Gå til innhold

Torpet 2023


Cid

Anbefalte innlegg

Irja skrev (4 minutter siden):

Ansiktene til Kornelia og chris når skravla til Arvid gikk om fire koner, 50 kuer og kjærlighetsvann 😅 Fyren er jo helt ute. Håper Finn sender han ut i neste konkurranse!

Håper han finn mote til å sende han rett ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde med Arvid da han kom inn på Torpet der?! Jøssenavn, helt annet inntrykk enn inne på Farmen😅 og ikke til det bedre for å si det sånn. Men gøy å se Finn tenne på alle plugger, nå er det bare å håpe at Arvid får bli der lenge så blir det nok mye gøy TV fremover😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (6 minutter siden):

Hva skjedde med Arvid da han kom inn på Torpet der?! Jøssenavn, helt annet inntrykk enn inne på Farmen😅 og ikke til det bedre for å si det sånn. Men gøy å se Finn tenne på alle plugger, nå er det bare å håpe at Arvid får bli der lenge så blir det nok mye gøy TV fremover😁

Kanskje han blir der til neste utslåtte deltaker kommer inn og så går de to i tvekamp.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fy flate for en råtten episode, der forsvant all lyst til å se noe mer Torpet denne sesongen…

Arvid og nå snart Marie på Torpet :haar:

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Nå håper jeg at Chris vinner Torpet og det er fordi jeg ikke vil at Kornelia, Arvid eller Maria skal vinne. Hadde vært en fin måte å hedre Finn på hvis Chris bare fortsatte å kjøre på, jobbe enda hardere og til slutt vinne Torpet og så Farmen! Han har vokst synes jeg de siste ukene, jeg liker han definitivt bedre enn faren.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Nei uff jeg lever meg alt for mye inn i Farmen/Torpet 😂 Finn er en vinner i mine øyne i hvert fall! :)

 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (40 minutter siden):
  Skjul innhold

Fy flate for en råtten episode, der forsvant all lyst til å se noe mer Torpet denne sesongen…

Arvid og nå snart Marie på Torpet :haar:

 

Spoiler

Har ikke sett enda, men å nei, røyk Finn? Hva konkurrerte de i? Skal se senere i kveld eller i morgen. Faen ass, hadde så håpet Finn skulle vinne :( Det hadde vært så fortjent. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Har ikke sett enda, men å nei, røyk Finn? Hva konkurrerte de i? Skal se senere i kveld eller i morgen. Faen ass, hadde så håpet Finn skulle vinne :( Det hadde vært så fortjent. 

 

Spoiler

Saging, har fått Arvid sånn oppi halsen etter at han ankom Torpet og i tillegg ble jeg ordentlig lei av Marie etter dagens Farmen episode så det blir kjipe tider på Torpet fremover :sukk:  

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (38 minutter siden):
  Skjul innhold

Nå håper jeg at Chris vinner Torpet og det er fordi jeg ikke vil at Kornelia, Arvid eller Maria skal vinne. Hadde vært en fin måte å hedre Finn på hvis Chris bare fortsatte å kjøre på, jobbe enda hardere og til slutt vinne Torpet og så Farmen! Han har vokst synes jeg de siste ukene, jeg liker han definitivt bedre enn faren.

 

Spoiler

Jeg er enig, men i begynnelsen hadde jeg aldri trodd at jeg skulle ønske chris som seierherren på torpet 😅

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (26 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg er enig, men i begynnelsen hadde jeg aldri trodd at jeg skulle ønske chris som seierherren på torpet 😅

 

Spoiler

Samme, så på han mer som en (mini me) av Rob :ler:Men jeg synes Rob er verre, jeg likte han faktisk på Farmen i 2021 men på Torpet året etter så syntes jeg det ble alt for mye av det gode.

 

Endret av Cid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (23 minutter siden):
  Skjul innhold

Saging, har fått Arvid sånn oppi halsen etter at han ankom Torpet og i tillegg ble jeg ordentlig lei av Marie etter dagens Farmen episode så det blir kjipe tider på Torpet fremover :sukk:  

 

Spoiler

Æsj, så synd og kjedelig :( har ikke sett farmen heller, men lest spoilere, så har fått med meg at hun røk. Håper Chris vinner torpet! Jeg liker hverken Kornelia eller Arvid og Maria virker litt sutrete. Skulle ønske Arvid hadde vunnet kampen på farmen, da hadde nok Finn fortsatt vært på torpet ♥️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Æsj, så synd og kjedelig :( har ikke sett farmen heller, men lest spoilere, så har fått med meg at hun røk. Håper Chris vinner torpet! Jeg liker hverken Kornelia eller Arvid og Maria virker litt sutrete. Skulle ønske Arvid hadde vunnet kampen på farmen, da hadde nok Finn fortsatt vært på torpet ♥️

 

Spoiler

Vi kan egentlig si at "Dæ æ Sebastian sin feil" 🤪

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Vi kan egentlig si at "Dæ æ Sebastian sin feil" 🤪

 

Spoiler

:hoho: ja! :hoho: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

:hoho: ja! :hoho: 

 

Spoiler

Etter denne uken så synes jeg han er mer Sebastard :P 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Etter denne uken så synes jeg han er mer Sebastard :P 

 

Spoiler

Godt sagt! 👏🏻👏🏻 Og helt enig! Måtte Føkkboy Sebbe ryke snart.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Godt sagt! 👏🏻👏🏻 Og helt enig! Måtte Føkkboy Sebbe ryke snart.

 

Og så kan han og Kornelia ri inn i solnedgangen der solen ikke skinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Og så kan han og Kornelia ri inn i solnedgangen der solen ikke skinner. 

:hoho: med eller uten hester? :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...