Annie Skrevet 9. mars 2007 #1341 Skrevet 9. mars 2007 Svigers bor i nærheten, så de var bare innom på kaffe. Utfordringen i dag, er gamlestua. Den vi har flytta ut av og som nå bare er rot! I tillegg må jeg: Støvsuge Vaske gulv Rydde stue Rydde kjøkken Vanne blomster Legge på plass klær som er ferdig bretta Vaske mer klær STØNN! Burde tørke støv også, men det sparer jeg til en annen dag. Skal ikke overdrive heller... Men først: :kaffe:
Montezuma Skrevet 10. mars 2007 #1342 Skrevet 10. mars 2007 Hei sveiser! jeg har vært heeeelt utenfor lenge nå, altså! Det er nærliggende å tro at det er av helemessige årsaker, men så ser det ut til at dree andre har vært like sløve som meg, så------ Kanskje dete r årstiden? Eller været? Ikke godt å si! Men på mirakuløst vis så holder det seg greit her! Hadde besøk igår, og siden jeg hvilte heeele dagen, så hadde jeg bare en time på meg til å gjøre noe før de kom. Og det holdt det! Så jeg gjør en ting her og en ting der, så går det sånn rimelig passe rundt! Men de store husarbeiddagene med lange lister; dem er det dårlig md nå! Men nå titter vårsolen frem! (vi hadde 1,5 meter snø for 2-3 dager siden, nå er det bart!), Så kanskje tiltakslysten våkner av solen!!! God helg, alle!!!
Annie Skrevet 10. mars 2007 #1343 Skrevet 10. mars 2007 Svigers bor i nærheten, så de var bare innom på kaffe. Utfordringen i dag, er gamlestua. Den vi har flytta ut av og som nå bare er rot! I tillegg må jeg: Støvsuge Vaske gulv Rydde stue Rydde kjøkken Vanne blomster Legge på plass klær som er ferdig bretta Vaske mer klær STØNN! Burde tørke støv også, men det sparer jeg til en annen dag. Skal ikke overdrive heller... Men først: :kaffe: ← Fikk gjort: Støvsuge Vaske gulv Rydde stue Rydde kjøkken Vanne blomster Legge på plass klær som er ferdig bretta Vaske mer klær Tok ikke alt, fikk migrene. Og i dag har jeg ikke giddi
Gjest Tanita Skrevet 10. mars 2007 #1344 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Idag: Støvsugd Vaska to maskiner med klær Lagt sammen en haug håndklær og klær Vaska kjøleskaper Vaska to kjøkkenskap Tørka støv Tatt to oppvasker Vasket komfyren innvendig og stekebrettene Endret 10. mars 2007 av Tanita
Gjest Tigerjente Skrevet 12. mars 2007 #1345 Skrevet 12. mars 2007 Jeg trenger noen spark bak for å få meg igang...!! Noen som kan komme med noe?
Annie Skrevet 12. mars 2007 #1346 Skrevet 12. mars 2007 Vaske gulv? Støvsuge? Rydde en hotstpot? Shine vasken? Kaste gamle aviser og blader? Rydde i vintertøyet?
Sus Skrevet 12. mars 2007 #1347 Skrevet 12. mars 2007 Hallois! Jeg trenger også et spark bak i dag, men Annie da - du begynner ikke sparket med å vaske gulv først... .....da rømmer jeg herfra.... Men lista di er ikke så verst dersom vi snur litt på den - tenker jeg begynner med å shine vasken... Tigerjente; er du med på å shine vasker nå først - deretter foreslår jeg at vi rydder alt som flyter av klær o.l. Når det er gjort kommer vi innom for å få ny inspirasjon! Avtale?
Gjest Tigerjente Skrevet 12. mars 2007 #1348 Skrevet 12. mars 2007 Den er jeg med på sus. Har nettopp rydda kjøkkenet, og tørka over vasken, men den skinner ikke. Også går jeg igjennom alle rom og finner klær som flyter. Kommer tilbakee om litt:D
Annie Skrevet 12. mars 2007 #1349 Skrevet 12. mars 2007 Har støvsugd første etasje og vaska stuegulvet. Skal ta kjøkkengulvet om en :kaffe: Rydde er også ferdig, bare litt småplukk igjen i første etasje. Andre etasje blir i morra. Oppvaskmaskinen er satt på, vaskemaskinen skal settes i gang, og klær skal brettes og legges bort.
Sus Skrevet 12. mars 2007 #1350 Skrevet 12. mars 2007 Flinke dere er altså! Jeg har rydda kjøkken (vasken min er også bare tørka over, får ta skrubbingen en annen gang) og holder nå på å rydde meg gjennom huset. Men først tar jeg meg en liten lur - for i dag er jeg hjemme helt alene. Kommer snart tilbake. Neste punkt på lista vår blir vel å sortere skittentøy og sette på litt klesvask. Og middagsplanlegging..
Gjest Tessmira Skrevet 12. mars 2007 #1351 Skrevet 12. mars 2007 (endret) I dag skal jammen jeg slenge meg på her å Har satt på ei vaskemaskin. Skal legge i sammen klær, og sette på ei vaskemaskin til. Støvsuge Bære opp noen sekker med ved Rydde på rommet her hvor pc`en står (kommer snart ikke bort til pc`en ) Begynner med 3 første punktene så kommer jeg tilbake å tar en te kopp :-D Endret 12. mars 2007 av Tessmira
Gjest Tigerjente Skrevet 12. mars 2007 #1352 Skrevet 12. mars 2007 Jeg fikk vasken på kjøkken og bad til å skinne. Også gikk jeg for å finne klær litt rundt om kring. Tok samtidig å rydda gulvet i stuen, for det var fult av leker. Men, det ser jo enda værre ut nå. Jeg fant noen klær, og så fant jeg også endel babyklær som skulle på loftet men som har blitt lagt på midlertidige steder. Rart det.. At reoler og benker over alt kan være midlertidige stoppesteder til ting som skal andre steder. Men, nå er det altså på plass, i kassen som skal på loftet på torsdag eller noe sånt. Så reiste jeg å traff en venninne, også brukte jeg god tid med prinsen. Vi lekte og kosa oss. Tenkte jeg skulle ta en liten kveldsrutine nå. Eller hvertfall prøve litt.
Annie Skrevet 15. mars 2007 #1353 Skrevet 15. mars 2007 Fikk 1 times varsel om at jeg fikk besøk av 2 KG venninner jeg aldri har truffet før. Da var det bare å hive seg rundt og støvsuge og rydde. Var ganske bra her fra før, men da fikk jeg tatt litt til. Om noen lurer så var det Sjarmtroll og Flying Queen som kom.
Montezuma Skrevet 16. mars 2007 #1354 Skrevet 16. mars 2007 Så spennende å få fremmedfolk på besøk, da, Annie! Nå er jeg ferdig med jobbeuken min for denne gang, så jeg tenkte å hive meg innpå igjen nå. Våren er kommet, så humør og motivasjon stiger i takt med solen på himmelen! Har såvidt begynt litt her nå,med kjøkken, satt på oppvaskmaskinen mm. Men jeg bør vel snart køye om jeg skal orke å gjøre en innsats imorgen! C U!
Annie Skrevet 16. mars 2007 #1355 Skrevet 16. mars 2007 Det var kjempegøy Monte! I dag har jeg bare planer om å ordne med klær. Det innebærer også sengetøy.
Sus Skrevet 16. mars 2007 #1356 Skrevet 16. mars 2007 Hallo! Hørtes koselig ut med kg besøk, Annie! Jeg er nettopp kommet inn i et fullstendig kaotisk hus som virkelig bærer preg av at vi har flere unger i flere aldrer, som skal inn og ut av dørene hele tiden. I tillegg til at vi selv har vært mye ute på forskjellige oppdrag denne uka. Så nå må jeg brette opp armene i en fart og sette igang. Her er det hvertfall ikke ryddig nok til å ta imot fremmede kg-ere!! Trenger inspirasjon i lassevis de neste tre timene før ungene kommer inn dørene igjen!!!
Sus Skrevet 16. mars 2007 #1358 Skrevet 16. mars 2007 .....ehhhh.....jobber med saken.....kjøkkenet nærmer seg hvertfall ryddig, og handleposene er tomme...beveger meg snart videre til neste rom... ...men først en bitteliten runde her på nettet...
Annie Skrevet 16. mars 2007 #1359 Skrevet 16. mars 2007 Ta en :kaffe: samtidig, så føles det som om du gjør noe fornuftig..
Montezuma Skrevet 16. mars 2007 #1360 Skrevet 16. mars 2007 Sånn, nå må du lette på rompa igjen Sus!!! Ta det 15 min p hvert rom nå, så kan fredagskvelden komme før du aner! :-) Jeg har ikke kommetr helt igang her enda...... Nyter stillheten mens alle er ute av huset. Sovet lenge og slapper av med hunden! :-) Får nok fart på meg om lit, tenker jeg. Da er planen: Tømme oppvaskmaskinen Lage middahg Sette på klesvask Brette en klesvask Rydde sofakroken på kjøkkenet (det flyter!!!) Rydde vekk klærne i stua oppe Og innen helgen er over, skal jeg også ha montert et nytt klesskap på soverommet og ryddet inn klærne der. Åssen går det sus???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå