Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Husker du ikke henne? Hun gærne venninna til Jenny som var så besatt av Anker Hansen-familien. https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Birgitte_Dahl

Åja, var så kjedelig de siste årene at jeg ikke husker alt 😅 verste var når han Mons eller hva han het tok nakenbilder av Jenny når hun sov og sendte til kompiser 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Åja, var så kjedelig de siste årene at jeg ikke husker alt 😅 verste var når han Mons eller hva han het tok nakenbilder av Jenny når hun sov og sendte til kompiser 😟

Husker ikke alt jeg heller. Mye jeg har glemt. Men akkurat hun Birgitte var så ond, så hun husker jeg. Han Mons hadde jeg glemt, men husker det når du sier det. Enig i at det var kjedelig de siste årene. 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Husker ikke alt jeg heller. Mye jeg har glemt. Men akkurat hun Birgitte var så ond, så hun husker jeg. Han Mons hadde jeg glemt, men husker det når du sier det. Enig i at det var kjedelig de siste årene. 

Nvm han het Kai, jeg bare sa et tilfeldig navn siden jeg ikke kom på navnet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Nvm han het Kai, jeg bare sa et tilfeldig navn siden jeg ikke kom på navnet 😂

Kai var det, ja! Jeg husket ikke navnet, så trodde det var Mons siden du sa det jeg 😂

Håper Erika taper på søndag, tenk for et drama det blir da! :popcorn: Håper krenke-Maria trekker seg og drar hjem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (8 timer siden):

Oida, men det er jo ikke rart folk reagerer. Rimelig drøye anklager det hun kom med. Maria har driti seg kraftig ut for hele Norge. 

JA!!! Det er slike som henne som ødelegger og vanner ut begreper som "metoo", noe som igjen gjør det vanskeligere for kvinner som er utsatte for overgrep. Det skulle seriøst vært en eller annen form for straff for folk som misbruker slikt. Å rope om metoo og at man er krenket (uten rot i virkeligheten), er helt vanvittig og at det ble gjort i et forsøk for å få ut Arvid gjør det nesten surrealistisk. 

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordy skrev (3 timer siden):

JA!!! Det er slike som henne som ødelegger og vanner ut begreper som "metoo", noe som igjen gjør det vanskeligere for kvinner som er utsatte for overgrep. Det skulle seriøst vært en eller annen form for straff for folk som misbruker slikt. Å rope om metoo og at man er krenket (uten rot i virkeligheten), er helt vanvittig og at det ble gjort i et forsøk for å få ut Arvid gjør det nesten surrealistisk. 

Og sånne anklager kan lett ødelegger karrieren og ryktet til vedkommende 😕  

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordy skrev (På 21.10.2023 den 8.00):

JA!!! Det er slike som henne som ødelegger og vanner ut begreper som "metoo", noe som igjen gjør det vanskeligere for kvinner som er utsatte for overgrep. Det skulle seriøst vært en eller annen form for straff for folk som misbruker slikt. Å rope om metoo og at man er krenket (uten rot i virkeligheten), er helt vanvittig og at det ble gjort i et forsøk for å få ut Arvid gjør det nesten surrealistisk. 

Ja! Snakk om å misbruke begrepet metoo. Og da hun brølte at hun følte seg krenket trodde jeg nesten det var noe skjult kamera med en komiker eller noe. Hun er jo syk i hodet! Hun skal være glad Arvid ikke anmeldte henne for grove anklager og trakassering. At han holdt seg så rolig er jammen meg imponerende! Og OM han så hadde sagt at hun gikk i små, gjennomsiktige topper uten bh, så har det ingenting med å si nedverdigerende ting om kroppen hennes å gjøre! Det er antrekket han hadde nevnt da, ikke kroppen. Akkurat som noen ville reagert om hun jobbet i ballkjole mens de andre brukte tur/sportsklær. Jeg sier ikke at det er greit å kommentere, men HVORFOR går hun rundt i ørsmå topper uten bh på TV om hun er så redd for at noen skal nevne det? Hun må jo gjøre det fordi hun vil ha oppmerksomhet, så snakk om å være dobbeltmoralsk. Helt greit å gå uten bh i hverdagen om man vil det, men på tv ville jeg brukt bh/sportsbh under toppene, altså.

Jeg lurer på hvor krenka hun hadde vært om parodishowet til Carla var holdt av en mann jeg. Hadde vel hyyyylt metoo og krenkorama til de andre ble døve :hoho: Nei, hun der har driti kraftig på draget, altså. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja! Snakk om å misbruke begrepet metoo. Og da hun brølte at jeg følte seg krenket trodde jeg nesten det var noe skjult kamera med en komiker eller noe. Hun er jo syk i hodet! Hun skal være glad Arvid ikke anmeldte henne for grove anklager og trakassering. At han holdt seg så rolig er jammen meg imponerende! Og OM han så hadde sagt at hun gikk i små, gjennomsiktige topper uten bh, så har det ingenting med å si nedverdigerende ting om kroppen hennes å gjøre! Det er antrekket han hadde nevnt da, ikke kroppen. Akkurat som noen ville reagert om hun jobbet i ballkjole mens de andre brukte tur/sportsklær. Jeg sier ikke at det er greit å kommentere, men HVORFOR går hun rundt i ørsmå topper uten bh på TV om hun er så redd for at noen skal nevne det? Hun må jo gjøre det fordi hun vil ha oppmerksomhet, så snakk om å være dobbeltmoralsk. Helt greit å gå uten bh i hverdagen om man vil det, men på tv ville jeg brukt bh/sportsbh under toppene, altså.

Jeg lurer på hvor krenka hun hadde vært om parodishowet til Carla var holdt av en mann jeg. Hadde vel hyyyylt metoo og krenkorama til de andre ble døve :hoho: Nei, hun der har driti kraftig på draget, altså. 

Eller hvis Helgi klikka på henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

:hoho: ja, han hadde jo eksplodert.

Maria: Jeg har hørt at du har sagt nedverdige ting om kroppen min.

Helgi: Det har jeg faen meg ikke gjort!

Maria: Jooo jeg hørte det fra en av de andre deltakerne at du sa upassende ting om meg, du vet vel hva MeToo er?!

Helgi: Jeg har ikke sagt en dritt om deg din jævla f*tte kjerring :rasende:

Maria: Nå roer du deg faen med ned asså!

Helgi: Nei så faen!!! Din **************
 

(Og så reiser han det røde flagget kort tid etterpå og trekker seg) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I neste Torpet så burde de få med seg Maria, Leif fra 2019 sesongen og Helgi fra 2004 sesongen. Det hadde det blitt mye drama ut av 😂 eventuelt Line fra 2017 sesongen istedenfor Leif.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (33 minutter siden):

Håper at Erika må i kamp mot Maria og sender henne hjem til 2023!

Maria er vel trygg denne uka, ettersom hun var i kamp sist 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (37 minutter siden):

Maria er vel trygg denne uka, ettersom hun var i kamp sist 

Er vel ingen regel på det? Blir vel avstemning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...