Gjest Tigerjente Skrevet 15. oktober 2007 #1801 Skrevet 15. oktober 2007 I dag har jeg forløbig gjort; * ryddet av tørkestativet, flyttet det, og hengt opp nye klær. * Ryddet hele prinsen sitt rom * gjort alt klart til skuring av bad. * Ryddet endel i stuen. Nå er det en liten pause igjen, så fortsetter jeg litt i stuen. Håper tigermannen kommer hjem i lunchen, sånn at han kan bære noe greier ned i kjelleren og hente opp ved til meg. Etterpå finner jeg fram støvsuger, bøtte med vann, nal og noen kluter og skurer ned hele badet fra topp til tå.
Gjest Elize Skrevet 15. oktober 2007 #1802 Skrevet 15. oktober 2007 I dag har jeg vasket badegulvet, satt på to maskiner og begynt å brette klær. Og nå kommer samboeren min snart hjem og da skal jeg lage middag.
Gjest Elize Skrevet 16. oktober 2007 #1803 Skrevet 16. oktober 2007 Nå trenger jeg et spark bak for å komme i gang å rydde leiligheta.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1804 Skrevet 16. oktober 2007 Nå shinet jeg hele leiligheten på søndag, også syntes jeg den er like rotete i dag igjen, men ingenting er blitt rørt huff a meg.. Og hu dama kommer jo i morgen, hva skal jeg gjøre..
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #1805 Skrevet 17. oktober 2007 Nå shinet jeg hele leiligheten på søndag, også syntes jeg den er like rotete i dag igjen, men ingenting er blitt rørt huff a meg.. Og hu dama kommer jo i morgen, hva skal jeg gjøre.. Du får ta overflatene så det ser greit ut Har tatt av sengetøy og satt i gang dagens første vaskemaskin!
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #1807 Skrevet 17. oktober 2007 Har hengt ut nyvasket tøy og lagt på sengene.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1808 Skrevet 17. oktober 2007 Du får ta overflatene så det ser greit ut Hu dama kom ikke da.. Hun hadde overført det til noen i drammen, og han hadde vist vært i borettslaget før så han gadd ikke komme og se. Eneste som var irriterende var at det sa jo ingen ting meg..
Gjest Elize Skrevet 17. oktober 2007 #1809 Skrevet 17. oktober 2007 Min regel for å prøve å holde det litt mer i orden og at det ikke skal hope seg opp så mye er å rydde 15 min hver kveld. av og til blir faktisk mannen min også med og hjelper til.
Sus Skrevet 20. oktober 2007 #1810 Skrevet 20. oktober 2007 Ok, helg og jeg må gjøre helgerent. Men mangler inspirasjon.... NOEN SOM KAN GI MEG ET SPARK BAK?????? :banantroll:
Annie Skrevet 21. oktober 2007 #1812 Skrevet 21. oktober 2007 Det er fortsatt helg, og kjenner jeg Sus rett, har hun sikkert en hotspot et eller annet sted. Og sjokoladepapir som sikkert kan ryddes bort Kjøkkenvasken kan klores. Ta klor på en sprayflaske og spray på. Skyll etter en liten stund og den skinner Sengetøy kan skiftes og vaskes, tøy kan brettes og legges på plass, planter kan vaskes og det er alltid et gulv som burde vært vasket. Vintertøyet må også frem og sjekkes... Ble sliten jeg nå, trenger mer kaffe....
Annie Skrevet 21. oktober 2007 #1813 Skrevet 21. oktober 2007 MEn før skal jeg gå å brette sammen tøyet og sette på en vaskemaskin til
Gjest Tigerjente Skrevet 21. oktober 2007 #1814 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har tatt fram begge sofaene og salongbordet og skurt gulvet under der. Først vaska jeg også veggene bak der, for det var noen små fingeravtrykk med prim der Har også laga meg nytt klesopphengssystem i taket på vaskerommet. Da får jeg tørke litt mer klær, og de små fine tingene slipper å henge på det store tørkestativet ute. Håper det virker bra.
Annie Skrevet 21. oktober 2007 #1815 Skrevet 21. oktober 2007 Tøy er bretta og vaskemaskinen i gang. Plastavfall er skyllt og kastet! Denne tråden er FANTASTISK!!
kamela Skrevet 21. oktober 2007 #1816 Skrevet 21. oktober 2007 Okay da, skal brette sammen tørt tøy. Siden vi har oppussing på gang er det ikke de helt store tingene jeg vil i gang med.
Sus Skrevet 22. oktober 2007 #1817 Skrevet 22. oktober 2007 Det er fortsatt helg, og kjenner jeg Sus rett, har hun sikkert en hotspot et eller annet sted. Og sjokoladepapir som sikkert kan ryddes bort Føler meg avslørt her inne nå altså!! Hvordan kunne du Annie vite at jeg akkurat denne uka har spist sjokolade som en tulling....uffameg...og jeg som var så flink her tidligere... :gråte: Konklusjonen er vel at husarbeidet hvertfall går litt lettere med annet drivstoff enn sjokolade... Men det hjalp faktisk å gi seg selv et spark bak på lørdag - jeg fikk gjort en hel masse, jeg - spesielt klesvask! Men i dag er det mandag og på'an igjen. Mitt første mål er å kutte ut sjokoladen...deretter skal jeg: - vaske, brette, sortere mer klær - tørke støv og rydde stua - rydde kjøkken - handle - overflaterydde resten av første etasje Får både kjøkkengjester og senere stuegjester i dag, derfor må det se noenlunde ut overalt....
Annie Skrevet 22. oktober 2007 #1818 Skrevet 22. oktober 2007 Begynner å kjenne deg nå vet du Sus Hva er forskjellen på kjøkkengjester og stuegjester?? :klø: Har en haug med tøy på kjøkkenbordet som må brettes, og så må det pluss mere til legges på plass. Her et par vaskemaskiner som må taes også, og tømme oppvaskmaskinen.
shampoo Skrevet 22. oktober 2007 #1819 Skrevet 22. oktober 2007 Hei igjen!! Har vært sløv i det siste, jeg. Men nå er det på'n igjen. Har ryddet og vasket soverommet i dag. Tok ekstra lang tid, da sambo hadde slengt inn nyvaskede klær i en stor haug, i stedet for å brette dem sammen. I morgen skal jeg vaske badet. Dusjkabinettet trenger en vask igjen.
Gjest Tigerjente Skrevet 23. oktober 2007 #1820 Skrevet 23. oktober 2007 PÅ morgenkvisten i dag har jeg brukt 15 minutter mens vannet til teen kokte å rydda kjøkkenet. Fikk satt på oppvaskemaskinen, så den får jeg tømme når den er ferdig. Så rydda jeg sammen alle lekene til prinsen, og bretta sammen noen klær fra snoren som var tørre. Tenkte jeg skulle sjekke hva som var kellys-oppgave i dag, for jeg kjenner jeg får masse inspirasjon til å gjøre noe når jeg får det sparket. Også må jeg brette litt mer klær, og tømme oppvaskemaskinen når den er ferdig. Kanskje også rydde og vaske badet om jeg får tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå