rydde litt på kjøkkenet -planlegge to bursdagsselskaper til helga.. Endret 25. april 2007 av Seterjenta
kamela Skrevet 25. april 2007 #1477 Skrevet 25. april 2007 Hjemme fra jobb og satt i gang dagens andre vaskemaskin. Sengene ble redd opp på morgenen, det gjør jeg alltid. Foreløpig ikke mer på gang før middag, tror jeg.
kamela Skrevet 25. april 2007 #1478 Skrevet 25. april 2007 Henger opp He he, ikke tøyen i dag, Annie! Lurer på om jeg har lyst til å bake en kake?
kamela Skrevet 25. april 2007 #1480 Skrevet 25. april 2007 Du er velkommen! Det blir Trøffelkake, håper du liker det :kaffe:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå