Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (2 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Enig! Voksne folk som kaller andre for fitter, er det mulig? Og så påsto hun plutselig at Erika hadde tatt alle tomatene og paprikaen, for noe sprøyt! Hun har bare bestemt seg for å ikke like Erika. Og Kornelia er bare en jævla nikkedukke. Skulle tro Kathrine var moren eller storesøsteren hennes. 

Dette med Kathrine og Erika minner meg om meg selv mot klassens "leder" på ungdomsskolen. Jeg vil ikke kalle det mobbing, men utestengelse og ekkel oppførsel er det. Jeg ble grovt mobbet på skolen og var samtidig den eneste som turte å stå opp mot "lederen" i klassen og motsi henne. Ingen andre turte å si imot, selv de som var vennene mine bare satt der og turte ikke si noen ting. Akkurat det samme er det med Erika. Forskjellen er at vi var barn og ungdommer mens dette er voksne folk! Fy faen, at det går an! :kjempesinna:

Jeg hater folk som oppfører seg dårlig og unnskylder seg med at de er direkte og er sånn av natur. Altså, det er forskjell på å være direkte og direkte rasshøl! Være direkte og ærlig og ikke gå rundt grøten er fint det, men man trenger ikke oppføre seg som en drittsekk for det! :sinna:

Samme :( ❤️

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (18 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Enig! Voksne folk som kaller andre for fitter, er det mulig? Og så påsto hun plutselig at Erika hadde tatt alle tomatene og paprikaen, for noe sprøyt! Hun har bare bestemt seg for å ikke like Erika. Og Kornelia er bare en jævla nikkedukke. Skulle tro Kathrine var moren eller storesøsteren hennes. 

Dette med Kathrine og Erika minner meg om meg selv mot klassens "leder" på ungdomsskolen. Jeg vil ikke kalle det mobbing, men utestengelse og ekkel oppførsel er det. Jeg ble grovt mobbet på skolen og var samtidig den eneste som turte å stå opp mot "lederen" i klassen og motsi henne. Ingen andre turte å si imot, selv de som var vennene mine bare satt der og turte ikke si noen ting. Akkurat det samme er det med Erika. Forskjellen er at vi var barn og ungdommer mens dette er voksne folk! Fy faen, at det går an! :kjempesinna:

Jeg hater folk som oppfører seg dårlig og unnskylder seg med at de er direkte og er sånn av natur. Altså, det er forskjell på å være direkte og direkte rasshøl! Være direkte og ærlig og ikke gå rundt grøten er fint det, men man trenger ikke oppføre seg som en drittsekk for det! :sinna:

Jeg misliker Kathrine så jævlig. Jeg har ikke sett den nyeste Torpet enda men jeg kjenner allerede at jeg koker av sinne.

Etter å ha lest de artiklene som er komt ut på tv2 bli jeg bare mer og mer oppgitt over hun. I det ene intervjuet om det som skjedde under måltidet så sier jo hun at dette var noe andre hadde komt til henne om og ønsket at hun skal ta opp i plenum, men når vi ser på Farmen så viser det seg at ''de andre'' er Carla, Maria og Kornelia som sitter med Kathrine og snakker drit om Erika og ser frem til at Kathrine skal lage drama under middagen. Kathrine smiler jo også og sier selv at hun gleder seg til det. Fy faen for et menneske.

Jeg reagerte også på at flere av deltakerne ikke kjenner seg igjen i det Kathrine snakker om i den artikkelen om smugling og stjeling av mat. Og, seriøst, viss de drev og smuglet mat etc, hvorfor i helvete var det nødvendig for Kathrine å kjefte på Erika fordi hun hadde tatt et egg eller to? Og en tomat? Herregud så smålig. Hun har jo selv sikkert gnafset i seg ting fra kjøkkenet når hun og Carla har stått og laget mat.

Føler jeg kunne sagt så mye mer, men skal la være 🤬🤭

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (18 minutter siden):

Jeg misliker Kathrine så jævlig. Jeg har ikke sett den nyeste Torpet enda men jeg kjenner allerede at jeg koker av sinne.

Etter å ha lest de artiklene som er komt ut på tv2 bli jeg bare mer og mer oppgitt over hun. I det ene intervjuet om det som skjedde under måltidet så sier jo hun at dette var noe andre hadde komt til henne om og ønsket at hun skal ta opp i plenum, men når vi ser på Farmen så viser det seg at ''de andre'' er Carla, Maria og Kornelia som sitter med Kathrine og snakker drit om Erika og ser frem til at Kathrine skal lage drama under middagen. Kathrine smiler jo også og sier selv at hun gleder seg til det. Fy faen for et menneske.

Jeg reagerte også på at flere av deltakerne ikke kjenner seg igjen i det Kathrine snakker om i den artikkelen om smugling og stjeling av mat. Og, seriøst, viss de drev og smuglet mat etc, hvorfor i helvete var det nødvendig for Kathrine å kjefte på Erika fordi hun hadde tatt et egg eller to? Og en tomat? Herregud så smålig. Hun har jo selv sikkert gnafset i seg ting fra kjøkkenet når hun og Carla har stått og laget mat.

Føler jeg kunne sagt så mye mer, men skal la være 🤬🤭

Samme her. Er nesten flau over at jeg likte henne i starten, men det var før hun ble så ekkel mot Erika.

Ja, hun er helt ufyselig. Og Kornelia er ikke stort bedre. Hun bare "det blir en begivenhetsrik middag. Nice, gleder meg" eller noe i den duren 🤬 De kunne faen meg vært på Paradise eller ex on the beach begge to! 

Utrolig smålig, ja. Kathrine drakk jo av den vinen eller hva det var som de skulle bruke i den kaken helt i starten av sesongen. Hun gjemte unna også, tror jeg, men husker ikke om hun delte med de andre. Og et egg eller to, hvem er det som ikke tar det? Og si at hun tok alle tomatene og paprikaene, snakk om å gjøre en fjær til 100 høns! Jeg tror null og niks på at det plutselig var så mye mer egg etter at Erika dro. 

Ja, Kathrine har garantert spist av kaker og alt mulig av mat de har laget. Sikkert hun som hadde spist av den osten også. Jeg blir så sint og får skikkelig flashback til ungdomsskolen og hvordan jeg selv ble behandlet. Håper Erika gruuuuser Kathrine skikkelig i tvekamp! Da skal jeg le rått! 

  • Liker 12
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alle rundt det bordet tapte seg i mine øyne, når ingen, utenom Arvid, sa noe. Arvid fikk derimot en liten stjerne. Jeg forstår ikke den mentaliteten, er virkelig alle så redd henne? Jeg forstår jo at ting blir mer intenst og sånt, når man er i en sånn setting, jeg syns bare det er trist at ingen har baller nok til å si ifra.

Og som bla nevnt over her, så er jeg ganske sikker på at det er Kathrine og Carla som har spist mest mat der, de er jo på kjøkkenet og har tilgang "hele tiden", og de virker på meg som at de er typen til å spise på ting underveis🤷‍♀️

Videre så er jeg like sikker på at bortimot alle der har tatt en tomat, et egg el en eller annen gang, så at Erika har tatt to egg og noen tomater, er liksom ikke å ikke tenke på fellesskapet. 

Og til sist, jeg kan ikke hjelpe for å tenke at den gårdsboken var gjemt med vilje, av Kathrine og Carla..

Edit: Ser nå at jeg har skrevet i Torpet-tråden, og ikke i Farmen-tråden, men det er vel like relevant i denne akkurat nå😅

Endret av Miss.Hol
La til noe
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Samme her. Er nesten flau over at jeg likte henne i starten, men det var før hun ble så ekkel mot Erika.

Ja, hun er helt ufyselig. Og Kornelia er ikke stort bedre. Hun bare "det blir en begivenhetsrik middag. Nice, gleder meg" eller noe i den duren 🤬 De kunne faen meg vært på Paradise eller ex on the beach begge to! 

Utrolig smålig, ja. Kathrine drakk jo av den vinen eller hva det var som de skulle bruke i den kaken helt i starten av sesongen. Hun gjemte unna også, tror jeg, men husker ikke om hun delte med de andre. Og et egg eller to, hvem er det som ikke tar det? Og si at hun tok alle tomatene og paprikaene, snakk om å gjøre en fjær til 100 høns! Jeg tror null og niks på at det plutselig var så mye mer egg etter at Erika dro. 

Ja, Kathrine har garantert spist av kaker og alt mulig av mat de har laget. Sikkert hun som hadde spist av den osten også. Jeg blir så sint og får skikkelig flashback til ungdomsskolen og hvordan jeg selv ble behandlet. Håper Erika gruuuuser Kathrine skikkelig i tvekamp! Da skal jeg le rått! 

Stor klem til deg 🖤 Grusomt å bli mobbet.

Kathrine har nok absolutt alltid vært stor i kjeften og unnskyldt seg med at hun er jo bare ærlig og at noen må jo si i fra 🙄

Jeg leste enda et intervju som omhandlet all dramaet som har skjedd, og altså, damen har jo ikke selvinnsikt! Maser og gnåler om hvordan ting er tatt ut av kontekst og at vi ikke fikk se hva som skjedde før hun tok det opp i plenum.

Eh, jo det gjorde vi. Vi så Kathrine og den indre sirkelen hennes planlegge hva hun skulle si og glede seg over det. Hva mer mener hun liksom at vi har gått glipp av? 

Hun slenger drit og nekter for det. Vi har jo sett det! Jeg nekter å tro at det vi ser er så tatt ut av kontekst at hun blir fremstilt feil! Hun blir fremstilt AKKURAT slik hun er! 

Og igjen, det ser vi jo hvertfall når andre deltakere reagerer på det hun sier i intervjuene.

Makan! Jeg blir altså så sur!!!! 🤬🤬🤬

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (2 timer siden):

Stor klem til deg 🖤 Grusomt å bli mobbet.

Kathrine har nok absolutt alltid vært stor i kjeften og unnskyldt seg med at hun er jo bare ærlig og at noen må jo si i fra 🙄

Jeg leste enda et intervju som omhandlet all dramaet som har skjedd, og altså, damen har jo ikke selvinnsikt! Maser og gnåler om hvordan ting er tatt ut av kontekst og at vi ikke fikk se hva som skjedde før hun tok det opp i plenum.

Eh, jo det gjorde vi. Vi så Kathrine og den indre sirkelen hennes planlegge hva hun skulle si og glede seg over det. Hva mer mener hun liksom at vi har gått glipp av? 

Hun slenger drit og nekter for det. Vi har jo sett det! Jeg nekter å tro at det vi ser er så tatt ut av kontekst at hun blir fremstilt feil! Hun blir fremstilt AKKURAT slik hun er! 

Og igjen, det ser vi jo hvertfall når andre deltakere reagerer på det hun sier i intervjuene.

Makan! Jeg blir altså så sur!!!! 🤬🤬🤬

Tusen takk 💜🤗 Ja, var vondt å bli mobbet og det har satt dype spor og ingenting gjør meg så sint som mobbing og utestenging. Jeg holder alltid med de som blir utestengt/mobbet på farmen, for jeg vet jo akkurat hvor jævlig det er.

Ja, hun er så patetisk. Hun har virkelig misforstått forskjellen mellom å være ærlig og si fra og å være direkte ekkel. Hun eier ikke selvinnsikt i det hele tatt, nei. Fremstilt feil, du liksom, den unnskyldningen der er en gjenganger blant de som oppfører seg som drittsekker på farmen :fnise: Alt for å redde sitt eget skinn. Men hun er helt perfekt, vet du mens Erika er den store stygge ulven fordi hun tør å si imot den førkja.

Ja, hun blir fremstilt akkurat som hun er. Det går ikke an at ting blir så tatt ut av kontekst som hun sier. Hun kalte Erika fitte også, tatt ut av kontekst det også, eller? 🤬🤬🤬 Blir fly forbanna jeg og! :kjempesinna: Både på henne og på nikkedukkene hennes. 

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i utgangspunktet ikke så fan av å henge noen opp på korset, men Katrine. Hun byr meg midt i mot! Forferdelig mobber-adferd, håper hun ryker på hue og rævva ut, og aldri kommer tilbake. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Jeg er i utgangspunktet ikke så fan av å henge noen opp på korset, men Katrine. Hun byr meg midt i mot! Forferdelig mobber-adferd, håper hun ryker på hue og rævva ut, og aldri kommer tilbake. 

Wow. Man har jammen levert en dårlig profil på Farmen når man får selveste @Turkis Sau imot seg. 😅 Er vel første gang jeg ser en tirade mot en deltaker fra deg. ;) 
Og du, med andre her, har selvfølgelig rett. Det Kathrine har bedrevet med er så langt på [Finnmarks]vidda som du får det. Jeg lurer på hvordan hun reagerte når hun nå satt hjemme å så episoden på TV med familien. Om hun enda støtter det hun gjorde eller om hun skjemtes. Jeg tror førstnevnte, men håper på sistnevnte.

Jeg er spent på utviklingen. Hva som skjer med Kathrine, Erika og de to imellom seg. Blir ikke overrasket om Erika trekker seg hvis ting ikke bedrer seg (hvis hun ikke ryker med Torpet-laget på søndag da).
Det er ekstremt dårlige psykososiale boforhold for henne på gården nå. Såpass dårlig at produksjonen burde ha grepet inn. For maktubalansen i alder er alarmerede.

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Wow. Man har jammen levert en dårlig profil på Farmen når man får selveste @Turkis Sau imot seg. 😅 Er vel første gang jeg ser en tirade mot en deltaker fra deg. ;) 
Og du, med andre her, har selvfølgelig rett. Det Kathrine har bedrevet med er så langt på [Finnmarks]vidda som du får det. Jeg lurer på hvordan hun reagerte når hun nå satt hjemme å så episoden på TV med familien. Om hun enda støtter det hun gjorde eller om hun skjemtes. Jeg tror førstnevnte, men håper på sistnevnte.

Jeg er spent på utviklingen. Hva som skjer med Kathrine, Erika og de to imellom seg. Blir ikke overrasket om Erika trekker seg hvis ting ikke bedrer seg (hvis hun ikke ryker med Torpet-laget på søndag da).
Det er ekstremt dårlige psykososiale boforhold for henne på gården nå. Såpass dårlig at produksjonen burde ha grepet inn. For maktubalansen i alder er alarmerede.

Nå humret jeg litt i det skjegget jeg ikke har @Ctrl😅😶‍🌫️

Jeg er også spent på hvordan det blir ned Erika på søndag. Håper flere viser henne støtte i plenum, og at hun finner tilbake til motivasjonen selv, og blir.

Katrine kan ta første reisdyrslede tilbake til Finnmark.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 time siden):

Katrine kan ta første reisdyrslede tilbake til Finnmark.

:hoho: Hun får ikke haik med julenissen, ihvertfall, for hun har ikke vært snill i år :skratte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg gidder å se de to neste Torpet episodene 😅 hva med dere?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Tror ikke jeg gidder å se de to neste Torpet episodene 😅 hva med dere?

Torpet er vel slutt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loke37 skrev (3 minutter siden):

Torpet er vel slutt ?

De har episoder nå hvor vi ser det som skjedde etter at de kom tilbake, men fra hver sin Torpet deltakers synsvinkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg alltid over at alle inne på farmen-gården synes det er en gratis-billett å være på torpet. Jeg hadde valgt farmen-gården lett fremfor å gå på torpet og surre og kjede meg dag ut og dag inn i den lille trange hytta, og bare vente på å kanskje få komme inn på farmen igjen hvor alle vil prøve å kaste meg ut ved første anledning :overrasket: Virker ikke som de har det så veldig mye hardere på farmen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å bli helt surrealistisk hvis Torpet laget taper, havner på Torpet og Erika kjemper seg inn igjen til Farmen for andre gang, tenk hvordan Kathrine hadde reagert 😅 Hadde sikkert svartnet for henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Var visst slik flere tenkte, at det tapende laget havner på Torpet. Leste det på mandags episoden.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Var visst slik flere tenkte, at det tapende laget havner på Torpet. Leste det på mandags episoden.

 

Spoiler

Bra det ikke er slutt på Torpet, hadde vært kjedelig om det tok slutt så tidlig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Wow, bare wow. Nå er det bare Arvid på Torpet som vil si at de 2 neste som ryker fra Farmen vil være garantert en plass på Torpet og garantert å få komme tilbake til Farmen, helt surrealistisk. Dette vil også gjøre Arvid legendarisk i Farmen sammenheng siden han da har vært på Farmen, havnet på Torpet for så å komme tilbake til Farmen men tape og bli sendt tilbake til Torpet og atter en gang komme tilbake til Farmen 🤯   

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Wow, bare wow. Nå er det bare Arvid på Torpet som vil si at de 2 neste som ryker fra Farmen vil være garanter  t en plass på Torpet og garantert å få komme tilbake til Farmen, helt surrealistisk. Dette vil også gjøre Arvid legendarisk i Farmen sammenheng siden han da har vært på Farmen, havnet på Torpet for så å komme tilbake til Farmen men tape og bli sendt tilbake til Torpet og atter en gang komme tilbake til Farmen 🤯   

 

Spoiler

Han storkoser seg på Torpet jo :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...