Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

tonebelinda skrev (2 minutter siden):

Torpet episoden blir jo lagt ut på natta, og går ikke på lineær TV, så det ser jeg ikke noe problem med
 

Ikke alle som er våken 3 på natta og ser på torpet da 😒 og når det er morgen på en torsdag så har man vanligvis mer enn nok å gjøre enn å se på tv serie og man ser det dermed senere på dagen. Synes fint de kunne ventet med å legge ut artikkelen til i ettermiddag i hvert fall. Ikke alle som har våkenetter 😜

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (9 minutter siden):

Ikke alle som er våken 3 på natta og ser på torpet da 😒 og når det er morgen på en torsdag så har man vanligvis mer enn nok å gjøre enn å se på tv serie og man ser det dermed senere på dagen. Synes fint de kunne ventet med å legge ut artikkelen til i ettermiddag i hvert fall. Ikke alle som har våkenetter 😜

Så lenge det ikke går på lineær TV, er det ikke noe tidspunkt for sending. Så da ser jeg ikke noe problem med at de legger ut noe om det på morgenen. 

Jeg har ikke sett noe om Torpet på noe nyheter jeg, og trodde jeg hadde trålet gjennom det meste av nyheter på nett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (9 minutter siden):

Så lenge det ikke går på lineær TV, er det ikke noe tidspunkt for sending. Så da ser jeg ikke noe problem med at de legger ut noe om det på morgenen. 

Jeg har ikke sett noe om Torpet på noe nyheter jeg, og trodde jeg hadde trålet gjennom det meste av nyheter på nett. 

Men du skjønner hva jeg mener da? De fleste er ikke våkne midt på natta til å se på og er opptatte nok om morgenen.

https://www.tv2.no/underholdning/

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man velger jo selv om man vil inn å lese da? Med mindre overskriften røper noe, er det bare å la være å klikke seg inn 🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (31 minutter siden):

Man velger jo selv om man vil inn å lese da? Med mindre overskriften røper noe, er det bare å la være å klikke seg inn 🤷‍♀️

Overskriften røpte det for meg, man skal kunne lese kjendis nytt uten å få sånt spoiler. De kunne i det minste hatt en spoileralert i tittelen. 
 

Nå vet jeg å unngå i hvert fall hehe. 

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Men du skjønner hva jeg mener da? De fleste er ikke våkne midt på natta til å se på og er opptatte nok om morgenen.

https://www.tv2.no/underholdning/

Nei, synes du er vanskelig. Det er ikke lineær tv, skal de vente til 1700, passer det deg bra da?

Du får la være å gå innpå slike nyheter da. Har som sagt lest masse nyheter på nettet i dag, og har ikke fått med meg noe som skjer på Torpet

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (3 minutter siden):

Nei, synes du er vanskelig. Det er ikke lineær tv, skal de vente til 1700, passer det deg bra da?

Du får la være å gå innpå slike nyheter da. Har som sagt lest masse nyheter på nettet i dag, og har ikke fått med meg noe som skjer på Torpet

Vi får være enige om å være uenig da :)

På tv2 sine nyheter så er den der, la til link i forrige innlegg. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Vi får være enige om å være uenig da :)

På tv2 sine nyheter så er den der, la til link i forrige innlegg. 

På den linken kom det opp Permieredato for Girls in Oslo, og flere andre nyheter under.

Jeg har gitt opp Torpet nå uansett, skal nok se når Chris er ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cid said:

Hvem håper dere vinner torpet? Jeg håper på Finn.

Har veldig hjerte for Finn ❤️ 

Husker Farmen da han var med, men husker ikke at det var så "drama", så fikk noen flashbacks når de viste klipp på Torpet 😂

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (1 time siden):

Har veldig hjerte for Finn ❤️ 

Husker Farmen da han var med, men husker ikke at det var så "drama", så fikk noen flashbacks når de viste klipp på Torpet 😂

Var rene krigen mellom han og Olav Harald de siste ukene 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (1 time siden):

Har veldig hjerte for Finn ❤️ 

Husker Farmen da han var med, men husker ikke at det var så "drama", så fikk noen flashbacks når de viste klipp på Torpet 😂

Finn er femte Torpet-deltaker fra denne sesongen (Olav, Frank, Daniel og mannen som hadde paddefobi har deltatt tidligere), så der var produksjonen virkelig heldige med casten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sissy33 skrev (9 minutter siden):

Finn er femte Torpet-deltaker fra denne sesongen (Olav, Frank, Daniel og mannen som hadde paddefobi har deltatt tidligere), så der var produksjonen virkelig heldige med casten.

Bjørn var artig 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (4 timer siden):

På den linken kom det opp Permieredato for Girls in Oslo, og flere andre nyheter under.

Jeg har gitt opp Torpet nå uansett, skal nok se når Chris er ute

Det kom opp flere nyheter etterpå


Nå er han nok fredet i to uker så kan bli en stund til 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Så Chris avslørte seg som sønnen til Rob. Noen så humoristisk på det, men Finn blåste seg litt opp. 

Synes Finn fremstår som en særing. Jobb, jobb og jobb på typisk mannemanns vis. Jeg er ikke redd for å ta i et tak, men jeg hadde blitt gal av å bo med en slik fyr. Torpet er da ikke så seriøst.

PG har klart å spille seg selv ut av alt. Fin fyr, men er liksom en overdrevent tøffing som skal sette seg selv i fare i hver eneste anledning og utfordre seg selv maksimalt (uten at han trenger det), og ender da med å ryke ut av Torpet også. Å velge kniven mot Chris var tullete. Greit nok at Chris ikke er et arbeidsjern, men han har både fysikk og ungdomskilden i seg til å stå lengre enn en eldre, slitt kropp. Og så Chris gjorde.

Jaja. Etter en barnslig og tung start med Chris synes jeg han har kommet seg. OK, han er ikke et rivjern av en bonde, men han virker mer voksen nå. Sånn sett kan det være greit at han er med videre for å utfordre Finn litt. 

Og nå ser jeg fram til kvinnelige vibber på Torpet i neste uke. Er vel ganske sikkert at Kornelia velger en kvinne i kamp. Så skal bli godt å få utvannet ballhestklubben med litt kvinnelige feromoner. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (3 minutter siden):

Dagens episode:

  Skjul innhold

Så Chris avslørte seg som sønnen til Rob. Noen så humoristisk på det, men Finn blåste seg litt opp. 

Synes Finn fremstår som en særing. Jobb, jobb og jobb på typisk mannemanns vis. Jeg er ikke redd for å ta i et tak, men jeg hadde blitt gal av å bo med en slik fyr. Torpet er da ikke så seriøst.

PG har klart å spille seg selv ut av alt. Fin fyr, men er liksom en overdrevent tøffing som skal sette seg selv i fare i hver eneste anledning og utfordre seg selv maksimalt (uten at han trenger det), og ender da med å ryke ut av Torpet også. Å velge kniven mot Chris var tullete. Greit nok at Chris ikke er et arbeidsjern, men han har både fysikk og ungdomskilden i seg til å stå lengre enn en eldre, slitt kropp. Og så Chris gjorde.

Jaja. Etter en barnslig og tung start med Chris synes jeg han har kommet seg. OK, han er ikke et rivjern av en bonde, men han virker mer voksen nå. Sånn sett kan det være greit at han er med videre for å utfordre Finn litt. 

Og nå ser jeg fram til kvinnelige vibber på Torpet i neste uke. Er vel ganske sikkert at Kornelia velger en kvinne i kamp. Så skal bli godt å få utvannet ballhestklubben med litt kvinnelige feromoner. 

 

Jeg synes Finn fremstår som en voksen og klok person jeg :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor valgte PG kniven?? Noe så tullete. Tenker mer på fair kamp enn å komme seg videre. Han hadde jo knust Chris i saging f.eks…. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (2 minutter siden):

Hvorfor valgte PG kniven?? Noe så tullete. Tenker mer på fair kamp enn å komme seg videre. Han hadde jo knust Chris i saging f.eks…. 

Lurer på om han bare var leie hele opplegget og ville vekk derfra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 minutter siden):

Lurer på om han bare var leie hele opplegget og ville vekk derfra. 

Synes han så skuffa ut da han gikk derfra, så tror ikke det. Så der ble han greit felt av egen taktikk gitt. Så utrolig teit å skulle leke moralsk fyrtårn og være så rettferdig og fair at man ender med å sende seg selv ut..

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...