Montezuma Skrevet 23. oktober 2007 #1821 Skrevet 23. oktober 2007 Hei folkens! Nå har jeg ikke vært hjemme på en uke, så nå behøves det en hånd på de fleste steder her...... Tror jeg begynner med oppvaskmaskinen og kjøkkenet for øvrig. Bevæpner meg med klorinsprayen! Etterpå må jeg få igang klesvasken. Ellers så driver vi å pusser og lakker både trapp og møbler her, så det er nok å gjøre! Sus, vi kan ikke droppe sjokolade nå! har du ikke smakt Yade?????? Den med tre lag!!!
Montezuma Skrevet 23. oktober 2007 #1822 Skrevet 23. oktober 2007 Forresten; vil bare tipse dere om en oppskrift på Gumbo som jeg har lagt ut på mattråden idag,. Den burde dere prøve!
Annie Skrevet 23. oktober 2007 #1823 Skrevet 23. oktober 2007 Pokker ta deg Monte!! Nå har jeg klart å holde meg unna Yade hittil, men med det innlegget ditt så går jeg på en smell merker jeg... :slåss:
knudz3n Skrevet 23. oktober 2007 #1824 Skrevet 23. oktober 2007 I dag har jeg: * Tømt oppvaskmaskin og satt inn nytt... * Vasker tredje maskin m klær.. * Har hengt opp tøy og lagt på plass tøy.. * Støvsugd hele huset * Tørka litt støv på stua * Vaska vinduene innvendig.. Burde ta de utvendig også, men lysten er ikke overveldene... * Tatt av senga og lufta dyner... Må re på litt senere.. I tillegg har jeg jogga meg en tur og trent litt styrke på stue golvet Så nå mangler å lage middag og vaske dusjkabinettet...
Montezuma Skrevet 23. oktober 2007 #1825 Skrevet 23. oktober 2007 Pokker ta deg Monte!! Nå har jeg klart å holde meg unna Yade hittil, men med det innlegget ditt så går jeg på en smell merker jeg... :slåss: Høhø, velkommen etter! Jeg holdt meg laaaangt unna den jeg også, helt til jeg fikk smake den hos en venninne. Da var jeg solgt! Så nå kan sangen være så irriterende den bare vil.. Idag har jeg vasket en maskin, brettet en maskin, satt på oppvaskmaskinen, gått lang tur med hunden, sovet et par timer og vært på konferansetime. Det var alt jeg fikk unna. På'n igjen imorgen!
Gjest Elize Skrevet 26. oktober 2007 #1826 Skrevet 26. oktober 2007 Har strøket alle klærne i dag:) Og nå skal jeg rydde litt overalt. Skal passe min 1 år gamle tante unge så må vell rydde litt opp av gulvene.
kamela Skrevet 26. oktober 2007 #1827 Skrevet 26. oktober 2007 Lørdagen skal bli effektiv! Skal plante løk Rydde i en hel masse fra kjøkkenet Rydde utebod mmmm Håper noen andre også har litt å rapportere om utover dagen, trenger litt drahjelp!
Annie Skrevet 26. oktober 2007 #1828 Skrevet 26. oktober 2007 I dag har jeg ikke gjort noenting, så i morra må jeg også ha drahjelp. Vi kan samarbeide Kamela!
kamela Skrevet 26. oktober 2007 #1829 Skrevet 26. oktober 2007 I dag har jeg ikke gjort noenting, så i morra må jeg også ha drahjelp. Vi kan samarbeide Kamela! Så flott - gleder meg allerede!
Montezuma Skrevet 26. oktober 2007 #1830 Skrevet 26. oktober 2007 Uff, jeg tror lørdagen blir rolig for min del. Skal i selskap på kvelden, og det er egentlig alt jeg orker på en dag (formen er ikke så bra for tiden). Jeg var egentlig bare flink på tirsdag, jeg Onsdag var jeg på shopping med en venninne, og så på konferansetime igjen. Torssdag sov jeg hele dagen, og var på dansekurs på kvelden, Idag sov jeg lenge, pakket og sendte barna til Trysil, satt på oppvaskmaskinen og lagde middag sammen mannen. Jo, også har jeg scrappet idag! Har på tapetet og fortsette med klesvask, rydde kjøkkenet, samt pusse og lakke møbler..... men jeg får se når lysten kommer over meg! Ha en riktig god helg folkens! Og husk at det er nettopp HELG, så det er lov å la hybelelefantene hvile litt :-)
Annie Skrevet 26. oktober 2007 #1831 Skrevet 26. oktober 2007 Høres ut som om du har gjort din dose Monte Kos deg i helgen og takk for mailer
kamela Skrevet 26. oktober 2007 #1832 Skrevet 26. oktober 2007 Ha en riktig god helg folkens! Og husk at det er nettopp HELG, så det er lov å la hybelelefantene hvile litt :-) Mine er i ferd meg å gå i dvale
Sus Skrevet 27. oktober 2007 #1836 Skrevet 27. oktober 2007 Kan jeg også få bli med i dag???? Pliiiiise!! Monte; god bedring!! Lov å komme innom så vi får høre hvordan det går!! De møblene kan du pusse og lakke en gang senere. I dag skal du bare kose deg og glede deg til festen!! Hybelelefanter - ikke si det høyt engang! Her har ungene selvfølgelig sett sitt snitt til å bygge en togbane som strekker seg omtrent over hele huset rett før jeg skulle støvsuge en dag her tidligere i uken. De synes det var så god plass til det når jeg hadde ryddet så fint.... ...støvsugingen utsatte jeg da...det var ikke lurt!! Ok, hva begynner vi med i dag?? Jeg er klar!!
Gjest Elize Skrevet 27. oktober 2007 #1837 Skrevet 27. oktober 2007 Ser det er noen som har hybelelefanter, vi har hybelmoskuss her. Og de er umulige og bli kvitt. Men nå skal jeg sette på en maskin med klær. Og brette litt klær. Skulle ha støvsuget også, men må vente til tante ungen er dratt, hun er redd støvsugeren.
kamela Skrevet 27. oktober 2007 #1838 Skrevet 27. oktober 2007 Oppvaskmaskina er i gang. Jeg har så langt funnet en bærepose med ting som skal kastes av utgått kjøkkenredskap.
kamela Skrevet 27. oktober 2007 #1839 Skrevet 27. oktober 2007 Har vasket doen og kastet to tomme kjøkkenskuffer ut av huset! Hva skjer, Sus og Annie?
Sus Skrevet 27. oktober 2007 #1840 Skrevet 27. oktober 2007 Har vasket doen og kastet to tomme kjøkkenskuffer ut av huset! Hva skjer, Sus og Annie? Hm...kaster du hele skuffene eller....?? Høres jo veldig greit ut da! Her har ungene ryddet kjøkken (lagd frokost, tatt av bordet, tatt ut og satt i oppvaskmaskinen - stolt mamma!) Jeg har stelt mine firehundre firbente og brettet klær i dag. Videre på planen står mer bretting av klær og klesvask.....jeg når aldri den bunnen i kleshaugen lenger... Jeg har også som mål å holde huset noenlunde ryddig i dag...skulle ha vaska badet også, men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå