wallflower Skrevet 19. mars #341 Del Skrevet 19. mars (endret) Hei! 👋 Ny her inne jeg! Spørsmål: Jeg har hatt mitt første uttak 1.mars, ingen ble befrukta dessverre. Fikk mensen 13. mars som varte i 2-3 dager. Hadde en god del smerter under uttaket, og i en uke etterpå. Ca daglig etter dette har jeg kjent at det stikker litt, der hvor jeg tror de satt lokalbedøvelsen. Begynte også å bruke Clearblue sin fertilitetsmonitor, og den viste høy i går og i dag (som da er dag 6 og 7 slik jeg skjønner det. Er det normalt etter alle hormonene jeg har tatt? Og på toppen av det hele: Nå i kveld begynte jeg å blø litt igjen!? Skal faktisk til gynekolog i morgen, for vil skylle egglederne mine. Spurte om dette på Riksen og hun anbefalte det, da vi egentlig har normale prøver og i prinsippet kunne blitt gravide naturlig. Men dette har jo ikke skjedd på 4 år så derav IVF. Endret 19. mars av wallflower 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #342 Del Skrevet 20. mars wallflower skrev (11 timer siden): Hei! 👋 Ny her inne jeg! Spørsmål: Jeg har hatt mitt første uttak 1.mars, ingen ble befrukta dessverre. Fikk mensen 13. mars som varte i 2-3 dager. Hadde en god del smerter under uttaket, og i en uke etterpå. Ca daglig etter dette har jeg kjent at det stikker litt, der hvor jeg tror de satt lokalbedøvelsen. Begynte også å bruke Clearblue sin fertilitetsmonitor, og den viste høy i går og i dag (som da er dag 6 og 7 slik jeg skjønner det. Er det normalt etter alle hormonene jeg har tatt? Og på toppen av det hele: Nå i kveld begynte jeg å blø litt igjen!? Skal faktisk til gynekolog i morgen, for vil skylle egglederne mine. Spurte om dette på Riksen og hun anbefalte det, da vi egentlig har normale prøver og i prinsippet kunne blitt gravide naturlig. Men dette har jo ikke skjedd på 4 år så derav IVF. Monitoren bruker en stund på å bli kjent med din syklus og vil ikke være nøyaktig første syklus man bruker den. Så at den potensielt slår ut på hormontilskudd og ubalansen som da er i kroppen er stor sannsynlighet for. Anonymkode: 89a93...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmis98 Skrevet 20. mars #343 Del Skrevet 20. mars Hei. Var inne på egguttak forrige torsdag. Det har vært noen tøffe uker, pga mye eggposer og væske måtte jeg sykemelde meg pga smerter i magen som var veldig ubehagelige og forsøket ble avbrutt etter uttaket pga fare for alvorlig overstimulering… Dette synes jeg var så kjipt for nå må vi vente rundt 7 uker før innsett i naturlig syklus. Denne ventetiden når man holder på med ivf er så ufattelig lang 😅 De gode nyhetene er at ut av 8 egg var 7 befruktet og hele 4 fine embryo fryst ned❤️🥹. Ble så lettet over at så mange overlevde. Nå er det bare å vente på å få satt inn en balstocyst i april/mai❤️🤞🏻 fikk blødning idag som var ventet ca 7 dager etter uttaket. Noen her som opplevde at første syklus etter avbrutt forsøk var kortere eller lengre enn normalt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #344 Del Skrevet 21. mars On 3/19/2024 at 9:32 PM, wallflower said: Hei! 👋 Ny her inne jeg! Spørsmål: Jeg har hatt mitt første uttak 1.mars, ingen ble befrukta dessverre. Fikk mensen 13. mars som varte i 2-3 dager. Hadde en god del smerter under uttaket, og i en uke etterpå. Ca daglig etter dette har jeg kjent at det stikker litt, der hvor jeg tror de satt lokalbedøvelsen. Begynte også å bruke Clearblue sin fertilitetsmonitor, og den viste høy i går og i dag (som da er dag 6 og 7 slik jeg skjønner det. Er det normalt etter alle hormonene jeg har tatt? Og på toppen av det hele: Nå i kveld begynte jeg å blø litt igjen!? Skal faktisk til gynekolog i morgen, for vil skylle egglederne mine. Spurte om dette på Riksen og hun anbefalte det, da vi egentlig har normale prøver og i prinsippet kunne blitt gravide naturlig. Men dette har jo ikke skjedd på 4 år så derav IVF. Hvordan gikk det med deg? Fikk du sjekka eggledere? Jeg ble henvist til å sjekke eggledere etter 1,5 år med prøving. Anbefales det å gjøre det på nytt etter mislykket ivf? Håper alt går fint med deg Anonymkode: 8ed9f...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #345 Del Skrevet 22. mars Hei! Er der noen her som har gjennomgått duostim, og som vil dele utfallet av behandlingen? Selv fikk vi ut 6 egg første runde, bare 1 befruktet og ingen som klarte seg til blastocyst. Derimot har vi er mye bedre utgangspunkt etter uttaket i går, hvor vi fikk ut 10 egg og 6 er blitt befruktet! 😊 Tilhører St Olavs Anonymkode: b9134...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 22. mars #346 Del Skrevet 22. mars Emmis98 skrev (På 20.3.2024 den 17.59): Hei. Var inne på egguttak forrige torsdag. Det har vært noen tøffe uker, pga mye eggposer og væske måtte jeg sykemelde meg pga smerter i magen som var veldig ubehagelige og forsøket ble avbrutt etter uttaket pga fare for alvorlig overstimulering… Dette synes jeg var så kjipt for nå må vi vente rundt 7 uker før innsett i naturlig syklus. Denne ventetiden når man holder på med ivf er så ufattelig lang 😅 De gode nyhetene er at ut av 8 egg var 7 befruktet og hele 4 fine embryo fryst ned❤️🥹. Ble så lettet over at så mange overlevde. Nå er det bare å vente på å få satt inn en balstocyst i april/mai❤️🤞🏻 fikk blødning idag som var ventet ca 7 dager etter uttaket. Noen her som opplevde at første syklus etter avbrutt forsøk var kortere eller lengre enn normalt? Jeg hadde første uttak 1.mars, fikk mens 13. mars som bare varte i 2 dager. Deretter fikk jeg en enkeltblødning med friskt blod den 19.mars, var hos gynekolog 20.mars for egglederskylling og spurte da om dette var normalt noe hun bekreftet etter egguttak. Hun sa det kan tulle mye med syklus. Jeg blødde litt etter egglederskyllingen,men det roa seg i går. I dag blør jeg litt igjen, bare sånn litt mer enn spotting, men mye mindre enn mens. Og dette vet jeg ikke er pga egguttak eller skyllingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 22. mars #347 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 18.04): Hvordan gikk det med deg? Fikk du sjekka eggledere? Jeg ble henvist til å sjekke eggledere etter 1,5 år med prøving. Anbefales det å gjøre det på nytt etter mislykket ivf? Håper alt går fint med deg Anonymkode: 8ed9f...264 Hei, takk som spørr! 😃 Jeg var på egglederskylling ja, og hun sa de var åpne. Gyn kunne ikke forstå hvorfor overlege på sykehuset hadde foreslått skylling når jeg var henvist til IVF da vi har forsøkt i 4 år naturlig. Men i følge sykehuset er alt normalt så vi KAN få naturlig, derav ville jeg forsøke med skylling. Man blir jo litt desp i en slik situasjon, og vil prøve det man kan. Jeg er glad jeg sjekka, det kosta vel en 2500 nå på Dr. Dropin. Men vær obs at det kan være ganske smertefullt 🙈 Du har krav på henvisning til assistert befruktning etter 1 år med prøving. Det kan ta sin tid, så føler du at du ikke kan vente, anbefaler jeg deg å søke. Fra vi begynte prosessen med første legetime, deretter gynekolog, Letrozol behandling, utredninger, henvisning videre etc, måtte et par kg ned i vekt, og først nå første prøving med IVF, har det tatt faktisk 3 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansoffe Skrevet 26. mars #348 Del Skrevet 26. mars Hei! Samboer og jeg har snart prøvd i ett år, uten antydning til graviditet. Vi er begge 25 år og tok fertilitetssjekk på aleris i november. Han hadde normal sperm, og alt så fint ut med meg. Høy AMH (73), men det ble ikke noe spesielt påpekt. Har testet eggløsning noen måneder med clearblue fertilitetsmonitor og har fått maksimal de månedene jeg testet. Det ble bare stress etter hvert, så la bort testingen. Har legetime 5. april, for å få henvisning til IVF. Vi bor ca 45 minutter fra Oslo, og vil tro Riksen er det nærmeste for oss. Forstår det som at det er lang ventetid der, og mtp alder så blir vi vel ikke prioritert? Noen med erfaringer å dele her? Altså med tanke på ventetid for første konsultasjon og når selve prosessen kan starte? Skulle det være kortere ventetid litt lengre unna, så er vi selvsagt åpne for det. Men vet ikke om vi kan velge det selv? Vi har heldigvis vært og er flinke økonomisk (ikke ment som skryt), så om det er for lang tid ventetid offentlig så blir det nok privat på oss. Må naturligvis planlegges litt, så derfor ønsker jeg erfaringer rundt ventetid offentlig. Håper noen kan og ønsker å dele😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #349 Del Skrevet 26. mars Ansoffe skrev (19 minutter siden): Hei! Samboer og jeg har snart prøvd i ett år, uten antydning til graviditet. Vi er begge 25 år og tok fertilitetssjekk på aleris i november. Han hadde normal sperm, og alt så fint ut med meg. Høy AMH (73), men det ble ikke noe spesielt påpekt. Har testet eggløsning noen måneder med clearblue fertilitetsmonitor og har fått maksimal de månedene jeg testet. Det ble bare stress etter hvert, så la bort testingen. Har legetime 5. april, for å få henvisning til IVF. Vi bor ca 45 minutter fra Oslo, og vil tro Riksen er det nærmeste for oss. Forstår det som at det er lang ventetid der, og mtp alder så blir vi vel ikke prioritert? Noen med erfaringer å dele her? Altså med tanke på ventetid for første konsultasjon og når selve prosessen kan starte? Skulle det være kortere ventetid litt lengre unna, så er vi selvsagt åpne for det. Men vet ikke om vi kan velge det selv? Vi har heldigvis vært og er flinke økonomisk (ikke ment som skryt), så om det er for lang tid ventetid offentlig så blir det nok privat på oss. Må naturligvis planlegges litt, så derfor ønsker jeg erfaringer rundt ventetid offentlig. Håper noen kan og ønsker å dele😊 Dere kan selv velge hvilket sykehus dere vil henvises til - fritt sykehusvalg. Ventetiden varierer veldig - da kapasiteten varierer, og ventetiden er noe individuell, men ville absolutt undersøkt andre muligheter enn Riksen. Ville ikke stolt på ventetiden som står på HelseNorge, den er ikke alltid oppdatert Anonymkode: 89a93...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #350 Del Skrevet 26. mars Ansoffe skrev (49 minutter siden): Hei! Samboer og jeg har snart prøvd i ett år, uten antydning til graviditet. Vi er begge 25 år og tok fertilitetssjekk på aleris i november. Han hadde normal sperm, og alt så fint ut med meg. Høy AMH (73), men det ble ikke noe spesielt påpekt. Har testet eggløsning noen måneder med clearblue fertilitetsmonitor og har fått maksimal de månedene jeg testet. Det ble bare stress etter hvert, så la bort testingen. Har legetime 5. april, for å få henvisning til IVF. Vi bor ca 45 minutter fra Oslo, og vil tro Riksen er det nærmeste for oss. Forstår det som at det er lang ventetid der, og mtp alder så blir vi vel ikke prioritert? Noen med erfaringer å dele her? Altså med tanke på ventetid for første konsultasjon og når selve prosessen kan starte? Skulle det være kortere ventetid litt lengre unna, så er vi selvsagt åpne for det. Men vet ikke om vi kan velge det selv? Vi har heldigvis vært og er flinke økonomisk (ikke ment som skryt), så om det er for lang tid ventetid offentlig så blir det nok privat på oss. Må naturligvis planlegges litt, så derfor ønsker jeg erfaringer rundt ventetid offentlig. Håper noen kan og ønsker å dele😊 Jeg er også 25 år og har valgt å gå privat😊 Har dere gjort noe annet enn å teste eggløsning? Fra min erfaring vil man jo helst ikke gå rett på IVF, når ingenting annet er prøvd før det. Anonymkode: 1550c...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansoffe Skrevet 26. mars #351 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere kan selv velge hvilket sykehus dere vil henvises til - fritt sykehusvalg. Ventetiden varierer veldig - da kapasiteten varierer, og ventetiden er noe individuell, men ville absolutt undersøkt andre muligheter enn Riksen. Ville ikke stolt på ventetiden som står på HelseNorge, den er ikke alltid oppdatert Anonymkode: 89a93...be6 Takk for svar! Da er jeg litt mer forberedt til legetimen hos fastlegen😊 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er også 25 år og har valgt å gå privat😊 Har dere gjort noe annet enn å teste eggløsning? Fra min erfaring vil man jo helst ikke gå rett på IVF, når ingenting annet er prøvd før det. Anonymkode: 1550c...fe7 Hmm.. kommer litt an på hva du tenker på. Har brukt svømmervennlig glidemiddel i uken rundt eggløsning, og hos Aleris fikk jeg gjennomspyling av egglederne. Bortsett fra det har jeg/vi ikke forsøkt medikamenter eller lignende. Var hos fastlegen i høst, og på henne virket det som at neste steg etter ett år er IVF, men leser jo om forskjellige medikamenter som kan forsøkes først. Blir spennende å se hva fastlegen sier når jeg skal til legen nå snart. Sikkert «irriterende» for lege at man googler alt mulig, men har som regel spottet midt mellom eggløsning og mens. Håpet har vært at det har vært festeblødning, men aldri slått ut på noen tidligtester. Mistenker derfor etter litt googling at jeg kan ha lavt progesteronnivå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra95 Skrevet 26. mars #352 Del Skrevet 26. mars Hei! Da rakk man akkurat en ekstra SA før time til IVF i Porsgrunn 😞💔 Kjenner jeg er så uendelig utålmodig. Hvor raskt etter første time fikk dere komme igang med sprøyter og uttak? Har et håp om å få begynne på første syklus, håper ikke det er helt urealistisk 😅 Noen som har noen generelle tips før første time? Har også hatt en ekstrem smerte i høyre siden av livmoren siden min første SA i oktober. Gynekologen har sjekket meg sikkert ti ganger, og finner ikke noe galt. Er en nål/kniv smerte som er verst rundt eggløsning, og i periodene med de korte graviditetene. Spennende om Porsgrunn kan ha en forklaring på det 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra95 Skrevet 26. mars #353 Del Skrevet 26. mars Ansoffe skrev (10 timer siden): Hei! Samboer og jeg har snart prøvd i ett år, uten antydning til graviditet. Vi er begge 25 år og tok fertilitetssjekk på aleris i november. Han hadde normal sperm, og alt så fint ut med meg. Høy AMH (73), men det ble ikke noe spesielt påpekt. Har testet eggløsning noen måneder med clearblue fertilitetsmonitor og har fått maksimal de månedene jeg testet. Det ble bare stress etter hvert, så la bort testingen. Har legetime 5. april, for å få henvisning til IVF. Vi bor ca 45 minutter fra Oslo, og vil tro Riksen er det nærmeste for oss. Forstår det som at det er lang ventetid der, og mtp alder så blir vi vel ikke prioritert? Noen med erfaringer å dele her? Altså med tanke på ventetid for første konsultasjon og når selve prosessen kan starte? Skulle det være kortere ventetid litt lengre unna, så er vi selvsagt åpne for det. Men vet ikke om vi kan velge det selv? Vi har heldigvis vært og er flinke økonomisk (ikke ment som skryt), så om det er for lang tid ventetid offentlig så blir det nok privat på oss. Må naturligvis planlegges litt, så derfor ønsker jeg erfaringer rundt ventetid offentlig. Håper noen kan og ønsker å dele😊 Vi fikk henvisning til Porsgrunn, og det tok ca 2-3 mnd fra henvisning til første time. Vi er også unge uten barn (28 år) og tenkte at vi skulle sette opp time offentlig uansett og gå privat i mellomtiden dersom ventetiden var lang. Så gikk det ganske fort! Et tips kan være å søke om politiattest begge to allerede nå, for den tok litt tid. Vi måtte ha den på plass før legen sendte henvisningen. Usikker på om det er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansoffe Skrevet 27. mars #354 Del Skrevet 27. mars Cassandra95 skrev (14 timer siden): Vi fikk henvisning til Porsgrunn, og det tok ca 2-3 mnd fra henvisning til første time. Vi er også unge uten barn (28 år) og tenkte at vi skulle sette opp time offentlig uansett og gå privat i mellomtiden dersom ventetiden var lang. Så gikk det ganske fort! Et tips kan være å søke om politiattest begge to allerede nå, for den tok litt tid. Vi måtte ha den på plass før legen sendte henvisningen. Usikker på om det er vanlig Takk for svar! Det virker som vi ønsker samme «taktikk», altså å sette oss i kø offentlig men ta privat i mellomtiden om det er lang ventetid og kø. Takk for tips om politiattest! Begge har søkt om det nå🙌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmis98 Skrevet 27. mars #355 Del Skrevet 27. mars Ansoffe skrev (På 26.3.2024 den 9.37): Hei! Samboer og jeg har snart prøvd i ett år, uten antydning til graviditet. Vi er begge 25 år og tok fertilitetssjekk på aleris i november. Han hadde normal sperm, og alt så fint ut med meg. Høy AMH (73), men det ble ikke noe spesielt påpekt. Har testet eggløsning noen måneder med clearblue fertilitetsmonitor og har fått maksimal de månedene jeg testet. Det ble bare stress etter hvert, så la bort testingen. Har legetime 5. april, for å få henvisning til IVF. Vi bor ca 45 minutter fra Oslo, og vil tro Riksen er det nærmeste for oss. Forstår det som at det er lang ventetid der, og mtp alder så blir vi vel ikke prioritert? Noen med erfaringer å dele her? Altså med tanke på ventetid for første konsultasjon og når selve prosessen kan starte? Skulle det være kortere ventetid litt lengre unna, så er vi selvsagt åpne for det. Men vet ikke om vi kan velge det selv? Vi har heldigvis vært og er flinke økonomisk (ikke ment som skryt), så om det er for lang tid ventetid offentlig så blir det nok privat på oss. Må naturligvis planlegges litt, så derfor ønsker jeg erfaringer rundt ventetid offentlig. Håper noen kan og ønsker å dele😊 Hei. Vi er også unge (25 og 26). Samboeren min ble henvist av sin lege. Vi mistenkte dårlig sperm på han pga testikkelkreft for noen år siden. Ventet da 3 mnd fra henvisning til første time. Hos oss var det også lite sperm så naturlig befrukting var så og si umulig. Kan hende det også var en grunn til at vi kom relativt fort i gang også. Deretter fikk vi starte relativt fort, og nå venter vi bare på innsett. Vi tilhører st Olavs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsjente Skrevet 28. mars #356 Del Skrevet 28. mars Cassandra95 skrev (På 26.3.2024 den 20.17): Hei! Da rakk man akkurat en ekstra SA før time til IVF i Porsgrunn 😞💔 Kjenner jeg er så uendelig utålmodig. Hvor raskt etter første time fikk dere komme igang med sprøyter og uttak? Har et håp om å få begynne på første syklus, håper ikke det er helt urealistisk 😅 Noen som har noen generelle tips før første time? Har også hatt en ekstrem smerte i høyre siden av livmoren siden min første SA i oktober. Gynekologen har sjekket meg sikkert ti ganger, og finner ikke noe galt. Er en nål/kniv smerte som er verst rundt eggløsning, og i periodene med de korte graviditetene. Spennende om Porsgrunn kan ha en forklaring på det 🫣 Så leit med SA, klem til deg ♥️ Vi fikk starte på første syklus etter oppstartsamtale hos Porsgrunn, men det spørs på kapasitet den aktuelle uka. Om ikke får dere helt sikkert neste ☺️ Har du hatt flere SA? Har du hatt noe utredning for det? Tror det er ved 3 SA/MA en får rett på utredning. Finnes støttemedisiner som kan hjelpe 🌸 Første time får du først en liten sjekk av overlegen og samtale om historie og syklus. Lurt å spørre han/hun om alt du lurer på, er de som virkelig har peiling 😅 Etterpå er det 45 min med sykepleier for å sette opp tid for forsøk og sprøyte opplæring. Her endte det også i SA for meg, mistet 5+0. 💔 Har blasto på frys og håper på nytt innsett ganske raskt. Har et lite håp på denne syklusen, men vi får se hva Porsgrunn svarer på Crypho over påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikkzakk Skrevet 4. april #357 Del Skrevet 4. april (endret) Etter at jeg spontanaborterte i januar (med letrozol), ble alt utsatt mtp IVF. Men nå har vi fått ny time i juni fordi jeg kan ikke bruke letrozol i evinnelig mange måneder. Har allerede brukt det i 7 mnd nå. Det som frustrerer meg litt er at i den nye timeinnkallingen står det at vi har fått time til utredning inkl gyn. undersøkelse og partnersamtale. Vi er ferdig utredet og har vært ferdig utredet i snart ett år og jeg har fått diagnose, men det virker som det går hus forbi sekeretærene. Samboeren min leverte sædprøve da han fikk time til dette i januar, men når han leverte den fikk han spørsmål om hvorfor han leverte den når vi har gjort dette privat, så det frustrerer meg at sekeretærene ikke sjekker i journalen hva som er gjort fra før, før de setter opp timer. Men jeg skal møte på timen som den står i juni og jeg vet jo at legen vet at vi er ferdig utredet siden det står i journalen (og at den timen da heller blir en oppstartssamtale), så da krysser jeg fingre og tær for at vi settes opp til første prøverørsforsøk så fort som mulig etter dette. Jeg har et håp om at det blir etter sommerferien. Siden jeg har null syklus er det jo også litt mer lettvint fordi jeg kan bare settes i gang når de ønsker det og ikke ut i fra menstruasjon. 🤞 Endret 4. april av Zikkzakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. april #358 Del Skrevet 4. april Vi var til første konsultasjon i forbindelse med IVF-behandling i dag. En kjempefin opplevelse med en helt super lege. Jeg har vært gjennom dette før med tidligere partner, da offentlig, og det var en forferdelig opplevelse. Jeg gruet meg veldig, men denne legen var fantastisk. Hun var så trivelig, støttende og koselig. I tillegg som hun også vil utrede og faktisk behandle meg. Hun reagerte blant annet på en del ting Riksen har gjort, der de bare har sett på vekt (jeg var under vektkravet hos Riksen, men de var ekstremt opptatt) av vekt. Det var en enorm stressfaktor da jeg gjennomgikk behandling offentlig. Det virker som de ikke så meg, og dreit fullstendig hva som kan være faktiske årsaker. I dag er første gang jeg følte jeg har blitt tatt på alvor i forbindelse med prøverør. Hun tok seg tid til å vise meg livmoren og hvordan jeg så ut innvendig, forklarte og var veldig dyktig. Men hun skal også f.eks sjekke levring i blodet, sjekk av kromosoner osv. Endelig! Dette har jeg ventet på. Det var ingenting å grue seg til, og en fin opplevelse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amomyme Skrevet 9. april #359 Del Skrevet 9. april Jeg er ny her inne. Jeg har vært gjennom første egguttak. De fikk ut 6 egg og 4 er befruktet. Ut fra hva jeg hører fra andre, så er det litt lite... Er det? Jeg er 32 år og alle prøver og undersøkelser ser bra ut (bortsett fra tette eggledere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #360 Del Skrevet 9. april amomyme skrev (2 minutter siden): Jeg er ny her inne. Jeg har vært gjennom første egguttak. De fikk ut 6 egg og 4 er befruktet. Ut fra hva jeg hører fra andre, så er det litt lite... Er det? Jeg er 32 år og alle prøver og undersøkelser ser bra ut (bortsett fra tette eggledere). Syns det høres ut som et helt normalt antall. Av alle eggene du fikk ut er nærmere 70% befruktet, som jeg vil si høres veldig bra ut. Og det skal ikke mer til enn et egg🤞🏻 Anonymkode: 1550c...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå