Gå til innhold

Prins Harry og Meghan😉


Sofie Maria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

yamask skrev (2 timer siden):

Har dere sett nyeste South Park-episoden? 😆 De tar dem på kornet, som vanlig!

Kan du komme med en beskrivelse? Gjerne skjult, av hensyn til de som ser på South Park.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

To personer som ligner mistenkelig mye på Harry og Meghan tramper rundt i hele verden på en "world wide privacy tour" med skilt og roper "we want privacy" uten at noen bryr seg. De er på talkshow i Canada der de blir fornærmet av at programlederen påpeker ironien i at Harry hater journalister mens han rapporterer fra innsiden av kongehuset i en bok. De flytter til South Park rett ovenfor Kyle og trakkaserer ham noe voldsomt fordi han ikke bryr seg om dem. Selvfølgelig mye morsommere enn det jeg klarer formidle, men Meghan og Harry er så fornærma av denne episoden at de har varslet søksmål 😆 

 

Hulderen skrev (1 time siden):

Kan du komme med en beskrivelse? Gjerne skjult, av hensyn til de som ser på South Park.

Håper jeg klarte bruke skjult-funksjonen riktig. 

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (19 minutter siden):
  Skjul innhold

To personer som ligner mistenkelig mye på Harry og Meghan tramper rundt i hele verden på en "world wide privacy tour" med skilt og roper "we want privacy" uten at noen bryr seg. De er på talkshow i Canada der de blir fornærmet av at programlederen påpeker ironien i at Harry hater journalister mens han rapporterer fra innsiden av kongehuset i en bok. De flytter til South Park rett ovenfor Kyle og trakkaserer ham noe voldsomt fordi han ikke bryr seg om dem. Selvfølgelig mye morsommere enn det jeg klarer formidle, men Meghan og Harry er så fornærma av denne episoden at de har varslet søksmål 😆 

 

Håper jeg klarte bruke skjult-funksjonen riktig. 

Ja, det klarte du. Tusen takk for svar!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Cisco skrev (2 timer siden):

Skilsmisse

Men, har ikke de nettop vært på er arrangement sammen? Tidligere i uken eller i forrige uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilly Rose skrev (47 minutter siden):

Men, har ikke de nettop vært på er arrangement sammen? Tidligere i uken eller i forrige uke?

Det er fordi de er glad i oppmerksomhet....og de vil ha et privatliv 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisco skrev (43 minutter siden):

Det er fordi de er glad i oppmerksomhet....og de vil ha et privatliv 😂

Okay 😂 ja, takk begge deler i pose og sekk opplegget. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva som er gode kilder eller ikke - men på you tube ligger det mye om at de hadde surrogati for å få barna. Noen sier til og med at barn ikke finnes … Jeg tar alt dette med en klype salt så langt 😊

Cisco skrev (8 timer siden):

Skilsmisse

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Jeg aner ikke hva som er gode kilder eller ikke - men på you tube ligger det mye om at de hadde surrogati for å få barna. Noen sier til og med at barn ikke finnes … Jeg tar alt dette med en klype salt så langt 😊

 

Man må ikke gå seg vill på Youtube. Da kan man i verste fall ende opp som flat-earther 😉

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (41 minutter siden):

Man må ikke gå seg vill på Youtube. Da kan man i verste fall ende opp som flat-earther 😉

Det kommer aldri til å skje 😊 Men hva skal man ta seriøst bår det gjelder meghan og harry?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisco skrev (2 timer siden):

Men dagbladet er vel en god del sladder, på lik linje med Se og Hør. 

De gjør vel hva som helst i håp om å generere flest mulig "klikk" så ikke sikkert at man skal ta alt fra den kanten der som "god fisk" heller da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StinkySocks skrev (2 timer siden):

Men dagbladet er vel en god del sladder, på lik linje med Se og Hør. 

De gjør vel hva som helst i håp om å generere flest mulig "klikk" så ikke sikkert at man skal ta alt fra den kanten der som "god fisk" heller da. 

Poenget mitt var at det tok en uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de skilles er ingen overraskelse, men trodde det skulle gå en 3-4 år til før vi fikk overskriften. Nå vet jeg ikke hvor mye hold det er i dette da, men. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (På 31.5.2023 den 18.47):

At de skilles er ingen overraskelse, men trodde det skulle gå en 3-4 år til før vi fikk overskriften. Nå vet jeg ikke hvor mye hold det er i dette da, men. 

Ble jo nevnt for et halvår siden at de planla å offentliggjøre det mot sommeren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Motelvibes skrev (6 timer siden):

Ble jo nevnt for et halvår siden at de planla å offentliggjøre det mot sommeren.

Ok, hadde ikke fått med meg det, trodde det var «oss 2 mot verden/ familien», vi har rett alle andre feil. Min tanke er at Harry er naiv og var desperat etter å bli elsket og at Meghan så sitt snitt til å få en bit av den rojalistiske verden og melke det for alt det er verdt. Trist, særlig for ungene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...