Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen

Det var jo sleiking oppover ryggen så det holdt altså. Eller smisking eller hva man skal kalle det. Han burde jo bare blitt lempet på hodet ut av programmet, for å ha smuglet inn diverse godsaker som pappa Rob kom med til ham under innspillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Det var jo sleiking oppover ryggen så det holdt altså. Eller smisking eller hva man skal kalle det. Han burde jo bare blitt lempet på hodet ut av programmet, for å ha smuglet inn diverse godsaker som pappa Rob kom med til ham under innspillingen.

Synes det var fint diktet jeg :) 

Det hadde nok aldri skjedd uansett om de visste om det :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (37 minutter siden):

Tenk om Finn ryker og så har vi igjen ungdommene som bare prater om sexleketøy fremover 😝

Haha 😂 De er utrolig opptatt av slikt. Det er vel litt hjemlengsel og hormoner som tar overhånd.  Vi får ikke se mer før torsdag.  Jeg har nettopp fått med meg tirsdagsFarmen, men nå er det snart leggetid for gamle adobygubber 😴 Natta du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Tenk om Finn ryker og så har vi igjen ungdommene som bare prater om sexleketøy fremover 😝

Håper virkelig ikke det! 😂 Finn må bli. Håper han vinner Torpet. Kornelia må ut. Haha, blir helt flau av det sexleketøypratet jeg 😂 En ting er å snakke om det med venner, men foran kameraer med folk man ikke kjenner så godt på et familieprogram? Hadde blitt utrolig flau om jeg var tenåring og satt og så på med foreldrene mine :flau: Og når hun skulle lære å ri litt på hesten da, "Jeg har ALDRI ridd før!" Eller jeg har ridd da, men ikke på hest" 😂 Hun mente neppe esel, dromedar, kamel eller elefant for å si det sånn :hoho: Hun virker ganske harry, men hun virker jo snill og hyggelig også. Men vil heller ha Finn der. Synd Kjell trakk seg, han var en morsom skrue. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (58 minutter siden):

Håper virkelig ikke det! 😂 Finn må bli. Håper han vinner Torpet. Kornelia må ut. Haha, blir helt flau av det sexleketøypratet jeg 😂 En ting er å snakke om det med venner, men foran kameraer med folk man ikke kjenner så godt på et familieprogram? Hadde blitt utrolig flau om jeg var tenåring og satt og så på med foreldrene mine :flau: Og når hun skulle lære å ri litt på hesten da, "Jeg har ALDRI ridd før!" Eller jeg har ridd da, men ikke på hest" 😂 Hun mente neppe esel, dromedar, kamel eller elefant for å si det sånn :hoho: Hun virker ganske harry, men hun virker jo snill og hyggelig også. Men vil heller ha Finn der. Synd Kjell trakk seg, han var en morsom skrue. 

Slik de holdt på minte meg veldig om meg og @Lurven 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Dere to på Torpet hadde vært fantastisk! :hoho: 

Og så har vi @Trish der som ikke skjønner bæret av hva vi voksne menn fjaser om 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

😁

Deltakerne begynte å prate om sexleketøy og at dildo har funnes i mange århundre. Men da i tre og damene fikk ofte flis i flusa 😆

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Deltakerne begynte å prate om sexleketøy og at dildo har funnes i mange århundre. Nemda i tre og damene fikk ofte flis i flusa 😆

😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Chris blir hakket unødvendig på. Synes ikke noe om hvordan gutta tilsynelatende rotter seg sammen mot han. Håper ikke det er like ille som det virker i episodene.

Jeg forstår ikke helt helomvendingen til Finn. Først skulle Chris være der en stund og lære, han trengte å få mestringsfølelse. Nå er Chris bare inkompetent og lat. Det må da ligge mer bak en at han ikke turte å si han var sønnen til Rob i starten?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambria skrev (28 minutter siden):

Jeg synes Chris blir hakket unødvendig på. Synes ikke noe om hvordan gutta tilsynelatende rotter seg sammen mot han. Håper ikke det er like ille som det virker i episodene.

Jeg forstår ikke helt helomvendingen til Finn. Først skulle Chris være der en stund og lære, han trengte å få mestringsfølelse. Nå er Chris bare inkompetent og lat. Det må da ligge mer bak en at han ikke turte å si han var sønnen til Rob i starten?

Trodde det var pga Kjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (49 minutter siden):

Trodde det var pga Kjell. 

Det er bare å feste sikkerhetsbeltet, Ciddyboy, fordi The Highwind (Torpet) er på kollisjonskurs mot Northen Crater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (2 timer siden):

Blir vel Finn vs Arvid neste episode nå, hvem håper dere vinner?

Finn, uten tvil! 🤞 Men skulle ønske Arvid vant over Mattis på farmen, selv om Mattis virker som en skikkelig fin og hyggelig fyr. Men Arvid ville skapt mer irritasjon og det er jo gøy 😂 Dessuten hadde de trengt en med skikkelig gårdserfaring der når kua skal ha kalv og alt. Hadde trengt en som har vært borti det før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (3 timer siden):

Skjønner han egentlig godt jeg. 

Han meldte seg på Farmen, ikke Torpet.

Skjønner han godt jeg også. Hadde blitt fly forbanna selv. Her tar han og Charlotte en for laget og får «straff» for det. Nei, fy faen, jeg likte ikke den tvisten der. Ikke ga det noen underholdningsverdi heller, bare irritasjon.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...