Ville91 Skrevet 5. juli #2241 Skrevet 5. juli Dette kan jeg godt være enig i, det fremstår merkelig å kunne tute og kjøre så voldsomt på når man er ufør pga smerter. Minner meg om sånn jeg kunne holde på som frisk og rask 25-åring, men overhodet ikke nå, selv som frisk og rask i 40-åra. Spleisen blir jeg imidlertid ikke enig med dere om, det er ingen restriksjoner på hvem som kan opprette spleis, og folk selv bestemmer om de vil gi noe. Nina og mannen skal ikke være nødt til å betale for ny hest til dattera, da hun er voksen. Men kan jo hende de legger i resten? De har vel fått inn godt over halvparten nå. 1 2
siesta Skrevet 5. juli #2242 Skrevet 5. juli Ville91 skrev (3 minutter siden): Dette kan jeg godt være enig i, det fremstår merkelig å kunne tute og kjøre så voldsomt på når man er ufør pga smerter. Minner meg om sånn jeg kunne holde på som frisk og rask 25-åring, men overhodet ikke nå, selv som frisk og rask i 40-åra. Spleisen blir jeg imidlertid ikke enig med dere om, det er ingen restriksjoner på hvem som kan opprette spleis, og folk selv bestemmer om de vil gi noe. Nina og mannen skal ikke være nødt til å betale for ny hest til dattera, da hun er voksen. Men kan jo hende de legger i resten? De har vel fått inn godt over halvparten nå. Ja skjønner hva du mener. Men jeg trodde helt ærlig at spleis var til for hjelpe i en litt uholdbar situasjon. )Pluss litt annet jeg reagerer på. Virker som de ikke har helt filter for hva en gjør, og kansje ikke bør gjøre ift situasjonen. Jeg sluttet å følge henne da det ble for mye tut og kjør ,men hører med andre at dette med hesten ikke nevnes noen plass. Det er litt rart om det er så sårt og en så inderlig ønsker seg ny hest. Men unner datter hest selvsagt. 2 4
Velinda Skrevet 5. juli #2243 Skrevet 5. juli Når hun legger ut at kattene har været alene hjemme mens hun har festa rundt i 4-5 dager så tror jeg ikke hun vet at det er straffbart,lurt å dokumentere det på snap🙈sto mangen katteskåler på gulvet så hjelper ikke å ro seg bort heller🥶 2 10
Justlooking Skrevet 5. juli #2244 Skrevet 5. juli Velinda skrev (14 minutter siden): Når hun legger ut at kattene har været alene hjemme mens hun har festa rundt i 4-5 dager så tror jeg ikke hun vet at det er straffbart,lurt å dokumentere det på snap🙈sto mangen katteskåler på gulvet så hjelper ikke å ro seg bort heller🥶 Det er straffbart ja. Selv før det ble straffbart å etterlate katter mer enn 24 timer hadde alle normale katteeiere folk innom for å sjekke, mate og sosialisere katten minst en gang i døgnet. En kollega var kattepasser og det viste seg at katten var syk. Da ble det mange turer til veterinær på noen dager der og alt gikk heldigvis bra. Uten denne kollegaen ville det endt dårlig. 1 3
Velinda Skrevet 5. juli #2245 Skrevet 5. juli Justlooking skrev (4 minutter siden): Det er straffbart ja. Selv før det ble straffbart å etterlate katter mer enn 24 timer hadde alle normale katteeiere folk innom for å sjekke, mate og sosialisere katten minst en gang i døgnet. En kollega var kattepasser og det viste seg at katten var syk. Da ble det mange turer til veterinær på noen dager der og alt gikk heldigvis bra. Uten denne kollegaen ville det endt dårlig. Tror ikke hun bryr seg nevneverdig,dessverre.Takk for gode kollegaer,og så bra at det endte godt❤️ 2 2
Zena33 Skrevet 5. juli #2246 Skrevet 5. juli Velinda skrev (28 minutter siden): Når hun legger ut at kattene har været alene hjemme mens hun har festa rundt i 4-5 dager så tror jeg ikke hun vet at det er straffbart,lurt å dokumentere det på snap🙈sto mangen katteskåler på gulvet så hjelper ikke å ro seg bort heller🥶 Nina driter i det meste rundt dyr og regelverk. Båndtvang og tilsyn av dyr gjelder ikke henne og hennes dyr. 4 10
siesta Skrevet 5. juli #2247 Skrevet 5. juli Velinda skrev (3 timer siden): Når hun legger ut at kattene har været alene hjemme mens hun har festa rundt i 4-5 dager så tror jeg ikke hun vet at det er straffbart,lurt å dokumentere det på snap🙈sto mangen katteskåler på gulvet så hjelper ikke å ro seg bort heller🥶 Bare å gi beskjed til Mattilsynet. Hun kan jo ikke holde på sånn !! 1 4
Velinda Skrevet 5. juli #2248 Skrevet 5. juli siesta skrev (15 minutter siden): Bare å gi beskjed til Mattilsynet. Hun kan jo ikke holde på sånn !! Har sendt inn en bekymringsmelding,håper Fler gjør det samme,den dama må jo stoppes,reagerer ikke naboer,venner og familie? 1 7
siesta Skrevet 6. juli #2249 Skrevet 6. juli Velinda skrev (2 timer siden): Har sendt inn en bekymringsmelding,håper Fler gjør det samme,den dama må jo stoppes,reagerer ikke naboer,venner og familie? Og så samler hun inn penger til hest..... Hun bryr seg nada om dyr ... 2 5
lllll Skrevet 6. juli #2250 Skrevet 6. juli Velinda skrev (11 timer siden): Har sendt inn en bekymringsmelding,håper Fler gjør det samme,den dama må jo stoppes,reagerer ikke naboer,venner og familie? De fleste andre ordner avtale med naboer og venner som kommer innom for å mate og gi friskt vann, stelle dyra. Hvorfor gjør ikke de det? Kommer kanskje ikke overens med naboene? 7 2
Andrea59 Skrevet 6. juli #2251 Skrevet 6. juli lllll skrev (46 minutter siden): De fleste andre ordner avtale med naboer og venner som kommer innom for å mate og gi friskt vann, stelle dyra. Hvorfor gjør ikke de det? Kommer kanskje ikke overens med naboene? Å la katten være alene (med katteluke, ser det ut som, siden hun lurte på om den hadde slåss med noen) i flere dager, skjønner ikke at hun har hjerte/nerver til det. For å prioritere fest. Om hun hadde hatt noen til å se etter katten, burde hun i så fall presisert det i posten, det «inspirerer» jo andre til å kunne gjøre det på samme måte. Om katten ble syk eller skadet etter en stund etter de dro, ville den hatt flere døgn med lidelse. 🤬 3 8
JojoMoyes Skrevet 6. juli #2253 Skrevet 6. juli (endret) Full kontroll skrev (11 minutter siden): 👍👍 Hun kan jo ikke kaste bort penger på kattene som hun kan bruke på smurfehårfarge, falske vipper og botox. Har selv katt og det er jæ….. dyrt å ha han på kattepensjonat/hotel! Men vi har han der for det. Hadde aldri hatt det bra på tur om han var aleine hjemme…. Den kjerringen er altså motbydelig og dobbeltmoralsk. Overhode ikke hverken samfunnsengasjert eller glad i dyr som hun kaller seg… hun er glad i seg selv og oppmerksomhet. Bare se hvordan hun digger seg selv og lager seg til når hun filmer. Men folk jatter med disse pr kåte «influenserne» selvopptatte narsissister hele gjengen… Endret 6. juli av JojoMoyes Skrivefeil 7 4
Love2017juni Skrevet 6. juli #2254 Skrevet 6. juli (endret) Jeg håper mange melder ifra. At hun som egenerklært dyreelsker gjør det; ingen sjokk. Hun bruker hagen som driteplass for hundene.. Driter i båndtvang, og alle hunder i det huset ender opp uten tenner. OG hun dropper pelsstell og skamklipper de heller innimellom. Sommer som vinter. Men at hun er blåst nok til og «reklamere» for det… Såpass oppegående trodde jeg at hun var.. Endret 6. juli av Love2017juni 3 8
Ranunkelen Skrevet 6. juli #2255 Skrevet 6. juli Jeg blir jaggu imponert over kapasiteten til den dama - til alt annet enn å jobbe, og resten som hun ikke gidder, fikser BE..... 9
Full kontroll Skrevet 7. juli #2256 Skrevet 7. juli (endret) (gitt a hun finner bilen husker ikke hvordan bilen ser ut ) Imponerende , og ikke langt fra (enda en) skandale at hun skal bak et ratt - i trafikk________ 😮 Nå dekker hun over private problemer og hiver om seg med alskens digresjoner ...... 😕 Endret 7. juli av Full kontroll 1 4
Morild Skrevet 7. juli #2257 Skrevet 7. juli Full kontroll skrev (6 minutter siden): (gitt a hun finner bilen husker ikke hvordan bilen ser ut ) Imponerende , og ikke langt fra (enda en) skandale at hun skal bak et ratt - i trafikk________ 😮 Nå dekker hun over private problemer og hiver om seg med alskens digresjoner ...... 😕 Hva er det som tynger i dag? Har vell snakket om noe som sliter på familien tidligere og, men hvorfor nevne det? Er jo ikke noe som trengs nevnes i det hele tatt, eller vill hu att følgere skal bli nysgjerrig 2 4
siesta Skrevet 7. juli #2258 Skrevet 7. juli (endret) Morild skrev (1 time siden): Hva er det som tynger i dag? Har vell snakket om noe som sliter på familien tidligere og, men hvorfor nevne det? Er jo ikke noe som trengs nevnes i det hele tatt, eller vill hu att følgere skal bli nysgjerrig Fikk nyss om at den lokale avisen kommer på besøk i morgen. Jungeltelegrafen fyker fort avgårde her i byen. Tro hva det skal dreie seg om Endret 7. juli av siesta 2
Zhara Skrevet 7. juli #2259 Skrevet 7. juli siesta skrev (24 minutter siden): Fikk nyss om at den lokale avisen kommer på besøk i morgen. Tro hva det skal dreie seg om Spleisen? 2
siesta Skrevet 7. juli #2260 Skrevet 7. juli (endret) Zhara skrev (1 time siden): Spleisen? Vet ikke,men veldig rart om det er det. Hun har om jeg har skjønt riktig ikke nevnt den på lenge i sine SoMe kanaler. Regner med journalisten sjekker some kanalene i forkant. De (rogaland avis ()besøker henne vistnok imorgen Denne avisen er kun på nett og har mange låste artikler. Så om noen har den så gi lyd om hva som står der. Endret 7. juli av siesta 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå