Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (19 minutter siden):

Hva tror dere sjansen er for at vi får ut Kathrine i neste uke, siste uke før finale uken?

Tror dessverre hun vinner 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tonebelinda skrev (Akkurat nå):

Tror dessverre hun vinner 🤮

Dette har jeg allerede tenkt på, og trøster meg med at 1) hun er avslørt og 2) premien er ikke i nærheten av så bra som den har vært før. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (3 minutter siden):

Tror dessverre hun vinner 🤮

Uff :( da vil hun i hvert fall aldri dukke opp på Torpet så der er noe positivt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Katrine blir valg av Carla, og alle de andre er sånn «dette fortjener du» «sykt verdig», «velfortjent», og slikker henne opp etter ryggen. Kjenner jeg blir sint.

I mine øyne er hun aldeles ikke verdig, eller fortjent til å bli storbonde igjen, etter den oppførselen hun viste sist, og etter måten hun har behandlet de andre der inne.

Når Maria åpner seg opp om mobbing, Katrine ser ikke bare bort, men viser med hele kroppsspråket sitt at hun gir så jævla faen i det Maria skal fortelle. Synes det er så jævla respektløst at jeg ikke har ord. 

Katrine snakker om at andre bare kan komme til henne og snakke, men hun viser jo nå når Maria åpner seg, at hun, Katrine er den siste man burde åpne seg for og snakke med. Jeg ville aldri gått og snakket til Katrine, etter det kroppsspråket hun viste når Maria fortalte rundt bordet. At en som er «tillitsvalgt» på sin arbeidsplass kan oppføre seg slik når noen åpner opp om mobbing er for meg bare ubegripelig, synes det er så drøyt.

Og måten Carla og Katrine himler til hverandre og ler. Unnskyld, men hva faen til oppførsel er det? 

Nei, denne episoden gjorde meg sint. Det er helt greit at ikke alle skal vise sympati og dulle med Maria, det forventer jeg ikke heller. Men jeg forventer at voksne mennesker i det minste viser respekt når noen åpner seg og forteller åpent om slike ting som er personlig og vanskelig.

Det er så ugreit. 
 

Bruker litt kraftige ord, og er ikke meningen å gå til personangrep. Men denne episoden trigget meg. Dette var bare så vondt og ugreit at jeg ikke greier å skrive det på noe bedre måte.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 16
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Det stemmer at det ikke er krav om bruk av spoilertag så lenge dette ikke er presisert i tittelen på tråden. Jeg henviser til reglene for dette underforumet. 

 

Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig sett meg opp ferdig på Torpet, "spent" på siste farmenepisoden. Klar for å puste langsomt og telle til ti. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får de ingen skikkelige, tunge ukesoppdrag lenger? Type barke trær, bære stein eller snekre uthus… bare matlaging og sying hver uke jo. Synes det er litt snork, og begynner nesten å lure på om det er pga gruppa er så liten og «svak» nå? Har jo pleid å være litt tyngre saker før, og litt mer spennende om de klarer det🤔

Ellers enig i mye av det Blueberrumuffin skriver over her. Helt vondt å se Kathrine som først gråter store krokodilletårer over sin egen «fæle» situasjon der inne på gården når Niklas leser storbondebrevet, for deretter å snu seg vekk og nærmest himle oppgitt med øynene når Maria senere i episoden gråter og forteller om sine vanskelige opplevelser… Det er virkelig ikke normal oppførsel, og frykter bare mer og mer at hun skal vinne hele greia😰

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (17 minutter siden):

Neste episode, førstekjempevalg.  Er det finaleuke i neste uke?

Står i programoversikten i avisen at episoden imorgen er 34 av 44. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (20 minutter siden):

Neste episode, førstekjempevalg.  Er det finaleuke i neste uke?

Er en vanlig uke til neste uke og så er det finaleuke. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (19 minutter siden):

Står i programoversikten i avisen at episoden imorgen er 34 av 44. 

Huff da, Da får de to maktsyke gjort mye fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Huff da, Da får de to maktsyke gjort mye fælt.

Ja, er fare for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. 

Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...