Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Irja skrev (Akkurat nå):

Tvisten om at deltakerene fra Farmen havnet på Torpet, og må kjempe seg inn igjen på linje med de andre på Torpet er jo bare helt ko-ko. Skal det ikke lønne seg å melde seg for å hjelpe noen? Synes det var skikkelig teit. 

Herlig at Finn gikk videre!

De gikk visst tom for ideer der, er litt nysgjerrig på hva Bent akter å gjøre om han taper da 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (4 minutter siden):

De gikk visst tom for ideer der, er litt nysgjerrig på hva Bent akter å gjøre om han taper da 😅

Blir nok bare en tur i skogen mens han furter. Skjønner godt at han ble sur altså. Jeg hadde blitt forbanna :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (Akkurat nå):

Blir nok bare en tur i skogen mens han furter. Skjønner godt at han ble sur altså. Jeg hadde blitt forbanna :)

Får håpe det blir øksekast da :knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett meg opp til siste episode. Ikke les videre om du ikke har sett siste episode.

Ting tok seg veldig opp, og det vedvarte. Tror sjarmen er at episodene er så korte og kompakte der det viktigste kommer frem, og at det ble mindre fokus på Chris. Angrer ikke på at jeg fortsatte å se på.

Overraskende å se at Finn og Kjell har blitt så usynkrone. Trodde de skulle finne tonen. Finn har gått all-in i denne læremesterrollen, som vi også så sist han var med. Så det er vel et behov han har for å føle seg verdifull. Var ikke måte på hvor viktig det var å skåne de som ikke kunne så mye fordi han ønsket å lære dem alt. Han er en flink mann som vet hva han holder på med, men det blir litt mye. Og litt ironisk at han forventet mer fra Kjell sånn uten videre.

Kjell på sin side har vært litt for pågående rundt dette med allianse og få Chris ut i første kamp, så det er vel kanskje der Finn har gått lei. Jeg liker Kjell og måten han uttrykker seg på. Han er nok litt mye å "leve" med, men som frittalende i sync er han gull for oss seere. 

Torpet har det med å forandre folk. Jeg mislikte Diana på Farmen, men jeg synes det var dumt at hun trakk seg fra Torpet. Der fant hun seg mer til rette, og hun hadde potensiale til å bli en god deltaker. Dette fenomenet har vi sett ofte.

Etter 4 dager med intens jobbing fikk Charlotte og Bent beskjed om at de var ute av Farmen for å være fullkomne deltakere på Torpet. Hele opplegget er latterlig. Rundlurt av Farmen-casten, liksom. Hadde jeg vært Charlotte eller Bent så ville jeg trukket meg i ren protest. Det var ikke Torpet de meldte seg på til. Men siden Farmen har startet med slike tvister så forventer jeg at det kommer fler av dem, og at Charlotte og Bents offer ikke var et unntak.

Finn vant første utslagskonkurranse. Blir veldig spennende å se neste episode med flere konkurranser, og da hvem som må gi tapt tilslutt. Av de 5 som er der nå så håper jeg Chris ryker. 

Endret av Ctrl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (51 minutter siden):

Skikkelig kult av tv2 å spoile dagens episode -_-

Serr? Faen så lei jeg er av den spoilingen deres!!! 🤬 går jo ikke an å sjekke nyheter hos de så lenge farmen og torpet blir sendt 🙄 de spoiler jo uansett tid på døgnet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (53 minutter siden):

Skikkelig kult av tv2 å spoile dagens episode -_-

Æsj, har de gjort det igjen? Er så irriterende. Men takk for at du sier i fra 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (Akkurat nå):

Serr? Faen så lei jeg er av den spoilingen deres!!! 🤬 går jo ikke an å sjekke nyheter hos de så lenge farmen og torpet blir sendt 🙄 de spoiler jo uansett tid på døgnet! 

Trodde først der handlet om det som skjedde i forrige episode med at de måtte i tvekamp men så endte jeg opp med å lese hvem som vant dagens torpet episode 😕 hadde gledet meg.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Æsj, har de gjort det igjen? Er så irriterende. Men takk for at du sier i fra 😊

Håper ikke noen i farmen tråden spoler fremover i en episode så de kan fortelle oss hvem som tapte og vant tvekampen, hater når brukere gjør sånt.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dumt at søndagens torpet episoder slippes ut før farmen episoden, da kan man jo ende opp med å se hvem som røk ut i tvekamp hvis man ser på det før farmen episoden.  

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Trodde først der handlet om det som skjedde i forrige episode med at de måtte i tvekamp men så endte jeg opp med å lese hvem som vant dagens torpet episode 😕 hadde gledet meg.   

Hos meg er den ikke lagt ut enda en gang. Står at den kommer kl.19 i dag. Jævla tv2 som spoiler før episodene er lagt ut til og med! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Håper ikke noen i farmen tråden spoler fremover i en episode så de kan fortelle oss hvem som tapte og vant tvekampen, hater når brukere gjør sånt.  

Helt enig. Heldigvis blitt mindre av det nå som man ikke kan være anonym mer. 

Cid skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er dumt at søndagens torpet episoder slippes ut før farmen episoden, da kan man jo ende opp med å se hvem som røk ut i tvekamp hvis man ser på det før farmen episoden.  

Ja, kjempedumt. Burde jo vært omvendt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zidji skrev (Akkurat nå):

Hos meg er den ikke lagt ut enda en gang. Står at den kommer kl.19 i dag. Jævla tv2 som spoiler før episodene er lagt ut til og med! 

Virker nesten som at de gjør det med vilje for å skape debatt osv rundt det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Heldigvis blitt mindre av det nå som man ikke kan være anonym mer. 

Ja, kjempedumt. Burde jo vært omvendt 

Bra man ikke kan være anonym lenger i farmen trådene i hvert fall, det har bedret mye synes jeg.


Likte før når de la ut episoden 22:10. akkurat tidsnok 😄

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 24.8.2023 den 12.53):

Så hvem som skulle være med nå nettopp, ble veldig glad når jeg så at Finn Olav skulle være med, han var jeg fan av i sesongen sin jeg og unnet han så mye å vinne! :) dette blir spennende 😃

https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-arets-torpet-deltakere/15963996/

Finn Olav? Synd han ikke får møte en av hedersmennene Olav Harald, den nye ordføreren i Sykkylven, eller Frank fra den legendariske 2014-sesongen inne på Torpet!

Endret av Djækklåsst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Djækklåsst skrev (1 minutt siden):

Finn Olav? Synd han ikke får møte en av hedersmennene Olav Harald, den nye ordføreren i Sykkylven, eller Frank fra den legendariske 2014-sesongen inne på Torpet!

Frank vil jeg helst aldri noensinne se på tv igjen :P men hadde vært kult å se Olav Harald dukke opp uansett om det er svært lite sannsynlig hehe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Forbanna TV2 som spoilet på forhånd hva som skjedde. Typisk! Og jeg som hadde gledet meg til episoden. 

Så konkurransene ble ikke det minste spennende. Kjell og Charlotte trakk seg direkte.

At to på Torpet trekker seg som følge av den urettferdige tvisten synes jeg er velfortjent mot casten. Håpe de tar lærdom, eventuelt legger opp spillreglene slik at deltakerne vet hva de faktisk går til.

Kjell er ingen god kombinasjon med the Scott's, og det er fair enough. Trives man ikke så gjør man ikke det. Han ble vel ikke særlig overrasket heller når han fikk vite at Chris var sønnen til Rob. :) 

Finn og Bent konfronterer Chris, så det blir spennende å se utfallet av det. 

Og så spoilet Torpet hvem som røk ut av Farmen. Her har nok sikkert flere gått på en spoilersmell. Totalt unødvendig å spoile hvem som kommer inn, for hos flere med Play er det helt tilfeldig hva man ser først. 

Jaja. TV2 i sitt ess i dag. 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Hva skjer med de frivillige fra Farmen nå? Strake veien hjem eller kommer de til å få en ny sjanse på Farmen? De burde fått et slags plaster på såret for slik behandling de fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Hvorfor fortalte ikke Chris Kjell at han var Rob sin sønn? Var jo det vi alle hadde ventet på -_-

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...