Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lesehest_hage skrev (4 minutter siden):

Hva er det RA skal ta opp i forhold til spleisen egentlig? Jeg ser bare for meg at det vil føre til mer penger.

Snakke med datteren ang hesten. Dette gjør de kun for å slippe kritiske spørsmål. Utnyttelse .Men det vil bli satt spørsmål ved når hesten er kjøpt. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
siesta skrev (4 minutter siden):

Det er det jeg og mener. Men der er mest flaut på deres vegne. Og stakkars datteren. 

Ja, det synes jeg også. Og det ville kanskje vært en god læring og følelse å kunne betale hesten selv. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er jo sikker på at hun og mannen leser denne tråden. Og da undrer det meg veldig at de ikke tar noe til seg , viser mer ydmykhet...men bare går i forsvarsposisjon. 

Endret av siesta
  • Nyttig 7
Skrevet
siesta skrev (4 minutter siden):

Snakke med datteren ang hesten. Dette gjør de kun for å slippe kritiske spørsmål. Utnyttelse .Men det vil bli satt spørsmål ved når hesten er kjøpt. 

Det håper jeg.

Som jeg har nevnt tidligere bør man ha en god buffer når man har hest, og det er ikke gitt at man skal kunne eie en hest - særlig når man har bil og diverse. Det går også an å ha hest på halvfôr eller helfôr, der man betaler et beløp i måneden for å stelle og ri. 

• Nyttig 5
Skrevet
Lesehest_hage skrev (2 minutter siden):

Det håper jeg.

Som jeg har nevnt tidligere bør man ha en god buffer når man har hest, og det er ikke gitt at man skal kunne eie en hest - særlig når man har bil og diverse. Det går også an å ha hest på halvfôr eller helfôr, der man betaler et beløp i måneden for å stelle og ri. 

Ja det er det jeg hører mange si. Er ingen menneskerett å eie hest . 

• Nyttig 5
Skrevet
siesta skrev (1 minutt siden):

Ja det er det jeg hører mange si. Er ingen menneskerett å eie hest . 

Og da bør man i hvert fall, uansett alder på hest, ha god forsikring. 

• Nyttig 4
Skrevet
Lesehest_hage skrev (1 minutt siden):

Og da bør man i hvert fall, uansett alder på hest, ha god forsikring. 

Ja nettopp. Og det er det jeg vil prate med statsforvalter om

• Liker 5
Skrevet
siesta skrev (2 minutter siden):

Ja nettopp. Og det er det jeg vil prate med statsforvalter om

Kan du bare ta en telefon å gjøre dette (anonym eller jobb)? Det er godt du gjør noe, virkelig!

• Liker 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (1 minutt siden):

Kan du bare ta en telefon å gjøre dette (anonym eller jobb)? Det er godt du gjør noe, virkelig!

Ja jeg er ikke redd for å spørre.Det er jo viktige opplysninger.

Vi hadde selv en person i familien for lang tid tilbake som noen i familien var verge for. Så vet endel om det .

Skal ta det etter at saken er publisert. Så jeg vet 100 prosent hva som står der. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...