Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Du har helt rett.

Men hvorfor er det ikke kommet inn penger på mange dager? 

Hadde det vært meg , om jeg hadde hatt alt på det rene ift forsikring og andre opplysninger ... samt at dette var noe jeg på ingen måte kunne klare å finansiere selv ...oig det var utrolig VIKTIG for min datter 

Da ville jeg jo spredt ordet spesielt når jeg var sammen med så mange på festival  ,og traff mange nye bekjentskap

Lurer litt på det.

Endret av siesta
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
siesta skrev (28 minutter siden):

Hadde det vært meg , om jeg hadde hatt alt på det rene ift forsikring og andre opplysninger ... samt at dette var noe jeg på ingen måte kunne klare å finansiere selv ...oig det var utrolig VIKTIG for min datter 

Da ville jeg jo spredt ordet spesielt når jeg var sammen med så mange på festival  ,og traff mange nye bekjentskap

Lurer litt på det.

Kanskje de som ville gi til den allerede har gjort det. 

• Nyttig 1
Skrevet
siesta skrev (30 minutter siden):

Lurer litt på det.

Som Ville skriver de som vil gi har vel gitt. 

Hvorfor hun ikke sprer ordet vet ikke jeg, det må du nesten spørre henne om.

Jeg hadde aldri i mitt liv startet en spleis eller tatt i mot penger om noen andre startet en spleis!

Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (1 time siden):

Som Ville skriver de som vil gi har vel gitt. 

Hvorfor hun ikke sprer ordet vet ikke jeg, det må du nesten spørre henne om.

Jeg hadde aldri i mitt liv startet en spleis eller tatt i mot penger om noen andre startet en spleis!

Jeg hadde heller ikke det. Mitt poeng var ikke det heller. 

Men dette blir bare helt merkelig. Far starter spleis til datteren. Hun bor hjemme og betaler for seg. Ingen vet noe omkring forsikring , det er faktisk vesentlig.Spesielt når statsforvalter har vært inne i bildet . Det har hun skrevet om i bloggen sin. 

Og som jeg har skjønt er de på tur så og si hele sommeren .kunne vel droppet noe. 

Stakkar feks hun som nesten ikke har penger og likevel gir. Vet nok ikke hvordan situasjonen egentlig er ......

Hun har og et godt forhold til ex svigerdatter. Hun igjen er jo veldig opptatt av spleis,merkelig at hun ikke delte denne ...

Endret av siesta
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
siesta skrev (13 minutter siden):

Jeg hadde heller ikke det. Mitt poeng var ikke det heller. 

Men dette blir bare helt merkelig. Far starter spleis til datteren. Hun bor hjemme og betaler for seg. Ingen vet noe omkring forsikring , det er faktisk vesentlig.Spesielt når statsforvalter har vært inne i bildet . Det har hun skrevet om i bloggen sin. 

Og som jeg har skjønt er de på tur så og si hele sommeren .kunne vel droppet noe. 

Stakkar feks hun som nesten ikke har penger og likevel gir. Vet nok ikke hvordan situasjonen egentlig er ......

Hun har og et godt forhold til ex svigerdatter. Hun igjen er jo veldig opptatt av spleis,merkelig at hun ikke delte denne ...

Er ikke uenig med deg. Men som andre skriver, spleisen er ikke ulovlig.

Skrevet
Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Er ikke uenig med deg. Men som andre skriver, spleisen er ikke ulovlig.

De som gir bør iallefall være en smule kritiske. 

Blir flau når jeg ser henne i byen. Det kan jeg desverre ikke gjøre noe med. 

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...