Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Niff skrev (16 minutter siden):

Kommende episode kan bli spennende.

IMG_3205.thumb.png.b0e4cbd5d413ccbd10334dd7050d82cc.png

O.o

Edit: Sjekket selv nå 😛

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (4 timer siden):

Nå kommer Carla tilbake omtrent samme dag hun dro, Katrine blir storbonde igjen og det er det samme om igjen. 

Blir for dumt..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så tåpelig at Carla blir gruset i tvekamp og må "reise hjem" fra Farmen, drar på Torpet i typ 12 timer, vinner Torpet, blir da stående som "vinner av Torpet 2023" i historiebøkene, og kommer inn på Farmen igjen som om at ingenting har skjedd. 

Fint gjort at Arvid lot Yassin få dra tilbake igjen. Jeg skjønte momentant at Arvid lot seg selv tape for å gi Yassin muligheten, når Arvid svarte feil på et spørsmål om tommer. En dreven mann som Arvid vet selvfølgelig svaret på det. Men samtidig stusset jeg over at Arvid oppriktig prøvde å slå Yassin i den avgjørende konkurransen mellom de to. Det var så vidt Yassin slo Arvid der, og det ble bare flaks av det.

Arvid lot Yassin vinne for at Yassin skulle vinne Farmenhytta for "flerkulturelle formål". Det ikke Arvid visste, og ingen andre heller på dette stadiet av Farmen og Torpet, var at deltakerne på Farmen kunne ikke vinne en hytte. Men en leiebil i 1 år og et ganske ubrukelig gavekort på 350 000,- som fører med seg enorme utgifter for å bli brukt. Så deltakerne lever pr. nå i kampen om hyttedrøm og ny bil enda, uviten om at i år blir vinneren snytt for dette. Tragisk.

For øvrig sykt irriterende at Farmen-tråden enda ikke er kommet tilbake.

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (7 minutter siden):

Fy søren så tåpelig at Carla blir gruset i tvekamp og må "reise hjem" fra Farmen, drar på Torpet i typ 12 timer, vinner Torpet, blir da stående som "vinner av Torpet 2023" i historiebøkene, og kommer inn på Farmen igjen som om at ingenting har skjedd. 

Fint gjort at Arvid lot Yassin få dra tilbake igjen. Jeg skjønte momentant at Arvid lot seg selv tape for å gi Yassin muligheten, når Arvid svarte feil på et spørsmål om tommer. En dreven mann som Arvid vet selvfølgelig svaret på det. Men samtidig stusset jeg over at Arvid oppriktig prøvde å slå Yassin i den avgjørende konkurransen mellom de to. Det var så vidt Yassin slo Arvid der, og det ble bare flaks av det.

Arvid lot Yassin vinne for at Yassin skulle vinne Farmenhytta for "flerkulturelle formål". Det ikke Arvid visste, og ingen andre heller på dette stadiet av Farmen og Torpet, var at deltakerne på Farmen kunne ikke vinne en hytte. Men en leiebil i 1 år og et ganske ubrukelig gavekort på 350 000,- som fører med seg enorme utgifter for å bli brukt. Så deltakerne lever pr. nå i kampen om hyttedrøm og ny bil enda, uviten om at i år blir vinneren snytt for dette. Tragisk.

For øvrig sykt irriterende at Farmen-tråden enda ikke er kommet tilbake.

Ja, kanskje de har tatt den ned for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ctrl said:

Fy søren så tåpelig at Carla blir gruset i tvekamp og må "reise hjem" fra Farmen, drar på Torpet i typ 12 timer, vinner Torpet, blir da stående som "vinner av Torpet 2023" i historiebøkene, og kommer inn på Farmen igjen som om at ingenting har skjedd. 

Fint gjort at Arvid lot Yassin få dra tilbake igjen. Jeg skjønte momentant at Arvid lot seg selv tape for å gi Yassin muligheten, når Arvid svarte feil på et spørsmål om tommer. En dreven mann som Arvid vet selvfølgelig svaret på det. Men samtidig stusset jeg over at Arvid oppriktig prøvde å slå Yassin i den avgjørende konkurransen mellom de to. Det var så vidt Yassin slo Arvid der, og det ble bare flaks av det.

Arvid lot Yassin vinne for at Yassin skulle vinne Farmenhytta for "flerkulturelle formål". Det ikke Arvid visste, og ingen andre heller på dette stadiet av Farmen og Torpet, var at deltakerne på Farmen kunne ikke vinne en hytte. Men en leiebil i 1 år og et ganske ubrukelig gavekort på 350 000,- som fører med seg enorme utgifter for å bli brukt. Så deltakerne lever pr. nå i kampen om hyttedrøm og ny bil enda, uviten om at i år blir vinneren snytt for dette. Tragisk.

For øvrig sykt irriterende at Farmen-tråden enda ikke er kommet tilbake.

Det er helt latterlig. Kathrine blir vel storbonde i tillegg, Bjørk blir førstekjempe og kan ikke velge Carla, og det finnes bare ingen rettferdighet i denne galskapen. 

Er veldig glad for at Yassin kommer inn igjen. 

Jeg er ikke så sikker på om tråden åpnes igjen, men håper jeg tar feil. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ane Rikke skrev (12 timer siden):

Den er på fire dager, jeg kan ikke dokumentere det her og nå - men deltakerne har sagt det selv. 

Det er normalen for en del andre realityserier vet jeg. Typ Paradise Hotell, Sommerhytta og sikkert flere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LibertyNoCap skrev (5 minutter siden):

Det er normalen for en del andre realityserier vet jeg. Typ Paradise Hotell, Sommerhytta og sikkert flere

Robinson da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (6 timer siden):

Nå kommer Carla tilbake omtrent samme dag hun dro, Katrine blir storbonde igjen og det er det samme om igjen. 

De eneste utskiftningene som har skjedd mellom starten av uke 6 og starten av uke 9 er at Maria har kommet inn (i tillegg til at Bård måtte trekke seg).  Det blir mye styr for lite resultater her.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Robinson da?

Usikker, men kjapt googlesøk viste at de er der i 30dager, og at folk røk ut etter 7uker.

Så det går også opp med 4dagers uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (5 timer siden):

Det er helt latterlig. Kathrine blir vel storbonde i tillegg, Bjørk blir førstekjempe og kan ikke velge Carla, og det finnes bare ingen rettferdighet i denne galskapen. 

Er veldig glad for at Yassin kommer inn igjen. 

Jeg er ikke så sikker på om tråden åpnes igjen, men håper jeg tar feil. 

Fredet fra førstekjempevalget sa han, så da kan hun vel velges som andrekjempe. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenFri skrev (31 minutter siden):

Fredet fra førstekjempevalget sa han, så da kan hun vel velges som andrekjempe. 

Sant nok, det tenkte jeg ikke på.

Har egentlig ikke så mye imot Carla som sådan, men at hun er lap dogen til Kathrine trumfer dessverre alt positivt jeg tenker om henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, FrøkenFri said:

Fredet fra førstekjempevalget sa han, så da kan hun vel velges som andrekjempe. 

Åååå, nå ble jeg plutselig i bedre humør :ler:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nusket skrev (2 minutter siden):

Åååå, nå ble jeg plutselig i bedre humør :ler:

 

Hun var allerede fredet for førstekjempe uansett med Kathrine mest sannsynlig som neste storbonde 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Hun var allerede fredet for førstekjempe uansett med Kathrine mest sannsynlig som neste storbonde 🤪

Jepp..

Så lenge hun kan ryke som 2 kjempe, for Bjørk vil garantert velge henne hvis (når) hun blir 1 kjempe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (Akkurat nå):

Jepp..

Så lenge hun kan ryke som 2 kjempe, for Bjørk vil garantert velge henne hvis (når) hun blir 1 kjempe. 

Men tror hun blir immun fra begge da, ellers blir jo immuniteten poengløs 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg merker at jeg er ordentlig lei av at Kathrine hele tiden skal gå i forsvar og nekte å ta i mot noe kritikk…

Hvordan skal man kunne utvikle seg hvis man aldri tar innover seg noe folk sier?

Blir forøvrig ganske komisk om Kathrine ender opp med å måtte ta farvel med Carla andre uke på rad 😂 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Martin eller Anders lenger heller, de eneste der inne som jeg liker nå er Yassin, Björk, Mattis og overraskende nok Maria. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg føler veldig med Maria, å bli mobbet som barn er ganske fælt og da svir det ekstra å oppleve lignende som voksen ❤️ 

Gudameg så utrolig kleint det var når Mattis begynte å spørre om å få ta på brystene til Björk og så gjorde han faktisk det 😳

 

Endret av Cid
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...