siesta Skrevet 10 timer siden #2021 Skrevet 10 timer siden Velinda skrev (5 minutter siden): Hun utleverer ikke bare litt men alt ang datteren,hun må låne penger fra mor og far for å ordne med siste reis for hesten da leser man jo mellom linjene at hun ikke har sparepenger,sprekt gjort når du bor hjemme på pikerommet med ung ufør,tipper Nina tar seg grovt betalt for det rommet,hun kan da umulige bruke opp alle pengene sine?og hvordan har hun da råd til å ha hest??er ikke det spinndyrt? Helt utrolig å gjøre mot datteren. For så etterpå tigge etter penger fra folket. Å så kan ikke folket påpeke noe for da er de nettroll. 4 3
Velinda Skrevet 10 timer siden #2022 Skrevet 10 timer siden siesta skrev (28 minutter siden): Helt utrolig å gjøre mot datteren. For så etterpå tigge etter penger fra folket. Å så kan ikke folket påpeke noe for da er de nettroll. Helt sykt 1
Tough cookie Skrevet 9 timer siden #2023 Skrevet 9 timer siden Jeg lurer på om jeg er blokkert, for når jeg søker etter Nina Sprell så kommer det ikke opp noe. Jeg stilte henne et litt kritisk spørsmål tidligere i år, og etter det kom jeg ikke inn på snappen hennes 1
siesta Skrevet 9 timer siden #2024 Skrevet 9 timer siden Tough cookie skrev (2 minutter siden): Jeg lurer på om jeg er blokkert, for når jeg søker etter Nina Sprell så kommer det ikke opp noe. Jeg stilte henne et litt kritisk spørsmål tidligere i år, og etter det kom jeg ikke inn på snappen hennes Da er du nok blokkert. Hun tåler ikke kritikk.
Zena33 Skrevet 2 timer siden #2025 Skrevet 2 timer siden I et innlegg på bloggen sin, den 30.desember 2020 skriver Nina en del om økonomien rundt hest og en erstatning Mille skal ha fått som liten. Som frem til hun er myndig forvaltes av fylkesmannen. I innlegget kommer det klart og tydelig frem at Mille har kjøpt hesten selv, og at det er Mille selv som står for de fleste utgiftene på hesteholdet. Når Nina nå hevder at Mille måtte låne penger av foreldrene for kjøp av hest, og ikke gir til kjenne at Mille har hatt en tipp-topp forsikring (eller ikke forsikring i det hele tatt), så står det i sterk kontrast med det hun har skrevet i bloggen sin. I følge henne så står nå Mille uten en eneste krone fra denne erstatningen og forsikringen som ble tegnet, og i tillegg så har hun også gjeld til mor/far. Kjenner jeg blir oppriktig opprørt, spesielt ovenfor Mille, men også alle de som har gitt i god tro. Link til innlegget som jeg har tatt screenshot av: https://ninasprelllevende.blogg.no/2020/12 1 1
missprincess Skrevet 2 timer siden #2026 Skrevet 2 timer siden Velinda skrev (7 timer siden): Hun utleverer ikke bare litt men alt ang datteren,hun må låne penger fra mor og far for å ordne med siste reis for hesten da leser man jo mellom linjene at hun ikke har sparepenger,sprekt gjort når du bor hjemme på pikerommet med ung ufør,tipper Nina tar seg grovt betalt for det rommet,hun kan da umulige bruke opp alle pengene sine?og hvordan har hun da råd til å ha hest??er ikke det spinndyrt? Var ei som hadde hest som sagt at det kostet 70 000kr i året å ha en slik hest. Hun hadde veldig erfaring ang den type hest
Love2017juni Skrevet 2 timer siden #2027 Skrevet 2 timer siden (endret) Zena33 skrev (23 minutter siden): I et innlegg på bloggen sin, den 30.desember 2020 skriver Nina en del om økonomien rundt hest og en erstatning Mille skal ha fått som liten. Som frem til hun er myndig forvaltes av fylkesmannen. I innlegget kommer det klart og tydelig frem at Mille har kjøpt hesten selv, og at det er Mille selv som står for de fleste utgiftene på hesteholdet. Når Nina nå hevder at Mille måtte låne penger av foreldrene for kjøp av hest, og ikke gir til kjenne at Mille har hatt en tipp-topp forsikring (eller ikke forsikring i det hele tatt), så står det i sterk kontrast med det hun har skrevet i bloggen sin. I følge henne så står nå Mille uten en eneste krone fra denne erstatningen og forsikringen som ble tegnet, og i tillegg så har hun også gjeld til mor/far. Kjenner jeg blir oppriktig opprørt, spesielt ovenfor Mille, men også alle de som har gitt i god tro. Link til innlegget som jeg har tatt screenshot av: https://ninasprelllevende.blogg.no/2020/12 Jeg tror ikke hun har sagt at Mille skylder pga hestekjøp, men pga alle utgifter ifb hestens død.. (OG det er jo absolutt noe som dekkes av forsikringen) Men det sier litt; Mille betaler leie hjemme, hun handler alt hun trenger selv, hun betaler for hunden sin, hun betalte for hesten, men denne innsamlingen.. Der utbetales pengene til.. Far…. Spleis har vertfall mista meg etter at de mener denne spleisen er ok. Det er så mye som skurrer; far fjerner kommentaren, de unngår og snakke om forsikring og de deler villig over hvor «stakkarslig» Mille er.. Tror Mille klarer seg veldig bra jeg! Den dagen hun kommer utav bobla hjemme der og får leve livet på ordentlig, så kommer hun til og forstå hva alle «nettrollene» mente.. Endret 2 timer siden av Love2017juni 4
Zhara Skrevet 2 timer siden #2028 Skrevet 2 timer siden Love2017juni skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke hun har sagt at Mille skylder pga hestekjøp, men pga alle utgifter ifb hestens død.. (OG det er jo absolutt noe som dekkes av forsikringen) Men det sier litt; Mille betaler leie hjemme, hun handler alt hun trenger selv, hun betaler for hunden sin, hun betalte for hesten, men denne innsamlingen.. Der utbetales pengene til.. Far…. Spleis har vertfall mista meg etter at de mener denne spleisen er ok. Det er så mye som skurrer; far fjerner kommentaren, de unngår og snakke om forsikring og de deler villig over hvor «stakkarslig» Mille er.. Tror Mille klarer seg veldig bra jeg! Den dagen hun kommer utav bobla hjemme der og får leve livet på ordentlig, så kommer hun til og forstå hva alle «nettrollene» mente.. Tror det utnyttes max på "stakkars Mille" håper hun kommer seg bort fra foreldrene snart, så hun får begynne å leve sitt eget liv💞 1
siesta Skrevet 45 minutter siden #2029 Skrevet 45 minutter siden Tenkte å høre med forsikringsselskap. Om de har forsikring det er det jo svindel. Og det er mange folk som gir av det lille de har for å hjelpe. Blir bare sint 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå