Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Jeg håper at Yassin vinner, for en herlig type! ❤ 

Det var så fælt å se hvordan Kathrine og Carla himlet med øynene til Maria 😣 Stakkars jente 😣

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Cid said:

Jeg liker henne fortsatt da, hun og Yassin burde stå i finalen 😃

Du liker henne nok fordi du har en crush ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (10 minutter siden):

Du liker henne nok fordi du har en crush ;) 

Ikke crush, det var en spøk tidligere :P Men jeg synes hun virker som en sjarmerende person :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (2 timer siden):

Første setningen (skal ikke røpe), helt ok. Men så sklei det ut og ble bare påtatt og dumt. 

 

Spoiler

Enig i dette, det ble for mye, rett og slett litt flaut. Og jeg tviler på at det hjelper på noe vis. Alt jeg tror hun oppnår er å gi K mer makt, og mer skyts hun kan bruke mot Bjørk.. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Miss.Hol said:

 

  Hide contents

Enig i dette, det ble for mye, rett og slett litt flaut. Og jeg tviler på at det hjelper på noe vis. Alt jeg tror hun oppnår er å gi K mer makt, og mer skyts hun kan bruke mot Bjørk.. 

 

Helt enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Cid said:

Ikke crush, det var en spøk tidligere :P Men jeg synes hun virker som en sjarmerende person :) 

Men er man verdig vinner fordi man er sjarmerende? :ler:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (5 minutter siden):

Men er man verdig vinner fordi man er sjarmerende? :ler:

 

Oppfører man seg bra og er hyggelig så er man det i mine øyner.

Jeg liker forøvrig Yassin med og han har jeg definitivt ikke en crush i :P

Endret av Cid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cid said:

Oppfører man seg bra og er hyggelig så er man det i mine øyner.

Jeg liker forøvrig Yassin med og han har jeg definitivt ikke en crush i :P

Å oppføre seg bra er fin kvalitet, men man må jo utmerke seg med egenskaper for å drive en gård også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (1 minutt siden):

Å oppføre seg bra er fin kvalitet, men man må jo utmerke seg med egenskaper for å drive en gård også. 

Hun kan en del om hester da 😄 Uansett hvor god noen var til alt mulig arbeid inne på gården så hadde det ikke spilt noen rolle for meg om personen var ufin og stygg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnoNymis skrev (1 minutt siden):

Han har overrasket meg svært mye! Jeg trodde at det bare var en sånn typisk ungdom som man ser i Paradise men jeg synes at Mattis har oppført seg og gjort en god innsats på gården :) Håper han når semifinalen sammen med Björk og Yassin.  

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Cid said:

Hun kan en del om hester da 😄 Uansett hvor god noen var til alt mulig arbeid inne på gården så hadde det ikke spilt noen rolle for meg om personen var ufin og stygg. 

Jeg kan også mye om hester, men det er langt fra dèt å drive en gård :ler:

Selvsagt, balanse mellom god person og kunnskap. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (Akkurat nå):

Jeg kan også mye om hester, men det er langt fra dèt å drive en gård :ler:

Selvsagt, balanse mellom god person og kunnskap. 

 

De trenger heldigvis ikke å drive med gård etter Farmen uansett 😁

Håper de viser når de får vite den nye premien i årets sesong 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Yassin vinner hele greia! For en mann! 😍 Syns det var så koselig på starten av Torpet-episoden da han lærte å ri litt. Først virket han litt usikker og etterpå fikk vi se han og hesten i galopp i sakte film. Herlig! Som den dyreelskeren jeg er ble jeg helt rørt 😻 Synd Arvid røk da, ville mye heller hatt han der enn Carla.

Spoiler

Den himlingen med øynene til Kathrine og Carla da Maria fortalte at hun følte seg tråkket på og ikke hadde det så bra, fy faen! Fikk skikkelig vondt av henne. Kathrine kunne vært moren hennes, så oppfører hun seg som lederbølla på ungdomsskolen! Og Carla er bare hennes dilter og nyttige idiot. Kathrine virker ikke mye glad i dyr heller. Jagde Stine ut da hun drev og sydde, Stine gjorde da ikke noe galt og hun er sikkert husren siden hun er mye inne. Griser er kjempesmarte og kan trenes, akkurat som hunder. Har ingen erfaring med griser selv, men har lest om det. Og Stine er jo bare søt og god 😻 Og da de skulle fange inn geitene og den ene geita ville kose var det bare littegrann og hufs, vekk med deg. Jeg er kanskje teit som legger merke til sånt, men det gjør jeg. Vet ikke om hun koser noe med kattene heller.

Den smiskingen til Björk var litt i overkant, syns jeg, særlig siden hun og Yassin like før hadde snakket om at Martin gjorde akkurat det samme! :hoho: Jeg liker Björk godt, men dette ble for dumt. Hun kunne sagt at Kathrine var en bedre storbonde denne uka enn forrige gang og latt det bli med det. Skjønner at hun ønsker å bli likt av alle, det har hun jo sagt også, men dette ble for dumt.

 

Endret av jukkapalme
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (23 minutter siden):

Han har overrasket meg svært mye! Jeg trodde at det bare var en sånn typisk ungdom som man ser i Paradise men jeg synes at Mattis har oppført seg og gjort en god innsats på gården :) Håper han når semifinalen sammen med Björk og Yassin.  

Ja enig med deg. I tillegg har mitt barn fått være med å stille ham spørsmål gjennom skoleavisen de driver, og jeg liker svarene han gir der. Bjørk (får ikke til riktig ø på tastaturet her) er også en storfavoritt! Skikkelig blid og kul dame. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnoNymis skrev (Akkurat nå):

Ja enig med deg. I tillegg har mitt barn fått være med å stille ham spørsmål gjennom skoleavisen de driver, og jeg liker svarene han gir der. Bjørk (får ikke til riktig ø på tastaturet her) er også en storfavoritt! Skikkelig blid og kul dame. 

Jeg tror kanskje at de er i et forhold nå 😄 de passer godt sammen :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Cid said:

Jeg tror kanskje at de er i et forhold nå 😄 de passer godt sammen :) 

Mattis og Bjørk? 

"Når visste du at du var forelsket i Mattis, Björk?"

"Det må ha vært da han kasta flaske på mæ og knuste tanna mi"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (6 minutter siden):

Mattis og Bjørk? 

"Når visste du at du var forelsket i Mattis, Björk?"

"Det må ha vært da han kasta flaske på mæ og knuste tanna mi"

Haha 😂 Blir en artig historie å fortelle barna sine i fremtiden 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...