Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
siesta skrev (17 minutter siden):

Hørte de skulle på Tons of rock neste helg. Koster nesten 10.000 bare i billetter 

Utsolgt.

Kunne nok solgt billettene og bidratt litt selv istede for å fjase rundt. 

Tatt en hjemmeferie i sommer som andre må gjøre når det butter litt økonomisk. 

Kvalmende begge to🤮stakkars de som ligger på campen der som blir utlevert i hytt og putevær på den oppmerksomheyssyke damen sin snap. Smått utrolig at folk gidder sosialt samvær med folk som er på tlf hele tiden 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var de ikke på Maldivene for ikke så lenge siden?

Og alle turene og konsertene i inn og utland med Turbojugend koster, og også andre konserter de er på.

Er de blottet for selvinnsikt?

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Tough cookie skrev (46 minutter siden):

Og alle turene og konsertene i inn og utland med Turbojugend koster, og også andre konserter de er på.

Ja de er det .

De reiser og reiser og reiser.... 

Men bare så ille at de ber om en Spleis på feil premisser samtidig som de bruker masse penger på seg selv. 

Tror aldri jeg har sett mer selvsentrerte folk. 

Og synd på de som gir penger til spleisen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Tough cookie skrev (7 timer siden):

Det behøver du ikke å lure på en gang!

• Liker 7
Skrevet

Nå er det starta enkeltmannsforetak av Mr  poppe selv. Og det reklamerers uten og merkes med reklame på mange av  snappene. 

Nå skal det vel merkes hver gang hun filmer produktene? 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
0da skrev (21 timer siden):

Spleisen blir diskutert daglig på jodel. Bidrar kanskje til flere følgere. 

Er jo de samme på Jodel som på KG som diskuterer,blir fryktelig masete med 100 jodler skrevet og diskutert av de samme 8 folka..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Er jo de samme på Jodel som på KG som diskuterer,blir fryktelig masete med 100 jodler skrevet og diskutert av de samme 8 folka..

Jeg har ikke diskutert dette på Jodel i det hele tatt. 

• Liker 4
Skrevet

Går hun fortsatt rundt i byen med sparkebukser og tresko?

IMG_1930.png

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Noen skriver, enda fler engasjerer seg med likes på det som skrives og ytterligere flere leser det som blir skrevet. Hva er problemet ditt egentlig? Her prøver du å skape en debatt om brukere, både på KG og Jodel. Les heller reglene for KG enn å bruke tid på slikt svada-engasjement.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Rart spleisen ikke har blitt delt på siden "hundvåg min bydel". 

Jeg har blitt så utskjelt før etter å ha spurt henne om noe at jeg ikke tør spørre (ikke anonymt engang) 

Må vel være en grunn til at hun ikke gjør det? 

• Liker 5
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Kilder på dette? 

• Nyttig 5
Skrevet
siesta skrev (33 minutter siden):

Rart spleisen ikke har blitt delt på siden "hundvåg min bydel". 

Jeg har blitt så utskjelt før etter å ha spurt henne om noe at jeg ikke tør spørre (ikke anonymt engang) 

Må vel være en grunn til at hun ikke gjør det? 

På snap, egne Facebooksider og inne på spleisen kan hun/de styre narrativet med hvilke kommentarer som får komme frem. Garantert at hun vet at det å poste spleisen på den siden ville ha skapt reaksjoner og kommentarer som ville vært skadelig for spleisen, altså at kritikk og sannheten ville ha kommet frem der. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Zena33 skrev (13 minutter siden):

På snap, egne Facebooksider og inne på spleisen kan hun/de styre narrativet med hvilke kommentarer som får komme frem. Garantert at hun vet at det å poste spleisen på den siden ville ha skapt reaksjoner og kommentarer som ville vært skadelig for spleisen, altså at kritikk og sannheten ville ha kommet frem der. 

Skulle ønske noen var tøffe nok til å poste den der. 

• Liker 6
Skrevet
Love2017juni skrev (4 timer siden):

Nå er det starta enkeltmannsforetak av Mr  poppe selv. Og det reklamerers uten og merkes med reklame på mange av  snappene. 

Nå skal det vel merkes hver gang hun filmer produktene? 

Det ska merkes hver gang ja

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det lov å spørre hva som er grunnen til at hun er ufør?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
quietone skrev (8 minutter siden):

Er det lov å spørre hva som er grunnen til at hun er ufør?

Jeg tror det har med ryggen å gjøre. Men vil ikke spekulere i det. 

Jeg reagerer på måten hun gjør ting på .

Spesielt dette med spleisen. Unnlater viktig info ang forsikring ect. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
siesta skrev (8 minutter siden):

Jeg tror det har med ryggen å gjøre. Men vil ikke spekulere i det. 

Jeg reagerer på måten hun gjør ting på .

Spesielt dette med spleisen. Unnlater viktig info ang forsikring ect. 

Takk for svar :) 

Spleisen har passert 50.000 nå. Får håpe det er M som får pengene, og at hun faktisk ønsker seg ny hest. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
quietone skrev (20 minutter siden):

Takk for svar :) 

Spleisen har passert 50.000 nå. Får håpe det er M som får pengene, og at hun faktisk ønsker seg ny hest. 

M ønsker seg ny hest , den andre døde. Men den skulle vært forsikret. Noe den nok også er og da ville denne saken ha løst seg greit. Penger utbetalt til ny hest. 

De som gir penger her bør forsikre seg om at hesten som kjøpes forsikres /videreføring av gjeldende forsikring. 

I tillegg er det ikke greit å bruke datteren på denne måten.

Selv tar de turen til Oslo neste helg , kunne solgt billettene til festivalen ... Og heller bidratt til spleisen. 

De kunne og tipset lokalavisen her om de ville hatt den omtalt ,hun er jo ganske frampå ellers. 

Endret av siesta
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tante blå og den klåfingra makkeren hennes får vel stønader fra nav for å ha M boende hjemme?

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (11 minutter siden):

Tante blå og den klåfingra makkeren hennes får vel stønader fra nav for å ha M boende hjemme?

M betaler for seg hjemme . De kunne latt henne slippe og heller brukt pengene til hest. 

Endret av siesta
  • Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...