Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

Haha, det hadde vært gøy! :hoho: 

Ser Helgi har sin egen YouTube kanal hvor han har lastet opp klipp fra sesongen han var med i.

Kommenterte at han burde være med på Torpet neste år 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (4 minutter siden):

Er så sykt 😂

:hoho: jeg ler like rått hver gang :skratte: 

Cid skrev (3 minutter siden):

Ser Helgi har sin egen YouTube kanal hvor han har lastet opp klipp fra sesongen han var med i.

Kommenterte at han burde være med på Torpet neste år 😄

Haha, kult 😂 ja, Helgi MÅ være med på Torpet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Er så mange skruer som har vært med på farmen opp i gjennom tidene! :skratte: 

Dumt du ikke så 2016 sesongen, krangelen mellom Lasse og Laila var ganske episk 😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Dumt du ikke så 2016 sesongen, krangelen mellom Lasse og Laila var ganske episk 😂

 

Jeg så 2016-sesongen. Har sett de aller fleste, tror jeg. Så ikke de to første, tror 2004 med Helgi var den første jeg så. Krangelen mellom Lasse og Laila var gøyal, ja :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg så 2016-sesongen. Har sett de aller fleste, tror jeg. Så ikke de to første, tror 2004 med Helgi var den første jeg så. Krangelen mellom Lasse og Laila var gøyal, ja :hoho: 

Kan se for meg at Yassin og Kathrine har en lignende krangel 😅 eller Bård og Kathrine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Kan se for meg at Yassin og Kathrine har en lignende krangel 😅 eller Bård og Kathrine. 

Jeg kjenner ingen av de, men ser for meg at Bård er relativt rolig av seg, og ikke kommer i høylytte krangler. Men som sagt, vet ikke hva et opphold på farmen gjør med deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn klager mye på folk som ikke jobber eller ikke vil lære av han, men det er jo helt tydelig at han trives best når han kan skinne og være den flinkeste der inne 😂 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (3 minutter siden):

Finn klager mye på folk som ikke jobber eller ikke vil lære av han, men det er jo helt tydelig at han trives best når han kan skinne og være den flinkeste der inne 😂 

Dugnads Finn :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på noe nå, hva om årets utfordrere er Kjell og hun andre som røk ut? Hadde blitt litt av en tvist. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 timer siden):

Jeg kom til å tenke på noe nå, hva om årets utfordrere er Kjell og hun andre som røk ut? Hadde blitt litt av en tvist. 

Ikke dumt!!😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 7.10.2023 den 16.03):

Ikke dumt!!😅

I neste sesong så burde de mikse det litt opp og la den nyankomne få velge utfordrer mens den fra Torpet som blir valgt får velge gren.  

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latterlig kort episode i dag.

Spoiler

De kunne i det minste vist Kornelia som kom og reaksjonen til Bent. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med fare for å høres ut som en sur, snerpete gammel kjærring så må jeg si at Kornelia er unødvendig vulgær i språket. Det er et familieprogram og da er det en del ord og uttrykk hun kunne spart seg for. Det gjaldt også da damene fra Farmen var på dette danseoppdraget, men nå på Torpet er det enda tydeligere. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...