Gå til innhold

Det ser ut som kvinner har begynt å hate menn....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Drakensson
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Overskriften din er at du synes det ser ut som om kvinner har begynt å hate menn, og du avslutter med å spørre om det er slik og "hvorfor hater dere menn?".

Og dette "hatet" som du refererer til, det mener du eksisterer fordi du har lest noen tråder på reddit og på forumet her.

Det jeg da lurer på er:

- er du normalt sosial, slik at du minst ukentlig omgås både kvinner og menn i det virkelige liv?

- hvor ofte møter du i det virkelige liv kvinner som gir uttrykk for å hate menn?

- ev. også hvor ofte møter du i det virkelige liv menn som påstår at kvinner hater menn?

 

Hvis du har datet mye, lurer jeg også på:

- hvor mange av kvinnene du har datet har uttrykt at de kun er ute etter status og penger hos en mann?

- hvor mange av de kvinnene du har datet har uttalt at "mellommenneskelige kvaliteter er utilstrekkelig" for dem?

 

Jeg lurer også på hvorfor du "er urolig for fremtiden nå som tilsynelatende ting begynner å gradvis gå i kvinners favør"?

Har du ikke har fått med deg at kvinner i årtusener har levd i en verden hvor det meste har gått på menns premisser, bestemt av menn, kontrollert av menn?

Hvorfor gjør det deg urolig at kvinner begynner å få samme rettigheter som menn?

Og har du fått med deg at det fremdeles ikke er likestilling? Kvinner diskrimineres stygt fremdeles når det kommer til helse. Det meste av medisinsk forskning skjer på menn, og så later den medisinske verden at kvinnekropper fungerer som menns. Det meste av legemidler forskes frem... ja, nettopp, på menn. Og så later den medisinske verden at medisinene fungerer likedan på kvinner, at kvinner skal ha samme doseringer av medikamenter og type virkestoffer som menn. Helsevesenet later til og med som om kvinner har samme symptomer på sykdommer som det menn har. Og når helsevesenet ikke kan nok om kvinnekroppen til å forstå at en kvinne faktisk er fysisk syk, så avfeies kvinner som psykisk syke.

Og helse, det er bare ett felt, hvor likestillingen fremdeles ikke fungerer.

Som om ikke det er nok, nå ser man at land etter land etter land i verden, hvor kvinner har hatt selvbestemmelse over egen kropp og liv, nå får innskrenket sine rettigheter. Hvor f.eks. abort blir ulovlig, selv etter at kvinner er blitt gravide av voldtekt eller incest. Selv små jenter, utsatt for incest/voldtekt, små jenter som har for små kropper til å føde blir nektet abort, og dør under fødsel.

Kvinner tar størst belastning og risiko, både helsemessig, jobb-/karrieremessig, lønnsmessig, pensjonsmessig når det kommer til det å få barn.

Og dette er bare et par eksempler.

 

Så kan og bør man snakke om f.eks. det at barn måtte begynne et år tidligere på skole m.m., som har rammet spesielt gutter (men ikke bare gutter) negativt. Endringen i skolesystemet var ikke ment å være et likestillingstiltak. Men når man ser at det får negative konsekvenser på kjønn, enten det er kvinner eller menn - da tenker jeg det er i begge kjønns interesse å jobbe for å endre dette. Hvor mye har f.eks. du, Ts, engasjert deg for å få endret skolesystemet?

Og bare så det er sagt, det er flere områder hvor det må jobbes mer bevisst for å hindre at menn faller utenfor også.)

Men du er altså redd for din egen del fordi "ting gradvis går i kvinners favør". Altså, kvinner henger fremdeles etter på en lang rekke felt i samfunnet, og du er redd fordi ting gradvis går mot likestilling. Hvorfor er det så truende for deg at kvinner og menn kan likestilles?

 

Det slike som deg ikke forstår - og det er tydeligvis mange av dere - det er at all denne polariserende retorikken dere bruker, om at "kvinner hater menn", "kvinner går kun etter status og penger" o.l.... det er at dere er med på å hindre at gode endringer skjer for begge skjer. Vær det medmennesket du ønsker at andre skal være mot deg, da vil du tiltrekke deg personer som ikke er opptatt av status og penger, men medmenneskelige verdier. Jobb for å endre skolesystemet, jobb for å få endret helsevesenet og holdning til forskning på helse. Vær et godt forbilde for dine kompiser og for gutter og ungdommer og andre menn - vis at du respekterer dine medmennesker på en god måte, inkl. kvinner, og at du IKKE støtter det å oppkonstruere populistiske og usanne hat-holdninger mellom kjønnene! Vær motvekten på nettet i alle de trådene du leser om dette - vis til at kvinner og menn kan og bør støtte hverandre, at det er i begges / alles interesse, vis til at bedre forhold skapes gjennom gjensidig respekt og omtanke. Vis til at det å fortsette å spre usanne holdninger om at kvinner generelt hater menn, faktisk er med på å skape en mistillit mellom kjønnene - og dermed skaper det motsatte av respekt og omtanke.

DU kan velge hver eneste gang du skriver på nett eller forholder deg til andre mennesker - hvem du ønsker å være!

Vil du være den som øker avstanden mellom kjønnene, skaper mistillit og mistro og hat - da fortsetter du som nå. Eller du kan velge å være en som bidrar positiv. Oppsøk nye miljøer, bli kjent med flere og andre personer, bidra med frivillig arbeid. Så blir du kjent med flere kvinner i alle aldre, og ser at de fordommene som mange ønsker å spre, og som du har latt deg smitte av, de er egentlig temmelig grunnløse.

Vær en del av den positive endringen du ønsker. Bidra positivt. :)

 

 

 

Anonymkode: 05362...0d4

Herre faen nå er jeg lei av å gjenta det. Les mine andre kommentarer her. Ta deg tiden til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drakensson skrev (10 minutter siden):

Herre faen nå er jeg lei av å gjenta det. Les mine andre kommentarer her. Ta deg tiden til det

Jeg har lest alle svarene dine.

Men siden du ikke vil svare på noen av spørsmålene mine, som er helt relevante ut fra det du selv valgte som hovedinnlegg, så antar jeg at jeg traff en nerve hos deg. Det trenger du ikke svare på, men kanskje tenke litt gjennom hvorfor du oppretter en tråd hvor du skaper og opprettholder polarisering mellom kjønnene - og hvorfor du ikke tar ansvar i egen tråd til å svare på saklige svar...

Når du snakker om å ta deg tid, så burde du kanskje ta en kikk i speilet.. Men antar spørsmålene ikke passer inn i det bildet du  forsøker å opprettholde av kvinner generelt?

 

Anonymkode: 05362...0d4

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonathan Smith skrev (1 time siden):

La menn få lov til å være menn, jeg veldig lykkelig med å få lov til å være mann med stor M. Med det mener jeg at vi menn skal ha STOR respekt for kvinner - og gi oss lov å vise den respekten gjennom hvordan vi skal behandle dere. Min mor som var en tøff og sterk kvinne sa alltid "damer først". Jeg holder gjerne døra for ei dame - og drar alltid ut stolen hennes i selskaper i respekt og omtanke for dere. Og de fleste damer liker dette. La oss menn få lov til å ta ansvar i hus og heim og for meg selv og vi må lære våre gutter at "Andrew Tate" ikke er godt forbilde.  Skal dere kvinner respektere en mann så må det være en grunn til det gjennom hans handlinger. Min mannrolle i min familie er veldig klar, jeg er selvfølgelig delaktig i husarbeid og barn, men så gjør i tillegg alle andre ting som de færreste damer gjør i en heim. Fikse vinterved, fikse hus, bytte varmtvannsbeholder, bygge terrasse, fikse hytta, holde biler i orden, skifte dekk, måke snø, lage til nytt bad+++. Hadde jeg og kone bytta roller er år hadde det gått skeis med stor hus på bygda med stor eiendom. Mulig at kvinner ikke trenger menn,  barne våres trenger fedre og samfunnet trenger menn. Ikke mål oss menn på hvor mange ganger vi setter på klesvask, vasker gulv og tørker støv. 

Min mann liker også å tro at jeg ikke klarer å fikse. Før jeg møtte han gjorde jeg alt det der alene. Så jeg skjønner ikke hvorfor menn automatisk tror vi damer ikke kan noe, når man blir sammen med en. Og jeg skjønner ikke hvorfor ma skal føle seg truet av en kvinne fikser ting selv. 

Kommer fra en praktisk og mekaniker familie.  Jeg har bytta dekk og reparert mine egne biler. Snekring er jeg faktisk ikke så god på. Men det er jo fordi jeg ikke har hatt mulighet til å lære det. Men jeg har snekret også. Pusset opp mye. Klipt gress og måkt snø. Men med mann i hus så har man plutselig ikke lov å kunne dette.  Og skal jeg gjøre noe, må han minst fortelle meg hvordan det gjøres. Selv om jeg har gjort det mange ganger før.  En mann har liksom lov til å bli fornærmet om jeg gjør ting jeg kan, ellerting jeg ikke kan. Men heg har ikke lov til å bli fornærmet av idiot forklaringer på ting jeg kan fra før. 

Jeg bytta dekkene mine to ganger i året selv, så komner det en mann inn i livet mitt, og skal da begynne å fortelle meg hvordan det gjøres.  Jeg skjønner meg ikke på sånt. 

Menn liker å fremstille typiske manne mann ting så sykt komplisert.  Men det er jo ikke det. Mye typiske dame dame ting som er mer komplisert  enn typiske manneting. Feks bytta vindu pusser  motor på bilen min. Hadde ikke gjort det før.  Fant motoren selv, kjørte på huggeri, skrudde den av bilen selv dro hjem å bytta.  Det var 3 skruer og en ledning. Oi, så vanskelig da, liksom . 

Som kvinne er jeg egentlig litt lei av å bli snakket til som et uvitende barn,  av manne menn, og menn med stor M. 

Heldigvis så finnes det nok av menn som godtar at du kan det du kan og ferdig med det. Jeg har jobbet i mange manneyrker.  Og jeg må som regel klare litt bedre enn den beste. Alikevel er min status på linje med med han latsabben som ikke gjør noe eller kan noe. Merkelig opplegg.

Jeg har også fått beskjed om at jeg ikke skal kunne faget mitt, fordi jeg har feil kjønn.har enda ikke brukt dåsa mi til å lese meg opp på noe som helst, så vidt jeg vet. 

Har 0 problem med at noen vil være manne mann. Men det går da an å være det uten at det skal gå negativ ut på kjønn. Man får ikke respekt om man ikke klarer å ha en form for gjensidig respekt 

Anonymkode: d3bd5...892

  • Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg like menn bedre/ stole på de? 

Min far er en egosentisk person som aldri brydde seg, min stefar var en barnemisbruker som ødela hele familien, hele ungdommen var jeg gjenstand for uønsket seksuell oppmerksomhet fra guttene i nabolaget, min ex som jeg var med i mange år var en kontrollerende psykopat, min andre ex er den eneste mannen som jeg bil beskrive som bra mann, men han hadde også sine dårlige sider (som jeg ikke sier noe om her). Når jeg har blitt forelsket de tre andre gangene ble jeg først gjenstand for latterliggjøring, og tre ganger lurt eller fått hjertrt trashed. Jeg kjenner nesten ingen menn, men har sett at mange er bare ute etter sex. Nå er jeg gammel og ganske sikker jeg ikke orker mer med tanke på følelser hverken positive eller negative. Når jeg tenker på alt dette, føles det litt melankolsk, kanskje jeg aldri kommer til å smile igjen. Virker som eneste alternativ er hook-ups og tilfeldig sex resten av livet. 

Anonymkode: 711f9...f2e

  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ingen hater menn. Men mange kvinner har ikke lenger noe ønske om å stelle for mannen sin. 

Og til syvende og sist er det ofte det er mann vil ha i en livspartner. En som kan stelle litt for han. Skape et hjem, sørge for blide barn, måltider, klær og overraske med varm eplekake på søndag. 

Anonymkode: e392e...547

En ny Mamma.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drakensson
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har lest alle svarene dine.

Men siden du ikke vil svare på noen av spørsmålene mine, som er helt relevante ut fra det du selv valgte som hovedinnlegg, så antar jeg at jeg traff en nerve hos deg. Det trenger du ikke svare på, men kanskje tenke litt gjennom hvorfor du oppretter en tråd hvor du skaper og opprettholder polarisering mellom kjønnene - og hvorfor du ikke tar ansvar i egen tråd til å svare på saklige svar...

Når du snakker om å ta deg tid, så burde du kanskje ta en kikk i speilet.. Men antar spørsmålene ikke passer inn i det bildet du  forsøker å opprettholde av kvinner generelt?

 

Anonymkode: 05362...0d4

Jeg er på mobil akkurat nå og svarer spørsmålene dine senere på tastaturet heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Jonathan Smith said:

La menn få lov til å være menn, jeg veldig lykkelig med å få lov til å være mann med stor M. Med det mener jeg at vi menn skal ha STOR respekt for kvinner - og gi oss lov å vise den respekten gjennom hvordan vi skal behandle dere. Min mor som var en tøff og sterk kvinne sa alltid "damer først". Jeg holder gjerne døra for ei dame - og drar alltid ut stolen hennes i selskaper i respekt og omtanke for dere. Og de fleste damer liker dette. La oss menn få lov til å ta ansvar i hus og heim og for meg selv og vi må lære våre gutter at "Andrew Tate" ikke er godt forbilde.  Skal dere kvinner respektere en mann så må det være en grunn til det gjennom hans handlinger. Min mannrolle i min familie er veldig klar, jeg er selvfølgelig delaktig i husarbeid og barn, men så gjør i tillegg alle andre ting som de færreste damer gjør i en heim. Fikse vinterved, fikse hus, bytte varmtvannsbeholder, bygge terrasse, fikse hytta, holde biler i orden, skifte dekk, måke snø, lage til nytt bad+++. Hadde jeg og kone bytta roller er år hadde det gått skeis med stor hus på bygda med stor eiendom. Mulig at kvinner ikke trenger menn,  barne våres trenger fedre og samfunnet trenger menn. Ikke mål oss menn på hvor mange ganger vi setter på klesvask, vasker gulv og tørker støv. 

Selvsagt måler jeg menn *også* på hvor mange ganger de setter på klesvask, vasker gulv og tørker støv. At du, som tror du er mann med stor M bare fordi du kan skifte dekk har misforstått 2 helt essensielle ting: Det du kan gjøre kan også en kvinne gjøre. Hun trenger deg ikke til å måke snø.

To: de oppgavene du så stolt lister opp tar bare brøkdelen av tiden igjennom et år som det husarbeid tar, og om du da setter deg på sofaen med mobilen og lar kona ta husarbeidet fordi du selv mener at du har bidratt med ditt - da er arbeidet svært skeivfordelt. Jeg sier ikke at det er slik hos dere. Jeg bruker kun teksten sin som et eksempel på hvorfor mange kvinner forlater mannen sin fordi han ikke gidder å bidra hjemme, hvor han rettferdiggjør dette med at han jo vasket bilen 2 ganger i løpet av sommeren.

Det er ikke menn sin rett eller oppgave å avgjøre hvilke oppgaver i forholdet og familien som skal gjøres av mannen eller av kvinnen. 

Den dagen menn forstår dette vil det gå mye enklere å få seg kjæreste og å holde på henne. Ansvarsfordeling er noe man må bli enig om, bare fordi man har utovertiss betyr det ikke at det er greit at man lar være å vaske badet. Ingen kvinne er interessert i en så tafatt mann, og nei: Kvinner trenger ikke menn. Jeg vet menn liker å tro at vi gjør det, men det gjør vi altså ikke. Når vi er sammen med en mann er det fordi vi elsker han og han tilfører noe positivt til livene våre - hverken mer eller mindre. 

Anonymkode: 0f52f...100

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elooon
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hater ikke menn, men det er svært mange menn jeg har 0 respekt for.

Du som mann tenker jeg knapt er istand til å sette deg inn i hvorfor kvinner blir dritt lei. Menn mellom 30 og 55 er værst. Der er det veldig mange med dårlig kvinne syn, og diger ølmage. Du ser det på stranden.  Tenk over det. Mannen med ølmagen stiger ut av bilen sin stolt som en hane, uansett om bilen er fin eller et vrak. Han går bakovervendt, med kjønnsorganet lengst mulig  frem. Han går mot fronten av bilen,  og viser frem seg selv og bilen eller vraket sitt. Kona. Hun skynter seg rett i baksetet for å ta seg av to tre grinete varme barn. Skynter seg å få de ut av bilen, hun vet det letter humøret. Må passe på at de ikke løper ned til vannet før hun har fått ut tepper badeleker, bade tøy og niste mest sannsynligvis hun har laget. 

Barna løper ned mot vannet mor roper på dem, og ender med å slippe alt hun har for å hente de tilbake. Far står fortsatt og sprader og enser ikke barn på vei mot vannet eller en kone som bærer alt. Er han skikkelig grei, så bærer han kanskje en kurv. For da kan han bli litt bredere i armene,  kanskje vises en muskel om han holder kurven litt opp, sånn litt usynlig, og kurven er tung nok.

Nede på badeplassen sprader han ned på stranden, kjenner litt på vannet, nyter utsikten,  han har gooood tid. Mens kona i bakgrunnen stresser med å få ut underlag,  få på bade tøy,  smøre solkrem og. Blåse opp badeleker, samtidig som hun prøver å holde de unna vannet. 

Barna løper rett forbi far ut i vannet, han ler litt, og fortsetter  å nyte utsikten. Med armene synlig i siden,  slik at alle ikke skal gå glipp av at han står der så flott.  Mor heseblesende etter Barna før de går under. 

Mor underholder Barna i vannet, mens far setter seg på det nybredde strandpleddet. Spretter en pils, eller finner seg noe, drikke. Kanskje finner han noe mat og spiser litt. Når mor og barn kommer tilbake. Da er han ferdig , han går da å tar seg en dukkert.  Mens mor knapt kan finne frem raskt nok mat og drikke til barna. Er det noe igjen , får kanskje hun også litt mat og drikke. 

Så skal de hjem. Mor holder et øye med barna som bygger sandslott på stranden.  Mens hun rydder sammen mat og strand pledd. Roper inn barna, skifter på barna tørre klær. Mens mannen rusler sakte opp mot bilen. Når mor og barn kommer etter , er han sur, fordi de brukte så lang tid. Han måtte jo vente.  Han setter seg inn i bilen. Huffer seg fordi mor ikke er rask nok til å få alle tingene og barna inn i bilen.

På vei hjem klager han på at han syntes hun tok med mange ting til stranden og at de brukte lang tid på å sette seg i bilen.  

Når han er ute med kompiser er det stort sett alene,  Kona ser man aldri ute alene. Og han klager på henne, det er så mye styr.

En dag så går hun. Og han skjønner ingenting.  Har ikke tid til å ha barna,  og klager til alle at hun er griske, fordi han må betale barnebidrag på egne unger. 

Desverre r det sykt mange av denne typen. Jeg har vært borti han selv. Kom meg heldigvis vekk før det ble noen unger. 

For all del, det finnes også sykt mange fine mannfolk der ute som ille er sånn. Men hvis du leser litt mer enn det du kaller hat mot menn her inne . Kan du vennligst også lese alle tråder laget av menn. Der de mener nermest at kvinner har plikt til å gi de sex osv. Så ser du selv , hvor dårlig utvalg kvinner har i menn. Og de trådene du sikter til er tråder av kvinner som har gitt opp pga for mange slike menn

Anonymkode: d3bd5...892

Hvilken strand er dette og er det en mann du kjenner som du beskriver? 

Hva har ølmage med saken å gjøre? Har du mindre respekt for menn med ølmage? Bare å drikke mindre øl det, men er ikke både menn og kvinner nærmest avhengig av alkohol? Det er jo godt, men må drikke med måte og holde seg i form.

Dårlig kvinnesyn er det en del som har og sånn er det omvendt også. En del kvinner med dårlig mannesyn. Men en kan ikke miste respekten for et helt kjønn kun for noen få har dårlig syn når det gjelder det motsatte kjønn. Det skulle tatt seg ut. Man har heller ingen rett til å dømme andres kropp, og hva så om folk liker å vise seg frem? Jeg liker også å vise meg frem. Det er gøy og koselig med oppmerksomhet fra folk, spesielt det motsatte kjønn.

Folk må legge bort sinne, hatet, irritasjon mot andre og heller like hverandre og respektere hverandre. Livet er så mye bedre da🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du lurer sikkert på hvorfor denne tråden er artikulert på en ekstrem sentimental
og teatralsk måte. Dette er fordi at de siste dagene har jeg lest noen tråder her på KG
(verste er "Kvinner Trenger Faktisk ikke Menn") og mange horrible på Reddit.
Det ble for mye for meg, og jeg begynner å bli urolig.

Jeg er ikke ansvralig for det systemet mine forfedre har skapt.
Jeg hverken hater eller misliker kvinner, og jeg misliker dere heller ikke for å være kvinner.
Jeg er ingen voldtektsmann, morder eller kvinnemisbruker.
Jeg er urolig for fremtiden nå som tilsynelatende ting begynner å gradvis gå i kvinners favør....
Dating er blitt umulig med skyhøye krav om status og penger. Mellomenneskelige kvaliteter er utilstrekkelige nå.
Og sosialt sett så vil man bli sett på som et creep eller potensiell trussel om en sier eller gjør noe uperfekt i hverdagen

Er det virkelig slik? Hvorfor hater dere menn?

Anonymkode: 8da8c...a34

Ta deg en tur ut.

På internett er det de mest høylytte, rabiate katte-damene som får mest oppmerksomhet. I gamle dager la man ikke merke til dem, men på nettet finner de sammen og forsterker hverandre.

I virkeligheten så elsker kvinner menn (og menn elsker kvinner), men på nettet ser det annerledes ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi har et eget ord for menn som hater kvinner, så kanskje det kommer av at det stadig blir flere incels og kvinner plukker opp dette hatet og begynner å hate tilbake?

Dessuten har flere og flere kvinner innsett hvor forsurende en mann er å bo med. De roter, er late, lar kvinnene gjøre mye mer enn dem, de bidrar ikke mer økonomisk og de er ofte sure fordi de ikke får nok sex og kvinnene føler på sexpress.

Et liv uten alt dette er rett og slett mye bedre og friere.

Men det er ikke hat å fortelle sannheten. Vi forstår rett og slett ikke hva vi skal med menn, de er totalt overflødige i våre liv.

Og det er det menn merker. Men i stedet for å ta tak i dette og faktisk bli et positivt tilskudd til en kvinnes liv så blir de sure og bitre på kvinner. Istedenfor å gjøre noe med situasjonen de selv har valgt å sette seg i så retter de sinnet mot de som ikke vil ha den late og irriterende ræva deres i sitt hjem og gjøre alt for dem.

Menn må bare innse hva kvinner vil ha, hva de trenger og faktisk gjøre noe for å bidra positivt til en kvinnes liv, så enkelt er det. Vil de ikke gjøre denne jobben så kan de heller ikke klage på å ikke få seg kvinnfolk.

Anonymkode: 1a8df...7a6

Bildet bør kanskje modereres noe ved at dere (kvinnene som har et vanskelig forhold til menn og mennene som har et tilsvarende forhold til kvinner) er i forsvinnende mindretall og på mange måter speiler hverandre. De fleste kvinner ønsker tross alt en mann å leve med, slik menn flest også ønsker kvinner.

Bitterheten dere viser mot hverandre bør sånn sett ikke leses som mer utbredt enn den er og i den grad en bør ‘strekke seg’ for å nå opp hos en partner (som jeg mener en bør) bør dette basere seg på sunnere utgangpunkt enn noen som allerede mener det motsatte kjønn er forsurende å leve med. 
 


 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så mye tøv du skriver. Bare innlært prpoaganda. Bruk hodet, les forskning og tenk selv istedet for bare å tro blindt på innlært propaganda fra skolesytemet og medier. Vær kritisk til alt du lærer og slutt å la deg hjernevaske av poropagandaen vi oversvømmes med. Flertallet av norske menn voldtar ikke og har aldri gjort det !!! Men det finnes psykisk syke skadede menn og psykopater. Psykopater og narsissister har alltid sittet alltid på makten, og færre av normale menn og kvinner. Det er disse som skader en hel befolkning og ødelegger alle sunne verdier fordi de er dysfunkjonelle

Anonymkode: 40d39...e61

I et evolusjonært perspektiv så spiller det ingen rolle hva menn gjør nå. Det er hva de har gjort de siste 200.000 år som har noe å si.

Anonymkode: 403dc...480

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminisme er splitt og hersk!
Ikke bare splitter det familier men det gjør at begge parter må jobbe så staten kan stå for oppdragelsen av avkommet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå):

Feminisme er splitt og hersk!
Ikke bare splitter det familier men det gjør at begge parter må jobbe så staten kan stå for oppdragelsen av avkommet

Du er da helt fri til å la være å jobbe for å ta deg av barna hvis du vil det? Hos oss ville det vært best om mannen min var hjemme, jeg tjener mest og er minst interessert i huslige sysler oh omsorgsarbeid.

Anonymkode: 5693b...41c

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor trigger det deg så mye at noen sier at kvinner ikke trenger menn? Da forlanger du å eie en kvinne om du ikke tåler at kvinner i dag velger menn frivillig fordi vi vil og ikke fordi vi trenger menn, og er nettopp den type menn det er grunn til å sky unna. Man trenger ikke å være voldtektsmann for å være en misogynist

Anonymkode: cf504...82e

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drakensson
herzeleid skrev (29 minutter siden):

De fleste kvinner ønsker tross alt en mann å leve med, slik menn flest også ønsker kvinner

Absolutt. Jeg vil bare vi skal fungere sammen og samarbeide istedet for å fokusere på denne
"gender wars" greia eller hva det nå kalles. Jeg er god mot de som er god mot meg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor trigger det deg så mye at noen sier at kvinner ikke trenger menn?

Anonymkode: cf504...82e

Ingen trenger en partner, men vi vil ha det fordi vi elsker hverandre.
Det jeg skrev er at jeg blir lei meg hvis en dame velger å skaffe seg en mann bare fordi det er "praktisk"
å ha han tilgjengelig. Kjærlighet skal være ekte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk dette sitatet av Katarina Wennstam alle sammen:

"Ikke engang en mann som slår ihjel en kvinne får spørsmål om han hater kvinner. Mens kvinner som kjemper mot menns vold mot kvinner blir anklaget for mannehat og det er faen ikke klokt!"

Screenshot_20230718_190016_Instagram.jpg

Anonymkode: cf504...82e

  • Liker 6
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er da helt fri til å la være å jobbe for å ta deg av barna hvis du vil det? Hos oss ville det vært best om mannen min var hjemme, jeg tjener mest og er minst interessert i huslige sysler oh omsorgsarbeid.

Anonymkode: 5693b...41c

Ja, men ingen av dere oppdrar ungene fordi ingen av dere tar fri.
Verdisettinger og tanker kommer fra staten og konserner som styrer sosiale media og underholdningsbransjen.
Ergo: Feminsimen tjener sin agenda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er urolig for fremtiden nå som tilsynelatende ting begynner å gradvis gå i kvinners favør...."

ok...

Anonymkode: 7583b...627

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husk dette sitatet av Katarina Wennstam alle sammen:

"Ikke engang en mann som slår ihjel en kvinne får spørsmål om han hater kvinner. Mens kvinner som kjemper mot menns vold mot kvinner blir anklaget for mannehat og det er faen ikke klokt!"

 

 

Anonymkode: cf504...82e

Litt rart å la seg imponere av en feilslutning fra ‘hvemnådetteer’ og tenke at den beriker diskusjonen kanskje? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakensson skrev (2 timer siden):

Absolutt. Jeg vil bare vi skal fungere sammen og samarbeide istedet for å fokusere på denne
"gender wars" greia eller hva det nå kalles. Jeg er god mot de som er god mot meg

Ingen trenger en partner, men vi vil ha det fordi vi elsker hverandre.
Det jeg skrev er at jeg blir lei meg hvis en dame velger å skaffe seg en mann bare fordi det er "praktisk"
å ha han tilgjengelig. Kjærlighet skal være ekte

Ideen om at ikke ekte kjærlighet finnes er skapt av menn. Kvinner opplever "bruk og kast" langt oftere enn menn. Dere får vel "svi" for årene det var populært å være PUA, da alle leste The Game etc. Det er ikke lenge siden. 

Anonymkode: 55edf...835

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...