Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (58 minutter siden):

Finn, uten tvil! 🤞 Men skulle ønske Arvid vant over Mattis på farmen, selv om Mattis virker som en skikkelig fin og hyggelig fyr. Men Arvid ville skapt mer irritasjon og det er jo gøy 😂 Dessuten hadde de trengt en med skikkelig gårdserfaring der når kua skal ha kalv og alt. Hadde trengt en som har vært borti det før. 

Om noen andre må i kamp så vil de vel si.

"Dæ æ Finn sin feil"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (13 minutter siden):

Om noen andre må i kamp så vil de vel si.

"Dæ æ Finn sin feil"

:skratte:Tenk om Finn, Frank og Olav hadde vært der samtidig! Det hadde blitt baluba. Men stakkars Finn da om de hadde vært likedan mot han som i 2014. Glemmer aldri da Finn kalte Olav en kvalmsækk, hehe :hoho: Og det var jo akkurat det han var. På torpet i fjor, derimot likte jeg Olav. Han var helt annerledes der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (42 minutter siden):

:skratte:Tenk om Finn, Frank og Olav hadde vært der samtidig! Det hadde blitt baluba. Men stakkars Finn da om de hadde vært likedan mot han som i 2014. Glemmer aldri da Finn kalte Olav en kvalmsækk, hehe :hoho: Og det var jo akkurat det han var. På torpet i fjor, derimot likte jeg Olav. Han var helt annerledes der.

Men Frank på Torpet synes jeg var enda mer ufyselig enn på Farmen, jeg har aldri blitt så provosert før av et program som den sesongen 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

Men Frank på Torpet synes jeg var enda mer ufyselig enn på Farmen, jeg har aldri blitt så provosert før av et program som den sesongen 😛

Æsj, ja, han er så ekkel. Og måten han kommenterte puppene til Ingebjørg (?) på, fy faen, mannen eier jo ikke sosiale antenner. Skjønner ikke hva Eunike ser i han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Æsj, ja, han er så ekkel. Og måten han kommenterte puppene til Ingebjørg (?) på, fy faen, mannen eier jo ikke sosiale antenner. Skjønner ikke hva Eunike ser i han. 

Verste var han som kom ditt i starten som han regelrett mobbet vekk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Verste var han som kom ditt i starten som han regelrett mobbet vekk. 

Huff :( hvem var det igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/farmen/jasdeep-37-folte-seg-trakassert-pa-torpet-han-er-en-bolle/10904613/
 

Så det ble nevnt han Leif, han kunne de godt fått tilbake til neste Torpet, han var morsom 😅 Bare ikke forgifte maten denne gangen 🤪

Jasdeep var det ja, nå husker jeg det. Frank er en jævla idiot. Han har sikkert ikke blitt noe bedre siden sist. Håper Eunike holder han godt i ørene 😂

Håhå, Leif, ja, han hadde vært morsom å ha på Torpet! :hoho: Bare han ikke forgifter maten, nei. Herregud, for et påfunn! Har vært med mange rare figurer i farmen opp igjennom tidene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Jasdeep var det ja, nå husker jeg det. Frank er en jævla idiot. Han har sikkert ikke blitt noe bedre siden sist. Håper Eunike holder han godt i ørene 😂

Håhå, Leif, ja, han hadde vært morsom å ha på Torpet! :hoho: Bare han ikke forgifter maten, nei. Herregud, for et påfunn! Har vært med mange rare figurer i farmen opp igjennom tidene. 

Håper sunnmøringen André dukker opp med neste sesong 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Håper sunnmøringen André dukker opp med neste sesong 😄 

Det hadde vært morsomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Det hadde vært morsomt! 

Kom også på to legendariske deltakere som hadde vært artig å se i en fremtidig Torpet 😄

Den ultra kristne Geir som ofte ble "lynings"

Og Line som bare var med i en uke i 2017 sesongen men som gjorde seg godt bemerket 😅 husker all maten hun stjal som hun gjemte rundt om overalt 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Kom også på to legendariske deltakere som hadde vært artig å se i en fremtidig Torpet 😄

Den ultra kristne Geir som ofte ble "lynings"

Og Line som bare var med i en uke i 2017 sesongen men som gjorde seg godt bemerket 😅 husker all maten hun stjal som hun gjemte rundt om overalt 😂

Håhåhå, ja! Geir var helt konge. Nu e æ lyyyynings! :hoho: Og ikke minst Helgi 😂 Line og ja, Gud for ei dame! 😂 Hun stjal så mye mat at hun gikk opp flere kilo på den uka hun var der :hoho: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Håhåhå, ja! Geir var helt konge. Nu e æ lyyyynings! :hoho: Og ikke minst Helgi 😂 Line og ja, Gud for ei dame! 😂 Hun stjal så mye mat at hun gikk opp flere kilo på den uka hun var der :hoho: 

Line til Helgi: Har du tatt noe som lå i skapet?

Helgi: Nei…

Line: Men jeg så jo at du åpnet opp og kikket inni

Helgi: Så hvorfor fanken spør du meg da JÆVLA KJERRING :rasende:

Line: Nå roer du deg faen meg ned din gnom!

Helgi: Skal vise deg gnom jeg din BITCH! :kjempesinna:

Og så trekker han seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ser ut til at Finn har møtt Olav Harald 2.0 :ler:

Mistet forøvrig sansen for Arvid etter denne episoden, lite sjarmerende fyr..

 

Endret av Cid
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 timer siden):

Håper sunnmøringen André dukker opp med neste sesong 😄 

Hvem var han igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tonebelinda skrev (24 minutter siden):

Han husker jeg ikke engang når jeg så bildet av han

Åå det er han ja. Fiskebilmannen 😁

Han står på torget her jeg bor av og til med fiskebilen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (2 timer siden):

Åå det er han ja. Fiskebilmannen 😁

Han står på torget her jeg bor av og til med fiskebilen sin. 

Husker det med at han midtveis i oppholdet fikk vite at lillebroren sin hadde dødd :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...