kamela Skrevet 25. juni 2007 #1601 Skrevet 25. juni 2007 Ser ut til at det skjer lite på husarbeidsfronten i KG-hjemmene. Mitt husarbeid i det siste er omtrent som innrapportert, ingen ting! Skiftet på sengene i går, og har kjørt noen vaskemaskiner forrige uke, det er det hele
kamela Skrevet 26. juni 2007 #1602 Skrevet 26. juni 2007 Ser ut til at det skjer lite på husarbeidsfronten i KG-hjemmene. Mitt husarbeid i det siste er omtrent som innrapportert, ingen ting! Og sånn ser det jammen ut også hjemme også - har fått mange nye husdyr siste uka
Annie Skrevet 28. juni 2007 #1604 Skrevet 28. juni 2007 Har ikke gjort stort på noen dager men i dag er jeg i gang igjen. Har rydda på stua og kjøkkenet, kastet gamle reklamer, blader og aviser. Vaskemaskinen er i gang og jeg har plantet ut krydderurter. Etterpå må jeg vaske gulvene her, før jeg reiser på shopping.
kallamilla Skrevet 28. juni 2007 #1605 Skrevet 28. juni 2007 Nå skal jeg: Vaske vinduer Rydde to kleskap Rydde/vaske kjøkkenbenk/oppvask Sette på en maskin klær Ok, 1 1/2 time? Prøver..... Go!
kamela Skrevet 28. juni 2007 #1606 Skrevet 28. juni 2007 Har vaske et maskin og hengt ut tøyet. Klippet plenen.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. juni 2007 #1607 Skrevet 29. juni 2007 I dag skal jeg: - vaske tøy - legge sammen rent tøy - støvsuge gangen, kjøkkenet, stua og soverommet - rydde stuebordet
Annie Skrevet 29. juni 2007 #1609 Skrevet 29. juni 2007 Vasker klær, og vasker klær og vasker klær... MÅ vaske gulvene også, og har lurt på om jeg skal skifte på senga vår. Det er så godt med nytt sengetøy på, og jeg kjøpte splitter nytt i går
Gjest Gjest_Kallamilla_* Skrevet 30. juni 2007 #1610 Skrevet 30. juni 2007 Vaske vinduer Rydde to kleskap Rydde/vaske kjøkkenbenk/oppvask Sette på en maskin klær Dette fikk jeg gjort på torsdag. I går gjorde jeg ingenting.... Siden vi skal ha visning på huset neste uke har jeg en lang liste over ting jeg skal gjøre. Nå har jeg to timer til "rådighet" og da skal jeg: Brette en kjempehaug med klær og legge på plass Vaske to kjøkkenskap og vaske utsiden av kjøkkenskap samt fliser over disk. Rydde og vaske vaskerommet. Rydde i noen skuffer/skap på badet. Rapport følger.... Kallamilla
kallamilla Skrevet 30. juni 2007 #1611 Skrevet 30. juni 2007 Ja da fikk jeg bare vasket kjøkkenskap og flater, samt ryddet skap på badet. Så nå har jeg to nye timer, og tar vaskerommet, samt klærne.... Pluss at jeg skal "sverte" vedovnen. Dvs smøre den inn med et sort middel....
Annie Skrevet 30. juni 2007 #1612 Skrevet 30. juni 2007 Bare overflaterydding i dag. Orker ikke mer faktisk...
kallamilla Skrevet 30. juni 2007 #1613 Skrevet 30. juni 2007 Da er klærne tatt, ovnen svertet, og vaskerommet? Det er den verste jobben jeg kan tenke meg så den utsetter jeg stadig.... Tror kanskje at "min bedre halvdel" skal få denne utfordringen i morgen.... Vaskerommet må tas i morgen, sammen med: Rydde og vaske barnerommene skikkelig (de små skal få være med på en jobben ), Rydde og vaske foreldresoverom Rydde i hyller på kjøkkenet Legge bark utover bedet mitt Luke mellom hellene i inngangspartiet Huff, det er slitsomt å ha visning.....gler meg til huset er solgt!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1614 Skrevet 1. juli 2007 Nå jar jeg støvsuget bad og kjøkkene + deler av stue.. Jeg tror ikke jeg tuler hvis jeg sier jeg har nok kattehår til en ny katt I tilleg har jeg rydda da, så det begynner og bli pent her..Blir deilig og ha det slik i hvertfall en uke for når samboer kommer hjem igjen blir det like rotete.
kamela Skrevet 1. juli 2007 #1615 Skrevet 1. juli 2007 I dag har jeg brettet alt tøyet som hang ute vasket diverse skap med glasshyller og dører ryddet i blomsterbed
kallamilla Skrevet 3. juli 2007 #1616 Skrevet 3. juli 2007 Holder fortsatt på med klargjøring til visning. I dag skal jeg ta gutten sitt rom skikkelig pluss ordne bed ute.... Hvor mye får jeg gjort på en time? Go!
kamela Skrevet 4. juli 2007 #1617 Skrevet 4. juli 2007 I går vasket jeg skikkelig på badet og ryddet litt rundt om kring.
kallamilla Skrevet 5. juli 2007 #1619 Skrevet 5. juli 2007 Nå nærmer det seg visning. Kl 5 i ettermiddag kommer de, og jeg har igjen: Vaske alle gulv Legge rent på senga Vaske over flater i kjellerstua og gangen Ta ut av oppvaskemaskinen og sette inni. Shine diskene på kjøkkenet Se over huset at alt er ok Så skal jeg på jobb.....puh
kamela Skrevet 6. juli 2007 #1620 Skrevet 6. juli 2007 Pakket og ryddet helt ferdig i går. Klipte vekk blomster som sto i blomst ute, så slipper jeg at alt er vissent og stygt når vi kommer hjem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå