AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #141 Skrevet 29. juli 2023 Thanos skrev (8 timer siden): Men virkelig, hva har du som kvinne å tilby menn i 2023? Har du reflektert over det? Tror du selvstendighet, kariere, god lønn og høy utdannelse står høyt på listen over egenskaper menn ser etter hos kvinner? Jeg skal driste meg til å fortelle deg noe jeg vet: ingen av de tingene er engang på førstesiden på listen menn flest håper kvinnen i deres liv har. Menn ønsker en god og støttende partner. En feminin partner. En som gir dem fred og ro, ikke mas, krav og støy. Så enkelt, men likefullt så vanskelig. Og så kommer oppfølgingsspørsmålet: tror du menn generellt som kjønn har kollektivt blitt langt dårligere og latere mennesker på bare et par tiår, eller tror du kvinner har økt kravene urealistisk? Jeg lener meg beskjedent mot sistnevnte, uten at jeg skal hevde det er fakta. Jeg ser kvinner er beinharde på sine krav, har det falt deg inn at f.eks du med dine krav og kanskje manglende egenskaper som menn ønsker, er en vond kombinasjon? Hvorfor er det alltid han som må etterleve kvinnens krav? Er det ikke litt ironisk at man står så hardt på sine krav og samtidig knapt har tenkt over hva man selv bringer til fellesskapet i forholdet? Og en ting til. Du hevder livet er bedre uten en mann å forholde deg til....er det fordi menn aldri klarer å leve opp til dine krav og standarer, som dermed irriterer deg, eller er livet bedre uten mann fordi du sliter med alle hans krav og standarer som han krever av deg? Uten å være fordomsfull, er jeg ganske skråsikker på hvilke av alternativene som ligger til grunn for din missnøye. Men det vet bare du selv. Hva slags urealistiske krav er det kvinner har til en mann? AnonymBruker skrev (8 timer siden): Artikkelen handler jo om kvinner på 40+, strengt tatt er det jo naturlig at de ikke har en partner? Sex og "romantikk" er jo noe som er forbeholdt menn og kvinner i fruktbar alder. Selvsagt er ikke eldre kvinner interessert i forhold med menn, det gir ingen mening biologisk sett. Anonymkode: 73a9e...d35 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvsagt. Men det er forskjell på å forbli i et eksisterende forhold og det å gå inn i et nytt et. Den første artikkelen det refereres til handler jo om single kvinner på 40+. Og det er en gruppe som ikke har hormoner som drar de mot forhold med menn. Anonymkode: 73a9e...d35 😂😂 Sex og romantikk er forbeholdt menn og kvinner i fruktbar alder??😂 Har ikke hormoner som drar dem mot forhold??🤦♀️😂 Regner med du er ung. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi jeg trenger ekstra hjelp. Se på hva jeg finner på når jeg er ansvarlig for meg selv, se på hva jeg bruker tiden og pengene mine på, se på hvordan jeg kler meg, det er ikke bærekraftig. Jeg trenger veiledning. Tenk på så mektig jeg kunne blitt, dersom jeg hadde noen i ryggen til å styre meg i riktig retning. Samtidig tror jeg det er mye kvinner ikke forstår og kan sette seg inn i, mange tankefeil de begår som er innlysende absurd for meg som mann og som jeg kan hjelpe de ut av, for å bli sin beste versjon av seg selv. To halvdeler osv Anonymkode: 153b8...12a Hva med å være en voksen, oppegående mann, og klare slike basale ting selv? Du vet at det går an? Mange, mange menn klarer dette utmerket, helt på egenhånd. Og hvorfor skal en kvinne hjelpe deg til å bli mektig? Da burde hun heller brukt tid på seg selv til å bli "mektig". Anonymkode: d5231...a59 12
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #142 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det var et ganske tåpelig spørsmål. Det er ikke mulig å bli FOR selvstendig for en mann, så hvorfor skulle det være det for kvinner? Jeg har valgt å være singel, ikke date, ikke skaffe meg en ny partner, etter at jeg skilte meg for noen år siden. Det er et godt valg, føler jeg, jeg trives som det er. Orker blant annet ikke tanken på å bli en manns hushjelp igjen... Anonymkode: 2844f...901 👏👏👏 Har ingenting vondt å si om mannen min, han er en fantastisk fyr. Men når barna flytter ut, ønsker jeg å hovedsaklig bo alene. Med eller uten skilsmisse. Selv om han verken roter eller griser, er det jeg som ender opp med å ta støyten ift husarbeid, hagearbeid, barneoppdragelse, matlaging osv. Tok nylig opp med ham at det er ikke nok å bare komme hjem og slenge lønnen på bordet, han må ta mer initiativ og tak i ting. Ser at selv etter den alvorspraten er han fortsatt in the blind - han forstår rett og slett ikke hvor mye som må ordnes og tas hånd omi og utenfor huset. Luke ugress? Barke hekken? Klippe gresset? Spyle grønnske av plattinger? Rydde bort råtne materialer som ligger slengt? Gjødsle plen/blomster/hekk? Nei, det visste han ikke at var nødvendig. Han visste ikke engang at det eksisterte omtrent. Blir deilig å bo alene. Han mener han kommer til å bli ensom av det. Kanskje på tide at han finner noe som ikke fjør ham ensom, f eks en hobby eller noen venner. Anonymkode: ae785...c12 10 1
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #143 Skrevet 30. juli 2023 On 7/26/2023 at 2:03 PM, AnonymBruker said: Kvinners selvstendighet har gjort at mange kvinner er blitt mer kresne i forhold til menn. https://inews.co.uk/opinion/women-over-40-pickier-men-date-lonely-single-1826656 Det har ført til at det er blitt flere single menn. Som om ikke det er nok, kvinner er tilfreds med singeltilværelsen i dag og føler ikke det samme press lenger for å finne en partner som kvinner opplevde før. https://psykologisk.no/2021/11/mange-foretrekker-singellivet-de-bryter-med-den-tradisjonelle-forestillingen/ http://www.readunwritten.com/2015/03/10/im-only-22-i-dont-want-someone-else-to-be-my-whole-world/ Er kvinner blitt for selvstendige? Anonymkode: 39b78...2aa Ja
Maleficenta Skrevet 30. juli 2023 #144 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 14.03): Kvinners selvstendighet har gjort at mange kvinner er blitt mer kresne i forhold til menn. https://inews.co.uk/opinion/women-over-40-pickier-men-date-lonely-single-1826656 Det har ført til at det er blitt flere single menn. Som om ikke det er nok, kvinner er tilfreds med singeltilværelsen i dag og føler ikke det samme press lenger for å finne en partner som kvinner opplevde før. https://psykologisk.no/2021/11/mange-foretrekker-singellivet-de-bryter-med-den-tradisjonelle-forestillingen/ http://www.readunwritten.com/2015/03/10/im-only-22-i-dont-want-someone-else-to-be-my-whole-world/ Er kvinner blitt for selvstendige? Anonymkode: 39b78...2aa hvorfor kan ikke mennene jobbe med swg selv og finne glede i singeltilværelsen de også istedet for å syte over hvor slemme kvinner er? 6 6
Maleficenta Skrevet 30. juli 2023 #145 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 14.56): Ikke alle. Blant eldre betyr at en ser det hos en del eldre. En del eldre er for selvstendige til å be om hjelp når de ikke har råd til å betale for alle utgifter med den svake pensjon mange av de får. De går heller og sulter. Og hvis en prøver å hjelpe ved å gi de noen hundre kroner så er enkelte for selvstendige til å ta imot hjelpen. Anonymkode: 39b78...2aa selvstendig er vel ikke det riktige uttrykket å bruke i denne sammenheng 1
Maleficenta Skrevet 30. juli 2023 #146 Skrevet 30. juli 2023 Thanos skrev (12 timer siden): Men virkelig, hva har du som kvinne å tilby menn i 2023? Har du reflektert over det? Tror du selvstendighet, kariere, god lønn og høy utdannelse står høyt på listen over egenskaper menn ser etter hos kvinner? Jeg skal driste meg til å fortelle deg noe jeg vet: ingen av de tingene er engang på førstesiden på listen menn flest håper kvinnen i deres liv har. Menn ønsker en god og støttende partner. En feminin partner. En som gir dem fred og ro, ikke mas, krav og støy. Så enkelt, men likefullt så vanskelig. Og så kommer oppfølgingsspørsmålet: tror du menn generellt som kjønn har kollektivt blitt langt dårligere og latere mennesker på bare et par tiår, eller tror du kvinner har økt kravene urealistisk? Jeg lener meg beskjedent mot sistnevnte, uten at jeg skal hevde det er fakta. Jeg ser kvinner er beinharde på sine krav, har det falt deg inn at f.eks du med dine krav og kanskje manglende egenskaper som menn ønsker, er en vond kombinasjon? Hvorfor er det alltid han som må etterleve kvinnens krav? Er det ikke litt ironisk at man står så hardt på sine krav og samtidig knapt har tenkt over hva man selv bringer til fellesskapet i forholdet? Og en ting til. Du hevder livet er bedre uten en mann å forholde deg til....er det fordi menn aldri klarer å leve opp til dine krav og standarer, som dermed irriterer deg, eller er livet bedre uten mann fordi du sliter med alle hans krav og standarer som han krever av deg? Uten å være fordomsfull, er jeg ganske skråsikker på hvilke av alternativene som ligger til grunn for din missnøye. Men det vet bare du selv. problemet er at det menn som deg anser som mas, krav og støy er at kvinner i det hele tatt åpner kjeften omtrent. Standard for menn som deg er at så snart kvinnen prøver å ta opp et problem i forholdet, uansett hvor saklig det blir tatt opp, blir ansett som mas. 8 4
Bigote Skrevet 30. juli 2023 #147 Skrevet 30. juli 2023 Selvstendige kvinner er noe av det beste som finnes og selvstendighet er en av kvalitetene jeg personlig verdsetter mest. Ingenting føles bedre og mer ekte når en kvinne vil ha deg for deg, og ikke fordi du fyller et tomrom hun mangler hos seg selv. Selvstendighet gir valgfrihet noe vi alle burde strebe etter. 34 minutter siden, Maleficenta said: selvstendig er vel ikke det riktige uttrykket å bruke i denne sammenheng Enig. Brukeren du siterer blander stahet og trass med selvstendighet. 14
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #148 Skrevet 30. juli 2023 Jeg er selvstendig, har det jeg trenger og kan mye selv. Det gjør at jeg kan velge en mann med hjertet, ut fra hans personlighet, utseende og «kjemi». Trenger ikke ta hensyn til hva han jobber med, inntekt, eiendom etc. Anonymkode: b4086...573 12
tøydokka Skrevet 30. juli 2023 #149 Skrevet 30. juli 2023 Før i tiden var folk mer direkte avhengige av hverandre. I dag er vi fortsatt avhengige av hverandre på ulike indirekte måter. Jeg trenger de som jobber på butikken så jeg kan kjøpe mat, folk som kan bygge og reparere veier, transportere varer osv. Jeg hadde vært veldig lite selvstendig om ikke jeg hadde samfunnet og alle menneskene med ulike roller i dette som bidrar til å gi meg tjenester og varer i bytte mot penger som jeg tjener ved å gjøre min del av fellesskapets jobb. Synes det er fint. 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #150 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kan ikke snakke på vegne av alle menn, men det jeg ønsker meg er: - en kvinne som ikke er sykelig overvektig - en kvinne som dytter meg til å bli en bedre versjon av meg selv, som peker ut manglene mine på en human og medmenneskelig måte med et mål om å hjelpe meg å forbedre dem - en kvinne som viser hele følelsesspekteret, men som ikke lar følelsene ta overhånd i den grad at hun går fra meg bare vi har en dårlig dag eller uke, eller måned, og heller er ærlig om hvordan hun føler seg slik at vi kan jobbe på det som evt. Får henne til å føle misnøye - en kvinne som tillater meg en viss grad frihet men som samtidig holder meg i tøylene og leder energien min inn i noe konstruktivt, hun kan gjerne holde hjemmet rent og så kan jeg klippe plenen, sage og hogge ved og plante i hagen, male huset, skifte vinduer og denslags, men det beste hadde nok vært å bytte på oppgavene eller hjelpe hverandre med dem ...Men dette er nok ikke realistisk å forvente seg i 2023 Anonymkode: 153b8...12a Du forventer en mamma, ikke en dame. Anonymkode: 944b2...06d 11
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #151 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Selvsagt. Men det er forskjell på å forbli i et eksisterende forhold og det å gå inn i et nytt et. Den første artikkelen det refereres til handler jo om single kvinner på 40+. Og det er en gruppe som ikke har hormoner som drar de mot forhold med menn. Anonymkode: 73a9e...d35 Forskningen er uenig med deg. Anonymkode: 944b2...06d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #152 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 23.58): Det er lett å skjønne at noen menn kan bli forvirret over alle kvinnene som på den ene siden insisterer på å være selvstendige og på den andre siden ønsker å bli dominert. Så begrunner de dette med en slags szisofrereni der deres seksuelle «jeg» er splittet og separert fra «hverdags-jeget». Det høres verken friskt eller troverdig ut. Anonymkode: 499b3...52b Jeg tror at det finnes flere slags «dominere». En er en rent seksuell preferanse som noen kvinner og menn har. En er en slags «handlekraft og vilje». En er et ønske om å slippe å ta avgjørelser. Uten å spesifisere nærmere hvilke av disse man snakker om så blir det vanskelig. Men ja, at kvinner sier at de ønsker en ting, og så går for det motsatte er noe vi som har observert kvinner i noen ti-år kjenner til. Sannsynligvis har også vi menn lignende sprik i ord og handling. Anonymkode: b5d62...a28
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #153 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi jeg trenger ekstra hjelp. Se på hva jeg finner på når jeg er ansvarlig for meg selv, se på hva jeg bruker tiden og pengene mine på, se på hvordan jeg kler meg, det er ikke bærekraftig. Jeg trenger veiledning. Tenk på så mektig jeg kunne blitt, dersom jeg hadde noen i ryggen til å styre meg i riktig retning. Jeg trenger virkelig ikke at min kvinne forteller meg hvordan jeg skal bruke tid og penger, eller hvordan jeg skal kle meg. Hun kan gjerne fortelle meg hva hennes preferanser er, hva hun føler at hun trenger, men jeg må ha ansvaret for hvordan jeg lever mitt liv. Jeg kan godt være med på at en god relasjon bl.a. er å spille hverandre god, og at det kan inkludere å veilede hverandre til «riktig retning». Men det kan ikke være «gjeting», det må være liberale innspill og gjensidig utforsking av mulighetsrom. Anonymkode: b5d62...a28 2 2
Thyra Skrevet 30. juli 2023 #154 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 14.56): Ikke alle. Blant eldre betyr at en ser det hos en del eldre. En del eldre er for selvstendige til å be om hjelp når de ikke har råd til å betale for alle utgifter med den svake pensjon mange av de får. De går heller og sulter. Og hvis en prøver å hjelpe ved å gi de noen hundre kroner så er enkelte for selvstendige til å ta imot hjelpen. Anonymkode: 39b78...2aa De er for stolte til å ta i mot hjelp. Det gjelder ikke bare eldre. Å ta i mot stønader fra staten gjør de fleste som har krav på det. Men å ta i mot penger fra venner og familie er det mange som føler vanskelig. 3 1
Thyra Skrevet 30. juli 2023 #155 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 15.04): Det har du helt rett i. Men det gjelder rent av hele samfunnet. Bare for eksempelets skyld, la oss si at alle er helt 100% selvstendige. Ingen trenger eller en gang har noe bruk for noe som er skapt av noen annen. Hva kan en da bidra med? Da er ens bidrag overfor samfunnet, overfor andre, meningsløst. Det er ingen som trenger det en bidrar med. At vi trenger hverandre er et viktig premiss for å kunne få et samfunn til å fungere. Anonymkode: 39b78...2aa Enig i det. Men det er likevel ønskelig med en såpass høy grad av selvstendighet at ikke noen skal være nødt til å leve sammen med noen de egentlig ikke ønsker å leve sammen med. Å slippe å måtte finne seg i dårlig behandling fordi de ikke klarer seg alene. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #156 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du forventer en mamma, ikke en dame. Anonymkode: 944b2...06d Var ikke slik min mor var. Hun sov for det meste, og lot meg styre meg selv, ingen leksehjelp, ingen veiledende, erfaren voksen kunnskap som satte meg på stien til et suksessfullt liv, det hadde hun ikke. Hun var et barn som fikk barn, og det er hun enda. Hun klarte å stelle i stand et varmt måltid til dagen da, som regel pytt i panne, så det er jo noe. Jeg elsker henne men som forelder var hun utilstrekkelig. Tilgi meg om jeg ser til det idealisere bildet av morsfiguren og kanskje prosjiserer noen av de egenskapene over på mine ønsker hos en partner, men disse kommer jo ikke akkurat dårlig med dersom vi får egne barn, og morsrollen og kvinnerollen er ganske vanskelige å holde helt separat. Men fundamentalt er det ikke en morsfigur jeg beskriver, og det er utrolig reduktivt ā antyde det, men heller en livspartner som bidrar til å forbedre meg som menneske og som utfyller de mangler jeg har slik som jeg også håper å utfylle de mangler hun har, en dynamisk duo som bringer det beste ut av hverandre. Kvinner her på KG sier jo hele tiden at den største egenskapen en mann kan ha, er at livet deres blir bedre med ham i det, men tilsynelatende er du et kvinnehatende mannebarn om du ønsker det samme fra en kvinne, og det ideelle parforhold er bestående avikke en enhet, men to helt separate individer som ikke er avhengige eller liter på hverandre overhode, aldri gir hverandre råd eller hjelper hverandre, og som tar alle avgjørelser uavhengig av den andre, som kanskje møtes et par ganger i måneden for å ta en kopp kaffe og ha sex før de drar hver sin vei til deres vidt forskjellige liv. Anonymkode: 153b8...12a 1
Thyra Skrevet 30. juli 2023 #157 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 14.03): Kvinners selvstendighet har gjort at mange kvinner er blitt mer kresne i forhold til menn. https://inews.co.uk/opinion/women-over-40-pickier-men-date-lonely-single-1826656 Det har ført til at det er blitt flere single menn. Som om ikke det er nok, kvinner er tilfreds med singeltilværelsen i dag og føler ikke det samme press lenger for å finne en partner som kvinner opplevde før. https://psykologisk.no/2021/11/mange-foretrekker-singellivet-de-bryter-med-den-tradisjonelle-forestillingen/ http://www.readunwritten.com/2015/03/10/im-only-22-i-dont-want-someone-else-to-be-my-whole-world/ Er kvinner blitt for selvstendige? Anonymkode: 39b78...2aa Nei, at kvinner klarer seg alene om de ikke finner en mann de ønsker å leve med er kun positivt. Å måtte være i et forhold hvor man ikke har det bra i mangel på valg, er ikke noen god situasjon. For de single menn kan det vel heller ikke være noen god følelse å ha en dame som tok til takke med han fordi hun ikke klarer seg alene. Man kunne heller diskutert om enkelte kvinner kanskje er for kresne eller setter for høye krav til en partner. Eller om de setter "feil" krav. Om mange snille, omtenksomme, trivelige menn er ufrivillig single fordi de er for sjenerte eller ikke er kjekke eller suksessfulle nok, er det selvsagt veldig synd. Men at kvinner setter høye krav til oppførsel og personlighet (les:at de vil ha en mann som respekterer dem og behandler dem bra, ser på dem som en likeverdig partner, har gode holdninger osv) er utelukkende positivt. Til syvende og sist er heller ikke tiltrekning noe som kan tvinges fram. Om Ola er en utmerket mann på alle måter, som kunne ha blitt en god livspartner og far for barna hennes, så er det ikke sikkert hun er tiltrukket av han. (Eller han av henne). 4 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #158 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Var ikke slik min mor var. Hun sov for det meste, og lot meg styre meg selv, ingen leksehjelp, ingen veiledende, erfaren voksen kunnskap som satte meg på stien til et suksessfullt liv, det hadde hun ikke. Hun var et barn som fikk barn, og det er hun enda. Hun klarte å stelle i stand et varmt måltid til dagen da, som regel pytt i panne, så det er jo noe. Jeg elsker henne men som forelder var hun utilstrekkelig. Tilgi meg om jeg ser til det idealisere bildet av morsfiguren og kanskje prosjiserer noen av de egenskapene over på mine ønsker hos en partner, men disse kommer jo ikke akkurat dårlig med dersom vi får egne barn, og morsrollen og kvinnerollen er ganske vanskelige å holde helt separat. Men fundamentalt er det ikke en morsfigur jeg beskriver, og det er utrolig reduktivt ā antyde det, men heller en livspartner som bidrar til å forbedre meg som menneske og som utfyller de mangler jeg har slik som jeg også håper å utfylle de mangler hun har, en dynamisk duo som bringer det beste ut av hverandre. Kvinner her på KG sier jo hele tiden at den største egenskapen en mann kan ha, er at livet deres blir bedre med ham i det, men tilsynelatende er du et kvinnehatende mannebarn om du ønsker det samme fra en kvinne, og det ideelle parforhold er bestående avikke en enhet, men to helt separate individer som ikke er avhengige eller liter på hverandre overhode, aldri gir hverandre råd eller hjelper hverandre, og som tar alle avgjørelser uavhengig av den andre, som kanskje møtes et par ganger i måneden for å ta en kopp kaffe og ha sex før de drar hver sin vei til deres vidt forskjellige liv. Anonymkode: 153b8...12a Å gjøre den andres liv bedre er ikke det samme som å være forelder for partneren sin. Min mann gjør livet mitt bedre enn det var da jeg var singel. Vi har lange, gode samtaler, vi opplever ting sammen, vi har fantastisk sex, koser og sover sammen, avlaster hverandre osv. Men han fungerer ikke som en far for meg, som veileder, tilrettelegger og motiverer. Det klarer jeg fint selv. Anonymkode: 944b2...06d 6 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #159 Skrevet 30. juli 2023 Thyra skrev (19 minutter siden): Nei, at kvinner klarer seg alene om de ikke finner en mann de ønsker å leve med er kun positivt. Å måtte være i et forhold hvor man ikke har det bra i mangel på valg, er ikke noen god situasjon. For de single menn kan det vel heller ikke være noen god følelse å ha en dame som tok til takke med han fordi hun ikke klarer seg alene. Man kunne heller diskutert om enkelte kvinner kanskje er for kresne eller setter for høye krav til en partner. Eller om de setter "feil" krav. Om mange snille, omtenksomme, trivelige menn er ufrivillig single fordi de er for sjenerte eller ikke er kjekke eller suksessfulle nok, er det selvsagt veldig synd. Men at kvinner setter høye krav til oppførsel og personlighet (les:at de vil ha en mann som respekterer dem og behandler dem bra, ser på dem som en likeverdig partner, har gode holdninger osv) er utelukkende positivt. Til syvende og sist er heller ikke tiltrekning noe som kan tvinges fram. Om Ola er en utmerket mann på alle måter, som kunne ha blitt en god livspartner og far for barna hennes, så er det ikke sikkert hun er tiltrukket av han. (Eller han av henne). Jeg lurer på hva mennene får ut av slike forhold. Er det virkelig godt å leve med en kvinne man VET ikke vil leve med deg? Anonymkode: 944b2...06d 5 2
lillevill Skrevet 30. juli 2023 #160 Skrevet 30. juli 2023 Om noen menn er sinte for at kvinner greier seg selv alene, så må det handle om mangel på empati. Tanken om at "det er synd på meg, jeg er ensom fordi kvinner greier seg selv så bra. De vil ikke ha meg fordi jeg hater dem for at de greier seg selv. Jeg vil ikke jobbe meg selv og med mitt syn på kvinner. Det er kvinner som burde forandre seg, ikke meg." 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå