Ugresset Skrevet 6 timer siden #2081 Skrevet 6 timer siden siesta skrev (20 timer siden): Hørte de skulle på Tons of rock neste helg. Koster nesten 10.000 bare i billetter Utsolgt. Kunne nok solgt billettene og bidratt litt selv istede for å fjase rundt. Tatt en hjemmeferie i sommer som andre må gjøre når det butter litt økonomisk. Festivalbillett for to, personbillett for to på camp og teltplass på campen koster 13700,-. 2 3
Velinda Skrevet 6 timer siden #2082 Skrevet 6 timer siden Ugresset skrev (20 minutter siden): Festivalbillett for to, personbillett for to på camp og teltplass på campen koster 13700,-. oj,det var litt av en pris,2 dager med morro? 3
Ugresset Skrevet 6 timer siden #2083 Skrevet 6 timer siden Velinda skrev (5 minutter siden): oj,det var litt av en pris,2 dager med morro? Det er fire dager. Og så kommer jo alt av mat og drikke i tillegg 💸 3
siesta Skrevet 6 timer siden #2084 Skrevet 6 timer siden Ugresset skrev (1 minutt siden): Det er fire dager. Og så kommer jo alt av mat og drikke i tillegg 💸 Og da blir det så feil med hele spleisen akuratt nå. Skulle ikke sagt noe om de aldri reiste,men de gjør ikke annet. Billettprisen hadde de fått tilbake da den er utsolgt. Da hadde de nå vist et snev av ansvar. 1 3
Zhara Skrevet 5 timer siden #2085 Skrevet 5 timer siden Zena33 skrev (På 18.6.2026 den 22.31): Når barn under 18 får store summer, f.eks. arv eller erstatning, så får ikke foreldrene disponere det på vegne av barnet, det var det fylkesmannen som gjorde inntil Mille ble myndig. Man kan søke om å få bruke noe av midlene, og som Nina skriver så har de blant søkt og fått innvilget midler til hest. Men fylkesmannen har neppe gått med på at det ikke skal være penger igjen av erstatningen når Mille blir myndig, det er jo nettopp det fylkesmannen skal passe på. I tillegg har hun jo en helt grei inntekt nå som ung ufør, selv om hun må betale hjemme. Så om hun så stod helt uten forsikring (hvilket ikke jeg tror på), så burde hun allikevel fint kunne klare en utgift på 4.000-7.000 for avlivning og destruksjon. Enten fra erstatningen eller fra sin egen inntekt. Ung ufør har lav skattesats, så de fleste har netto utbetalt mellom 24.000-25.000 i mnd. Får bare en enorm vond bismak av hele spleisen og økonomien til Mille. Jeg håper jenta har mer penger på bok enn det som kommer frem via Nina. Mor har vel full råderett over allt som har med økonomi å gjøre tenker jeg. Hadde vel fullmakt fra første dag. Bare trist hele greia😔😔 1 5
siesta Skrevet 5 timer siden #2086 Skrevet 5 timer siden Zhara skrev (12 minutter siden): Mor har vel full råderett over allt som har med økonomi å gjøre tenker jeg. Hadde vel fullmakt fra første dag. Bare trist hele greia😔😔 Ja det er trist . Både for datter og for alle de som gir penger i god tro 1 3
baremeg007 Skrevet 2 timer siden #2087 Skrevet 2 timer siden (endret) Har noen rapportert denne idiotiske spleisen? Er jo ren svindel! Endret 2 timer siden av baremeg007 1 2
siesta Skrevet 2 timer siden #2088 Skrevet 2 timer siden baremeg007 skrev (4 minutter siden): Har noen rapportert denne idiotiske spleisen? Er jo ren svindel! Jeg har ,men trengs flere så absolutt. Så hvert bidrag på den fronten er bra. Og som jeg har sagt før , unner datteren hest,men ikke på de premissene. 3
siesta Skrevet 1 time siden #2089 Skrevet 1 time siden Hun ble observert da hun hentet armbånd til festivalen idag. Så nå går hun med det frem til avreise Oslo. I mellomtiden er det bare å spleise 🙉🙉 1
baremeg007 Skrevet 50 minutter siden #2090 Skrevet 50 minutter siden siesta skrev (1 time siden): Jeg har ,men trengs flere så absolutt. Så hvert bidrag på den fronten er bra. Og som jeg har sagt før , unner datteren hest,men ikke på de premissene. Ser man må legge ved dokumentasjon ved rapportering. Hva legger man ved i dette tilfellet? Og hva skrives, sånn oppsummert?
siesta Skrevet 44 minutter siden #2091 Skrevet 44 minutter siden baremeg007 skrev (3 minutter siden): Ser man må legge ved dokumentasjon ved rapportering. Hva legger man ved i dette tilfellet? Og hva skrives, sånn oppsummert? Det står litt oppover her. Er litt bilder å finne også.Men det som står ift forsikring, statsforvalter ect er greit å ta med. Men si fra om du ikke finner , så kan jeg hjelpe. Er nok å ta av. 1
Tapaz Skrevet 35 minutter siden #2092 Skrevet 35 minutter siden siesta skrev (1 time siden): Jeg har ,men trengs flere så absolutt. Så hvert bidrag på den fronten er bra. Og som jeg har sagt før , unner datteren hest,men ikke på de premissene. Hva koster en hest til samme bruk som den Mille hadde?
Tough cookie Skrevet 31 minutter siden #2093 Skrevet 31 minutter siden (endret) Har de ikke noen rundt seg som sier ifra at det de holder på med er helt på jordet, eller har de et lite hoff med supportere? Å tigge penger fra folk for at datteren skal få ny hest, samtidig som de bruker penger på seg selv som to fulle sjømenn, er så usmakelig at jeg har ikke ord. Synes synd i Mille som helt sikkert leser på nettet om sine foreldre, og om all hetsen de får nå. Endret 30 minutter siden av Tough cookie
siesta Skrevet 29 minutter siden #2094 Skrevet 29 minutter siden Tapaz skrev (4 minutter siden): Hva koster en hest til samme bruk som den Mille hadde? Litt usikker men fra 50000-100000. De hadde vel forsikring på den som døde ,noe som skulle gitt dem en utbetaling ift kjøp av ny hest ect.
siesta Skrevet 27 minutter siden #2095 Skrevet 27 minutter siden Tough cookie skrev (1 minutt siden): Har de ikke noen rundt seg som sier ifra at det de holder på med er helt på jordet, eller har de et lite hoff med supportere? Å tigge penger fra folk for at datteren skal få ny hest, samtidig som de bruker penger på seg selv som to fulle sjømenn, er så usmakelig at jeg har ikke ord. Synes synd i Mille som helt sikkert leser på nettet om sine foreldre, og om all hetsen de får nå. Jeg synes og synd på datteren her. Om du leser ganske langt oppe er det ei som spør henne ang forsikring. Noe som er veldig relevant. Svaret hun fikk må nesten leses . Bare trist. Og ja de bruker utrolig mye penger på seg selv , jeg hadde ikke hatt samvittighet til det om det var min datter.
Tapaz Skrevet 25 minutter siden #2096 Skrevet 25 minutter siden siesta skrev (2 minutter siden): Litt usikker men fra 50000-100000. De hadde vel forsikring på den som døde ,noe som skulle gitt dem en utbetaling ift kjøp av ny hest ect. Såpass ja. Det er en kostbar fritidssyssel selv om den helt sikkert gir henne mye glede.
siesta Skrevet 13 minutter siden #2097 Skrevet 13 minutter siden Tapaz skrev (10 minutter siden): Såpass ja. Det er en kostbar fritidssyssel selv om den helt sikkert gir henne mye glede. Det er klart det gjør. Men foreldrene her kunne feks latt henne slippe å betale for seg hjemme en periode . Selv om forsikringen nok skal gjelde. Far sier i et intervju i 2023 at han tjener mye, veldig mye penger. 2
baremeg007 Skrevet 9 minutter siden #2098 Skrevet 9 minutter siden siesta skrev (34 minutter siden): Det står litt oppover her. Er litt bilder å finne også.Men det som står ift forsikring, statsforvalter ect er greit å ta med. Men si fra om du ikke finner , så kan jeg hjelpe. Er nok å ta av. Vil du sende meg på DM så kan jeg også rapportere? angående forsikring - hesten døde vel av alderdom, og da får man vel ikke noen utbetaling derfra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå