Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Blekkulfina skrev (7 minutter siden):

Synes han så skuffa ut da han gikk derfra, så tror ikke det. Så der ble han greit felt av egen taktikk gitt. Så utrolig teit å skulle leke moralsk fyrtårn og være så rettferdig og fair at man ender med å sende seg selv ut..

Chris har overrasket da gitt, spesielt i kunnskapskonkurransen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (3 minutter siden):

Det var regelbrudd og smugling under denne Torpet-sesongen også. Det er pressen som avslører det. Siden ikke alt er vist på TV ennå, så legger jeg linken skjult

 

Ikke det minste overraskende 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 minutt siden):

Ikke det minste overraskende 😂

Nei, det er helt som forventet, men jeg er skuffet. Det er jo ikke lenger en ærlig konkurranse.  Men den er kanskje ikke ment å være det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Nei, det er helt som forventet, men jeg er skuffet. Det er jo ikke lenger en ærlig konkurranse.  Men den er kanskje ikke ment å være det heller.

Hadde det fått konsekvenser så hadde vi seere i det minste fått ekstra underholdning for det 😄 likte i 2004 når deltakerne ble tatt i juks og måtte ut i en tvekamp hvor taperen (Live Nelvik) måtte forlate farmen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett Chris i Torpet i noen uker så kan jeg si klart at som far som sønn 😂

Jeg ser hvem som har oppdratt han 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at jeg er imponert over hvor sprek og i god form Finn virker å være, hadde aldri tenkt at han var i midten av 60 årene 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner nesten å lure på om Bent er en 48 åring i en 28 åring sin kropp 😅

Når vi ser Chris og Bent prate sammen så ser og høres det ut som en ung mann som prater til en gammel erfaren mann, er nesten ikke til å fatte at Chris faktisk er eldre enn Bent (med 1 år) 😅 

De to har tydeligvis levd ganske så forskjellige liv :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Begynner nesten å lure på om Bent er en 48 åring i en 28 åring sin kropp 😅

Når vi ser Chris og Bent prate sammen så ser og høres det ut som en ung mann som prater til en gammel erfaren mann, er nesten ikke til å fatte at Chris faktisk er eldre enn Bent (med 1 år) 😅 

De to har tydeligvis levd ganske så forskjellige liv :P

En 60-åring i en 28-årings kropp tenker jeg vi sier 😂 Jeg hadde følt meg kjempeung i forhold til han, hadde følt meg som en 20-åring :fnise: Hadde følt at vi ikke hadde hatt noe til felles i det hele tatt. Nå er jeg ganske barnslig for alderen da. Rart å tenke på at han er ett år yngre enn Chris. Skulle tro det var 30 år mellom dem når man ser på modenhet og oppførsel. Chris er ganske umoden for alderen mens Bent er like voksen og seriøs som Finn.

Syns det var litt gøy at Chris vant over PG, selv om jeg gjerne skulle hatt med PG videre også. Men jeg elsker når underdogene som ingen har noen tro på vinner og selv om han har 10 tommeltotter når det komme til snekring betyr det jo ikke at han er like evneveik på alt. Og klart han er mer utholdende på en sånn statisk øvelse som kniven enn PG som er 34 år eldre. PG er nok veldig sterk, men han er jo 34 år eldre. Så sånn sett var det idioti av PG å velge kniven. Jeg likte ikke trynet Bent satte opp da Chris vant. Greit at han helst ville ha med PG, men han trenger ikke vise det så tydelig. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 6.10.2023 den 11.28):

En 60-åring i en 28-årings kropp tenker jeg vi sier 😂 Jeg hadde følt meg kjempeung i forhold til han, hadde følt meg som en 20-åring :fnise: Hadde følt at vi ikke hadde hatt noe til felles i det hele tatt. Nå er jeg ganske barnslig for alderen da. Rart å tenke på at han er ett år yngre enn Chris. Skulle tro det var 30 år mellom dem når man ser på modenhet og oppførsel. Chris er ganske umoden for alderen mens Bent er like voksen og seriøs som Finn.

Syns det var litt gøy at Chris vant over PG, selv om jeg gjerne skulle hatt med PG videre også. Men jeg elsker når underdogene som ingen har noen tro på vinner og selv om han har 10 tommeltotter når det komme til snekring betyr det jo ikke at han er like evneveik på alt. Og klart han er mer utholdende på en sånn statisk øvelse som kniven enn PG som er 35 år eldre. PG er nok veldig sterk, men han er jo 34 år eldre. Så sånn sett var det idioti av PG å velge kniven. Jeg likte ikke trynet Bent satte opp da Chris vant. Greit at han helst ville ha med PG, men han trenger ikke vise det så tydelig. 

Håper Bent er mer positiv fremover, det passer ikke han å være gretten :P  

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Hadde det fått konsekvenser så hadde vi seere i det minste fått ekstra underholdning for det 😄 likte i 2004 når deltakerne ble tatt i juks og måtte ut i en tvekamp hvor taperen (Live Nelvik) måtte forlate farmen.

Det skulle fått skikkelige konsekvenser, ja. Både for underholdningens del og fordi det faktisk er juks. Altfor lett å jukse i farmen, tydeligvis. Haha, det eneste jeg husker fra 2004 er Helgi :hoho: Husker når han klikka på kjøkkenet der, jeg lo  jeg nesten tissa på meg :hoho: Helgi skulle vært med på Torpet! Hadde vært gøy, hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 timer siden):

Chris har overrasket da gitt, spesielt i kunnskapskonkurransen. 

Det var jo bare gjetting og flaks. Synes også det var urettferdig at alle fikk null poeng på den knuten, altså likestilte de han som ikke prøvde en eneste knute med dem som laget nesten riktig men bare gjorde feil på små detaljer. De andre burde fått et halvt poeng, eller de kunne fått null og chris kunne fått minuspoeng siden han ikke deltok i praksis i oppgaven ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 timer siden):

Chris har overrasket da gitt, spesielt i kunnskapskonkurransen. 

Han hadde flaks og tippa best, han kunne jo ingenting. Men han hadde flaks. 

Tipper PG valgte den øvelsen fordi han ikke ville være der inne. Han reagerte sterkt på at de 2 fra Farmen ble lurt inn til Torpet. Og enig, idioti av produksjonen å gjøre dette her.

Og synes juks og fanteri skulle straffes med å kastes ut derfra. Men er vel derfor de valgte tufsen Chris til å delta, visste vel at idioten av en far ikke ville klare å holde seg unna. Så tipper de har fått det de ville! Produksjonen altså. 

Nå har jeg ikke sett etter at C vant over PG, synes dette har tapt seg, så nå leser jeg bare kommentarene her og det som kommer i media. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (18 minutter siden):

Det skulle fått skikkelige konsekvenser, ja. Både for underholdningens del og fordi det faktisk er juks. Altfor lett å jukse i farmen, tydeligvis. Haha, det eneste jeg husker fra 2004 er Helgi :hoho: Husker når han klikka på kjøkkenet der, jeg lo  jeg nesten tissa på meg :hoho: Helgi skulle vært med på Torpet! Hadde vært gøy, hehe 

Han er som en mer brutal versjon av Frank 😅 neste sesong så kan vi ha han, Vigdis fra 2008 sesongen og han ordføreren fra sist sesong (ikke han som først var på Torpet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (2 minutter siden):

Han hadde flaks og tippa best, han kunne jo ingenting. Men han hadde flaks. 

Tipper PG valgte den øvelsen fordi han ikke ville være der inne. Han reagerte sterkt på at de 2 fra Farmen ble lurt inn til Torpet. Og enig, idioti av produksjonen å gjøre dette her.

Og synes juks og fanteri skulle straffes med å kastes ut derfra. Men er vel derfor de valgte tufsen Chris til å delta, visste vel at idioten av en far ikke ville klare å holde seg unna. Så tipper de har fått det de ville! Produksjonen altså. 

Nå har jeg ikke sett etter at C vant over PG, synes dette har tapt seg, så nå leser jeg bare kommentarene her og det som kommer i media. 

Du er virkelig ikke noe fan av den familien nei 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Han er som en mer brutal versjon av Frank 😅 neste sesong så kan vi ha han, Vigdis fra 2008 sesongen og han ordføreren fra sist sesong (ikke han som først var på Torpet)

Haha, ja, det sa du det! :hoho: Hvem var Vigdis igjen? Jeg har glemt de aller fleste, merker jeg. Husker ordføreren fra i fjor da. Dan eller noe sånt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (7 minutter siden):

Du er virkelig ikke noe fan av den familien nei 😂 

Helt rett 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...