Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

tonebelinda skrev (3 timer siden):

Han husker jeg ikke engang når jeg så bildet av han

Så du 2015 sesongen? Han ble en av de mer omtalte deltakerne den sesongen, han er den eneste fra den sesongen jeg husker navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Så du 2015 sesongen? Han ble en av de mer omtalte deltakerne den sesongen, han er den eneste fra den sesongen jeg husker navnet på.

Ja, jeg så den sesongen også, har i grunn sett alle sesonger.

Men klarer ikke huske vedkommende. Kanskje jeg har fått dårlig husk  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg så den sesongen også, har i grunn sett alle sesonger.

Men klarer ikke huske vedkommende. Kanskje jeg har fått dårlig husk  :)

Har egentlig lite tro på at han ville takket ja til Torpet da siden han fikk en ganske dårlig opplevelse på farmen gården, han hadde valgt å bli værende på gården etter budskapet om brorens død og gikk da glipp av begravelsen hans noe han angret dypt på :(

 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/goaEJ/angrer-paa-at-jeg-ikke-trakk-meg-farmen-andres-triste-drama

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Stakkars Arvid 

Spoiler

Han fikk ingen varm velkomst på Torpet.  Sulten var han også, men fikk ingen mat.  Finn la ham for hat fra første sekund.  Han går nok fort ut igjen derfra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (3 minutter siden):

Stakkars Arvid 

  Skjul innhold

Han fikk ingen varm velkomst på Torpet.  Sulten var han også, men fikk ingen mat.  Finn la ham for hat fra første sekund.  Han går nok fort ut igjen derfra.

 

Spoiler

Jeg synes Arvid oppførte seg ufyselig, som om han var ankommet et hotell..

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (3 minutter siden):

Stakkars Arvid 

  Skjul innhold

Han fikk ingen varm velkomst på Torpet.  Sulten var han også, men fikk ingen mat.  Finn la ham for hat fra første sekund.  Han går nok fort ut igjen derfra.

 

Spoiler

Men han var jo litt kritisk og krass til dem på Torpet også?
Spesielt Finn på morgenen, som kritiserte at han stod opp for sent

Han syntes jo ikke de hadde gjort mye på den siste uka heller, men det sa han jo kun til oss bak skjermen.

Håper egentlig han blir lenge, for kan bli litt liv og underholdning med han der inne

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Men han var jo litt kritisk og krass til dem på Torpet også?
Spesielt Finn på morgenen, som kritiserte at han stod opp for sent

Han syntes jo ikke de hadde gjort mye på den siste uka heller, men det sa han jo kun til oss bak skjermen.

Håper egentlig han blir lenge, for kan bli litt liv og underholdning med han der inne

 

Spoiler

Tror nok at Finn er fast bestemt på å sende han ut personlig 😅

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Jeg synes Arvid oppførte seg ufyselig, som om han var ankommet et hotell..

 

Spoiler

Det var det Finn sa, men han var jo bare sulten og lurte på om de hadde noe mat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Det var det Finn sa, men han var jo bare sulten og lurte på om de hadde noe mat.

 

Spoiler

Jeg er enig med han Finn 😄 Jeg lo når Arvid begynte å skryte av å selge vann på flaske som gjør at man finner kjærligheten og at det var slik han fant sin siste kone :ler: Null sosiale antenner på fyren 😆

 

Endret av Cid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Tror nok at Finn er fast bestemt på å sende han ut personlig 😅

 

Spoiler

Er jo ikke sikkert Finn klarer det
Håper egentlig Arvid får bli, kan bli litt artig å se da

Kan jo fort bli en ny tvist også nå i år, kan jo være en kamp alle mot alle helt plutselig, feks

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Er jo ikke sikkert Finn klarer det
Håper egentlig Arvid får bli, kan bli litt artig å se da

Kan jo fort bli en ny tvist også nå i år, kan jo være en kamp alle mot alle helt plutselig, feks

 

Spoiler

Det hadde vært en real nedtur for meg i så fall siden jeg virkelig har lyst til at Finn skal Vinne Farmen i år. Hadde vært den perfekte revansj etter å ha sist tapt i finaleuken. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei av Finn jeg, pg det hadde jeg ikke trodd i forkant.

Likte han på Farmen den sesongen han var med, men nå synes jeg han oppfører seg som eier, konge, dommer og jury av Torpet og hvordan ting skal gjøres der. Jeg har fått han litt i halsen, rett og slett.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Torpet vil vare i 2 måneder som vanlig eller om de plutselig som i sist sesong får komme inn nå til uka og så kommer nye deltakere til Torpet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arvid er en jævla fjott. Jeg likte ham på farmen, men ikke på Torpet. Gå fra brennende lys på den måten der uten noe under lysene? Er han helt tjukk i hue? Forstår godt at Finn ble sint. Utrolig slitsomt med det jævla skrytet hans og. Skryte av at han har hatt 4 koner eller hva det var? Er virkelig det noe å skryte av? Er jo tydelig at ikke damene holder ut med ham og det forstår jeg godt. Han skal vel i kamp med Finn og jeg håper virkelig Finn vinner. Greit at Finn er litt belærende og sånn, men han mener det jo bare godt ♥️ Fin fyr, altså. Han fortjener å vinne hele greia! Selv om jeg skal innrømme at det hadde vært litt morsomt med Arvid og, han hadde nok drevet både Kornelia og Chris til vanvidd :hoho: Skulle ønske han hadde vunnet over Mattis på farmen da, det hadde vært gøy. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette bare er et pr stunt ifra Arvids sin side. Det er en bok på vei nå snart- Han sko vel egentlig være med på Farmen kjendis, men det passet vist ikke/fikk ikke lov av NRK. Legger ved 2 lenker, mulig de er bak betalingsmur. Men vis en har sånn amedia eller hva det heter så har en tilgang

https://www.gbnett.no/tidligere-gjesdalbuen-journalist-har-skrevet-bok-om-arvid-maland/s/5-102-457055

https://www.gbnett.no/arvid-maland-tok-av-ti-kilo-den-forste-manaden-pa-farmen/s/5-102-456751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (1 minutt siden):

Jeg tror dette bare er et pr stunt ifra Arvids sin side. Det er en bok på vei nå snart- Han sko vel egentlig være med på Farmen kjendis, men det passet vist ikke/fikk ikke lov av NRK. Legger ved 2 lenker, mulig de er bak betalingsmur. Men vis en har sånn amedia eller hva det heter så har en tilgang

https://www.gbnett.no/tidligere-gjesdalbuen-journalist-har-skrevet-bok-om-arvid-maland/s/5-102-457055

https://www.gbnett.no/arvid-maland-tok-av-ti-kilo-den-forste-manaden-pa-farmen/s/5-102-456751

Skal virkelig ikke mye til for å bli kalt for kjendis nå til dags 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (52 minutter siden):

Er den bra? Hørte han prøver å skjære ut kongen på et fjell slik som de presidentene i usa. 

Jeg syntes det var en helt ok serie, lett underholdning. Syntes han gjør en bedre figur i serien, enn på farmen 🐑🐄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktene til Kornelia og chris når skravla til Arvid gikk om fire koner, 50 kuer og kjærlighetsvann 😅 Fyren er jo helt ute. Håper Finn sender han ut i neste konkurranse!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...