Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sissy33 skrev (39 minutter siden):
  Skjul innhold

Carla vinner Torpet etter å ha vært der et halvt døgn omtrent?  Feil uke for henne å ha immunitet på, da hun garantert har valgt Kathrine som storbonde, og dermed ikke står i fare for å bli førstekjempe uansett.

Arvid har fått maks ut av sin Farmen/Torpet-opplevelse.  Han har kost seg alene på Knibe, og er en av få deltakere som hadde maktet mange dager i total ensomhet der, og laget underholdning av det også.  Han fikk virkelig ut sitt potensiale der, noe han ikke gjorde på hovedgården.

Hurra for at Yassin kom inn på Farmen igjen!

 

 

Spoiler

Håper det er en tvist og at det er Arvid og ikke Carla som får velge neste storbonde. 

Hadde også vært fint om de på Farmen fikk stemme anonymt over den personen de minst synes fortjener å stå i finalen av dem, for da tror jeg Kathrine hadde røket. Tror dessverre ikke de hadde turt å stemme på henne uten anonymitet. 

Søtt innslag helt på slutten med Arvid! 😍

 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (8 minutter siden):

Ble helt stresset når farmen-tråden var stengt, jeg leser alltid spoilere før jeg ser episoden for å ikke bli så skuffet om det ikke går som jeg håper. 

Angående det å bli klippet annerledes. De må ha klippet Carla ned til noe annet, en eller annen sa hun var så morsom, og hun selv hevdet det ville bli dritkjedelig om hun ikke var på gården, og for meg fremstår hun som menneskevarianten av traust, døll vaniljeis helt uten saus eller strøssel. 

Hun var morsom da hun parodierte de andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):
  Skjul innhold

Skjønner ikke hvorfor Kathrine sier at det er 2 og en halv uker igjen hele tiden, det er jo 3 uker.

 

En farmenuke er kortere enn en vanlig uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Veldig kjipt at Carla er immun 😕 men veldig glad for at Yassin vant, gleder meg sånn til å se reaksjonen til Kathrine 😄

Og veldig fint det på slutten, håper hun sa ja :bryllup:

Arvid har imponert meg veldig og jeg håper å se han på Torpet igjen en gang i fremtiden!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (32 minutter siden):

Hvor har du det fra?

Den er på fire dager, jeg kan ikke dokumentere det her og nå - men deltakerne har sagt det selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (12 minutter siden):

Den er på fire dager, jeg kan ikke dokumentere det her og nå - men deltakerne har sagt det selv. 

Wow så de er bare der bare i 44 dager da og 22 i kjendis versjonen da 😮

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

:klo: 

Ble litt sånn jeg også nå, vi får vel et skikkelig svar på dette en gang 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (1 time siden):

Ble helt stresset når farmen-tråden var stengt, jeg leser alltid spoilere før jeg ser episoden for å ikke bli så skuffet om det ikke går som jeg håper. 

Angående det å bli klippet annerledes. De må ha klippet Carla ned til noe annet, en eller annen sa hun var så morsom, og hun selv hevdet det ville bli dritkjedelig om hun ikke var på gården, og for meg fremstår hun som menneskevarianten av traust, døll vaniljeis helt uten saus eller strøssel. 

Carla er nok nokså livlig ja, hun er kjent i lokal miljøet som revy-artist og har vært en del å se i Tv Haugaland , der hun har spilt i en reise-serie tror jeg. Leste et sted at familien håpet hun dempet seg på Farmen for hun tar en del plass og var visst også kjent for banningen sin. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 minutter siden):

Carla er nok nokså livlig ja, hun er kjent i lokal miljøet som revy-artist og har vært en del å se i Tv Haugaland , der hun har spilt i en reise-serie tror jeg. Leste et sted at familien håpet hun dempet seg på Farmen for hun tar en del plass og var visst også kjent for banningen sin. 

Å ta plass gjør hun i hvert fall :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (31 minutter siden):

Carla er nok nokså livlig ja, hun er kjent i lokal miljøet som revy-artist og har vært en del å se i Tv Haugaland , der hun har spilt i en reise-serie tror jeg. Leste et sted at familien håpet hun dempet seg på Farmen for hun tar en del plass og var visst også kjent for banningen sin. 

Ah, okei! Ja, da gir det mer mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...