Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Jeg gråt ikke akkurat når Finn måtte dra hjem. Fin fyr og alt det der, men tok stor plass med denne jobbe-mentaliteten. Ble kjedelig i lengden. Så greit å få han ut nå.

Det sagt, så må Arvid være noe av det minst interessante som har vært i Farmen-konseptet noensinne. Selvopphøyd, pussig skrue uten underholdningsverdi. Sånn sett var det rævva at Finn tapte. Og Arvid er vel fredet i 2 uker nå, så han blir vi ikke kvitt med det første. 

Men blir mye ungdommelig aktivitet på Torpet framover med Chris, Kornelia og Maria. Håper Maria slår ut Chris når den tid kommer. Maria fikk det tøft på Farmen, men tror hun kan bli et fint innslag på Torpet sammen med Kornelia. Deltakere som sliter på Farmen har en tendens til å endre seg til det positive etter de kommer inn på Torpet.

Endret av Ctrl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Jeg gråt ikke akkurat når Finn måtte dra hjem. Fin fyr og alt det der, men tok stor plass med denne jobbe-mentaliteten. Ble kjedelig i lengden. Så greit å få han ut nå.

Det sagt, så må Arvid være noe av det minst interessante som har vært i Farmen-konseptet noensinne. Selvopphøyd, pussig skrue uten underholdningsverdi. Sånn sett var det rævva at Finn tapte. Og Arvid er vel fredet i 2 uker nå, så han blir vi ikke kvitt med det første. 

Men blir mye ungdommelig aktivitet på Torpet framover med Chris, Kornelia og Maria. Håper Maria slår ut Chris når den tid kommer. Maria fikk det tøft på Farmen, men tror hun kan bli et fint innslag på Torpet sammen med Kornelia. 

Håper Kornelia må i kamp mot henne i så fall, og om hun ryker så slipper vi noe mer romanse mellom henne og Sebastian om han ender opp på Torpet eller hun vinner Torpet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Maria blir på Torpet så kommer det til å bli mega kleint for Sebastian om han ryker denne uken og havner på Torpet og må være der sammen med de to han prøvde og klarte å få ut av Farmen 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (51 minutter siden):

Jeg gråt ikke akkurat når Finn måtte dra hjem. Fin fyr og alt det der, men tok stor plass med denne jobbe-mentaliteten. Ble kjedelig i lengden. Så greit å få han ut nå.

Det sagt, så må Arvid være noe av det minst interessante som har vært i Farmen-konseptet noensinne. Selvopphøyd, pussig skrue uten underholdningsverdi. Sånn sett var det rævva at Finn tapte. Og Arvid er vel fredet i 2 uker nå, så han blir vi ikke kvitt med det første. 

Men blir mye ungdommelig aktivitet på Torpet framover med Chris, Kornelia og Maria. Håper Maria slår ut Chris når den tid kommer. Maria fikk det tøft på Farmen, men tror hun kan bli et fint innslag på Torpet sammen med Kornelia. Deltakere som sliter på Farmen har en tendens til å endre seg til det positive etter de kommer inn på Torpet.

Mange som digger, Arvid. https://www.nrk.no/presse/programomtaler/cowboyen-og-kongen-1.16073442

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Jeg synes Arvid er verst der inne så for min del så kan han gjerne trekke seg.

Skal det være noe vits å se på så må det jo være litt underholdning, og da kan det ikke være 3 stk som skal være bestevenner der inne.

Tviler på at de får han til å trekke seg, og håper da virkelig ikke det heller

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (12 minutter siden):

Skal det være noe vits å se på så må det jo være litt underholdning, og da kan det ikke være 3 stk som skal være bestevenner der inne.

Tviler på at de får han til å trekke seg, og håper da virkelig ikke det heller

Jeg har ikke syntes Arvid har vært underholdende hittil, utenom når han og Finn røk i tottene på hverandre 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke syntes Arvid har vært underholdende hittil, utenom når han og Finn røk i tottene på hverandre 😆 

'ettersom disse andre ikke er noen fan av ARvid, så blir det sikkert litt action og underholdning.

Tipper det er Chris som må gå i kamp mot Maria

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 minutt siden):

'ettersom disse andre ikke er noen fan av ARvid, så blir det sikkert litt action og underholdning.

Tipper det er Chris som må gå i kamp mot Maria

Hvem heier du på av de 4 der inne nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hvem heier du på av de 4 der inne nå? 

Egentlig ingen av dem - kommer vel inn en etterhvert som jeg kan heie på. Nå heier jeg på at det skal være litt action og gøy å se på. 

Kornelia kommer nok aldri tilbake til Farmen, ei heller Maria.

Akkurat nå håper det er Maria og Chris som må i kamp, og at Arvid er der minst en uke til.
Det kan ikke bli sånn kosemose-klubb der, med de 3 unge. Det blir kjedelig å se på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Arvid sier om seg selv at han er en slik person som man enten elsker eller hater.  De unge på Torpet klager på alt han gjør, men uten hans mas tror jeg ikke at de to unge hadde mestret slike oppgaver som de gjorde i siste episode som het Helvete på jord.  Finn gjorde også en god jobb, men overtok det meste av arbeidet selv og ga dem ikke ansvar på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 timer siden):
  Skjul innhold

Håper de klarer å få Arvid til å trekke seg. 

 

Det håper ikke jeg. Synes ikke noe om planen til de tre andre. Jeg forstår at han er utfordrende å bo med, men det er ikke greit å rotte seg sånn mot han og prøve å psyke han ut. Usportslig og ufint. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 time siden):

Egentlig ingen av dem - kommer vel inn en etterhvert som jeg kan heie på. Nå heier jeg på at det skal være litt action og gøy å se på. 

Kornelia kommer nok aldri tilbake til Farmen, ei heller Maria.

Akkurat nå håper det er Maria og Chris som må i kamp, og at Arvid er der minst en uke til.
Det kan ikke bli sånn kosemose-klubb der, med de 3 unge. Det blir kjedelig å se på. 

Hvis Kornelia og Sebastian er der på slutten av Torpet så tror jeg at begge kommer til å trekke seg fordi de ikke vil vinne over den andre.

Litt kosemose synes jeg er greit av og til, artig med drama men greit med litt blanding.

Adobyen skrev (50 minutter siden):

Arvid sier om seg selv at han er en slik person som man enten elsker eller hater.  De unge på Torpet klager på alt han gjør, men uten hans mas tror jeg ikke at de to unge hadde mestret slike oppgaver som de gjorde i siste episode som het Helvete på jord.  Finn gjorde også en god jobb, men overtok det meste av arbeidet selv og ga dem ikke ansvar på samme måte.

Er vel heller personligheten hans som flere ikke liker, å skryte av å ha vært gift 4 ganger og at man selger vann som gjør at folk finner kjærligheten 😝  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 time siden):

Hvis Kornelia og Sebastian er der på slutten av Torpet så tror jeg at begge kommer til å trekke seg fordi de ikke vil vinne over den andre.

Litt kosemose synes jeg er greit av og til, artig med drama men greit med litt blanding.

Er vel heller personligheten hans som flere ikke liker, å skryte av å ha vært gift 4 ganger og at man selger vann som gjør at folk finner kjærligheten 😝  

Kornelia og Sebastian, å nei. Det tror jeg absolutt ikke. Sebastian tenker bare på Sebastian og er bare en stor, manipulerende egoist. Det synes jeg da, men helt ok at du ser det på en annen måte 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (5 timer siden):

Skal det være noe vits å se på så må det jo være litt underholdning, og da kan det ikke være 3 stk som skal være bestevenner der inne.

Tviler på at de får han til å trekke seg, og håper da virkelig ikke det heller

Han kommer til å få andre til å trekke seg . Bare se hvor han har forandret seg fra Farmen til Torpet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Kornelia og Sebastian, å nei. Det tror jeg absolutt ikke. Sebastian tenker bare på Sebastian og er bare en stor, manipulerende egoist. Det synes jeg da, men helt ok at du ser det på en annen måte 💙

Så han kan fort bli en judas tror du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (Akkurat nå):

Han kommer til å få andre til å trekke seg . Bare se hvor han har forandret seg fra Farmen til Torpet! 

Tenk om det faktisk skjedde og så var det bare Arvid alene på Torpet 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (29 minutter siden):

Så han kan fort bli en judas tror du? 

Det er konkurranse, og han gjør nok det han kan for å vinne. Selv om det skulle bety å slå Kornelia ut 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (2 minutter siden):

Det er konkurranse, og han gjør nok det han kan for å vinne. Selv om det skulle bety å slå Kornelia ut 

Alt er mulig da, husker når Frank og Eunike begge tapte med vilje i Torpet finalen fordi de ikke ville forlate den andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 timer siden):
  Skjul innhold

Haha tenk om når de får brev hjemmefra, så får Arvid tilsendt skilsmissepapir 🤣

 

Det synes jeg var litt stygt sagt. 

Man kan skrive mye om deltagerne, men å håpe på livskriser synes jeg er litt over grensen. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...