siesta Skrevet 15. juli #2441 Skrevet 15. juli Carabilla skrev (4 timer siden): Forstår ikke hvorfor hun må kjøpe hest?? Driver med hest selv og jeg betaler ingenting. Jobber gratis i stallen og stiller opp på dugnader å får derfor ri gratis og være i stallen så mye jeg vil...Jeg er også ufør å bruker hest som terapi.men har ikke økonomi til å eie min egen...Da finner man andre muligheter. Virker ikke som de skjønner det. Måtte nesten le da jeg fikk tilsendt et klipp fra snap hvor hun snakker om at de må spare til noe på kjøkkenet. Trodde det bare var å legge ut en spleis jeg .... 😉 4 6
Lesehest_hage Skrevet 15. juli #2442 Skrevet 15. juli Hu sa i dag at nytt kjøkken kom på rundt 330.000!? Har de råd til det også, og bruker spleis? Jeg håper virkelig den er tatt bort nå. Ja, jeg vet datteren skal kjøpe hesten selv. Men alt dette er bare tigging og pinlig. 8 1 5
JojoMoyes Skrevet 15. juli #2443 Skrevet 15. juli Lesehest_hage skrev (11 minutter siden): Hu sa i dag at nytt kjøkken kom på rundt 330.000!? Har de råd til det også, og bruker spleis? Jeg håper virkelig den er tatt bort nå. Ja, jeg vet datteren skal kjøpe hesten selv. Men alt dette er bare tigging og pinlig. Spleisen var aktiv i ettermiddag. Hun kvier seg ikke for å snakke økonomi nei. Hadde skammet meg med nytt kjøkken og det dyre kjøleskapet. Shoppemani og alle de festivalene og feriene!!!! Den poppe sekten er jaggu noe for seg selv… 4 12
Velinda Skrevet 15. juli #2444 Skrevet 15. juli De hadde brukt pengene fra 3d-print til kaffetrakter og brødrister,nå måtte det spares for å ha råd til å få en murer til å sette opp de innkjøpte flisene???tror hun folk er helt idiot??fremstiller seg som de fattiglusa mens følgerene,ja de får stå for hesten vi trenger🥶hvor er alle vennene hun pleide å kose seg med,skygga helt banen de,sikkert redd for å bli dradd inn i dragsuget🙈 2 1 12
loveanimals Skrevet 15. juli #2445 Skrevet 15. juli (endret) JojoMoyes skrev (18 minutter siden): Spleisen var aktiv i ettermiddag. Hun kvier seg ikke for å snakke økonomi nei. Hadde skammet meg med nytt kjøkken og det dyre kjøleskapet. Shoppemani og alle de festivalene og feriene!!!! Den poppe sekten er jaggu noe for seg selv… Spleisen er oppe og går enda. Vel 68k innsamlet, men ikke vært bevegelse på 2 dager. Håper det ikke kommer inn mer og at de må betale mellomlegget selv ! MEN den skal stå i 60 dager til Endret 15. juli av loveanimals 1 5
Zhara Skrevet 15. juli #2446 Skrevet 15. juli JojoMoyes skrev (21 minutter siden): Spleisen var aktiv i ettermiddag. Hun kvier seg ikke for å snakke økonomi nei. Hadde skammet meg med nytt kjøkken og det dyre kjøleskapet. Shoppemani og alle de festivalene og feriene!!!! Den poppe sekten er jaggu noe for seg selv… Sekten var akkurat det jeg og tenkte, meget spesielt og mor troner på topp. Å nåde den som ikke hører etter hennes befalinger! Da blir det dårlig stemning, for å si det mildt. 330000,- på kjøkken hittil. Blir vel "litt" til overs på spleisen til fliser tenker jeg👍👏👏🤩🤩 3 1 4
JojoMoyes Skrevet 15. juli #2447 Skrevet 15. juli Zhara skrev (29 minutter siden): Sekten var akkurat det jeg og tenkte, meget spesielt og mor troner på topp. Å nåde den som ikke hører etter hennes befalinger! Da blir det dårlig stemning, for å si det mildt. 330000,- på kjøkken hittil. Blir vel "litt" til overs på spleisen til fliser tenker jeg👍👏👏🤩🤩 Ja og mor er minst «kjent» av de alle. Og egentlig mest kjent for det blå håret og spesielle klesstil. Hun har higet etter å bli kjendis i alle år. Brukt datter og diagnose, gubbe og sønn stadig nevnt for reality de har vært med på osv osv. en ganske patetisk usjarmerende dame i mine øyne….Jeg hadde vært flau om det var min mor som var så dårlig likt og omtalt som hun er. Men når hele sekten mangler skam i livet så blir det jo sånn… 2 7
Lesehest_hage Skrevet 15. juli #2448 Skrevet 15. juli (endret) JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Ja og mor er minst «kjent» av de alle. Og egentlig mest kjent for det blå håret og spesielle klesstil. Hun har higet etter å bli kjendis i alle år. Brukt datter og diagnose, gubbe og sønn stadig nevnt for reality de har vært med på osv osv. en ganske patetisk usjarmerende dame i mine øyne….Jeg hadde vært flau om det var min mor som var så dårlig likt og omtalt som hun er. Men når hele sekten mangler skam i livet så blir det jo sånn… De er vel ikke akkurat kjendiser de heller? Men de har ganske mange venner, virker det som? Det er nå merkelig om spleisen skal stå i to måneder til, synes jeg. Endret 15. juli av Lesehest_hage 4
Zhara Skrevet 15. juli #2449 Skrevet 15. juli JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Ja og mor er minst «kjent» av de alle. Og egentlig mest kjent for det blå håret og spesielle klesstil. Hun har higet etter å bli kjendis i alle år. Brukt datter og diagnose, gubbe og sønn stadig nevnt for reality de har vært med på osv osv. en ganske patetisk usjarmerende dame i mine øyne….Jeg hadde vært flau om det var min mor som var så dårlig likt og omtalt som hun er. Men når hele sekten mangler skam i livet så blir det jo sånn… Har sett de har lagt ut datterens sykdomshistorie både i Seoghør og VG . Nå er det i lokal nettavis? Hva blir det neste tro? 4 2
Lesehest_hage Skrevet 15. juli #2450 Skrevet 15. juli Zhara skrev (4 minutter siden): Har sett de har lagt ut datterens sykdomshistorie både i Seoghør og VG . Nå er det i lokal nettavis? Hva blir det neste tro? Men det er det jeg ikke skjønner helt. Tipset til RA kom herfra? 1
NiceOrNothing Skrevet 15. juli #2451 Skrevet 15. juli Love2017juni skrev (På 2.7.2026 den 17.39): Hun spiser bare crap og man ser hun har lagt på seg mye siste mnd’ene. Så tipper etter siste ferien eller festival de deltar på så blir hun igjen og reklamere for det «sunne kostholdet» sitt på under 1000cal. (Og har også dratt datter med på dette tidligere…eks; Mille får ikke bestille seg en porsjon eller dessert for mor skal ikke ha så mye så de må dele..) At hun er ufør gjør meg forbanna. At samfunnet dekket hennes liv, der hun klarer festival på festival. Bare ved og slappe av innimellom og sitte.. Det er helt normalt for alle på hennes alder. De fleste klarer ikke en hel slik festival. Å vertfall ikke gå hjem til barnepass av baby å småbarn for så pakke og reise til neste festival. spleisen er vertfall borte fra Nina sin fb profil. (Eller omgjort til «kun venner») Ingen interesse av å «mobbe « uføre . Men av de jeg kjenner til på den alderen , er det kun uføre som har tid / energi / økonomi til å dra på dagesvis med festivaler . Stiller meg ofte spørsmålet om de ikke kunne klart en deltidsjobb . 2 9
Lesehest_hage Skrevet 15. juli #2452 Skrevet 15. juli (endret) NiceOrNothing skrev (24 minutter siden): Ingen interesse av å «mobbe « uføre . Men av de jeg kjenner til på den alderen , er det kun uføre som har tid / energi / økonomi til å dra på dagesvis med festivaler . Stiller meg ofte spørsmålet om de ikke kunne klart en deltidsjobb . Jeg er dessverre ufør. Og jeg har ikke økonomi til ferier. Men mest av alt har jeg ikke energi, og det er best for meg å være hjemme når jeg er syk. Jeg håper ikke dere tar alle under en kam. Endret 15. juli av Lesehest_hage 1 3 6
Tough cookie Skrevet 15. juli #2453 Skrevet 15. juli Velinda skrev (1 time siden): De hadde brukt pengene fra 3d-print til kaffetrakter og brødrister,nå måtte det spares for å ha råd til å få en murer til å sette opp de innkjøpte flisene???tror hun folk er helt idiot??fremstiller seg som de fattiglusa mens følgerene,ja de får stå for hesten vi trenger🥶hvor er alle vennene hun pleide å kose seg med,skygga helt banen de,sikkert redd for å bli dradd inn i dragsuget🙈 De har kjøpt kjøkkenapparater fra Smeg, og de er jo ikke akkurat billige🙄 9
JojoMoyes Skrevet 15. juli #2454 Skrevet 15. juli Tough cookie skrev (3 minutter siden): De har kjøpt kjøkkenapparater fra Smeg, og de er jo ikke akkurat billige🙄 Mener å huske at bare kjøleskapet kostet mellom 50.000-60.000 🤷🏼♀️ 1 6
siesta Skrevet 15. juli #2455 Skrevet 15. juli (endret) Lesehest_hage skrev (11 timer siden): Men det er det jeg ikke skjønner helt. Tipset til RA kom herfra? Det gjorde nok det fra noen. Jeg snakket om det men det er ikke journalisten jeg kjenner og heller ikke avisen... Jeg ville vente litt. Dess mer idiotisk som kommer opp dess bedre. Planen er å dreie saken i en litt annen vinkling. Som ikke går direkte på dem. Daglig leder i spleis kommer fra byen her Endret 16. juli av siesta 5 1
Blubbalubba Skrevet 16. juli #2456 Skrevet 16. juli Lesehest_hage skrev (18 timer siden): Men det er det jeg ikke skjønner helt. Tipset til RA kom herfra? Skulle ikke forundre meg om de selv hadde tipset avisa!! 4
siesta Skrevet 16. juli #2457 Skrevet 16. juli Blubbalubba skrev (28 minutter siden): Skulle ikke forundre meg om de selv hadde tipset avisa!! Er nok det egentlig. Lettt å tipse RA . 2
JojoMoyes Skrevet 16. juli #2458 Skrevet 16. juli siesta skrev (21 minutter siden): Er nok det egentlig. Lettt å tipse RA . Blå smurfen tipser og gjør hva som helst for oppmerksomhet/omtale og penger. Har nok tipset selv 3 3
Mizzy Skrevet 16. juli #2459 Skrevet 16. juli Hvis man må tigge penger for å kjøpe hest bør man IKKE ha hest. For veterinær og medisiner til hest er svindyrt og det må alle hesteeiere være forberedt på. Forsikring er jo et must også. 4 1 8
Lesehest_hage Skrevet 16. juli #2460 Skrevet 16. juli Mizzy skrev (5 minutter siden): Hvis man må tigge penger for å kjøpe hest bør man IKKE ha hest. For veterinær og medisiner til hest er svindyrt og det må alle hesteeiere være forberedt på. Forsikring er jo et must også. Nemlig. Så jeg undrer meg litt angående det etiske også i forhold til RA. De var hjemme der og hørte om ferie også, så burde ikke «oppmuntre» folk til å gi penger. 2 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå