Ville91 Skrevet 3 timer siden #2241 Skrevet 3 timer siden Dette kan jeg godt være enig i, det fremstår merkelig å kunne tute og kjøre så voldsomt på når man er ufør pga smerter. Minner meg om sånn jeg kunne holde på som frisk og rask 25-åring, men overhodet ikke nå, selv som frisk og rask i 40-åra. Spleisen blir jeg imidlertid ikke enig med dere om, det er ingen restriksjoner på hvem som kan opprette spleis, og folk selv bestemmer om de vil gi noe. Nina og mannen skal ikke være nødt til å betale for ny hest til dattera, da hun er voksen. Men kan jo hende de legger i resten? De har vel fått inn godt over halvparten nå. 1 1
siesta Skrevet 3 timer siden #2242 Skrevet 3 timer siden Ville91 skrev (3 minutter siden): Dette kan jeg godt være enig i, det fremstår merkelig å kunne tute og kjøre så voldsomt på når man er ufør pga smerter. Minner meg om sånn jeg kunne holde på som frisk og rask 25-åring, men overhodet ikke nå, selv som frisk og rask i 40-åra. Spleisen blir jeg imidlertid ikke enig med dere om, det er ingen restriksjoner på hvem som kan opprette spleis, og folk selv bestemmer om de vil gi noe. Nina og mannen skal ikke være nødt til å betale for ny hest til dattera, da hun er voksen. Men kan jo hende de legger i resten? De har vel fått inn godt over halvparten nå. Ja skjønner hva du mener. Men jeg trodde helt ærlig at spleis var til for hjelpe i en litt uholdbar situasjon. )Pluss litt annet jeg reagerer på. Virker som de ikke har helt filter for hva en gjør, og kansje ikke bør gjøre ift situasjonen. Jeg sluttet å følge henne da det ble for mye tut og kjør ,men hører med andre at dette med hesten ikke nevnes noen plass. Det er litt rart om det er så sårt og en så inderlig ønsker seg ny hest. Men unner datter hest selvsagt. 1 2
Velinda Skrevet 29 minutter siden #2243 Skrevet 29 minutter siden Når hun legger ut at kattene har været alene hjemme mens hun har festa rundt i 4-5 dager så tror jeg ikke hun vet at det er straffbart,lurt å dokumentere det på snap🙈sto mangen katteskåler på gulvet så hjelper ikke å ro seg bort heller🥶 3
Justlooking Skrevet 11 minutter siden #2244 Skrevet 11 minutter siden Velinda skrev (14 minutter siden): Når hun legger ut at kattene har været alene hjemme mens hun har festa rundt i 4-5 dager så tror jeg ikke hun vet at det er straffbart,lurt å dokumentere det på snap🙈sto mangen katteskåler på gulvet så hjelper ikke å ro seg bort heller🥶 Det er straffbart ja. Selv før det ble straffbart å etterlate katter mer enn 24 timer hadde alle normale katteeiere folk innom for å sjekke, mate og sosialisere katten minst en gang i døgnet. En kollega var kattepasser og det viste seg at katten var syk. Da ble det mange turer til veterinær på noen dager der og alt gikk heldigvis bra. Uten denne kollegaen ville det endt dårlig. 1
Velinda Skrevet 1 minutt siden #2245 Skrevet 1 minutt siden Justlooking skrev (4 minutter siden): Det er straffbart ja. Selv før det ble straffbart å etterlate katter mer enn 24 timer hadde alle normale katteeiere folk innom for å sjekke, mate og sosialisere katten minst en gang i døgnet. En kollega var kattepasser og det viste seg at katten var syk. Da ble det mange turer til veterinær på noen dager der og alt gikk heldigvis bra. Uten denne kollegaen ville det endt dårlig. Tror ikke hun bryr seg nevneverdig,dessverre.Takk for gode kollegaer,og så bra at det endte godt❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå