Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (2 minutter siden):

Jeg har trykket flere ganger at jeg ikke støtter Spleisen pluss rapportert den . Synes det er helt usmakelig at de tigger slik når de tross alt tjener langt over det gjennomsnittlige folk gjør. Han tjener godt,  og hun har nok en god uføretrygd,  og det har nok Mille også på ung ufør.  Så selger de fjas utenom som de også håver inn penger på.  Dette er faktisk å scamme folk i min bok 

Er så enig. Blir jo og litt rart å legge ut om alt det de har kjøpt og gjort fremover etter å fått finansiert hesten via Spleis. 

Han tjener veldig godt sier han selv i et intervju. 

Så det er direkte kvalmende 

Men blir bare å le når jeg møter henne på gaten her dessverre.  Bærende på alle handleposene.... .... 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
missprincess skrev (26 minutter siden):

Jeg har trykket flere ganger at jeg ikke støtter Spleisen pluss rapportert den . Synes det er helt usmakelig at de tigger slik når de tross alt tjener langt over det gjennomsnittlige folk gjør. Han tjener godt,  og hun har nok en god uføretrygd,  og det har nok Mille også på ung ufør.  Så selger de fjas utenom som de også håver inn penger på.  Dette er faktisk å scamme folk i min bok 

Forkastelig hvordan dette paret opptrer.

Blir rett og slett provosert og kvalm av dem 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Spleisen sjokkerer meg ikke. Det er familien Poppe vi snakker om... De vet å snylte til seg alt de kan. Jeg får vondt av Mille. Hun som såg frem til mer fritid nå som Sol ikke er mer. Det er mye jobb med hest. Dette er åpenbart foreldrene som presser igjennom. 

Endret av 0da
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
siesta skrev (36 minutter siden):

Er så enig. Blir jo og litt rart å legge ut om alt det de har kjøpt og gjort fremover etter å fått finansiert hesten via Spleis. 

Han tjener veldig godt sier han selv i et intervju. 

Så det er direkte kvalmende 

Men blir bare å le når jeg møter henne på gaten her dessverre.  Bærende på alle handleposene.... .... 

Hun lider av kjøpemani tror jeg,  og alt hun kjøper er ikke akkurat First price nei det er det dyreste . Skuffene er fulle av snop, og kjøleskapet er sprengt av mat. Og de klærne hun handler er langt fra billig har jeg sett . Nei, de har alle muligheter til å spare til en hest selv 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
missprincess skrev (Akkurat nå):

Hun lider av kjøpemani tror jeg,  og alt hun kjøper er ikke akkurat First price nei det er det dyreste . Skuffene er fulle av snop, og kjøleskapet er sprengt av mat. Og de klærne hun handler er langt fra billig har jeg sett . Nei, de har alle muligheter til å spare til en hest selv 

Synes alle her bør gå inn å trykke så mye de kan at de er skeptisk til spleisen.  Det vil hjelpe at de muligens stopper den eller advarer folk mot å gi

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
0da skrev (1 time siden):

Spleisen sjokkerer meg ikke. Det er familien Poppe vi snakker om... De vet å snylte til seg alt de kan. Jeg får vondt av Mille. Hun som såg frem til mer fritid nå som Sol ikke er mer. Det er mye jobb med hest. Dette er åpenbart foreldrene som presser igjennom. 

Hvis det er foreldrene som ligger bak dette og ikke ungdommen selv, så er det jo enda verre. Fysj for noen ekle folk 

• Nyttig 8
Skrevet
Maia3 skrev (6 minutter siden):

Hvis det er foreldrene som ligger bak dette og ikke ungdommen selv, så er det jo enda verre. Fysj for noen ekle folk 

Helt klart foreldrene som ligger bak dette  men fortsett å trykk på at man er skeptisk til spleisen man kan trykke i ett sett . Jeg trykket helt opp til 1500 trykket på én gang og det vil jeg fortsette med så ofte jeg kan . Oppfordrer alle til å gjøre det samme 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
missprincess skrev (5 minutter siden):

Helt klart foreldrene som ligger bak dette  men fortsett å trykk på at man er skeptisk til spleisen man kan trykke i ett sett . Jeg trykket helt opp til 1500 trykket på én gang og det vil jeg fortsette med så ofte jeg kan . Oppfordrer alle til å gjøre det samme 

Klart de ligger bak dette. De kunne fint ordnet dette med hesten selv. 

Men nå blir det hest og så en fantastisk sommer med festivaler og turer. 

De mangler absolutt ingenting. 

Uff og uff.... 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Når man ser hvor manipulerende Nina er når hun snakker med datteren,filmer og legger seansen ut på snap for å høste sympati og penger så kan jo dette kalles svindel,om ikke Spleis stopper tiggingen denne influenseren bruker kanalene sine til så er det ille

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Velinda skrev (Akkurat nå):

Når man ser hvor manipulerende Nina er når hun snakker med datteren,filmer og legger seansen ut på snap for å høste sympati og penger så kan jo dette kalles svindel,om ikke Spleis stopper tiggingen denne influenseren bruker kanalene sine til så er det ille

Er så enig. Spleis burde stoppet denne.

• Nyttig 10
Skrevet
siesta skrev (13 minutter siden):

Er så enig. Spleis burde stoppet denne.

Kanskje vi skal opprette en spleis til oss selv, vi her i tråden også ?

ALLE har vel noe på ønskelisten til den nette sum av rundt 100.000 ?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Men jeg tenker på det hun sa at det kostet masse penger ved dødsfallet av Sol/islandshesten og Mille hadde lånt penger av foreldrene.. er det da en tanke at noen av disse pengene også skal gå til å dekke det?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Lillemyoghufsa skrev (6 minutter siden):

Men jeg tenker på det hun sa at det kostet masse penger ved dødsfallet av Sol/islandshesten og Mille hadde lånt penger av foreldrene.. er det da en tanke at noen av disse pengene også skal gå til å dekke det?

Det er det nok. De virker ikke som de gir med dørene til henne.... men selv lever sus og dus. 

Blir bare kvalm.

Endret av siesta
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Lillemyoghufsa skrev (12 minutter siden):

Jeg har hatt hest i 40 år, det vil si flere hester. I tillegg har datteren min hatt flere hester, fra hun var barn. Nå vet jeg ikke nøyaktig dødsårsak til hesten til Nina/Mille, men dette er mest trolig noe en forsikring dekker da det var så akutt. Så hadde de hatt forsikringen i orden så hadde de fått igjen bruksverdien på hesten og fått dekket kostnadene i forbindelse med død hest (transport til destruksjon). Så her avkler jo hun seg selv med at de ikke engang har forsikret hesten, noe jeg aldri har vært borti i eget eller andres hestehold før. Og på toppen av det hele skal følgerne betale for ny hest, totalt motbydelig.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Zena33 skrev (8 minutter siden):

Jeg har hatt hest i 40 år, det vil si flere hester. I tillegg har datteren min hatt flere hester, fra hun var barn. Nå vet jeg ikke nøyaktig dødsårsak til hesten til Nina/Mille, men dette er mest trolig noe en forsikring dekker da det var så akutt. Så hadde de hatt forsikringen i orden så hadde de fått igjen bruksverdien på hesten og fått dekket kostnadene i forbindelse med død hest (transport til destruksjon). Så her avkler jo hun seg selv med at de ikke engang har forsikret hesten, noe jeg aldri har vært borti i eget eller andres hestehold før. Og på toppen av det hele skal følgerne betale for ny hest, totalt motbydelig.

Håper noen er tøff nok til å spørre henne om det!

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Zena33 skrev (12 minutter siden):

Ja det sier jo endel. Håper også noen er tøffe nok til å spørre om dette. Synes alt dette blir helt feil fra ende til annen. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Håper noen er tøff nok til å spørre henne om det!

Sendte henne akkurat en melding 😇 Jeg konfronterte henne med at de ikke hadde forsikret hesten og nå ba følgerne om å betale for en ny hest. Avsluttet med «Jeg har ikke ord for dette…» 😇

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Zena33 skrev (2 minutter siden):

Sendte henne akkurat en melding 😇 Jeg konfronterte henne med at de ikke hadde forsikret hesten og nå ba følgerne om å betale for en ny hest. Avsluttet med «Jeg har ikke ord for dette…» 😇

Så bra. Blir spennende å se  om du får svar. 

• Liker 8
Skrevet
Zena33 skrev (2 minutter siden):

Applaus for deg 👏👏👏Stående applaus for deg 👏👏👏Du ble vel blokkert da eller blir hengt ut på snappen av tante blå 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Hold oss oppdatert er du snill 🤩

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
siesta skrev (Akkurat nå):

Så bra. Blir spennende å se  om du får svar. 

Skal oppdatere dere på om det blir svar eller blokkering 😅

• Liker 4
  • Hjerte 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...