Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er så frekt... 🥴 Kunne de ikke ha sponset datteren sin med ny hest selv?? De har råd til dyre ferier, mye nipps, og helt nytt kjøkken!! Men å hjelpe dattera med ny hest, nei det må de opprette spleis for??? Gal verden. Hadde aldri fått meg til å gjøre noe sånt!! Og det verste er at folk støtter dette??

• Liker 4
  • Nyttig 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Anelyy skrev (29 minutter siden):

Dette er så frekt... 🥴 Kunne de ikke ha sponset datteren sin med ny hest selv?? De har råd til dyre ferier, mye nipps, og helt nytt kjøkken!! Men å hjelpe dattera med ny hest, nei det må de opprette spleis for??? Gal verden. Hadde aldri fått meg til å gjøre noe sånt!! Og det verste er at folk støtter dette??

Er så enig. Håper virkelig denne blir stoppet. 

Har gitt spleis beskjed. Er jo utnyttelse av datteren  samt et hån mot spleis . 

Endret av siesta
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Pakini skrev (5 timer siden):

Allerede fått inn 10.000kr på spleisen. Frekke folk. Jeg har no rapportert den

Hvordan får jeg til å rapportere? Helt forferdelig å se hvordan de bruker sitt eget barn på denne måte!🤢

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Vurderer faktisk å gi spleisen 1 kr for å kunne legge igjen en kommentar slik at folk kanskje får opp øynene og ikke støtter denne 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Anelyy skrev (5 timer siden):

Ikke glem smeg kjøkkenutsyr, kjøleskap til 60.000, stadige utlandsreiser med business class og luksushotell. De eier ikke skam! 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Det verste er at Nina sin snap øker vanvittig for tiden med følgere! Håper ikke hun får betalt for alt dette våset hun deler. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (4 timer siden):

Hvordan får jeg til å rapportere? Helt forferdelig å se hvordan de bruker sitt eget barn på denne måte!🤢

Det kommer opp en slik emoji om hva du synes om spleisen da trykker du på den med surt fjes og så står det at noe om at spleisen ikke er bra eller noe i den duren husker ikke hva det sto men jeg trykket på den og ser at det står at folk er skeptiske til at spleisen.  Jo flere negative tilbakemeldinger jo større sjanse for at spleisen blir stoppet 

• Nyttig 6
Skrevet
missprincess skrev (28 minutter siden):

Det kommer opp en slik emoji om hva du synes om spleisen da trykker du på den med surt fjes og så står det at noe om at spleisen ikke er bra eller noe i den duren husker ikke hva det sto men jeg trykket på den og ser at det står at folk er skeptiske til at spleisen.  Jo flere negative tilbakemeldinger jo større sjanse for at spleisen blir stoppet 

Du må rapporte spleisen i tillegg. Det med emojien er kun ment som en heads up til givere. 

Det står «rapporter spleisen» litt under der emojien er. Trykk der om dere ønsker å varsle spleis. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
quietone skrev (3 timer siden):

Ikke glem smeg kjøkkenutsyr, kjøleskap til 60.000, stadige utlandsreiser med business class og luksushotell. De eier ikke skam! 

Og kanskje kutte ned på ølle bølle turer, og heller være med å støtte til  en ny hest for M.

• Liker 13
Skrevet
quietone skrev (1 time siden):

Du må rapporte spleisen i tillegg. Det med emojien er kun ment som en heads up til givere. 

Det står «rapporter spleisen» litt under der emojien er. Trykk der om dere ønsker å varsle spleis. 

Ja, det må selvfølgelig gjøres også.  Jeg rapporterte den i går . Ser forresten at nå skryter N at de skal på fem festivaler i sommer den ene i Hamburg.  Tenker at det ikke er billig de kunne jo lagt de pengene i en hest til M

• Liker 14
Skrevet (endret)

Det er så hånlig mot spleis  Trodde spleis var for de som ikke hadde midler selv.....Screenshot_20260615_110929_Chrome.thumb.jpg.ced25b7bc06cecbe7bf579c908889385.jpg

Endret av siesta
  • Nyttig 12
Skrevet

Noen som vet hvordan spleis fungerer? Hvis jeg kommenterer som anonym, kan de da se hvem jeg er på noen måte? Har ikke lyst å bli uthengt på deres Snap , noe jeg garantert kommer til å bli hvis jeg skriver noe negativt der. 

• Liker 7
  • Hjerte 4
Skrevet
siesta skrev (6 minutter siden):

Det er så hånlig mot spleis  Trodde spleis var for de som ikke hadde midler selv.....Screenshot_20260615_110929_Chrome.thumb.jpg.ced25b7bc06cecbe7bf579c908889385.jpg

Er vel det Spleis egentlig er til for de som har dårlig råd derfor provoserer denne spleisen når man vet de sitter veldig godt i det økonomisk.  Da er det grådighet hos dem som har tatt over slik at andre skal betale for dem, da kan de bruke sine penger på fest og moro

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (4 minutter siden):

Noen som vet hvordan spleis fungerer? Hvis jeg kommenterer som anonym, kan de da se hvem jeg er på noen måte? Har ikke lyst å bli uthengt på deres Snap , noe jeg garantert kommer til å bli hvis jeg skriver noe negativt der. 

Tror ikke de kan vite hvem personer er som skriver anonymt.  Og hadde de hengt meg ut pga at jeg sa min mening hadde det vanket en anmeldelse selv om den antagelig hadde blitt henlagt, men om de driver å henger ut folk så bør alle de det gjelder anmeldelse dem 

• Nyttig 7
Skrevet
missprincess skrev (8 minutter siden):

Er vel det Spleis egentlig er til for de som har dårlig råd derfor provoserer denne spleisen når man vet de sitter veldig godt i det økonomisk.  Da er det grådighet hos dem som har tatt over slik at andre skal betale for dem, da kan de bruke sine penger på fest og moro

Ja nettopp. Han tjener jo godt som han sier i intervjuet. De burde vist ansvar å droppet en festival og to for å kjøpe hest. Minste de kan gjøre for datteren. Egosentriske folk på høyt plan. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
siesta skrev (26 minutter siden):

Ja nettopp. Han tjener jo godt som han sier i intervjuet. De burde vist ansvar å droppet en festival og to for å kjøpe hest. Minste de kan gjøre for datteren. Egosentriske folk på høyt plan. 

Synes der er forkastelig at de utnytter folk på denne måten når de kan kjøpe den hesten selv. Alt av det de shopper er dyre ting uansett hva det er. Så de har råd og vel så det til å kjøpe hest til datteren og slutte å snylte på andre folk 

• Liker 11
Skrevet
missprincess skrev (21 minutter siden):

Synes der er forkastelig at de utnytter folk på denne måten når de kan kjøpe den hesten selv. Alt av det de shopper er dyre ting uansett hva det er. Så de har råd og vel så det til å kjøpe hest til datteren og slutte å snylte på andre folk 

Er sikker på att noen som gir til denne spleisen ikke har råd å reise på en festival, og dei skal på flere festivaler og kose seg

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Morild skrev (2 minutter siden):

Er sikker på att noen som gir til denne spleisen ikke har råd å reise på en festival, og dei skal på flere festivaler og kose seg

Akkurat,  tror nok også at mange av deres venner vil føle seg forpliktet til å gi om ikke blir de vel uglesett. Kan gjerne være med på spleis men da til de som virkelig trenger det. M trenger ikke en hest nå det er ikke noe livsviktig.  Hun får sikkert lånt seg en hest i den stallen for N skrøt de jo opp i skyene så da stiller de vel opp med en hest til henne også om hun vil ri og stelle en hest. Håper den er spleisen blir stoppet for dette er å lure folk med tanke på deres gode økonomi . Bare det vrælet de solgte til 17.Mai dro de inn 20 000 spenn på fortalte hun N selv 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (3 timer siden):

Okei, takk for svar 

Skrevet

Jeg synes det er trist når barns sorg og motgang blir brukt så synlig i sosiale medier. Når familien samtidig viser fram kostbare reiser, shopping og et svært høyt forbruk, blir det vanskelig for meg å forstå hvorfor følgere skal finansiere et nytt hestehold.
Jeg har stor medfølelse med et ungt menneske som har mistet hesten sin, men jeg mener at foreldre først og fremst bør ta ansvar for egne prioriteringer før de ber andre om økonomisk hjelp. Barn fortjener støtte og omsorg – ikke å bli en del av en offentlig innsamlingskampanje.

• Liker 14
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...