Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #1641 Skrevet 2. august 2007 (endret) Tar meg en kjapp runde jeg. 15min kjøkken sov bad gang så blir det pause igjen etter det. Endret 2. august 2007 av Tigerjente
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #1642 Skrevet 2. august 2007 Phjuuu. Nå er alle rommene klar til støvsuging. Tok ikke stuen, for den tenker jeg ta etter at jeg har spist noe. Men tok to soverom i stedetfor.
kamela Skrevet 2. august 2007 #1643 Skrevet 2. august 2007 Hotspot er gjerne en haug med papirer som samler seg. I vårt tilfelle er det på kjøkkenbenken. Det pleier heldigvis ikke være noe problem. Phjuuu. Nå er alle rommene klar til støvsuging. Tok ikke stuen, for den tenker jeg ta etter at jeg har spist noe. Men tok to soverom i stedetfor. Jeg satte på oppvaskmaskina på morgenen og satte i gang en vaskemaskin når jeg hadde lunchpause.
kamela Skrevet 5. august 2007 #1644 Skrevet 5. august 2007 Skiftet på sengene våre i går, så dagens første vaskemaskin er i gang. Planer: Legge vekk tørt tøy Vaske en maskin til Tømme oppvaskmaskin
kamela Skrevet 5. august 2007 #1645 Skrevet 5. august 2007 Vasket på badet. Lagt bort tørt tøy. Satt i gang oppvaskmaskin. Satt i gang vaskemaskin.
Skravla Skrevet 5. august 2007 #1646 Skrevet 5. august 2007 Hotspot er gjerne en haug med papirer som samler seg. I vårt tilfelle er det på kjøkkenbenken. Her er det i sofaen. Der samler det seg blader, aviser, regnering etc. Legge sammen tørt tøy - skiftet på sengen og vasket i går Vaske opp Tømme søpla Rydde bort "smårot"
Skravla Skrevet 9. august 2007 #1650 Skrevet 9. august 2007 Klippe plenen Vaske tøy rydde hus Så flink du skal være da. Jeg skal bare jobbe i dag jeg. *misunnelig på alle med ferie*
kamela Skrevet 9. august 2007 #1651 Skrevet 9. august 2007 Klippe plenen Vaske tøy rydde hus Rakk såvidt å ta plenen før det verste regnskyllet kom
kamela Skrevet 9. august 2007 #1652 Skrevet 9. august 2007 Så flink du skal være da. Jeg skal bare jobbe i dag jeg. *misunnelig på alle med ferie* "trøster Skravla" Er fint å ha ferie så jeg kan få unna litt hjemme
Skravla Skrevet 9. august 2007 #1653 Skrevet 9. august 2007 "trøster Skravla" Er fint å ha ferie så jeg kan få unna litt hjemme Jeg har ferie neste uke jeg. :juhu:
Annie Skrevet 9. august 2007 #1654 Skrevet 9. august 2007 Må gjøre husarbeid, men har vondt i viljen i dag... Har tømt oppvaskmaskinen og rydda i hotspot da forresten.
kamela Skrevet 9. august 2007 #1655 Skrevet 9. august 2007 Daqens siste vaskemaskin er i gang. Har skumle planer om å rydde noen klesskap i kveld, får se hva det blir til. Må sette navn på sokker jeg har kjøpt til moren min i dag, det er kjedelig det, men bare må, ellers blir de borte på sykehjemmet.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #1656 Skrevet 9. august 2007 (endret) I dag skal jeg (prøve) gjøre følgende ting: Rydde hele leiligheten Støvsuge soverom, bad og stue/gang Skifte på sengene Ordne kattedoen Vaske mat/vannskål til kattene skikkelig Legge sammen klær Henge opp nye klær Sette på ny maskin (forhåpentligvis henge opp disse i dag og) Lage mat til sambo (ferdigmiksa pannekaker) Ta ut av oppvaskmaskinen Sette inn i oppvaskmaskinen Rydde sammen Warhammer ting og legge de bort Oj, for en lang liste, regner med at jeg får kanskje gjort to av tingene i dag Edit: Whoho, jeg har vært flink.. Edit 2: Who, nestn helt ferdig.. Bare rydding igjen, også må jeg vel vaske gulvene da.. Endret 9. august 2007 av Gjest
kamela Skrevet 9. august 2007 #1657 Skrevet 9. august 2007 Du får begynne med et par raske ting først, så er du i gang! Jeg skal henge opp dagens siste klesvask!
kamela Skrevet 9. august 2007 #1658 Skrevet 9. august 2007 I dag skal jeg (prøve) gjøre følgende ting: Rydde hele leiligheten Støvsuge soverom, bad og stue/gang Skifte på sengene Ordne kattedoen Vaske mat/vannskål til kattene skikkelig Legge sammen klær Henge opp nye klær Sette på ny maskin (forhåpentligvis henge opp disse i dag og) Lage mat til sambo (ferdigmiksa pannekaker) Ta ut av oppvaskmaskinen Sette inn i oppvaskmaskinen Rydde sammen Warhammer ting og legge de bort Oj, for en lang liste, regner med at jeg får kanskje gjort to av tingene i dag Edit: Whoho, jeg har vært flink.. Så flink du har vært Kjøpte meg nytt sengetøysett, så nå går vaskemaskina igjen
kamela Skrevet 9. august 2007 #1659 Skrevet 9. august 2007 Dasgens femte klesvask er hengt opp og oppvaskmaskina er tømt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå