Sharpa VinterBerg Skrevet 21. januar 2023 #281 Del Skrevet 21. januar 2023 Mmmwhatever skrev (10 minutter siden): Oprah var ikke kritisk til noe som helst i det «intervjuet». Det var ikke akkurat kritisk journalistikk. Meghan burde jo også satt seg inn i hvorfor ungene ikke får prinse- og prinsessetitler. 🙄 Det har ikke noe med hennes eller deres hudfarge å gjøre. Det var vare pinlig å se og det var tydelig at Megan løy. Flakkende blikk og kroppsspråk lyver sjeldent. 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. januar 2023 #282 Del Skrevet 21. januar 2023 Misselue skrev (9 minutter siden): Det var vare pinlig å se og det var tydelig at Megan løy. Flakkende blikk og kroppsspråk lyver sjeldent. Det er også kroppspråket når noen sier noe som er vondt for dem å si, noe som er forbundet med sterke følelser, en traume og hvor man må bruke masse energi for å beholde roen og ikke begynne å gråte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. januar 2023 #283 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (Akkurat nå): Det er også kroppspråket når noen sier noe som er vondt for dem å si, noe som er forbundet med sterke følelser, en traume og hvor man må bruke masse energi for å beholde roen og ikke begynne å gråte. Dette tror du på? De har anklaget kongehuset for rasisme og fortalt løgner angående titlene til barna. Det som var et snodig skue var Harry som ikke korrigerte Megan. Han kjenner vel til historien og at dette ikke handler om hudfarge? 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. januar 2023 #284 Del Skrevet 21. januar 2023 Misselue skrev (1 minutt siden): Dette tror du på? De har anklaget kongehuset for rasisme og fortalt løgner angående titlene til barna. Det som var et snodig skue var Harry som ikke korrigerte Megan. Han kjenner vel til historien og at dette ikke handler om hudfarge? Jeg har ikke hørt noen rasismeanklager direkte fra dem. Kun det media sier at de sier. Fordi rasismeanklagene tabloidene kom med økte i så stor omfang, måtte Harry ut og rette opp i det og spesifikt si at de ikke har anklaget noen i rasisme, men at pressen gjorde det. Det burde egentlig ikke vært nødvendig for ham å avsløre løgnen, men de kunne ikke bare sitte og se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. januar 2023 #285 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke hørt noen rasismeanklager direkte fra dem. Kun det media sier at de sier. Fordi rasismeanklagene tabloidene kom med økte i så stor omfang, måtte Harry ut og rette opp i det og spesifikt si at de ikke har anklaget noen i rasisme, men at pressen gjorde det. Det burde egentlig ikke vært nødvendig for ham å avsløre løgnen, men de kunne ikke bare sitte og se på. Jeg har dokumentert at de har beskyldt kongehuset for rasisme i mitt første innlegg til deg. Det skjedde i intervjuet med Oprah. Hele verden har fått det mee seg, mens du benekter det. Hva er poenget? 9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 21. januar 2023 #286 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke hørt noen rasismeanklager direkte fra dem. Kun det media sier at de sier. Fordi rasismeanklagene tabloidene kom med økte i så stor omfang, måtte Harry ut og rette opp i det og spesifikt si at de ikke har anklaget noen i rasisme, men at pressen gjorde det. Det burde egentlig ikke vært nødvendig for ham å avsløre løgnen, men de kunne ikke bare sitte og se på. Hallo, Harry har -aldri- rettet opp i dette på eget initiativ selv om han har hatt sjansen HVER ENESTE DAG siden Oprah-intervjuet. Hvor lenge er det siden det intervjuet? To år, ca? Først når han blir kontrontert med insinuasjonene om rasisme i kongehuset (i et intervju som er rundt fjorten dager gammelt?) påstår han med ett at nei, han og Meghan har aldri sagt at kongehuset er rasistiske. Tenker du da at han ikke har fått med seg at omtrent hver eneste menneske som så dette intervjuet har tenkt eller lurt på hvem rasisten i kongehuset er? Meghan sier "det var bekymringer rundt Archies hudfarge". Kan dette på NOEN som helst måte tolkes i en annen retning enn at de mener enkelte i kongehuset er rasistiske? Alle tolket det slik, og Harry og Meghan vet at alle tolket det slik (det var antagelig det som var meningen?). Likevel går de ikke ut og presiserer eller dementerer noe som helst før det tilfeldigvis kommer et dementi et intervju om noe helt annet. Jeg tror at enhver med et snev av sosial intelligens vil forstå at her er det ugler i mosen og underliggende motiver. 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. januar 2023 #287 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Alle har fått det med seg, men alle andre lyver? Meghan accuses UK royals of racism, says 'didn't want to be alive' https://www.reuters.com/article/britain-royals-meghan-int-idUSKBN2B003I Endret 23. januar 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 21. januar 2023 #288 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Alt du har sett, lest og hørt som du viser til, er regissert av dette paret og/eller journalister som knapt stiller dem et kritisk spørsmål. Med andre ord; Du har hørt parets historie igjen og igjen uten motstemmer. Hva med å lese noe fra en forfatter (f.eks) som sitter på andre opplysninger og andre perspektiver enn de perspektivene paret selv fronter - dersom mistilliten din til mediene er så stor? Så kan du gjøre deg opp din egen mening etter å ha sett flere perspektiver. Endret 23. januar 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. januar 2023 #289 Del Skrevet 21. januar 2023 Misselue skrev (1 minutt siden): Alle har fått det med seg, men alle andre lyver? Meghan accuses UK royals of racism, says 'didn't want to be alive' https://www.reuters.com/article/britain-royals-meghan-int-idUSKBN2B003I Takk for at du ga eksempel på hvordan pressen legger ord i munnen hennes. Det ble helt nødvendig med oppklaring fra Harry. Jeg tenker på Pavlovs hund. Mange tenker automatisk ''rasisme'' når de hører ''hudfarge''. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. januar 2023 #290 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (Akkurat nå): Takk for at du ga eksempel på hvordan pressen legger ord i munnen hennes. Det ble helt nødvendig med oppklaring fra Harry. Jeg tenker på Pavlovs hund. Mange tenker automatisk ''rasisme'' når de hører ''hudfarge''. Hun anklaget kongehuset for rasisme i intervjuet som jeg også har sett. Du sitter å benekter noe som det er dokumentasjon på? Hva er poenget når du tar så inni granskauen feil? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 21. januar 2023 #291 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (1 minutt siden): Jeg tenker på Pavlovs hund. Mange tenker automatisk ''rasisme'' når de hører ''hudfarge''. Ok, de er ikke rasister de bare hater mørkhudede. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. januar 2023 #292 Del Skrevet 21. januar 2023 Misselue skrev (Akkurat nå): Hun anklaget kongehuset for rasisme i intervjuet som jeg også har sett. Du sitter å benekter noe som det er dokumentasjon på? Hva er poenget når du tar så inni granskauen feil? Feilen ligger hos versjonen du har fått servert i tabloidene. Diskusjon om hudfarge handler ikke alltid om rasisme. Det er ingen dokumentasjon som støtter din påstand. Annet enn hva tabloidene skriver selvfølgelig, men det er ikke en dokumentasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 21. januar 2023 #293 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (På 21.1.2023 den 18.06): Det er også kroppspråket når noen sier noe som er vondt for dem å si, noe som er forbundet med sterke følelser, en traume og hvor man må bruke masse energi for å beholde roen og ikke begynne å gråte. Vi har kroppsspråk uansett sinnstilstand. Når det som sies og kroppsspråket ikke stemmer overens, så er det vel ikke vanskelig å forstå at her er det noen som ikke holder seg til sannheten. Meghan viste laaaang vei at hun løy, jeg så det med ett halvt øye. Harry har vist det samme, men ikke i like stor grad som Meghan. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 21. januar 2023 #294 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (1 minutt siden): Takk for at du ga eksempel på hvordan pressen legger ord i munnen hennes. Det ble helt nødvendig med oppklaring fra Harry. Jeg tenker på Pavlovs hund. Mange tenker automatisk ''rasisme'' når de hører ''hudfarge''. Du svarer ikke på det jeg har spurt om en del ganger her. 1. Tror DU at Harry og Meghan IKKE har fått med deg at HELE VERDEN, medier og privatpersoner, tenkte at (noen i) KONGEHUSET er rasister etter de sterke insinuasjonene i Oprah-intervjuet? 2. HVORFOR ventet de i HELE TO ÅR før de (Harry) TILFELDIGVIS sier i et intervju at NEIDA, DE HAR ALDRI SAGT AT NOEN I KONGEHUSET ER RASISTER? Stormen etter dette hadde lagt seg for lengst og spekulasjonene har fått rase i to år før de plutselig dementerer. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. januar 2023 #295 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (Akkurat nå): Feilen ligger hos versjonen du har fått servert i tabloidene. Diskusjon om hudfarge handler ikke alltid om rasisme. Det er ingen dokumentasjon som støtter din påstand. Annet enn hva tabloidene skriver selvfølgelig, men det er ikke en dokumentasjon. Feilen ligger hos paret selv som er tatt i flere løgner. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. januar 2023 #296 Del Skrevet 21. januar 2023 Misselue skrev (Akkurat nå): Feilen ligger hos paret selv som er tatt i flere løgner. Hvis du tror på alt tabloidene skriver, så ja. Men jeg ville ikke satset mine penger der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. januar 2023 #297 Del Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (Akkurat nå): Hvis du tror på alt tabloidene skriver, så ja. Men jeg ville ikke satset mine penger der. Du tror på noen som lyver om titlene til barna? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 21. januar 2023 #298 Del Skrevet 21. januar 2023 Misselue skrev (5 minutter siden): Hun anklaget kongehuset for rasisme i intervjuet som jeg også har sett. Du sitter å benekter noe som det er dokumentasjon på? Hva er poenget når du tar så inni granskauen feil? Jeg tror han sikter til at selve ordet "rasist" aldri ble brukt. Men når paret sitter og forteller at "noen i kongehuset var bekymret for sønnens hudfarge" og samtidig velger å ta i mot en pris for å være med på å bekjempe struktuell rasisme i kongehuset, hvordan kan man da tenke at de ikke prøvde å insinuere at kongehuset er rasistiske? 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 21. januar 2023 #299 Del Skrevet 21. januar 2023 M** skrev (25 minutter siden): Hallo, Harry har -aldri- rettet opp i dette på eget initiativ selv om han har hatt sjansen HVER ENESTE DAG siden Oprah-intervjuet. Hvor lenge er det siden det intervjuet? To år, ca? Først når han blir kontrontert med insinuasjonene om rasisme i kongehuset (i et intervju som er rundt fjorten dager gammelt?) påstår han med ett at nei, han og Meghan har aldri sagt at kongehuset er rasistiske. Tenker du da at han ikke har fått med seg at omtrent hver eneste menneske som så dette intervjuet har tenkt eller lurt på hvem rasisten i kongehuset er? Meghan sier "det var bekymringer rundt Archies hudfarge". Kan dette på NOEN som helst måte tolkes i en annen retning enn at de mener enkelte i kongehuset er rasistiske? Alle tolket det slik, og Harry og Meghan vet at alle tolket det slik (det var antagelig det som var meningen?). Likevel går de ikke ut og presiserer eller dementerer noe som helst før det tilfeldigvis kommer et dementi et intervju om noe helt annet. Jeg tror at enhver med et snev av sosial intelligens vil forstå at her er det ugler i mosen og underliggende motiver. Hehe, ja. Spesielt i kombinasjon med kroppsspråk og mimikk, for ikke å snakke om Oprahs veldig fake shock. Hun visste nøyaktig hva de skulle si på forhånd, såklart. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. januar 2023 #300 Del Skrevet 21. januar 2023 M** skrev (1 minutt siden): Jeg tror han sikter til at selve ordet "rasist" aldri ble brukt. Men når paret sitter og forteller at "noen i kongehuset var bekymret for sønnens hudfarge" og samtidig velger å ta i mot en pris for å være med på å bekjempe struktuell rasisme i kongehuset, hvordan kan man da tenke at de ikke prøvde å insinuere at kongehuset er rasistiske? Alle andre har fått det med seg at paret anklaget kongehuset for rasisme med tanke på kommentarer og bekymring for sønnens hudfarge. Meghan fikk også titlene til barna til å handle om hudfarge. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå