siesta Skrevet mandag kl. 10:59 #1921 Skrevet mandag kl. 10:59 Zhara skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er trist når barns sorg og motgang blir brukt så synlig i sosiale medier. Når familien samtidig viser fram kostbare reiser, shopping og et svært høyt forbruk, blir det vanskelig for meg å forstå hvorfor følgere skal finansiere et nytt hestehold. Jeg har stor medfølelse med et ungt menneske som har mistet hesten sin, men jeg mener at foreldre først og fremst bør ta ansvar for egne prioriteringer før de ber andre om økonomisk hjelp. Barn fortjener støtte og omsorg – ikke å bli en del av en offentlig innsamlingskampanje. Der sa du det helt riktig. 7 5
Joiosa Skrevet mandag kl. 12:58 #1922 Skrevet mandag kl. 12:58 Er det ikke båndtvang i Stavanger? Eller er de unntatt lover og regler? «Glemte poser fordi de er på båndene hun ikke tok med» 5 4
siesta Skrevet mandag kl. 13:36 #1923 Skrevet mandag kl. 13:36 Joiosa skrev (38 minutter siden): Er det ikke båndtvang i Stavanger? Eller er de unntatt lover og regler? «Glemte poser fordi de er på båndene hun ikke tok med» Er båndtvang her i Stavanger ja 6
Zena33 Skrevet mandag kl. 14:13 #1924 Skrevet mandag kl. 14:13 siesta skrev (34 minutter siden): Er båndtvang her i Stavanger ja Ikke for «dronningen», hun er høyt hevet over det lovverket. Var vel i fjor hun hadde en tirade om akkurat det, mener det var en følger som påpekte det. Eventuelt en nabo. 12
siesta Skrevet mandag kl. 16:00 #1925 Skrevet mandag kl. 16:00 Hva legger dere som vedlegg i posten ift rapportering av spleisen ? Kan hun finne utav hvem som rapporter? 1
Joiosa Skrevet mandag kl. 16:01 #1926 Skrevet mandag kl. 16:01 Zena33 skrev (1 time siden): Ikke for «dronningen», hun er høyt hevet over det lovverket. Var vel i fjor hun hadde en tirade om akkurat det, mener det var en følger som påpekte det. Eventuelt en nabo. Bare trist! Ødelegger for andre og grunnen til loven. Mange bittesmå nyfødte rådyrkalver nå. Synd jeg bor for langt unna,for hadde definitivt tatt affære og meldt det! Bare å levere inn bevisene hun selv har lagt ut. Hun hadde jo ikke engang båndene med’ 4 6
Love2017juni Skrevet mandag kl. 17:02 #1927 Skrevet mandag kl. 17:02 (endret) siesta skrev (1 time siden): Hva legger dere som vedlegg i posten ift rapportering av spleisen ? Kan hun finne utav hvem som rapporter? Jeg har ikke svaret på ditt spm. Men når man ser alle som er redde for og gjøre eller si noe imot disse to; i fare for og bli hengt ut. Så forstår man hvor sjuke dem faktisk er.. De; spesielt hun, tåler ikke at andre har andre meninger. Tipper hun er typen som ikke ser på nyheter fordi om hun ikke ser noe galt så er det ingenting galt. Og bare velger hva hun vil se. Helt tragisk! Endret mandag kl. 17:03 av Love2017juni 13
JojoMoyes Skrevet mandag kl. 21:03 #1928 Skrevet mandag kl. 21:03 siesta skrev (5 timer siden): Hva legger dere som vedlegg i posten ift rapportering av spleisen ? Kan hun finne utav hvem som rapporter? Jeg tok et bilde ut i rommet og la til tekst at det går ikke an å bevise i ett vedlegg men at foreldre har bra inntekt og skryter av kjøleskap til 60.000 akkurat kommet hjem fra Luxus ferie osv 4 8
siesta Skrevet mandag kl. 23:51 #1929 Skrevet mandag kl. 23:51 Det jeg undrer meg over nå på nattestid .... Disse vennene deres..er de ordentlige venner så ber de henne stoppe spleisen . Kansje gi gode råd slik at Mille får ny hest (jeg unner henne det,men ikke via Spleis) Må jo spinne litt fornuft i noen av dem iallefall 12
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 04:27 #1930 Skrevet tirsdag kl. 04:27 siesta skrev (4 timer siden): Det jeg undrer meg over nå på nattestid .... Disse vennene deres..er de ordentlige venner så ber de henne stoppe spleisen . Kansje gi gode råd slik at Mille får ny hest (jeg unner henne det,men ikke via Spleis) Må jo spinne litt fornuft i noen av dem iallefall Jeg har forstått på et annet forum at det nytter ikke å snakke til hverken Nina eller BE! Om du prøver på det klikker de helt. En venninne hadde prøvd å kutte ut Nina og fått et helvete av BE. Venninner er vist drittlei alt det spesielle rundt Nina og og i hvert fall den filmingen og snappingen hennes. Forstår det så godt. Hadde ikke giddet å omgås en som er så avhengig av å vise frem seg selv og få skryt og tilbakemeldinger på alt.. hadde heller ikke villet ha det kamera opp i trynet omtrent 24-7 på ferie heller. BE er en dott som finner seg i alt Nina sier og gjør 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 3 8
Angel75 Skrevet tirsdag kl. 06:11 #1931 Skrevet tirsdag kl. 06:11 JojoMoyes skrev (1 time siden): Jeg har forstått på et annet forum at det nytter ikke å snakke til hverken Nina eller BE! Om du prøver på det klikker de helt. En venninne hadde prøvd å kutte ut Nina og fått et helvete av BE. Venninner er vist drittlei alt det spesielle rundt Nina og og i hvert fall den filmingen og snappingen hennes. Forstår det så godt. Hadde ikke giddet å omgås en som er så avhengig av å vise frem seg selv og få skryt og tilbakemeldinger på alt.. hadde heller ikke villet ha det kamera opp i trynet omtrent 24-7 på ferie heller. BE er en dott som finner seg i alt Nina sier og gjør 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Ja slike forum er sikre kilder 🤦♀️ Dette er ikke annet enn spekulasjoner og ryktespredning. 1 1
lllll Skrevet tirsdag kl. 12:22 #1932 Skrevet tirsdag kl. 12:22 (endret) Zhara skrev (På 15.6.2026 den 12.55): Jeg synes det er trist når barns sorg og motgang blir brukt så synlig i sosiale medier. Når familien samtidig viser fram kostbare reiser, shopping og et svært høyt forbruk, blir det vanskelig for meg å forstå hvorfor følgere skal finansiere et nytt hestehold. Ikke bare det men hva lærer barnet av det? Jeg er klar over at dattera er voksen. Men jeg var hestejente en gang jeg også når jeg var yngre. Kunne bare drømme om å eie en hest! Da jeg var gammel nok til å ha hest på fôr så la jeg det ganske raskt på hylla, da jeg så hvor mye av pengene mine som ble slukt av det hesteholdet. Om ikke foreldrene er villige til å finansiere ny hest til henne så synes jeg det er en ypperlig mulighet til å lære barnet sitt livets realiteter. Hest er SVINDYRT! Nå lærer de henne at når fæle ting skjer så er det bare til å sanke sympati sånn at folk åpner lommeboka. Hvordan skal det gå med de den dagen foreldrene ikke er der lenger og kan ordne og styre for de? Hvis hun absolutt MÅ eie en hest så lær henne å spare selv da, sånn at hun ser hvor lang tid det faktisk tar. De gjør jo nøyaktig det man ikke skal gjøre når man lærer barn verktøy til å takle livet. Hvorfor på død og liv eie? Blir man mer glad i dyret da? Lær henne at man kan bli vel så glad i et dyr man låner. Da lærer man også at man må dele med andre. Men mulig det er der problemet ligger og at de bare glatter over problemet ved å kjøpe kjøpe kjøpe Endret tirsdag kl. 12:30 av lllll 6 2 16
Anelyy Skrevet tirsdag kl. 12:35 #1933 Skrevet tirsdag kl. 12:35 Prøver å få fart på spleisen nå.... 🙄 Datter måtte låne penger av de, da hesten døde, for det var dyrt det. Tillogmed her tenker de på penger. For et galehus. 1 8
Ugresset Skrevet tirsdag kl. 12:50 #1934 Skrevet tirsdag kl. 12:50 (endret) Pengene renner inn etter hun delte, over 6k den siste halvannen time. Jeg syns det er trist, at Mille mistet bestevennen sin, men det er vel sånn det er for alle som mister sin forbeinte bestevenn, det er vondt? Det jeg også syns er trist er måten Nina sitter og har en alvorlig samtale med datteren om hvordan det går med henne, og deler dette. At hun måtte låne penger av foreldrene for avlivingen, for det er så dyrt... Jeg forstår jo hvorfor Nina gjør dette, for å spille på samvittigheten til trofaste dyrekjære følgere som synes synd på Mille og derfor også åpner pengeboken. Det jeg syns er kvalmt oppi det hele er at det er null snakk om at de som foreldre skal gå inn å sponse feks 30k, 20k, 10k, NOE SOM HELST. De har en spleis til 100k (koster en ok Islandshest 100k?) og så skal de ikke sponse med ei krone selv. Bare noen tanker fra meg. Jeg blir provosert jeg også som mange andre her. Endret tirsdag kl. 12:57 av Ugresset De avlivet ikke, men alt rundt at den døde mente jeg 4 2 20
Love2017juni Skrevet tirsdag kl. 12:51 #1935 Skrevet tirsdag kl. 12:51 Anelyy skrev (13 minutter siden): Prøver å få fart på spleisen nå.... 🙄 Datter måtte låne penger av de, da hesten døde, for det var dyrt det. Tillogmed her tenker de på penger. For et galehus. Tragisk bare tragisk… Hun snakker om at M har ung ufør; Jenta betaler like mye hjemme for rommet sitt som om hun skulle leid hybel. Mener også det ble fortalt at hun betalte likt som søsken gjorde; som verken er ufør OG hadde en hel leilighet for seg selv. Hun måtte jo tilogmed dekke prisen på halve symaskinen til a mor, vis hun skulle bruke den. 5 12
Ville91 Skrevet tirsdag kl. 12:54 #1936 Skrevet tirsdag kl. 12:54 Velinda skrev (På 15.6.2026 den 1.23): Disse to må være noen av de griskeste menneskene jeg vet om,hun som selger og grabber til seg alt hun får kloa i,er det noen som noen gang har sett de gi bort noe til andre som trenger eller behøver hjelp??nope,bare seg selv i fokus,å nå vil de ha en hest??Jesus kom å hent meg🤮 Dette er jo direkte feil. De har satt i gang innsamling til hundeshelteret der de pleier å være i Mexico, flere ganger som jeg har fått med meg. Jeg bare antar at de også skal bidra med penger til hest, selv om de ikke har sagt det i klartekst. 1
siesta Skrevet tirsdag kl. 13:11 #1937 Skrevet tirsdag kl. 13:11 Det koster ca 70000 i året å ha en islandshest. Det har de jo hatt råd til. Da forstår jeg ikke hvorfor folk skal delta på spleis til hest. 8 3
Nuwanda2 Skrevet tirsdag kl. 13:28 #1938 Skrevet tirsdag kl. 13:28 siesta skrev (16 minutter siden): Det koster ca 70000 i året å ha en islandshest. Det har de jo hatt råd til. Da forstår jeg ikke hvorfor folk skal delta på spleis til hest. Neiii.. hvorfor betale selv når du kan få andre til å gjøre det for deg? … sukk. Det er så utspekulert gjort. Man klarer sikkert også å skape engasjement og innhold på dette - «følg med på hvordan det går med hesten DERE hjalp oss med å kjøpe» osv.. 8 4
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 13:30 #1939 Skrevet tirsdag kl. 13:30 (endret) Ugresset skrev (1 time siden): Pengene renner inn etter hun delte, over 6k den siste halvannen time. Jeg syns det er trist, at Mille mistet bestevennen sin, men det er vel sånn det er for alle som mister sin forbeinte bestevenn, det er vondt? Det jeg også syns er trist er måten Nina sitter og har en alvorlig samtale med datteren om hvordan det går med henne, og deler dette. At hun måtte låne penger av foreldrene for avlivingen, for det er så dyrt... Jeg forstår jo hvorfor Nina gjør dette, for å spille på samvittigheten til trofaste dyrekjære følgere som synes synd på Mille og derfor også åpner pengeboken. Det jeg syns er kvalmt oppi det hele er at det er null snakk om at de som foreldre skal gå inn å sponse feks 30k, 20k, 10k, NOE SOM HELST. De har en spleis til 100k (koster en ok Islandshest 100k?) og så skal de ikke sponse med ei krone selv. Bare noen tanker fra meg. Jeg blir provosert jeg også som mange andre her. Disse foreldrene her må jo stå på 1 plass på pallen i å være i besittelse av FREKKhetens nådegave 😡 Har aldri vært vitne til maken oppførsel av voksne folk ! Det virker som de har råd til alt mellom himmel og jord, og så er de så patetiske og grådige at de oppretter spleis for at datteren skal få ny hest ? Jeg er mildt sagt sjokkert. Det må da være måte på ! Skal det lages spleis til hver eneste unge her i landet som ønsker seg noe ? Enten har du råd til å gi barna dine det de absolutt VIL ha, eller så forklarer du at dette har vi dessverre ikke anledning å kjøpe akkurat nå. Lære dem å spare kanskje? Man går ikke ut og TIGGER penger til noe som ikke er livsnødvendig. Håper denne spleisen stoppes. Det er rett og slett skammelig 😡 Bør rapporteres Endret tirsdag kl. 13:58 av Maia3 4 1 15
Velinda Skrevet tirsdag kl. 13:31 #1940 Skrevet tirsdag kl. 13:31 (endret) Ville91 skrev (41 minutter siden): Dette er jo direkte feil. De har satt i gang innsamling til hundeshelteret der de pleier å være i Mexico, flere ganger som jeg har fått med meg. Jeg bare antar at de også skal bidra med penger til hest, selv om de ikke har sagt det i klartekst. Du antar??ja hun har samlet inn til hundene i Mexico men har hun vist noen hvor mye av de pengene hun gir til shelteret?de får også poeng av de pengene som blir vipsa til hennes privat konto,slik at de kan fly business til neste luksustur,er slu disse to Endret tirsdag kl. 13:36 av Velinda 1 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå