kamela Skrevet 8. oktober 2007 #1781 Skrevet 8. oktober 2007 Skal visstnok få ved i morgen, må rydde plass i uteboden.
Montezuma Skrevet 9. oktober 2007 #1782 Skrevet 9. oktober 2007 God morgen folkens! Er tilbake nå etter en lang pause igjen. Vært litt syk, og så hadde vi en laaaang deilig høstferie på hytta! Der var det 20+ og nydelig vær. men her er det vinterkulde idag! Så jeg er full gang med å få på plass vintertøyet. jentene måtte pakkes godt inn før de gikk på skolen idag. Til tross for bitende frost, så blomstrer både engletrompeter, petunia og middagsblomster friskt i hagen....... :-) Bortsett fra vintertøystyr, så har jeg ingen andre ambisjoner enn å ta litt klesvask. Og så en tur til legen. Ha en flott dag dere!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1783 Skrevet 9. oktober 2007 Vasket klær i går, to omganger faktisk, og satt på en til som jeg henger opp når jeg kommer hjem. I tilleg støvsugde jeg badet for ente gang, katter og kattesand er et herk. Skal prøve å få støvsugd i stua, og satt på en vaskemaskin til før jeg skal på trening i dag. Og få sortert klærne som ligger på gulvet på soverommet slik at jeg får lagt det i skittentøys kurven, og kanskje støvsugd gulvet der og.
kamela Skrevet 10. oktober 2007 #1784 Skrevet 10. oktober 2007 Har laget middag og satt på en vaskemaskin, brette litt tøy.
Gjest Elize Skrevet 10. oktober 2007 #1785 Skrevet 10. oktober 2007 Har laget middag og hatt en 15 minutters rydderunde og nå har samboer sine 15 minutter.
shampoo Skrevet 11. oktober 2007 #1787 Skrevet 11. oktober 2007 Hei.. Ser ut som dette virker kjempebra. Dere er så flinke:) Kan jeg melde meg inn? Føler jeg trenger en liten puff for å komme ajour med husarbeidet. I dag har jeg *hengt opp klærne som lå i maskinen fra i går kveld *satt på en ny maskin med klær. Videre i dag skal jeg *henge opp klærne når vaskemaskinen er ferdig *skifte på senga.
Annie Skrevet 12. oktober 2007 #1788 Skrevet 12. oktober 2007 Velkommen i klubben Shampoo! Vi skal reise bort i helgen og følgende står på programmet før vi reiser: Vaske og tørke tøy Sette på oppvaskmaskinen Rydde Pakke Støvsuge Vanne planter Kjøre pus til helgevakten
Annie Skrevet 12. oktober 2007 #1789 Skrevet 12. oktober 2007 Velkommen i klubben Shampoo! Vi skal reise bort i helgen og følgende står på programmet før vi reiser: Vaske og tørke tøy Sette på oppvaskmaskinen Rydde Pakke Støvsuge Vanne planter Kjøre pus til helgevakten Pus skal vi kjøre nå.
kamela Skrevet 12. oktober 2007 #1790 Skrevet 12. oktober 2007 Hei.. Ser ut som dette virker kjempebra. Dere er så flinke:) Kan jeg melde meg inn? Føler jeg trenger en liten puff for å komme ajour med husarbeidet. I dag har jeg *hengt opp klærne som lå i maskinen fra i går kveld *satt på en ny maskin med klær. Videre i dag skal jeg *henge opp klærne når vaskemaskinen er ferdig *skifte på senga. Så deilig at det kommer noen nye her - noen av oss (meg) kunne trenge et spark bak! Skal brette tøy og skifte på senger.
shampoo Skrevet 12. oktober 2007 #1791 Skrevet 12. oktober 2007 hei igjen:) Så bra at det er andre enn meg som også trenger et lite spark bak for å komme igang. Blir litt overrasket over hvor mye tid som egentlig går med når en først starter med rydding/vasking. Men er jo deilig etterpå, når en kan lene seg på sofaen og puste ut:). Hadde egentlig bestemt meg for å ta kjøkkenet i dag.. men ble litt dårlig tid.. Skal snart på jobb, så resten får stå til i morgen. Men fikk i allefall tatt en ordentlig opprydding i kjøkkenskapet. Fælt så mye rart en finner der
Gjest Elize Skrevet 12. oktober 2007 #1792 Skrevet 12. oktober 2007 I dag har jeg vasket søppel skapet, var skikkelig dårlig lukt der. Tenker litt på å vaske kjøleskapet å, men får se om jeg gidder. Også trenger jeg et spark bak i morgen for å få vasket huset etter jobb.
Gjest Elize Skrevet 14. oktober 2007 #1793 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) hei igjen:) Så bra at det er andre enn meg som også trenger et lite spark bak for å komme igang. Blir litt overrasket over hvor mye tid som egentlig går med når en først starter med rydding/vasking. Men er jo deilig etterpå, når en kan lene seg på sofaen og puste ut:). Hadde egentlig bestemt meg for å ta kjøkkenet i dag.. men ble litt dårlig tid.. Skal snart på jobb, så resten får stå til i morgen. Men fikk i allefall tatt en ordentlig opprydding i kjøkkenskapet. Fælt så mye rart en finner der Fikk du gjort resten i går? Jeg fikk ikke vasket huset, så jeg skal prøve i dag. Endret 14. oktober 2007 av Elize
shampoo Skrevet 14. oktober 2007 #1794 Skrevet 14. oktober 2007 uff. Kjøleskapet, ja.. der sier du noe. hadde trengtes en ordentlig opprydding der. Fikk i allefall shinet kjøkkenet i går. Veldig fornøyd med det:). Tror badet må bli neste prosjekt. Men endel jobbing framover, så får ta det når jeg har tid. Prøver å vaske en maskin eller 2 med klær om dagen.. da er det ikke så mye rydding som skal til på badet før en kan begynne på vaskingen.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1795 Skrevet 14. oktober 2007 Ting som er gjort: - Ryddet bad og soverom - Tre vaskemaskiner er vasket og hengt opp - Do, skap og vask er vasket - Speil er tatt over - Spisebord er ryddet - Gang og bad er støvsugd - Tatt ut av oppvaskmaskinen - Regninger er sortert og lagt inn i perm Ting som må gjøres: - Sette inn i oppvaskmaskinen - Vaske over kjøkkenet - Rydde stuebord - Støvsuge stue - Legge bort hobbytingene til sambo ettersom han er borte nå - Lage middag - Gå ut med søppel Oj, det var lang ting som må gjøres liste huff a meg.. Blir spennende og se om jeg blir ferdig med det til i dag. Og i tilleg kommer en venn bort snart, må skyndte meg ja..
LilleLy Skrevet 14. oktober 2007 #1796 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg digger lister, denne tråden har jeg virkelig oversett, idag har jeg absolutt vært inspirert - vasket bilen til mannen utvendig og innvendig (vel... var på et bilvaskeri, men uansett...) - vasket, brettet og ryddet klær - Vasket badet dusjen ser fantastisk ut igjen - Ryddet leiligheten, - Støvsuget, - Tørket støv - Vasket på kjøkkenet - Tatt ut av oppvaskmaskinen Til uken blir det masse tøy å stryke... Uansett, nå skal jeg ut og gå en tur med god samvittighet! Har ikke lest gjennom hele tråden.. så vet ikke helt om jeg er inne på noe eller om det er en annen tradisjon for å skrive her Endret 14. oktober 2007 av LilleLy
Gjest Elize Skrevet 14. oktober 2007 #1797 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) I dag har jeg fått støvsuget og vasket gulvene i nesten hele leiligheta, har bare badegulvet igjen. Også har jeg vasket to maskiner med klær. Får se om det blir gjort etter at vi har spist taco. Endret 15. oktober 2007 av Elize
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1798 Skrevet 14. oktober 2007 Ting som er gjort: - Ryddet bad og soverom - Tre vaskemaskiner er vasket og hengt opp - Do, skap og vask er vasket - Speil er tatt over - Spisebord er ryddet - Gang og bad er støvsugd - Tatt ut av oppvaskmaskinen - Regninger er sortert og lagt inn i perm - Sette inn i oppvaskmaskinen - Rydde stuebord - Støvsuge stue - Lage middag - Har ryddet kjøkkenet da Ting som må gjøres: - Vaske over kjøkkenet - Legge bort hobbytingene til sambo ettersom han er borte nå - Gå ut med søppel Oj, det var lang ting som må gjøres liste huff a meg.. Blir spennende og se om jeg blir ferdig med det til i dag. Og i tilleg kommer en venn bort snart, må skyndte meg ja.. Edit: Også forandrer vi litt på lista ettersom jeg har vært litt flink siden jeg skrev den hehe..
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1800 Skrevet 15. oktober 2007 Også går jeg ut med søpla nå hihi.. får se hva jeg får gjort her hjemme etter jobb..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå