suprise Skrevet fredag kl. 17:02 #2381 Skrevet fredag kl. 17:02 siesta skrev (7 timer siden): Ja det er helt håpløst. Og når folk spør om de ikke kan bidra selv så kan de ikke det pga de andre to barna må få likt Noe hun igjen har sagt at de ikke ville brydd seg særlig. Så her er det ikke problemet at de ikke har penger. Men hvordan de prioriterer I tillegg blir det litt dumt å lage spleis når en offentlig går ut med snapper fra festival til festival. Hadde de vist ansvar kunne de i det minste droppet det. Det blir som å låne penger av mamma til mat å så sende henne bilder fra Hansen hjørnet etterpå. Dette har blitt en snakkis i nabolaget. Her er folk i alle aldre , alle situasjoner ,men ingen, absolutt ingen kunne gjort dette. Tror ikke hun er så populær på Hundvåg og øyene rundt nei...😬 Det var ikke så lenge siden hun brauta som en yr okse på en av de lokal hundvåg sidene på FB...Det var selvfølgelig hat mot de som ikke ser vits med at en skolegård skulle males med pride farger. Det komiske var at etter hun hadde brauta høyt så "fikk hun" mannen til å slenge seg på med å svare frekt tilbake til alle de som kommenterte på hennes innlegg. Festlig alder gitt ,skikkelig ungdomskole ektepar🎉 1 10
Lesehest_hage Skrevet fredag kl. 20:58 #2382 Skrevet fredag kl. 20:58 Artikkelen er ute, men jeg får ikke lest. Stopper spleisen når/om hun har kjøp ny hest?
siesta Skrevet fredag kl. 21:45 #2383 Skrevet fredag kl. 21:45 suprise skrev (4 timer siden): Tror ikke hun er så populær på Hundvåg og øyene rundt nei...😬 Det var ikke så lenge siden hun brauta som en yr okse på en av de lokal hundvåg sidene på FB...Det var selvfølgelig hat mot de som ikke ser vits med at en skolegård skulle males med pride farger. Det komiske var at etter hun hadde brauta høyt så "fikk hun" mannen til å slenge seg på med å svare frekt tilbake til alle de som kommenterte på hennes innlegg. Festlig alder gitt ,skikkelig ungdomskole ektepar🎉 Nei jeg vet det, ikke spesielt populær....Og måten hun svarer folk på bla annet på den fb siden er bare så bak mål. Enig eller uenig .... 1 2
Chang Skrevet fredag kl. 21:56 #2384 Skrevet fredag kl. 21:56 Jeg tror faktisk det er aldersbegrensning på forsikring på hest, vet det var opp til 17 år på «normal» kanskje lenger på islandshest da de er kjent for og bli gamle. Syns det ser ut som to stusslige gamle mennesker, jeg så de på senter da de var på ferie med barnebarn, det var ikke mye idyll der hun stod å ropte og kjefta på barnebarnet.. 4
siesta Skrevet 17 timer siden #2385 Skrevet 17 timer siden Morsomt å se det første innlegget i tråden her .... Og ja ,vet om bonus(fly) men det koster likevel å reise. Å så synes de forsikringen på hesten var for dyr å ha . 4
Kaffeskål! Skrevet 15 timer siden #2386 Skrevet 15 timer siden Hun har jammen meg blitt rund å god i det siste. 2 1 2
Sol Rampelyset Skrevet 12 timer siden #2387 Skrevet 12 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt og brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin.
baremeg007 Skrevet 6 timer siden #2388 Skrevet 6 timer siden Hvem er faren til DP? Er det sånn at det ikke er klåfingra BE? 3
baremeg007 Skrevet 6 timer siden #2389 Skrevet 6 timer siden Kaffeskål! skrev (8 timer siden): Hun har jammen meg blitt rund å god i det siste. Hun har til smør i grøten (og vel så det). 2
Ville91 Skrevet 6 timer siden #2390 Skrevet 6 timer siden baremeg007 skrev (31 minutter siden): Hvem er faren til DP? Er det sånn at det ikke er klåfingra BE? Jo det er det.
baremeg007 Skrevet 2 timer siden #2391 Skrevet 2 timer siden Ville91 skrev (3 timer siden): Jo det er det. Hvem er da løsungen? Har lest at BE har adoptert D? Og at barnebarna etter P alle har ulik mor (og muligens også far)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå