Gå til innhold

Det ser ut som kvinner har begynt å hate menn....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Drakensson
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du velger å tro at noen få mannehatere snakker for alle

Anonymkode: 420be...51f

Nei. Mine kvinnelige venner er skikkelige folk

Elooon skrev (1 minutt siden):

Slapp av. Kvinner hater ikke menn. De aller fleste elsker menn og trenger menn akkurat som menn elsker kvinner og trenger kvinner. 

Finnes så klart noen få som hater menn og få menn som hater kvinner, men det er som oftest folk som har opplevd dårlig forhold eller at de ikke får noe forhold, blir bitter av den grunn, lar hatet gå utover et helt kjønn. Det er ikke noe å bry seg om. De fleste elsker hverandre og trenger hverandre. Det er herlig.

Elon my man! Det har du rett i. Vi trenger hverandre,
og vi må samarbeide for å drive planeten og menneskeheten fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det virkelig slik? Hvorfor hater dere menn?

For min del kan de bare hate i vei. Hvorfor bry seg?

Anonymkode: 1aa26...6bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tror at alle kvinner er som de på KG, så er det kanskje lett å komme til den konklusjonen, men de færreste er så håpløse 

Anonymkode: 614cb...84f

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakensson skrev (29 minutter siden):

Det blir dumt av deg å hyperfokusere på den ene setningen og ignorere resten av teksten.
Jeg er mann, men jeg har ikke makt. Det er heller ikke skremmende å dele "makten" med kvinner.
Det som er skummelt, er at denne makten skal perverseres til et mannehatende verktøy. En hevn.
Med andre ord: feilbruk av denne makten. I form av sosiale elementer.
Uheldigvis så ser vi allerede at der finnes slike kvinner på Youtube, Reddit etc.

ja jeg er trådstarter
 

Ah, ok. Så når du hyperfokuserer på noen få sine utsagn og tolker det til mannehat, da er det riktig men når jeg viser til ett utsagn hos deg, da blir det feil. Skjønner. Ikke så fantastisk å diskutere med deg. Bare sitt der i din miserere og klag over hvor forferdelig tilværelsen er du. Vi andre nyter livet. 

Anonymkode: 7bc64...fb5

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner hater ikke menn. Jeg tror det en ofte ser er en overvekt av kvinner med sterke negative følelser ovenfor eller erfaringer med menn som uttaler seg om menn i offentligheten, der kvinner flest ikke ønsker å involvere seg. Jeg tror også mediene har en svært lav standard for å ‘løfte frem’ kvinnelige stemmer også i slike debatter, som kan være grunnen til at en den siste tiden ser så mange utspill som bommer på det de forsøker å svare på eller at en kan få saker om hvor ‘ubrukelige’ menn er på trykk. 
 

Sinte kvinner og menn speiler nok hverandre godt, men der ‘incels’ primært holder til ‘i mørket’ på internett får deres kvinnelige motstykker spalteplass i tradisjonelle medier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakensson skrev (56 minutter siden):

Jeg er trådstarter. Det er ingen kommentarer jeg behøver å kommentere bortsett fra denne delen her.
Menn kan absolutt være offer i livet, og kvinner kan absolutt være i favør.
Når et forhold mislykkes, så er det som regel mannen folk antar er skyldig, for eksempel.
Og selvsagt, menn kan bli utsatt for vold av kvinner også. Det er jo offerrolle per definisjon.
Menn kan også bli kjønnsdiskriminert.
Ondskap er unisex. Ondskap er et universell språk. Ikke benekt det

Det var alt
 

Her snakker jeg om kjønnene som helhet, ikke enkeltindivider. Slik du selv gjorde. Klart enkeltindivider (menn) kan være offer/den tapende part. Men samfunnet vi lever i er mannsdominert, kvinner har aldri vært vinnerne. Det er det ingen som helst tvil om. 

Anonymkode: f614d...075

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Drakensson
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ah, ok. Så når du hyperfokuserer på noen få sine utsagn og tolker det til mannehat, da er det riktig men når jeg viser til ett utsagn hos deg, da blir det feil. Skjønner. Ikke så fantastisk å diskutere med deg. Bare sitt der i din miserere og klag over hvor forferdelig tilværelsen er du. Vi andre nyter livet. 

Anonymkode: 7bc64...fb5

Dropp den passiv-aggressive tonen og heller diskuter på en classy måte.
Det er ganske klart i hovedinnlegget at det er ganske spekulativt og basert på en frykt for hvordan fremtiden
skal bli. Hovedinnlegget mitt sier ikke at jeg er overbevist eller bestemt på at det faktisk er slik.
Og jeg har fortsatt ikke sagt at alle kvinner er slemme. Er denne spekulative frykten min irrasjonell?
Det kan hende. Men en spekulativ frykt er ikke det samme som påstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakensson skrev (40 minutter siden):

Det blir dumt av deg å hyperfokusere på den ene setningen og ignorere resten av teksten.
Jeg er mann, men jeg har ikke makt. Det er heller ikke skremmende å dele "makten" med kvinner.
Det som er skummelt, er at denne makten skal perverseres til et mannehatende verktøy. En hevn.
Med andre ord: feilbruk av denne makten. I form av sosiale elementer.
Uheldigvis så ser vi allerede at der finnes slike kvinner på Youtube, Reddit etc.

ja jeg er trådstarter
 

1) Det er ikke å «hyperfokusere» på noe å ta deg på en helt sentral setning i innlegget ditt.
 

2) Gjennom mange tusen år er det menn som har misbrukt makten de har, og det gjør de fremdeles. Gjennom å skape et samfunn som holder kvinner nede, gjennom å starte kriger, bruke voldtekt som våpen i krig +++. Lista er lang. Kvinner kan ikke feilbruke en makt vi ikke har! Menn kan starte med å ta en titt på seg selv og sitt eget kjønns bidrag, og slutte å bekymre seg for at «kvinner hater menn og vil ta over verden». 

Anonymkode: f614d...075

  • Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):


Dating er blitt umulig med skyhøye krav om status og penger. Mellomenneskelige kvaliteter er utilstrekkelige nå.
Og sosialt sett så vil man bli sett på som et creep eller potensiell trussel om en sier eller gjør noe uperfekt i hverdagen

Er det virkelig slik? Hvorfor hater dere menn?

Anonymkode: 8da8c...a34

Nei. Det er virkelig ikke slik.

Da må du logge deg av Reddit, KG og Tinder.

Her i den virkelige verden så er dating virkelig ikke noe problem.

Helt ærlig, merker ingen forskjell. Kvinner setter pris på de samme tingene de gjorde før.

Er du normalt oppegående sosialt og utadvendt?
Har du humor, og selvironi? Normal høflighet? Oppriktig nyskjerrig på andre mennesker og oppriktig opptatt av å bli kjent med andre, og ikke bare for å sjekke? 

Om du kan svare ja på disse tingene, så ligger verden her for dine føtter. 
 

Helt ærlig, kvinner er ikke noen mystiske vesen. Kvinner flest setter pris på de samme tingene de alltid har gjort.

Normale, reale, morsomme og trygge menn.

Anonymkode: bcb16...8ba

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner hater ikke menn.

Jeg ble regelmessig voldtatt av min far, så voldtatt av min bestevenn da jeg var 16 år. Så forsøkt voldtatt av 2 menn da jeg var 30, men da var det faktisk en helt fantastisk mann som reddet meg. Helt utrolig at han turte å gå inn i den situasjonen. Jeg har vært gift, og vært i noen seriøse forhold. Sviktet av de alle sammen, en av de på en grov stygg måte.

Men jeg hater ikke menn, jeg vet at det er få menn som er sånn. De fleste menn er helt middels, så har vi noen fantastiske, så har vi noen helt bedritne. Samme er det med kvinner og. 

Nå trives jeg godt som singel, og det skal mye til for at jeg skal gå inn i forhold igjen. Men jeg driter i penger og utseende. Det som er det viktige, er personligheten hans. Han måtte virkelige hatt en flott personlighet.

Og man kan ikke tro at resten av befolkningen, er som de verste på KG. Er jo perioder her med noen som sprer ille kvinnehat og. Men jeg vet jo at det er bare noen få menn. Og det er virkelig ikke sånn de fleste menn der ute er.

Anonymkode: af78d...fac

  • Liker 4
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten "sekt" av venstre liberale feminister i den øvre samfunnsklassen, gjerne feministike skribenter,influensere og bloggere som "hater menn" ikke den vanlige kvinnen i gata. Disse venstreliberale skribentene er oftest narsissister og elsker den oppmerksomhete de får ved å skape en oppfatning av misnøye, kritikk og polariseringer mellom grupper. Særlig hvite middelaldrende menn er et yndet hatobjekt og selv om jeg er kvinne så tror jeg ikke at menn er intressert i disse bitre sure  feministene som bare kritiserer og finner feil på menn. Hvem orker å leve med slike biske sinte partnere ?

Anonymkode: 40d39...e61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror desverre at det vi ser er de evolusjonære konsekvensen av at kvinner har blitt undertrykket, voldtatt og tvunget til å gifte seg med menn de ikke likte i tusenvis av år. 

Dette førte til at en stor andel kvinner, som ikke har så mye interesse for menn, ble tvunget til å reprodusere seg likevel, og videreførte disse egenskapene til dagens generasjon.

Nå står vi igjen med et kvinnekjønn som i gjennomsnitt er mindre interessert i menn, enn menn er i kvinner.

De kvinnene som er naturlig interesserte i menn har funnet seg en mann for lengst. Da står vi kanskje igjen med mellom 25-50% av kvinner som rett og slett ikke er så gira, og synes de har det best alene.

Jeg kjenner mye på det siste. Jeg har enda ikke møtt en mann som det hadde vært bedre å være sammen med enn å bare være enslig. Å være dammen med en mann gjør rett og slett livet mitt mindre godt enn det er. Hvorfor skal jeg gjøre noe sånt mot meg selv?

Trist for dagens generasjon menn at dere får konsekvensene av tusen år med dette.

Om det er en trøst så kommer problemet til å løse seg selv over de neste par tusen år dersom bare de kvinnene med en naturlig dragning mot menn får barn.

Anonymkode: 403dc...480

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drakensson
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. Det er virkelig ikke slik.

Da må du logge deg av Reddit, KG og Tinder.

Her i den virkelige verden så er dating virkelig ikke noe problem.

Helt ærlig, merker ingen forskjell. Kvinner setter pris på de samme tingene de gjorde før.

Er du normalt oppegående sosialt og utadvendt?
Har du humor, og selvironi? Normal høflighet? Oppriktig nyskjerrig på andre mennesker og oppriktig opptatt av å bli kjent med andre, og ikke bare for å sjekke? 

Om du kan svare ja på disse tingene, så ligger verden her for dine føtter. 
 

Helt ærlig, kvinner er ikke noen mystiske vesen. Kvinner flest setter pris på de samme tingene de alltid har gjort.

Normale, reale, morsomme og trygge menn.

Anonymkode: bcb16...8ba

Godt å lese. Jeg er helt ny i gamet. Har aldri datet før, og vurderer å begynne nå

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste kvinner hater ikke menn.

Jeg ble regelmessig voldtatt av min far, så voldtatt av min bestevenn da jeg var 16 år. Så forsøkt voldtatt av 2 menn da jeg var 30, men da var det faktisk en helt fantastisk mann som reddet meg. Helt utrolig at han turte å gå inn i den situasjonen. Jeg har vært gift, og vært i noen seriøse forhold. Sviktet av de alle sammen, en av de på en grov stygg måte.

Men jeg hater ikke menn, jeg vet at det er få menn som er sånn. De fleste menn er helt middels, så har vi noen fantastiske, så har vi noen helt bedritne. Samme er det med kvinner og. 

Nå trives jeg godt som singel, og det skal mye til for at jeg skal gå inn i forhold igjen. Men jeg driter i penger og utseende. Det som er det viktige, er personligheten hans. Han måtte virkelige hatt en flott personlighet.

Og man kan ikke tro at resten av befolkningen, er som de verste på KG. Er jo perioder her med noen som sprer ille kvinnehat og. Men jeg vet jo at det er bare noen få menn. Og det er virkelig ikke sånn de fleste menn der ute er.

Anonymkode: af78d...fac

Dette var en flott kommentar, og jeg beklager for den uheldige fortiden du har erfart. 
Det er æreverdig og dydig at du kom deg gjennom dette som en sterkere person og som en som ikke hater menn

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror desverre at det vi ser er de evolusjonære konsekvensen av at kvinner har blitt undertrykket, voldtatt og tvunget til å gifte seg med menn de ikke likte i tusenvis av år. 

Dette førte til at en stor andel kvinner, som ikke har så mye interesse for menn, ble tvunget til å reprodusere seg likevel, og videreførte disse egenskapene til dagens generasjon.

Nå står vi igjen med et kvinnekjønn som i gjennomsnitt er mindre interessert i menn, enn menn er i kvinner.

De kvinnene som er naturlig interesserte i menn har funnet seg en mann for lengst. Da står vi kanskje igjen med mellom 25-50% av kvinner som rett og slett ikke er så gira, og synes de har det best alene.

Jeg kjenner mye på det siste. Jeg har enda ikke møtt en mann som det hadde vært bedre å være sammen med enn å bare være enslig. Å være dammen med en mann gjør rett og slett livet mitt mindre godt enn det er. Hvorfor skal jeg gjøre noe sånt mot meg selv?

Trist for dagens generasjon menn at dere får konsekvensene av tusen år med dette.

Om det er en trøst så kommer problemet til å løse seg selv over de neste par tusen år dersom bare de kvinnene med en naturlig dragning mot menn får barn.

Anonymkode: 403dc...480

Godt sagt. Forstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du lurer sikkert på hvorfor denne tråden er artikulert på en ekstrem sentimental
og teatralsk måte. Dette er fordi at de siste dagene har jeg lest noen tråder her på KG
(verste er "Kvinner Trenger Faktisk ikke Menn") og mange horrible på Reddit.
Det ble for mye for meg, og jeg begynner å bli urolig.

Jeg er ikke ansvralig for det systemet mine forfedre har skapt.
Jeg hverken hater eller misliker kvinner, og jeg misliker dere heller ikke for å være kvinner.
Jeg er ingen voldtektsmann, morder eller kvinnemisbruker.
Jeg er urolig for fremtiden nå som tilsynelatende ting begynner å gradvis gå i kvinners favør....
Dating er blitt umulig med skyhøye krav om status og penger. Mellomenneskelige kvaliteter er utilstrekkelige nå.
Og sosialt sett så vil man bli sett på som et creep eller potensiell trussel om en sier eller gjør noe uperfekt i hverdagen

Er det virkelig slik? Hvorfor hater dere menn?

Anonymkode: 8da8c...a34

Vi har et eget ord for menn som hater kvinner, så kanskje det kommer av at det stadig blir flere incels og kvinner plukker opp dette hatet og begynner å hate tilbake?

Dessuten har flere og flere kvinner innsett hvor forsurende en mann er å bo med. De roter, er late, lar kvinnene gjøre mye mer enn dem, de bidrar ikke mer økonomisk og de er ofte sure fordi de ikke får nok sex og kvinnene føler på sexpress.

Et liv uten alt dette er rett og slett mye bedre og friere.

Men det er ikke hat å fortelle sannheten. Vi forstår rett og slett ikke hva vi skal med menn, de er totalt overflødige i våre liv.

Og det er det menn merker. Men i stedet for å ta tak i dette og faktisk bli et positivt tilskudd til en kvinnes liv så blir de sure og bitre på kvinner. Istedenfor å gjøre noe med situasjonen de selv har valgt å sette seg i så retter de sinnet mot de som ikke vil ha den late og irriterende ræva deres i sitt hjem og gjøre alt for dem.

Menn må bare innse hva kvinner vil ha, hva de trenger og faktisk gjøre noe for å bidra positivt til en kvinnes liv, så enkelt er det. Vil de ikke gjøre denne jobben så kan de heller ikke klage på å ikke få seg kvinnfolk.

Anonymkode: 1a8df...7a6

  • Liker 2
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater ikke menn, men det er svært mange menn jeg har 0 respekt for.

Du som mann tenker jeg knapt er istand til å sette deg inn i hvorfor kvinner blir dritt lei. Menn mellom 30 og 55 er værst. Der er det veldig mange med dårlig kvinne syn, og diger ølmage. Du ser det på stranden.  Tenk over det. Mannen med ølmagen stiger ut av bilen sin stolt som en hane, uansett om bilen er fin eller et vrak. Han går bakovervendt, med kjønnsorganet lengst mulig  frem. Han går mot fronten av bilen,  og viser frem seg selv og bilen eller vraket sitt. Kona. Hun skynter seg rett i baksetet for å ta seg av to tre grinete varme barn. Skynter seg å få de ut av bilen, hun vet det letter humøret. Må passe på at de ikke løper ned til vannet før hun har fått ut tepper badeleker, bade tøy og niste mest sannsynligvis hun har laget. 

Barna løper ned mot vannet mor roper på dem, og ender med å slippe alt hun har for å hente de tilbake. Far står fortsatt og sprader og enser ikke barn på vei mot vannet eller en kone som bærer alt. Er han skikkelig grei, så bærer han kanskje en kurv. For da kan han bli litt bredere i armene,  kanskje vises en muskel om han holder kurven litt opp, sånn litt usynlig, og kurven er tung nok.

Nede på badeplassen sprader han ned på stranden, kjenner litt på vannet, nyter utsikten,  han har gooood tid. Mens kona i bakgrunnen stresser med å få ut underlag,  få på bade tøy,  smøre solkrem og. Blåse opp badeleker, samtidig som hun prøver å holde de unna vannet. 

Barna løper rett forbi far ut i vannet, han ler litt, og fortsetter  å nyte utsikten. Med armene synlig i siden,  slik at alle ikke skal gå glipp av at han står der så flott.  Mor heseblesende etter Barna før de går under. 

Mor underholder Barna i vannet, mens far setter seg på det nybredde strandpleddet. Spretter en pils, eller finner seg noe, drikke. Kanskje finner han noe mat og spiser litt. Når mor og barn kommer tilbake. Da er han ferdig , han går da å tar seg en dukkert.  Mens mor knapt kan finne frem raskt nok mat og drikke til barna. Er det noe igjen , får kanskje hun også litt mat og drikke. 

Så skal de hjem. Mor holder et øye med barna som bygger sandslott på stranden.  Mens hun rydder sammen mat og strand pledd. Roper inn barna, skifter på barna tørre klær. Mens mannen rusler sakte opp mot bilen. Når mor og barn kommer etter , er han sur, fordi de brukte så lang tid. Han måtte jo vente.  Han setter seg inn i bilen. Huffer seg fordi mor ikke er rask nok til å få alle tingene og barna inn i bilen.

På vei hjem klager han på at han syntes hun tok med mange ting til stranden og at de brukte lang tid på å sette seg i bilen.  

Når han er ute med kompiser er det stort sett alene,  Kona ser man aldri ute alene. Og han klager på henne, det er så mye styr.

En dag så går hun. Og han skjønner ingenting.  Har ikke tid til å ha barna,  og klager til alle at hun er griske, fordi han må betale barnebidrag på egne unger. 

Desverre r det sykt mange av denne typen. Jeg har vært borti han selv. Kom meg heldigvis vekk før det ble noen unger. 

For all del, det finnes også sykt mange fine mannfolk der ute som ille er sånn. Men hvis du leser litt mer enn det du kaller hat mot menn her inne . Kan du vennligst også lese alle tråder laget av menn. Der de mener nermest at kvinner har plikt til å gi de sex osv. Så ser du selv , hvor dårlig utvalg kvinner har i menn. Og de trådene du sikter til er tråder av kvinner som har gitt opp pga for mange slike menn

Anonymkode: d3bd5...892

  • Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad i menn. Men ønsker et helt annet forhold enn mine foreldre og slik mange i generasjon over har det. Så må ha en mann som også bevisst har tenkt over at han vil ha der annerledes. Dvs jeg har ingen planer om å bli mor/tjener for en mann.

Anonymkode: abed1...e60

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hater ikke menn, men det er svært mange menn jeg har 0 respekt for.

Du som mann tenker jeg knapt er istand til å sette deg inn i hvorfor kvinner blir dritt lei. Menn mellom 30 og 55 er værst. Der er det veldig mange med dårlig kvinne syn, og diger ølmage. Du ser det på stranden.  Tenk over det. Mannen med ølmagen stiger ut av bilen sin stolt som en hane, uansett om bilen er fin eller et vrak. Han går bakovervendt, med kjønnsorganet lengst mulig  frem. Han går mot fronten av bilen,  og viser frem seg selv og bilen eller vraket sitt. Kona. Hun skynter seg rett i baksetet for å ta seg av to tre grinete varme barn. Skynter seg å få de ut av bilen, hun vet det letter humøret. Må passe på at de ikke løper ned til vannet før hun har fått ut tepper badeleker, bade tøy og niste mest sannsynligvis hun har laget. 

Barna løper ned mot vannet mor roper på dem, og ender med å slippe alt hun har for å hente de tilbake. Far står fortsatt og sprader og enser ikke barn på vei mot vannet eller en kone som bærer alt. Er han skikkelig grei, så bærer han kanskje en kurv. For da kan han bli litt bredere i armene,  kanskje vises en muskel om han holder kurven litt opp, sånn litt usynlig, og kurven er tung nok.

Nede på badeplassen sprader han ned på stranden, kjenner litt på vannet, nyter utsikten,  han har gooood tid. Mens kona i bakgrunnen stresser med å få ut underlag,  få på bade tøy,  smøre solkrem og. Blåse opp badeleker, samtidig som hun prøver å holde de unna vannet. 

Barna løper rett forbi far ut i vannet, han ler litt, og fortsetter  å nyte utsikten. Med armene synlig i siden,  slik at alle ikke skal gå glipp av at han står der så flott.  Mor heseblesende etter Barna før de går under. 

Mor underholder Barna i vannet, mens far setter seg på det nybredde strandpleddet. Spretter en pils, eller finner seg noe, drikke. Kanskje finner han noe mat og spiser litt. Når mor og barn kommer tilbake. Da er han ferdig , han går da å tar seg en dukkert.  Mens mor knapt kan finne frem raskt nok mat og drikke til barna. Er det noe igjen , får kanskje hun også litt mat og drikke. 

Så skal de hjem. Mor holder et øye med barna som bygger sandslott på stranden.  Mens hun rydder sammen mat og strand pledd. Roper inn barna, skifter på barna tørre klær. Mens mannen rusler sakte opp mot bilen. Når mor og barn kommer etter , er han sur, fordi de brukte så lang tid. Han måtte jo vente.  Han setter seg inn i bilen. Huffer seg fordi mor ikke er rask nok til å få alle tingene og barna inn i bilen.

På vei hjem klager han på at han syntes hun tok med mange ting til stranden og at de brukte lang tid på å sette seg i bilen.  

Når han er ute med kompiser er det stort sett alene,  Kona ser man aldri ute alene. Og han klager på henne, det er så mye styr.

En dag så går hun. Og han skjønner ingenting.  Har ikke tid til å ha barna,  og klager til alle at hun er griske, fordi han må betale barnebidrag på egne unger. 

Desverre r det sykt mange av denne typen. Jeg har vært borti han selv. Kom meg heldigvis vekk før det ble noen unger. 

For all del, det finnes også sykt mange fine mannfolk der ute som ille er sånn. Men hvis du leser litt mer enn det du kaller hat mot menn her inne . Kan du vennligst også lese alle tråder laget av menn. Der de mener nermest at kvinner har plikt til å gi de sex osv. Så ser du selv , hvor dårlig utvalg kvinner har i menn. Og de trådene du sikter til er tråder av kvinner som har gitt opp pga for mange slike menn

Anonymkode: d3bd5...892

PS. Her jeg bor har vi et navn på dem: spradebasser

Anonymkode: d3bd5...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror desverre at det vi ser er de evolusjonære konsekvensen av at kvinner har blitt undertrykket, voldtatt og tvunget til å gifte seg med menn de ikke likte i tusenvis av år. 

Dette førte til at en stor andel kvinner, som ikke har så mye interesse for menn, ble tvunget til å reprodusere seg likevel, og videreførte disse egenskapene til dagens generasjon.

Nå står vi igjen med et kvinnekjønn som i gjennomsnitt er mindre interessert i menn, enn menn er i kvinner.

De kvinnene som er naturlig interesserte i menn har funnet seg en mann for lengst. Da står vi kanskje igjen med mellom 25-50% av kvinner som rett og slett ikke er så gira, og synes de har det best alene.

Jeg kjenner mye på det siste. Jeg har enda ikke møtt en mann som det hadde vært bedre å være sammen med enn å bare være enslig. Å være dammen med en mann gjør rett og slett livet mitt mindre godt enn det er. Hvorfor skal jeg gjøre noe sånt mot meg selv?

Trist for dagens generasjon menn at dere får konsekvensene av tusen år med dette.

Om det er en trøst så kommer problemet til å løse seg selv over de neste par tusen år dersom bare de kvinnene med en naturlig dragning mot menn får barn.

Anonymkode: 403dc...480

Så mye tøv du skriver. Bare innlært prpoaganda. Bruk hodet, les forskning og tenk selv istedet for bare å tro blindt på innlært propaganda fra skolesytemet og medier. Vær kritisk til alt du lærer og slutt å la deg hjernevaske av poropagandaen vi oversvømmes med. Flertallet av norske menn voldtar ikke og har aldri gjort det !!! Men det finnes psykisk syke skadede menn og psykopater. Psykopater og narsissister har alltid sittet alltid på makten, og færre av normale menn og kvinner. Det er disse som skader en hel befolkning og ødelegger alle sunne verdier fordi de er dysfunkjonelle

Anonymkode: 40d39...e61

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tror desverre at det vi ser er de evolusjonære konsekvensen av at kvinner har blitt undertrykket, voldtatt og tvunget til å gifte seg med menn de ikke likte i tusenvis av år. 

Dette førte til at en stor andel kvinner, som ikke har så mye interesse for menn, ble tvunget til å reprodusere seg likevel, og videreførte disse egenskapene til dagens generasjon.

Nå står vi igjen med et kvinnekjønn som i gjennomsnitt er mindre interessert i menn, enn menn er i kvinner.

De kvinnene som er naturlig interesserte i menn har funnet seg en mann for lengst. Da står vi kanskje igjen med mellom 25-50% av kvinner som rett og slett ikke er så gira, og synes de har det best alene.

Jeg kjenner mye på det siste. Jeg har enda ikke møtt en mann som det hadde vært bedre å være sammen med enn å bare være enslig. Å være dammen med en mann gjør rett og slett livet mitt mindre godt enn det er. Hvorfor skal jeg gjøre noe sånt mot meg selv?

Trist for dagens generasjon menn at dere får konsekvensene av tusen år med dette.

Om det er en trøst så kommer problemet til å løse seg selv over de neste par tusen år dersom bare de kvinnene med en naturlig dragning mot menn får barn.

Anonymkode: 403dc...480

Spikeren på hodet.

Menn har et oppblåst ego som gjør at de ikke reflekterer over om en kvinne får noe positivt tilført i livet dersom hun blir sammen med han. Menn har ikke forstått at kvinner heller vil være single enn å rydde opp etter en guttevalp som "ikke ser" rot, som hun må organisere hverdagen for fordi han ikke husker når barna har avslutning på skolen eller karneval i barnehagen, som hun må ha sex med uten å være kåt for ellers blir han sur i dagesvis, som hun må spørre pent om han kan bidra med å støvsuge huset før svigers (hans foreldre) kommer på middag, osv osv. Listen er så evig lang.

Det er best for kvinner å være alene.

Og det er det mannfolk må ta tak i, ikke nok en gang sutre om for å få kvinner til å bli sammen med dem av medlidenhet. Vi er lei av at våre overutviklede empati blir utnyttet.

Mannfolk får lære seg å bli en god partner, først da vil de bli valgt også. Hvis menn aldri fikk sex av en kvinne, hadde de da valgt å bli sammen med henne? Mest sannsynlig ikke. Akkurat slik er det for kvinner også, man går i minus av å bli sammen med en mann. Så vi velger det lett bort.

Det som er synd er at vi stort sett ønsker oss en partner, men han må være en likeverdig partner. Og det finnes sjeldent. Så mannfolk har egentlig en ganske god sjans. Hvis de bare gadd å gjøre en innsats...

Men de fleste menn føler seg berettiget til det de vil ha, uten å gjøre noe for det. Og da ender de opp forvirrede og bitre, hvorfor vil ingen ha meeeeg? De forstår det rett og slett ikke, for i deres egne øyne er de jo et catch. Uten å ha reflektert over hva de mener gjør dem til gode partnere.

Og ikke sjeldent er lista veldig lav, de tror de er good guys bare fordi de ikke slår. Men kvinner klarer seg utmerket uten alle de negative tingene som følger med en mannlig partner, når lista er såpass lav. Å ikke bli slått er noe vestlige kvinner tar som en selvfølge. Så menn må bidra med noe MER enn bare det.

Anonymkode: 1a8df...7a6

  • Liker 4
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du lurer sikkert på hvorfor denne tråden er artikulert på en ekstrem sentimental
og teatralsk måte. Dette er fordi at de siste dagene har jeg lest noen tråder her på KG
(verste er "Kvinner Trenger Faktisk ikke Menn") og mange horrible på Reddit.
Det ble for mye for meg, og jeg begynner å bli urolig.

Jeg er ikke ansvralig for det systemet mine forfedre har skapt.
Jeg hverken hater eller misliker kvinner, og jeg misliker dere heller ikke for å være kvinner.
Jeg er ingen voldtektsmann, morder eller kvinnemisbruker.
Jeg er urolig for fremtiden nå som tilsynelatende ting begynner å gradvis gå i kvinners favør....
Dating er blitt umulig med skyhøye krav om status og penger. Mellomenneskelige kvaliteter er utilstrekkelige nå.
Og sosialt sett så vil man bli sett på som et creep eller potensiell trussel om en sier eller gjør noe uperfekt i hverdagen

Er det virkelig slik? Hvorfor hater dere menn?

Anonymkode: 8da8c...a34

Jeg er kvinne og hater ikke menn. Datingmarkedet er umulig begge veier siden begge parter har for høye krav og menn ofte ikke er seriøse. Mellommenneskelige kvaliteter er borte i et samfunn hvor alle bare sitter inne og ser strømmetjenester eller knatrer på mobilen og ellers er jeg enig i at de som er krenkbare roper for høyt. Jeg tror ikke de fleste kvinner hater menn, men vi blir litt slitne av alt kvinnehatet som verserer på nett. 

Anonymkode: 2f2e3...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...