Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt rart med en deltaker som ikke har vært med før da, mon tro om denne Scott blir like mye som den andre :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, gleder meg! Kult at Finn Olav skal være med.  Spent på om Christopher Scott er like harry som faren sin, haha 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Cid skrev (På 24.8.2023 den 12.55):

Litt rart med en deltaker som ikke har vært med før da, mon tro om denne Scott blir like mye som den andre :P 

Trodde noe av det var at det var 'gamle' farmendeltakere jeg. Så det ble teit syntes jeg. 

Veldig bra at Finn Olav er med - heier på han  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 28.8.2023 den 21.21):

Oooh, gleder meg! Kult at Finn Olav skal være med.  Spent på om Christopher Scott er like harry som faren sin, haha 😂

Sitter iallefall ikke med noe godt førsteinntrykk av han etter starten her

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 24.8.2023 den 12.55):

Litt rart med en deltaker som ikke har vært med før da, mon tro om denne Scott blir like mye som den andre :P 

Blir spennende, var ikke mye praktiker iallfall. Lik sin far som sniker unna ting fra fellesskapet også. Helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor han er med på Torpet, han har aldri vært med på farmen. Blir for dumt. Kanskje vi etterhvert får se en av ungene til han som ble «lynings forbanna» også, husker ikke navnet hans.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for et hjelpeløst gnag det var på Chris i første episode. Slitsomt å se på. Fikk lyst til å slå av igjen.

Mye testosteron innpå Torpet i år med 2 menn og 1 gutt. Synes de kunne hatt ett kvinnelig innslag med.

Ellers er det lite å skrive om etter fredagens episode, annet enn at de er i gang. Og at Chris får kjørt seg :D 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (På 21.9.2023 den 12.46):

Blir spennende, var ikke mye praktiker iallfall. Lik sin far som sniker unna ting fra fellesskapet også. Helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor han er med på Torpet, han har aldri vært med på farmen. Blir for dumt. Kanskje vi etterhvert får se en av ungene til han som ble «lynings forbanna» også, husker ikke navnet hans.

Jo, han sa han hadde vært med for 10 år siden, men røk ut etter en uke. Tror nesten han har blitt instruert av produksjonen til å lure unna mat og drikke, samt spille litt dum. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (8 timer siden):

Jo, han sa han hadde vært med for 10 år siden, men røk ut etter en uke. Tror nesten han har blitt instruert av produksjonen til å lure unna mat og drikke, samt spille litt dum. 

Siden produksjonen rett og slett ikke klarte å vente med å spille ut Rob-kortet i Torpet, og han derfor antakeligvis* (forhåpentligvis?) er oppbrukt i Farmen-sammenheng, må de ta det "nest beste" og velge sønnen.  Veldig spesielt, og jeg vet ikke om han dro den samme historien til Finn som han gjorde til Kjell.

* Nå skulle det ikke forundre meg så veldig om Rob skulle dukke opp i Kjendis-Farmen også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (9 timer siden):

Jo, han sa han hadde vært med for 10 år siden, men røk ut etter en uke. Tror nesten han har blitt instruert av produksjonen til å lure unna mat og drikke, samt spille litt dum. 

Han sa han røk ut av farmen for 10 år siden ja, men det er jo bare en løgn. Mulig han er instruert av produksjonen om å spille dum og slu, men tenker en del av det ligger i blodet også. Han har iallefall 2 konkurrenter nå som står på med jobb og som ønsker å bli ferdig med oppdragene. Blir spennende å se hvor lenge han blir på Torpet. Inn på farmen kommer han neppe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dagbladet.no/kjendis/kjendissonn-vil-inn-pa-farmen/80089402 

Denne gang ser jeg ikke Torpet. Sånn tilgjorthet orker jeg ikke. 
 


I år er det en liten vri: Én av «Torpet»-deltakerne har nemlig aldri vært å se i «Farmen» tidligere. Vi snakker om Christopher Scott, sønnen til Robert Michael Scott (55) eller NorwayRob om du vil, som skapte flere overskrifter gjennom «Farmen» i 2021 og i «Torpet» i 2022.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (5 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/kjendissonn-vil-inn-pa-farmen/80089402 

Denne gang ser jeg ikke Torpet. Sånn tilgjorthet orker jeg ikke. 

I år er det en liten vri: Én av «Torpet»-deltakerne har nemlig aldri vært å se i «Farmen» tidligere. Vi snakker om Christopher Scott, sønnen til Robert Michael Scott (55) eller NorwayRob om du vil, som skapte flere overskrifter gjennom «Farmen» i 2021 og i «Torpet» i 2022.

Jeg kjente på dette jeg også. Og jeg skjønner bare ikke hvorfor dette var nødvendig å gjøre. De kunne heller sendt inn Rob nok engang. Selv om jeg er stappmett på fyren så hadde det faktisk gitt mer mening. At Chris kom inn ble for arrangert, og helt uten hensikt. 

Første episode av Torpet var så elendig og barnslig å se på at det var nyss for at jeg slo av. Jeg fortsatte visstnok, men med bismak. Jeg kaller han karakter. For jeg lurer på om han er rigget. En som har fått instruksjoner/føringer for hvordan han skal være. Samme mistanke hadde jeg dog mot Rob også. Særlig i hans sesong 2. Påtrengt dumskap og særhet skal liksom være humoren.

Så jeg vet ikke om jeg orker å se på mer. Kanskje når noen interessante fra Farmen kommer dit. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (6 timer siden):

Episodene er altfor korte. Det rekker jo ikke å skje noe som helst. Kom flere varsler om en tvist, så sluttet det veldig brått.

Enig, alt for korte episoder. Ingenting som skjer, så egentlig ganske så kjedlig ja

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 22.9.2023 den 20.00):

Herregud for et hjelpeløst gnag det var på Chris i første episode. Slitsomt å se på. Fikk lyst til å slå av igjen.

Mye testosteron innpå Torpet i år med 2 menn og 1 gutt. Synes de kunne hatt ett kvinnelig innslag med.

Ellers er det lite å skrive om etter fredagens episode, annet enn at de er i gang. Og at Chris får kjørt seg :D 

«Gutt»? Christopher er 29 år, vil kalle det mann. Men, skjønner at man kan tro han er 17-18 hvis man ikke har fått med seg alderen hans.
Å ikke vite navnet på mer enn to melsorter, å tro at parafinlampen er en «bong» og ikke kunne lese løkkeskrift er ganske fascinerende med tanke på alderen hans. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (På 21.9.2023 den 12.33):

Trodde noe av det var at det var 'gamle' farmendeltakere jeg. Så det ble teit syntes jeg. 

Veldig bra at Finn Olav er med - heier på han  :)

Håper inderlig at Finn vinner hele dritten :)

Adobyen skrev (På 25.9.2023 den 3.45):

Episodene er altfor korte. Det rekker jo ikke å skje noe som helst. Kom flere varsler om en tvist, så sluttet det veldig brått.

Er jo poenget at de skal være korte, sånn skam style som man kan kjapt kan se en episode på mobilen sin :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andre som finner det irriterende at når man trykker på pause så må man vente i noen sekunder før hva enn de reklamerer for logoen forsvinner og man kan fortsette å se? Blir for dumt synes jeg når man tross alt betaler for å slippe reklame…

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvisten om at deltakerene fra Farmen havnet på Torpet, og må kjempe seg inn igjen på linje med de andre på Torpet er jo bare helt ko-ko. Skal det ikke lønne seg å melde seg for å hjelpe noen? Synes det var skikkelig teit. 

Herlig at Finn gikk videre!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...