siesta Skrevet 1 time siden #2441 Skrevet 1 time siden Carabilla skrev (4 timer siden): Forstår ikke hvorfor hun må kjøpe hest?? Driver med hest selv og jeg betaler ingenting. Jobber gratis i stallen og stiller opp på dugnader å får derfor ri gratis og være i stallen så mye jeg vil...Jeg er også ufør å bruker hest som terapi.men har ikke økonomi til å eie min egen...Da finner man andre muligheter. Virker ikke som de skjønner det. Måtte nesten le da jeg fikk tilsendt et klipp fra snap hvor hun snakker om at de må spare til noe på kjøkkenet. Trodde det bare var å legge ut en spleis jeg .... 😉 1 5
Lesehest_hage Skrevet 1 time siden #2442 Skrevet 1 time siden Hu sa i dag at nytt kjøkken kom på rundt 330.000!? Har de råd til det også, og bruker spleis? Jeg håper virkelig den er tatt bort nå. Ja, jeg vet datteren skal kjøpe hesten selv. Men alt dette er bare tigging og pinlig. 4 1
JojoMoyes Skrevet 57 minutter siden #2443 Skrevet 57 minutter siden Lesehest_hage skrev (11 minutter siden): Hu sa i dag at nytt kjøkken kom på rundt 330.000!? Har de råd til det også, og bruker spleis? Jeg håper virkelig den er tatt bort nå. Ja, jeg vet datteren skal kjøpe hesten selv. Men alt dette er bare tigging og pinlig. Spleisen var aktiv i ettermiddag. Hun kvier seg ikke for å snakke økonomi nei. Hadde skammet meg med nytt kjøkken og det dyre kjøleskapet. Shoppemani og alle de festivalene og feriene!!!! Den poppe sekten er jaggu noe for seg selv… 1 5
Velinda Skrevet 49 minutter siden #2444 Skrevet 49 minutter siden De hadde brukt pengene fra 3d-print til kaffetrakter og brødrister,nå måtte det spares for å ha råd til å få en murer til å sette opp de innkjøpte flisene???tror hun folk er helt idiot??fremstiller seg som de fattiglusa mens følgerene,ja de får stå for hesten vi trenger🥶hvor er alle vennene hun pleide å kose seg med,skygga helt banen de,sikkert redd for å bli dradd inn i dragsuget🙈 2 1 2
loveanimals Skrevet 39 minutter siden #2445 Skrevet 39 minutter siden (endret) JojoMoyes skrev (18 minutter siden): Spleisen var aktiv i ettermiddag. Hun kvier seg ikke for å snakke økonomi nei. Hadde skammet meg med nytt kjøkken og det dyre kjøleskapet. Shoppemani og alle de festivalene og feriene!!!! Den poppe sekten er jaggu noe for seg selv… Spleisen er oppe og går enda. Vel 68k innsamlet, men ikke vært bevegelse på 2 dager. Håper det ikke kommer inn mer og at de må betale mellomlegget selv ! MEN den skal stå i 60 dager til Endret 38 minutter siden av loveanimals 3
Zhara Skrevet 31 minutter siden #2446 Skrevet 31 minutter siden JojoMoyes skrev (21 minutter siden): Spleisen var aktiv i ettermiddag. Hun kvier seg ikke for å snakke økonomi nei. Hadde skammet meg med nytt kjøkken og det dyre kjøleskapet. Shoppemani og alle de festivalene og feriene!!!! Den poppe sekten er jaggu noe for seg selv… Sekten var akkurat det jeg og tenkte, meget spesielt og mor troner på topp. Å nåde den som ikke hører etter hennes befalinger! Da blir det dårlig stemning, for å si det mildt. 330000,- på kjøkken hittil. Blir vel "litt" til overs på spleisen til fliser tenker jeg👍👏👏🤩🤩 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå